PPO/ELISA/SAUNALAHTI-liitto

Elisarahastusta

http://aijaa.com/X8zPQb

Noin "hienosti" pelittää nyt PPO:n ja Elisan/Saunalahden tarjoama yhteys.
Hinta kuitenkin veloitetaan 2Mbit/s mukaan ja nopeus pysyy maksimissaan tuossa, huonoimmillaan tulee jotain 0,18 Mbit/s.

Elisan asiakaspalvelun henkilö sanoi näkevänsä siellä päässä, että yhteys on myös kuukauden aikana katkennut useasti. Hinnasta ei kuitenkaan tingitä, koska en ole ilmoittanut asiaa heti. Nyt olen ilmoittanut, toistaiseksi ei ole mitään tapahtunut. Saa nähdä, mikä on seuraavan laskun määrä?
Auttaneeko kuluttaja-asiamies tällaisissa tapauksissa?
Operaattorin voisi kyllä vaihtaa DNA:han, jos Elisan palvelu jatkuu yhtä onnettomana kuin se nyt on.

12

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elisarahastusta
    • Elisarahastusta

Sinun osinkosi ei minun nettiyhteyttäni nopeuta.

Huonoa mainosta Elisa/Saunalahdelle, kun perivät ylihintaa tuollaisista yhteyksistä.

• niintainäin

"Operaattorin voisi kyllä vaihtaa DNA:han, jos...."

Ojasta allikkoon:))

Speedtest kertoo DNA:n sata megaisen nopeudeksi 15-30mb/sec.
      Asiakaspalvelun mukaan ihan normaalia vaihtelua;)

• näintainiin

Käsittääkseni mulla on PPO:n 100:n (rajaton) megan yhteys ja testien mukaan noin 15 megan hujakoilla.

• Elisarahastusta

Kun nyt saisi edes sen 2 Mbit/s, mistä veloitetaankin.

Edelleen tällaisia lukemia. Tosi huonoa mainosta Elisa/Saunalahdelle.
        http://aijaa.com/WvSJpK

Soneran nettitikkua voisi kokeilla myös, mutta sekin pitäisi saada ensin kokeiluun. Joillakin on käynyt niin, että ovat tehneet kolmen vuoden sopimuksen ja yhteys ei ole lupauksista huolimatta toiminutkaan.

• Ota ilman määräaikaa
        Elisarahastusta kirjoitti:

Kun nyt saisi edes sen 2 Mbit/s, mistä veloitetaankin.

Edelleen tällaisia lukemia. Tosi huonoa mainosta Elisa/Saunalahdelle.
        http://aijaa.com/WvSJpK

Soneran nettitikkua voisi kokeilla myös, mutta sekin pitäisi saada ensin kokeiluun. Joillakin on käynyt niin, että ovat tehneet kolmen vuoden sopimuksen ja yhteys ei ole lupauksista huolimatta toiminutkaan.

Saahan sen liittymän ilman määräaikaisuuttakin, ainakin muilla operaattoreilla. Sonera voi tietysti olla niin epävarma verkkonsa toiminnasta että ei uskalla myydä ilman määräaikaisuutta.

• Ota ilman määräaikaa kirjoitti:

Saahan sen liittymän ilman määräaikaisuuttakin, ainakin muilla operaattoreilla. Sonera voi tietysti olla niin epävarma verkkonsa toiminnasta että ei uskalla myydä ilman määräaikaisuutta.

Moikka!

Kyllä meiltä pystyy tilaamaan liittymän ilman määräaikaisuuttakin. Oli kyseessä sitten kiinteä tai mobiililiittymä. Sivuilta www.sonera.fi löytyy lisäinfoa. Jos tarvetta myös reitittimelle niin sellaisenkin saa hankittua joko kk-maksulla tai kertamaksulla.

Selene@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio

• Ei modeemeja
        sonerapartio kirjoitti:

Moikka!

Kyllä meiltä pystyy tilaamaan liittymän ilman määräaikaisuuttakin. Oli kyseessä sitten kiinteä tai mobiililiittymä. Sivuilta www.sonera.fi löytyy lisäinfoa. Jos tarvetta myös reitittimelle niin sellaisenkin saa hankittua joko kk-maksulla tai kertamaksulla.

Selene@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio

Saako nettitikun kokeiltavaks?. Esim DNA antoi ainakin muuan vuosi sitten parin viikon ilmaisen kokeiluajan, joka ei velvoittanut muuhun kuin palauttamaan tikun, jos ei toimi.

• Ei modeemeja kirjoitti:

Saako nettitikun kokeiltavaks?. Esim DNA antoi ainakin muuan vuosi sitten parin viikon ilmaisen kokeiluajan, joka ei velvoittanut muuhun kuin palauttamaan tikun, jos ei toimi.

Meillä on tyytyväisyystakuu :) http://bit.ly/1mUmqB2

Selene@SoneraPartio

• et siis joo

Mulla on Sonera, nopeus vaihtelee 0,1 megasta 0,85 megaan. Hinta on 9,90

• sunnuntai

Myöskin PPO viihteen entinen ja Elisa viihteen nykyinen käyttäjä. Vuorokaudessa (se aika mitä Elisaa olen käyttänyt) olen jo kiroillut enemmän kuin yleensä vuodessa. Jos viikonkin päästä kiroilen vielä, aion purkaa määräaikaisen sopimukseni vedoten palvelun toimimattomuuteen.

Meinasinpas kokeilla Watson:a ... ;)
      https://www.watson.fi/extra/watson-televisioon.html

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3581
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1638
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1483
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1300
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      916
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      913
    7. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      242
      903
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      889
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      66
      864
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      839
    Aihe