Voi mikä namu hän onkaan...
Jo Weston
7
309
Vastaukset
- faaaaaaag
Eipä ole kyllä kummoinen....
- Kade jo West
Sun vaimo on paremman näköinen?
- Nähty on
Juliette Gruber kauniimpi vielä vanhennuttuaan.
- Go West
Mistä olet löytänyt hänestä kuvan vanhempana?
- Nähty on
Go West kirjoitti:
Mistä olet löytänyt hänestä kuvan vanhempana?
Puhelimen muistikortilta,viimevuodelta.
- khhhjhgy
Käsiksen tekijä on tehnyt Josta samanlaisen itsekkään tyhjästä kiukuttelijan kuin Katesta. Onkohan sillä jotain omakohtaisia kokemuksia...
JUONIPALJASTUS:
Onko tämä pariskunta se, joka muuttaa Kanadaan(?)?- * * * * *
Ainakin he poistuvat sarjasta samaan aikaan.
98 Local Knowledge
It's the end of an era as Nick Rowan and his family prepare to leave Aidensfield for a new life in Canada.
Taitaa tulla 29.6.2014 jos laskin oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky54748Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434608Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1563688Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty313500Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1063496Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm522993Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121080Pahimman luokan hasardi
sellainen sinä olet. Sut pitäis peitellä varoituskolmioilla ja vilkkuvaloilla, rajata lippusiimalla ja varustaa silmälap81948Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63839- 93772