Selvitys raamatun vesikasteesta

andersoni

Kasteesta selvitys.

Sisällys:

Luku 1: Matteuksen lähetyskäsky
- Tehtyään monta opetuslapsiksi
Luku 2: Markuksen lähetyskäsky
- Joka uskoo ja kastetaan se pelastuu
Luku 3: Kaste edellyttää opetusta
- Epäuskoisten vanhempien lasten kaste erityistapauksissa
- Järjetön ristiriita
- Opetus
- Keitä sitten saadaan kastaa?
- Syntien anteeksiantamus
- Kuolemasta vapautus
- Vapautus saatanan vallasta sekä pelastus
- Yksi kaste
- Johannes Kastajasta
- Pelastaja ja pelastus
- Usko mainitaan ensin
- Mihin nimeen kastetaan?
- Anna kastaa itsesi
Luku 4: Apostolien toiminta
- Perhekuntien kasteet
- Korneliuksen perhekunta
- Lyydian perhekunta
- Vanginvartijan perhekunta
- Krispuksen perhekunta
- Stefanaan perhekunta
- Yhteenveto perhekuntakasteista
- Seurakunnan jäsenyys
- Koetelkoon siis ihminen itsensä
- Apt 8:37 Filippus kastaa hoviherran
Luku 5: Vanhan testamentin esikuvat
- Vedellä pirskottaminen
- Kaste Moosekseen
- 1 Piet 3:21 alkuteksti
- Ympärileikkaus
- Uhri tahattomien syntien edestä
- Jooelin Jesajan ja Sakarjan profetiat
Luku 6: Johanneksen kaste ja lapset
- Johannes kastaa Jeesuksen
Luku 7: Jeesuksen kastetoiminta ja lapset
- Vesi Pyhän Hengen vertauskuvana
- Herran Jeesuksen veri tuo puhdistuksen synneistä
- Uudestisyntyminen ei tapahdu vesikasteessa
Luku 8: Älkää estäkö heitä
Luku 9: Vesikaste ei ole ovi seurakuntaan
- Kristukseen kastetut
- Jos joku ei synny vedestä ja Hengestä
- Uudestisyntymisen peso ja Pyhän Hengen uudistus
- Herran Jeesuksen seurakunta on yksi ja sama kaikille
- Jumalan valtakuntaan kutsutaan
- Puhdistus vedellä pesten
Luk 10: Onko oikea usko tietoista uskoa
- Pieni lapsi on viaton
- Tietoinen usko
Luku 11: Pelastus usko ja kaste
- Pelastus on armosta ei tekojen kautta
- Kolossalaiskirjeen toisen luvun kaste
- Vesi ei pelasta kasteena
- Vesikaste ei anna syntejä anteeksi
- Uskon kautta Kristukseen kastettu
- Peso on Jeesuksen veripesu
- Kaste perustuu uskoon
- Jumala puhuu uskosta
Luku 12: Uskon ankkuri
- Jumalan vaikuttama parannus
- Jumalan lupaukset vastaanotetaan uskon kautta
- Herra Jeesus antaa rauhan uskon kautta
- Henkilökohtainen usko
- Herra Jeesus on uskon ankkuri
Luku 13: Simonin kaste
Luku 14: Kasteen siunaus
- Herra Jeesus Jumalan siunaus
- Herra Jeesus uuden elämän takeena
- Osallisuus sovintovereen
- Nooa ympärileikkaus ja Uusi Liitto
- Päivittäinen uudistuminen
- Kasteen evankeliumi
Luku 15: Pelastuvatko kastamattomina kuolleet?
Luku 16: Kaste ja Pyhän Hengen saaminen
- Pyhän Hengen saaminen
- Pyhällä Hengellä täyttyminen
- Pyhä Henki uskon kautta
Luku 17: Upotuskaste
- Mark 7:4 rituaalikaste
- Kaste Moosekseen pilvessä ja meressä
- Baptidzo vanhan testamentin tausta
- Hautaamisen kuva
- Osalliseksi tuleminen kasteen kautta
- Synnistä puhdistava vesi
- Katapontidzoo
- Hepreankielen tevilah sana merkitsee upotuskastetta
- Johannes Kastaja kastoi upottamalla
- Apt 2:41
- Upotuskasteen vertauskuvallisuus
- Didakhe: Kasteopetus
- Kastealtaat
- Lutherin tunnustus
- Raamatussa ei ole vesikasteen liittoa
Luku 18: Raamattu periaate
- Perisynti ei ole Raamatullinen opetus
- Raamatun tekstiyhteys
Luku 19: Kavahtakaa vääriä profeettoja
Luku 20: Johanneksen opetuslapset kastettiin uudestaan
Luku 21: Liitto vai pyytämistä 1 Piet 3:21
Luku 22: Epäusko ja kaste
Luku 23: Raamattu ei opeta kummeista
Luku 24: Proselyyttikaste
Luku 25: Historian todistus
Luku 26: Hätäkaste
Luku 27: Loppusanat

tuolta. http://www.kotipetripaavola.com/Raamatunopetusvesikasteesta.html

18

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • egukwq

      Noista en löydä JEESUKSEN antamaa käskyä ihmistenkään kastamiseksi lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden uhreiksi, jäseniksi jne.
      Joten Jumalaa ja Jeesusta pavelevien oppeja ei listallasi ollut.

    • aamenia

      Ihan raamatun mukaisesta näyttää.

      • iuyt65r

        Totta, ppavalilais-luder/lutherilais raamatun sanan mukaan se on noin!

        MUTTA

        IHMISTEN ei tule palvella rikollisen kristinuskon herra jumalia JUMALANA JA JEESUKSEN sillä joka niin telee on valinnut saatanan herrakseen eksytettyn- uskovaisena.
        Jumalaa ja Jeesusta palvelevat eivät usko vaan he TIETÄVÄT esim. "älä tapa" käskyn merkityksen mutta uskokaiset uskoo kun herra epäjumala sanoo että "älä ole tappamatta kun herra käskee"
        luterilais-lestadiolaisten herra jumalan katekismuksen käsky joka ei ole edes väärennetyss raamatussa:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        Siis tuon opin tunnustaneet eivät saa palvella Jumalaa ja Jeesusta vaan Luder/Lutheria heidän on palveltava jumalana.

        herra jumalan käsky uskovaisilleen:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
        ("Synti ei erota meitä Hänestä" - "hänestä" tarkoittaa saatanaa.)

        herra epäjumalaa palvelevien tekoja suomessa:
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        Lapsia noitarovioillakin tappaneen nykyisin harjoittamaa lasten uhraamisia saatanallisuuden alttarilla:
        http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
        http://vanhemmat.com/phpbb/viewtopic.php?t=5080

        Jumalan valtakunnassa ei ole tämmösiä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'


      • uhgytfrde

        Näistäkään saatanalisen rikollisuuden rituaaleista ei ole Jumala ja Jeesus oppia antanut joten Paavalin ja Luder/Lutherin kanssa samaa saatanaa palvelee eksytettynä moni suomalainen ja maksaa siitä että rikollisuudella on vara vielä 2000 luvutta tappaa ja tapattaa ihmisiä noitarovioilla:

        -"Jumala on avioliiton asettanut" on vale, sitä ei ole raamatussa.
        -"älä tee aviorikosta" on väärennetty 1992 vuoden raamattuun "älä tee huorin" käskyn tilalle jotta uskovaiset irstailisivat itsensä pois Jumalallisuudestaan.
        -"lähetyskäsky" sana lisätty väärennettyyn vuoden 1992 vuoden raamattuun, ei anna oikeutta tappaa, ristiretket, pakanavainot jne.
        -"kastekäsky" ei ole Jumala tai Jeesuksen antamassa Laissa / opeissa, vuorisaarnan kaste sanan Jeesus todisti väärennetyksi ottamalla kastamattoman ryövärin Paratiisiin, pesemällä opetuslastensa jalat ja käski tehdä niinkuin Hän teki, jne...
        -"lapsikaste" jota ei raamattu tunne, perusta ihmisyydestä luopumiseen mielen manipuloimis prosessille...
        -"kummi" sanaakaan ei edes väärennetty raamattu tunne, lasten "vartijan" toimi jonka tehtävänä on pitää huoli siitä, että lapsi pysyy herran opin alaisuudessa (Jumalan Valatakunnan kaltaisuuden tukehduttamis prosessi)
        -"hätälapsikaste" surullisia vanhempien pitäminen uskossa herraan
        -"kolminaisuusoppi" on eksyttäjän oppi; ks. Johanneksen evankeliumi 10:30
        -"perisyntiä" ei raamattu tunne, väärää todistusta Jumalan Valtyakunnan kaltaisesta lapsestakin antava rikos
        -"rippikoulu" todella törkeä, ihmisyyttä ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuuden ihmisen ehkä pahin rituaali, ehtoollinen on mm. Jeesuksesta pilkaten "ulostetta" tekimis rituaali
        -"rippi" sanaa ei ole raamatussa, rikollisten oma epäjumalallinen rituaali.
        -"rippisalaisuus" ei ole raamatussa, sillä suojataan lahkojen sisällä olevien rikollisia joutumasta maallisen oikeuden eteen, mm kirkon pedofiilit ovat tukea saaneet ja uhrit pelotellaan helvettiin joutumisella ja kertoo asiasta vanhemmillee, opettajilleen, poliisille jne
        -"ristiäiset" sanaa ei ole raamatussa. Se on lasten oikeuksia rikkova rituaali jossa lapsi "tapetaan" hengellisesti ja asetetaan hengellisesti kuolleen merkki Jumalan Valtakunnan kaltaisen lapsen otsaan.
        jne jne..

        jatkuu...


      • kjhugytf
        uhgytfrde kirjoitti:

        Näistäkään saatanalisen rikollisuuden rituaaleista ei ole Jumala ja Jeesus oppia antanut joten Paavalin ja Luder/Lutherin kanssa samaa saatanaa palvelee eksytettynä moni suomalainen ja maksaa siitä että rikollisuudella on vara vielä 2000 luvutta tappaa ja tapattaa ihmisiä noitarovioilla:

        -"Jumala on avioliiton asettanut" on vale, sitä ei ole raamatussa.
        -"älä tee aviorikosta" on väärennetty 1992 vuoden raamattuun "älä tee huorin" käskyn tilalle jotta uskovaiset irstailisivat itsensä pois Jumalallisuudestaan.
        -"lähetyskäsky" sana lisätty väärennettyyn vuoden 1992 vuoden raamattuun, ei anna oikeutta tappaa, ristiretket, pakanavainot jne.
        -"kastekäsky" ei ole Jumala tai Jeesuksen antamassa Laissa / opeissa, vuorisaarnan kaste sanan Jeesus todisti väärennetyksi ottamalla kastamattoman ryövärin Paratiisiin, pesemällä opetuslastensa jalat ja käski tehdä niinkuin Hän teki, jne...
        -"lapsikaste" jota ei raamattu tunne, perusta ihmisyydestä luopumiseen mielen manipuloimis prosessille...
        -"kummi" sanaakaan ei edes väärennetty raamattu tunne, lasten "vartijan" toimi jonka tehtävänä on pitää huoli siitä, että lapsi pysyy herran opin alaisuudessa (Jumalan Valatakunnan kaltaisuuden tukehduttamis prosessi)
        -"hätälapsikaste" surullisia vanhempien pitäminen uskossa herraan
        -"kolminaisuusoppi" on eksyttäjän oppi; ks. Johanneksen evankeliumi 10:30
        -"perisyntiä" ei raamattu tunne, väärää todistusta Jumalan Valtyakunnan kaltaisesta lapsestakin antava rikos
        -"rippikoulu" todella törkeä, ihmisyyttä ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuuden ihmisen ehkä pahin rituaali, ehtoollinen on mm. Jeesuksesta pilkaten "ulostetta" tekimis rituaali
        -"rippi" sanaa ei ole raamatussa, rikollisten oma epäjumalallinen rituaali.
        -"rippisalaisuus" ei ole raamatussa, sillä suojataan lahkojen sisällä olevien rikollisia joutumasta maallisen oikeuden eteen, mm kirkon pedofiilit ovat tukea saaneet ja uhrit pelotellaan helvettiin joutumisella ja kertoo asiasta vanhemmillee, opettajilleen, poliisille jne
        -"ristiäiset" sanaa ei ole raamatussa. Se on lasten oikeuksia rikkova rituaali jossa lapsi "tapetaan" hengellisesti ja asetetaan hengellisesti kuolleen merkki Jumalan Valtakunnan kaltaisen lapsen otsaan.
        jne jne..

        jatkuu...

        Kuinka kauan lähetätte kirkkoja rahoittamalla saatanallisuuden lisä mainetta tarvitsevia pastoreita, pappeja ihmisiä tappamaan ja tapattamaan??? "Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        Noitavainot nykyaikana
        Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[14] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[15] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia." Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[18]

        http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

        Joku helevetin raja se pitäs olla rikollisuudellekkin. Nuokin murhat ovat tehty JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMEEN HEITÄ RIKOLLISIKSI OSOITTAEN!
        Todistakaapa Heidän antaneen lähetyskäskyn tuollaisiin tekoihin???

        Elleivät ole antaneet niin olette tasan tarkaan saatanaa palvelevie orjuudessa oppeinenne!!!
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta.


    • Ja sen huomaa

      Kirjoitat varmaan itsestäsi:

      "'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä."

      • uytr

        HYWÄ!!!!
        Alat edistymää kun huomaat että tuon tunnustuksen olet itse ilmeisesti antanut!

        Ei ole varmana eka kerta ku omia aivopierujanne asetatte toisten niskaan väärää todistusta jakavina perkeleen perisyntisinä!

        Jeesus kertoo sinulle ja kaltaisillesi totuuden;
        Matt.25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


    • ckme2k

      Jos JEESUKSEN EVANKELIUMEISSA ei ole lapsikaste sanakaan,
      niin se ei sinne tule vaikka kuinka lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden herra jumalan opin torvea soitatte!

      Rikollisella kristinuskolla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia
      eikä Jeesuksen opetuslapsia

      joten

      voitte sukeltaa h---------ttiinne valittamaan herra epäjumalalle että väärää todistusta jakaminen ei enään IHMISIÄ eksytä!

      Matt. 7:15 "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia."
      http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
      http://vanhemmat.com/phpbb/viewtopic.php?t=5080
      jne

      saatanaa palvelevat uskovat kun JEESUS ON SEN KIELTÄNYT:
      Matteuksen evankeliumi 24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

      Luukas 20:
      45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
      46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
      47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".
      Mark. 13:21
      Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko"

      ETTE YMMÄRRÄ JUMALAA MUTTA TEILLE EKSYTETYILLE KELPAA saatana epäjumalineen junmalaksi, NÄIN TUNNUSTANEILLE:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
      'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

    • oijhuyt

      herra anderssonnille tiedoksi, että minä voisin jatkaa tuota nk uskovaisten rikollisuuden kastevale listaa monin kertaiseksi mutta minä en ala saastaisia rikollisuuden oppeja levittämään.
      Paavolakin voi tulla alas seurakuntansa herra eksyttäjän paikalta ja opetella lukamaan raamattua siinä olevia VÄÄRENNÖKSIÄ oikoen! Jos hänelläkkään siihen järkeä riittää!!!

      Ilmeisesti jokainen rikollisen kristinuskon tosi uskovaisena seurakuntansa leipää jyrsivä on eksyttäjä:
      Matteuksen evankeliumi:
      24:5 "Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta."
      SIIS YLÖSNOUSSUTTA JEESUSTA KRISTUKSEKSI HAUKKUVAT, PILKKAAVAT OVAT JEESUKSEN ANTAMAN TIEDON MUKAAN EKSYTTÄJIÄ, siis Jumalallisuudesta saatanan helevetiin lammaslaumaa taluttavia väärän todistuksen antajia.

      • sdftyuiop

        JK

        rikollisella kristinuskolla, paavolan petrilläkään EI OLE JEESUKSEN PERUSTAMAA SEURAKUNTAA!
        JA
        EI MYÖSKÄÄ JEESUKSEN OPETULAPSIA
        JOTEN valkeuden enkeleistä rikollisen kristinuskon palveluksessa olevista kirjoitan.

        Monilla on sellainen käsitys, että Jeesuksen opetuslapsia ovat kaikki kastetut!
        Tuo ei voi pitää paikkaansa sillä Jeesus antoi opetuslapsilleen kykyjä ja taitoja tehdä ihmetekoja, mm. herattää kuolleista!!
        Kuinka monta sellaista opetuslasta tunnette jotka ovat Jeesukselta käskyn saaneet ja noudattavat sitä????
        Matt. 10:8
        Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.

        Tässä lisää Jeesuksen antamat tietoja AITOJEN opetuslapsien ominaisuuksista:
        Markuksen evankeliumi:
        16:18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."
        Luukkaan evankeliumi:
        10:19 Katso, minä olen antanut teille vallan tallata käärmeitä ja skorpioneja ja kaikkea vihollisen voimaa, eikä mikään ole teitä vahingoittava.

        JEESUS ITSE ILMOITTI NÄIN:
        16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille."
        ####Siis Jeesus ei käskenyt saaranata Paavalin, Luder/Lutheri tai edes rikollisen kristinuskon oppeja.####

        HUOM!!!
        Siis opettamalla koulutetaan Jeesuksen opetuslapsia jos opettajana on Jeesuksen opetuslapsi eikä saatanaa palveleva eksyttäjä:
        Matteuksen evankeliumi:
        28:20 "ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."


      • lkijhuygtf
        sdftyuiop kirjoitti:

        JK

        rikollisella kristinuskolla, paavolan petrilläkään EI OLE JEESUKSEN PERUSTAMAA SEURAKUNTAA!
        JA
        EI MYÖSKÄÄ JEESUKSEN OPETULAPSIA
        JOTEN valkeuden enkeleistä rikollisen kristinuskon palveluksessa olevista kirjoitan.

        Monilla on sellainen käsitys, että Jeesuksen opetuslapsia ovat kaikki kastetut!
        Tuo ei voi pitää paikkaansa sillä Jeesus antoi opetuslapsilleen kykyjä ja taitoja tehdä ihmetekoja, mm. herattää kuolleista!!
        Kuinka monta sellaista opetuslasta tunnette jotka ovat Jeesukselta käskyn saaneet ja noudattavat sitä????
        Matt. 10:8
        Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.

        Tässä lisää Jeesuksen antamat tietoja AITOJEN opetuslapsien ominaisuuksista:
        Markuksen evankeliumi:
        16:18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."
        Luukkaan evankeliumi:
        10:19 Katso, minä olen antanut teille vallan tallata käärmeitä ja skorpioneja ja kaikkea vihollisen voimaa, eikä mikään ole teitä vahingoittava.

        JEESUS ITSE ILMOITTI NÄIN:
        16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille."
        ####Siis Jeesus ei käskenyt saaranata Paavalin, Luder/Lutheri tai edes rikollisen kristinuskon oppeja.####

        HUOM!!!
        Siis opettamalla koulutetaan Jeesuksen opetuslapsia jos opettajana on Jeesuksen opetuslapsi eikä saatanaa palveleva eksyttäjä:
        Matteuksen evankeliumi:
        28:20 "ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

        Lyhyesti siitä mistä tunnemme Jeesuksen opetuslaset, jos paavalaisuuden rikollisuus ei ole kaikkia tappanut, tapattanut jne

        Matt. 10:8
        Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.

        Tässä lisää Jeesuksen antamat tietoja AITOJEN opetuslapsien ominaisuuksista:
        Markuksen evankeliumi:
        16:18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."
        Luukkaan evankeliumi:
        10:19 Katso, minä olen antanut teille vallan tallata käärmeitä ja skorpioneja ja kaikkea vihollisen voimaa, eikä mikään ole teitä vahingoittava. "

        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Paavali ei raamatun mukaa eroa saatanasta saanut!

        Huomatkaa, että rikollisen kristinuskon kristittyjen ja kristillisten ryhmä EI OLE SAMA, SIIS kristityt ja kristilliset ovat eri ryhmiä.

        Kristityt = Paavalin ja sen aikaisten hallitsijoiden sekä Paavalin oppikunnan perustamien seurakuntien uskovaisia

        Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien seurakuntalaisia opetuslapsineen.

        Rikollisen kristinuskon uskovaiset esiintyvät usein kristillisinä vaikka eivät sitä ole. Aito kristillinen ei esim. kastata lapsiaan; lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuteen uhriksi.


    • iuhygtr

      Aloituksen kirjoittajalle:
      Tässä muutamia tuntemistani rikollisen kristinuskon rituaaleista joita JUMALAN, JEESUKSEN, ISÄN, POJAN JA PYHÄN HENGEN NIMEEN paasataan ja HE EIVÄT OLE herra jumalienne oppeja opettaneet!
      JOTEN
      PALVELKAA saatanaa saatanana ja herra epäjumalaa epäjumala niin OLISITTE REHELLISIÄ JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENKEÄ PILKKAAMATTOMIA eksytettyjä uskovaisia joille ei Jumalallisuus tietoineen kelpaa:

      -"Jumala on avioliiton asettanut" on vale, sitä ei ole raamatussa.
      -"älä tee aviorikosta" on väärennetty 1992 vuoden raamattuun "älä tee huorin" käskyn tilalle jotta uskovaiset irstailisivat itsensä pois Jumalallisuudestaan.
      -"lähetyskäsky" sana lisätty väärennettyyn vuoden 1992 vuoden raamattuun.
      -"kastekäsky" ei ole Jumala tai Jeesuksen antamassa Laissa
      -"lapsikaste" jota ei raamattu tunne on rikollisen lisäys.
      -"kummi" sanaakaan ei edes väärennetty raamattu tunne.
      -"hätälapsikaste" on lisäys.
      -"ehtoollinen" Jeesuksesta ulostusta tekevien pilkkaus rituaali
      -"kolminaisuusoppi" on eksyttäjän oppi; ks. Johanneksen evankeliumi 10:30
      -"perisyntiä" ei raamattu tunne vielä mutta ehkä jo seuraavassa raamatun väärennöksessä sekin on.
      -"rippi" sanaa ei ole raamatussa, rikollisten oma epäjumalallinen rituaali.
      -"rippisalaisuus" ei ole raamatussa, sillä suojataan lahkojen sisällä olevien rikollisia joutumasta maallisen oikeuden eteen, mm kirkon pedofiilit ovat tukea saaneet.
      -"ristiäiset" sanaa ei ole raamatussa. Se on lasten oikeuksia rikkova rituaali jossa lapsi "tapetaan" hengellisesti ja asetetaan hengellisesti kuolleen merkki Jumalan Valtakunnan kaltaisen lapsen otsaan.
      -"tuomiosunnuntai" ei ole raamatullinen eikä evankeliumin oppia niinkuin ei "tuomiokirkotkaan" joita omistavat seurakunnat jotka eivät ole Jeesuksen perustamia.
      jne jne...

    • kjhgtfre

      hiukan aiheen sivusta....

      Raamatun uuden testamentin teksteihin eivät kuulu Jeesuksen evankeliumit.
      uusi testamentti on kristittyjen oppia
      ja evankeliumit ovat Jeesusta palvelevien kristillisten oppeja.

      Uudessa testamentissa ei ole Jeesuksen evankeliumia vaan Jeesuksen evankeliumien eksytys tulkintoja jotka johtavat harhaan. Ymmärtäkää, että evankeliumit ovat kristillisille annettuja tietoa ja uusi testamentti Jeesun oppien kristinuskon tulkintoja; uskomuksia.

      Jeesus ei käskenyt saarnata uuden testamentin oppeja vaan evankeliumia. (Markus 16:15)
      Jeesuksen evankeliumin tekstejä ovat vain Jeesuksen opetuslapsien tekstit joita on raamatussa neljä evankeliumia. Alunperin niitä arviolta oli noin 18:sta todennäköisesti muidenkin kuin opetuslapsien kirjoituksina.

      Kun Jeesus antoi opetuslapsilleen oppinsa niin raamattua ei kirjana ollut vaan kaikki tiedot olivat paitsi Jeesusta seuranneiden muistissa niin myös heidän sieluissa Jumalallisuuden tietoutena ja ymmärryksenä joita Jeesuksen opetuslapset edelleen ihmisille vieraillen mm suomalais heimon luona opetti tietoa tuodessaan:
      http://www.fkf.net/Kadonneet/Missionary_Journeys.pdf

      uusi testamentti on paavalin ja luder/lutherin ja heidän oppikuntien sopaskaa ja he varastivat, luvatta lainasivat Jeesuksen evankeliumia eksyttämisien helpottamiseksi ja valitettavasti onnistuivat tuomaan saatanaa maailman herraksi satoja miljoonia tappamalla, tapattamalla, raiskaamalla (lapsiakin), ryöstämämällä JNE!!!!!!!!
      Vain uskontunnustuksen kaltainen mieleltään tällaiseksi aivopesty uskoo tuollaisen rikollisuuden toteuttajan palvelevan muuta kuin saatanaa!!!

      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
      'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

      Tuollaiseksi ei kukaan synny, vaan tuollaiseksi aivopestään...

      KUN OLETTE "JÄRJETTÖMIÄ, JUMALAA KÄSITTÄMÄTTÖÄMIÄ"
      niin ette ole heidän palveljoitakaan! Mm näin sen sen historia todistaa...
      Lainattua tekstiä:
      "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)

    • iloinenusko

      Oot ilkee ilmeinen. Pilasit hyvän kasteketjun.

    • ><>i>

      usko ei ole tietoa

    • okiuyt

      Lyhyestä meni poikki!
      Taisi aloituksen eksytysoppiin tullaa Jumalan ja Jeesuksen antamien tietojen puute!

      No, niihän se usein käy...

    • lkjh21

      se, raamattu voisi ehkä puhdistua saatanallisuudesta jos sen kastavedessä, vaikka muutaman vuoden....

    • kjhgf

      Noh, oletko edelleen pesemässä sitä raamattuasi vedessä?

      OPETUSLAPSIKSI OPETETAAN eikä kastamalla!!

      Koskahan "minä olen herra sinun jumalasi" palvelevat huomaavat, että Jeesus käski saarnata vain evankeliumia EI saatanaa palvelleen paavalilais-luder/luterilais jne sopaskaa:
      Markuksen evankeliumi:
      16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille."
      Jumalan ja Jeesuksen evankeliumia on vielä raamatussa jäljellä, tosin osittain väärennettyinä:
      -Matteuksen evankeliumista
      -Markuksen evankeliumista
      -Luukkaan evankeliumista
      -Johanneksen evankeliumista

      Opetuslapsiksi opetetaan:
      Matt. 28:20 "opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen KÄSKENYT teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe