Miten pääsee naisen kämppään?

mies34H

Tilannne on se että olen sinkku mutta kämppäni ei ole käytettävissä, joten jos löydän yhden yön jutun, niin pitäisi päästä naisen kämpälle tekemään mitä sitten tehdäänkin, mutta naiset eivät käsittääksei jostain syystä päästä koskaan miehiä kämppäänsä, joten kertokaa te jotka olette viettäneet yhden yön juttuja naisen luona, miten olette saaneet naisen suostumaan hänen kämpälleen lähtemiseen. Eikä sitten mitään kännijuttuja eli nainen oli niin kännissä tai niin tyhmä ettei oikein tiennyt, mitä oli tekemässä eikä juttuja "olen niin komea että naiset tekeävät mitä vain", vaan tarkoitan ihan täysjärkisiä, normaaleita, selvin päin olleita ihmisiä.

18

961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hotellihuone

      Miksi sun pitää päästä naisen asuntoon. Ei naiset välttämättä halua miehen näkevän/tietävän, miten- ja missä asuu. Vie nainen tasokkaaseen hotelliin.

      • mies34H

        "Vie nainen tasokkaaseen hotelliin."

        Ei suoraan sanottuna ole varaa tasokkaaseen hotelliin eikä niitä joka kulmassa ole.


    • Ihan helposti

      Minä vien miehet aina omaan kämppääni (olen siis nainen), koska haluan pestä meikit pois ennen sänkyyn menoa. Muuten lakanat sotkeutuu ikävästi. Ja olen kaunis myös ilman meikkiä. Ei ole kukaan vielä kirkuen juossut pois ;)

      • hotelliin

        Meikit vähän sotkeutuu kiihkeässä rakastelussa, mutta kun meikkaan hillitysti, nudeväreillä, se ei haittaa. Päinvastoin, miehet on tykänneet, kun on smokey eyes ja tukka pörrössä:) Ja kiva ettei niitä lakanoita tarvitse itse pyykätä.


      • mies34H

        Höpö höpö, ei kukaan ala pestä meikkejä pois vieraan miehen kanssa ollessa.


      • Höpö itelles
        mies34H kirjoitti:

        Höpö höpö, ei kukaan ala pestä meikkejä pois vieraan miehen kanssa ollessa.

        Jos on tuollainen asenne, niin et pääse naisten kämpille ikinä.


      • Marketta92
        mies34H kirjoitti:

        Höpö höpö, ei kukaan ala pestä meikkejä pois vieraan miehen kanssa ollessa.

        Mikäs mies se sinä olet kun ei ole rahaa eikä käytöstapoja?


      • rtbhgbnhgn
        Höpö itelles kirjoitti:

        Jos on tuollainen asenne, niin et pääse naisten kämpille ikinä.

        Mä vein aina miehet kotiini siksi, että halusin pestä kaikki meikit pois ennen sänkyyn menoa, ja siksi, että seksin jälkeen miehelle voi sanoa heippa, ja jäädä omaan sänkyyn nukkumaan. En osaa nukkua, jos vieressä on joku vieras tyyppi ja on paljon kivempi heräillä aamulla yksin.


      • mies34H
        Marketta92 kirjoitti:

        Mikäs mies se sinä olet kun ei ole rahaa eikä käytöstapoja?

        1. Naisella jonka pitää pestä meikit ennen seksiä, on liikaa meikkiä ja syyhän tähän on se, ettei ole siedettävän näköinen ilman meikkiä. 2. En minä yhden yön jutusta ala edes halpaa hotellia maksamaan. Kyllä naista pitää saada ilmaiseksi tai enintään yhden drinkin ja taksimatkan hinnalla.


      • pihi jää ilman
        mies34H kirjoitti:

        1. Naisella jonka pitää pestä meikit ennen seksiä, on liikaa meikkiä ja syyhän tähän on se, ettei ole siedettävän näköinen ilman meikkiä. 2. En minä yhden yön jutusta ala edes halpaa hotellia maksamaan. Kyllä naista pitää saada ilmaiseksi tai enintään yhden drinkin ja taksimatkan hinnalla.

        Luuserit ei saa!


      • Huomaahan tuon
        pihi jää ilman kirjoitti:

        Luuserit ei saa!

        Täällä pitää kysellä, että miten pääsee ilmaiseksi luonnonkauniin naisen kämpille.

        Taitaa olla oma kämppä niin saastaisessa kunnossa, ettei sinne voi viedä naisia meikeillä sotkemaan :D


      • "vaativa"
        mies34H kirjoitti:

        1. Naisella jonka pitää pestä meikit ennen seksiä, on liikaa meikkiä ja syyhän tähän on se, ettei ole siedettävän näköinen ilman meikkiä. 2. En minä yhden yön jutusta ala edes halpaa hotellia maksamaan. Kyllä naista pitää saada ilmaiseksi tai enintään yhden drinkin ja taksimatkan hinnalla.

        Ap:n mielestä ei seksiin ole tarvetta panostaa yhtään kunhan vain saa naista. Kaipa sulla itselläsi on varaa edes kumeihin?


    • Ettei sun haluttomuuteen päästää naista sun asunnolle on se, että sä olet YH ja sun luona asuu muitakin. Etkä halua viedä sinne uusia "äitiehdokkaita" lapselle/lapsille näytille. Tai sitten sä asut jossain kimppa-asunnossa tai kommuunissa. ;)
      Se, minne mä menen, riipuu paljolti siitä, että missä olen. Jos ollaan lähempänä miehen asuntoa, niin mennään miehen luokse tai sitten hotelliin tai jonnekin muualle. Kesäaikaan pahimman naitatuksen voi hoitaa ulkosallakin, mitä sitä muualle menemään. Pitää vain löytää sopivan mestan lähempää siihen. Vai tarvitseeko sulle olla aina joku paikka sisätiloissa?

      • Natur6

        Varmaankin toi ap. avaaja on joku reppufirman myynti- tai remonttimies, joka ei voi siksi viedä naista kämpilleen siksi, kun se jossain kaukana kehä 3:n ulkopuolella.


    • arponen15

      Kannattaa lukea noista ongelmista kertova ilmainen kirja osoitteessa http://seksiseuraa.me niin selviää ratkaisut tollasiin ongelmiin!

    • Olentosihauska

      Kyllä minä ainakin itse päästän miehet omille kämpilleni, jollei sitten kämppä ole siinä kunnossa että huhhu..!
      Ehkä ihan kysymällä kaikesta helpoin päästä naisen kämpille? Myös oven avaaminen tapahtuu samalla tavalla kuin omaankin kotiin mentäessä.

    • puhu suoraan

      No mikset aloittaja sano sille naiselle suoraan, miks sulle ei voi mennä?

    • Jos mies ei osaa selittää sitä, että miksi hänen asunnolleen ei millään voi mennä, niin mua alkaa epäilyttää, että mies vaan esittää olevansa "sinkku" ja tosiasiassa hän on varattu ja siellä asunnolla majailee miehen oma puoliso. Mutta jos hänellä on hyvä selitys, niin sitten voidaan mennä mun luokse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe