PPO/ELISA/SAUNALAHTI-liitto

Elisarahastusta

http://aijaa.com/X8zPQb


Noin "hienosti" pelittää nyt PPO:n ja Elisan/Saunalahden tarjoama yhteys.
Hinta kuitenkin veloitetaan 2Mbit/s mukaan ja nopeus pysyy maksimissaan tuossa, huonoimmillaan tulee jotain 0,18 Mbit/s.

Elisan asiakaspalvelun henkilö sanoi näkevänsä siellä päässä, että yhteys on myös kuukauden aikana katkennut useasti. Hinnasta ei kuitenkaan tingitä, koska en ole ilmoittanut asiaa heti. Nyt olen ilmoittanut, toistaiseksi ei ole mitään tapahtunut. Saa nähdä, mikä on seuraavan laskun määrä?
Auttaneeko kuluttaja-asiamies tällaisissa tapauksissa?
Operaattorin voisi kyllä vaihtaa DNA:han, jos Elisan palvelu jatkuu yhtä onnettomana kuin se nyt on.

12

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elisarahastusta
    • Elisarahastusta

      Sinun osinkosi ei minun nettiyhteyttäni nopeuta.

      Huonoa mainosta Elisa/Saunalahdelle, kun perivät ylihintaa tuollaisista yhteyksistä.

    • niintainäin

      "Operaattorin voisi kyllä vaihtaa DNA:han, jos...."

      Ojasta allikkoon:))

      Speedtest kertoo DNA:n sata megaisen nopeudeksi 15-30mb/sec.
      Asiakaspalvelun mukaan ihan normaalia vaihtelua;)

      • näintainiin

        Käsittääkseni mulla on PPO:n 100:n (rajaton) megan yhteys ja testien mukaan noin 15 megan hujakoilla.


      • Elisarahastusta

        Kun nyt saisi edes sen 2 Mbit/s, mistä veloitetaankin.

        Edelleen tällaisia lukemia. Tosi huonoa mainosta Elisa/Saunalahdelle.
        http://aijaa.com/WvSJpK


        Soneran nettitikkua voisi kokeilla myös, mutta sekin pitäisi saada ensin kokeiluun. Joillakin on käynyt niin, että ovat tehneet kolmen vuoden sopimuksen ja yhteys ei ole lupauksista huolimatta toiminutkaan.


      • Ota ilman määräaikaa
        Elisarahastusta kirjoitti:

        Kun nyt saisi edes sen 2 Mbit/s, mistä veloitetaankin.

        Edelleen tällaisia lukemia. Tosi huonoa mainosta Elisa/Saunalahdelle.
        http://aijaa.com/WvSJpK


        Soneran nettitikkua voisi kokeilla myös, mutta sekin pitäisi saada ensin kokeiluun. Joillakin on käynyt niin, että ovat tehneet kolmen vuoden sopimuksen ja yhteys ei ole lupauksista huolimatta toiminutkaan.

        Saahan sen liittymän ilman määräaikaisuuttakin, ainakin muilla operaattoreilla. Sonera voi tietysti olla niin epävarma verkkonsa toiminnasta että ei uskalla myydä ilman määräaikaisuutta.


      • Ota ilman määräaikaa kirjoitti:

        Saahan sen liittymän ilman määräaikaisuuttakin, ainakin muilla operaattoreilla. Sonera voi tietysti olla niin epävarma verkkonsa toiminnasta että ei uskalla myydä ilman määräaikaisuutta.

        Moikka!

        Kyllä meiltä pystyy tilaamaan liittymän ilman määräaikaisuuttakin. Oli kyseessä sitten kiinteä tai mobiililiittymä. Sivuilta www.sonera.fi löytyy lisäinfoa. Jos tarvetta myös reitittimelle niin sellaisenkin saa hankittua joko kk-maksulla tai kertamaksulla.

        Selene@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio


      • Ei modeemeja
        sonerapartio kirjoitti:

        Moikka!

        Kyllä meiltä pystyy tilaamaan liittymän ilman määräaikaisuuttakin. Oli kyseessä sitten kiinteä tai mobiililiittymä. Sivuilta www.sonera.fi löytyy lisäinfoa. Jos tarvetta myös reitittimelle niin sellaisenkin saa hankittua joko kk-maksulla tai kertamaksulla.

        Selene@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio

        Saako nettitikun kokeiltavaks?. Esim DNA antoi ainakin muuan vuosi sitten parin viikon ilmaisen kokeiluajan, joka ei velvoittanut muuhun kuin palauttamaan tikun, jos ei toimi.


      • Ei modeemeja kirjoitti:

        Saako nettitikun kokeiltavaks?. Esim DNA antoi ainakin muuan vuosi sitten parin viikon ilmaisen kokeiluajan, joka ei velvoittanut muuhun kuin palauttamaan tikun, jos ei toimi.

        Meillä on tyytyväisyystakuu :) http://bit.ly/1mUmqB2

        Selene@SoneraPartio


    • et siis joo

      Mulla on Sonera, nopeus vaihtelee 0,1 megasta 0,85 megaan. Hinta on 9,90

    • sunnuntai

      Myöskin PPO viihteen entinen ja Elisa viihteen nykyinen käyttäjä. Vuorokaudessa (se aika mitä Elisaa olen käyttänyt) olen jo kiroillut enemmän kuin yleensä vuodessa. Jos viikonkin päästä kiroilen vielä, aion purkaa määräaikaisen sopimukseni vedoten palvelun toimimattomuuteen.

      Meinasinpas kokeilla Watson:a ... ;)
      https://www.watson.fi/extra/watson-televisioon.html

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe