Muita 15-16v laihduttajia?

-98

Juu eli onkos tääl muita 15-16v laihduttajia? Ois kiva jos voitas yhessä tukea toisiamme ja antaa neuvoja... :)

43

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -99

      Hei! Täällä olisi eräs -99, joka täytti 15 huhtikuun alkupuoliskolla :) toivottavasti luet tämän, olisi kiva jutustella! :)

      • -98

        Hei jee, en oo ainut! :D juu ois kiva jutella :)


      • -99
        -98 kirjoitti:

        Hei jee, en oo ainut! :D juu ois kiva jutella :)

        Mitenkäs se hoidetaan? :D sähköpostitse vai miten?


      • -98
        -99 kirjoitti:

        Mitenkäs se hoidetaan? :D sähköpostitse vai miten?

        Mm, no ei ehkä sähköpostilla... Mä muistan käydä siellä nii harvoin D:


      • -99
        -98 kirjoitti:

        Mm, no ei ehkä sähköpostilla... Mä muistan käydä siellä nii harvoin D:

        Omegle? Siellä voitaisiin sopia jatkosta. Siellä tosin täytyy kummankin olla samaan aikaan paikalla... :D


      • -98
        -99 kirjoitti:

        Omegle? Siellä voitaisiin sopia jatkosta. Siellä tosin täytyy kummankin olla samaan aikaan paikalla... :D

        Meneeköhä se vähä liia hankalaks... :D


      • -99
        -98 kirjoitti:

        Meneeköhä se vähä liia hankalaks... :D

        Se voi kyllä olla. Entäs kirjekyyhky? :D Väittäisin, että sähköposti olisi näin alkuun paras vaihtoehto... En minä tiedä :D


      • Ehdotus sivulliselta
        -99 kirjoitti:

        Se voi kyllä olla. Entäs kirjekyyhky? :D Väittäisin, että sähköposti olisi näin alkuun paras vaihtoehto... En minä tiedä :D

        Voittehan te tännekin kirjoitella, saattaa sitten tulla vielä lisää teidän ikäisiä osallistujia :)


      • -98
        Ehdotus sivulliselta kirjoitti:

        Voittehan te tännekin kirjoitella, saattaa sitten tulla vielä lisää teidän ikäisiä osallistujia :)

        Aivan... :D voidaanhan me mun puolest tääl jutella (:


      • -99
        -98 kirjoitti:

        Aivan... :D voidaanhan me mun puolest tääl jutella (:

        Hieno idea! Kiitos sivullinen :D haluatko -98 aloittaa vai miten :D


      • Lotta -98
        -99 kirjoitti:

        Hieno idea! Kiitos sivullinen :D haluatko -98 aloittaa vai miten :D

        Hei! Olette vissiin tyttöjä molemmat? :) Itsekin olen -98 ja painan 65kg, pituutta 167cm. Haluaisin kesän aikana -10kg mutta itselläni ei riitä kuri. Olisi niin suuri apu jos yhdessä tsemppaamme toisiamme ja saisin pudotettua painoa. En ole lihava, mutta painoa haluaisin vähemmän kun se häiritsee. Olen käynyt kuntosalilla jonkunverran joten lihasta on tullut ja tottakai sekin painaa. Mutta aletaan yhdessä miettimään ja tsemppaamaan toisiamme ! :)


      • -98
        -99 kirjoitti:

        Hieno idea! Kiitos sivullinen :D haluatko -98 aloittaa vai miten :D

        Juuh mä voin kertoo nytte.
        Elikkä alotin 'laihduttamisen' tammikuussa. Sillo painoin n. 83kg (joo läski olin jep) ja pituutta 177cm. Mut sit vähensin syömisiä ja lisäsin liikuntaa ja nykyää painan n. 73-74kg, eli jotai on tapahtunu :) Mut viel on vähä tollai epämääränen maha ja löllöreidet havaittavissa :D Elii mul olis tavotteena nyt kesän aikana saada pois 4-6kg. TÄLLÄI BTW TIETO, ET OON TÄN VIIKON TORSTAINA LÄHÖS RODOKSELLE ET MUST EI KUULU VIIKKOON... :D
        Mut ihanaa et saatii vähä lisää porukkaa, tervetuloo vaa! :)


      • Lotta -98
        -98 kirjoitti:

        Juuh mä voin kertoo nytte.
        Elikkä alotin 'laihduttamisen' tammikuussa. Sillo painoin n. 83kg (joo läski olin jep) ja pituutta 177cm. Mut sit vähensin syömisiä ja lisäsin liikuntaa ja nykyää painan n. 73-74kg, eli jotai on tapahtunu :) Mut viel on vähä tollai epämääränen maha ja löllöreidet havaittavissa :D Elii mul olis tavotteena nyt kesän aikana saada pois 4-6kg. TÄLLÄI BTW TIETO, ET OON TÄN VIIKON TORSTAINA LÄHÖS RODOKSELLE ET MUST EI KUULU VIIKKOON... :D
        Mut ihanaa et saatii vähä lisää porukkaa, tervetuloo vaa! :)

        No mutta todella hienosti olet saanut pudotettua painoa. Tsemppiä jatkoonkin! :) Tänään itse mietin että lähdenkö lenkille vai syönkö suklaara, mutta en tehnyt kumpaakaan vaan lähdin ulos siskojen kanssa. Eli olen siihenkin tyytyväinen etten syönyt suklaata. Ja iltapala oli terveellinen :) Tästä se lähtee !


      • -98
        Lotta -98 kirjoitti:

        No mutta todella hienosti olet saanut pudotettua painoa. Tsemppiä jatkoonkin! :) Tänään itse mietin että lähdenkö lenkille vai syönkö suklaara, mutta en tehnyt kumpaakaan vaan lähdin ulos siskojen kanssa. Eli olen siihenkin tyytyväinen etten syönyt suklaata. Ja iltapala oli terveellinen :) Tästä se lähtee !

        Hyvä! :) Mullaki tekee tiukkaa joskus ton suklaan kanssa...:D
        Mut nyt taidan lähteä aamulenkille. Juoksen varmaa sellasrt 7-10km :)


      • Lotta -98
        -98 kirjoitti:

        Hyvä! :) Mullaki tekee tiukkaa joskus ton suklaan kanssa...:D
        Mut nyt taidan lähteä aamulenkille. Juoksen varmaa sellasrt 7-10km :)

        Joo. Huhuh. Juoksetko putkeen ilman pysähtymättä tuon 7-10km ? Itselläni menee ehkä hust ja just 3km ja oon aivan poikki. Ei hyvä :D Lähen loppukesäst ulkomaille ja kamujen kans aateltii treenata kunnon bikinivartalot mutta mua pelottaa että se jää mulla haaveeksi :( pitäs olla joku, joka ns. kokoajan pitää huolta etten lipsu yhtään mutta kun ei :/


      • -98
        Lotta -98 kirjoitti:

        Joo. Huhuh. Juoksetko putkeen ilman pysähtymättä tuon 7-10km ? Itselläni menee ehkä hust ja just 3km ja oon aivan poikki. Ei hyvä :D Lähen loppukesäst ulkomaille ja kamujen kans aateltii treenata kunnon bikinivartalot mutta mua pelottaa että se jää mulla haaveeksi :( pitäs olla joku, joka ns. kokoajan pitää huolta etten lipsu yhtään mutta kun ei :/

        Juuh juoksenhan mä :D tos aamul juoksin 10,6km. Sunnuntaina juoksin pisimmän ja haastavimman lenkin ikinä! Maasto oli sellasta ylämäki-alamäki-ylämäki menoa ja kilometrejä tuli 14,7km! Se oli rankka reissu...
        Joo mullaki on kyl ollu itsekurin kanssa ongelmia (ja on vähän edelleen...) mullakaa ei oikee kukaa oo vahtimassa :D


      • Rebekka -99
        -98 kirjoitti:

        Juuh juoksenhan mä :D tos aamul juoksin 10,6km. Sunnuntaina juoksin pisimmän ja haastavimman lenkin ikinä! Maasto oli sellasta ylämäki-alamäki-ylämäki menoa ja kilometrejä tuli 14,7km! Se oli rankka reissu...
        Joo mullaki on kyl ollu itsekurin kanssa ongelmia (ja on vähän edelleen...) mullakaa ei oikee kukaa oo vahtimassa :D

        Nyt vasta huomasin nämä uudet viestit... Hienoa minä :D eli olen siis tämä -99 joka ylempänä kirjoitteli. Itse olen 165cm ja 64kg, eli en siis varsinaisesti ylipainoinen, vaan yritän estää sitä kehkeytymästä siksi.
        Vuosi sitten havahduin katsottuani peilikuvaani. Minäkö lievästi ylipainoinen? Siitä asti minua seurasivat kauhea tarve laskea kalorit ja stressata kaikesta mahdollisesta laihtumiseen liittyvästä. Tammikuussa varsinaisesti ns. aloitin 'kuurini'. Se piti ehkä kuukauden kunnes luovutin. Koko kevät on ollut minulla vuoronperään innostusta ja epätoivoa.
        Tässä kuussa taas tajusin tilanteeni ja otin itseäni niskasta kiinni ja pyysin vanhempiani tilaamaan minulle crosstrainerin. (maksoin kylläkin itse, toivottavasti se on sen arvoista :D) Nyt sen saapumista odotellessa olen laatinut ruokavaliota ja treenisuunnitelmaani. Toivottavasti ne pitävät :D
        Tavoitteeni siis on polttaa 8kg läskiä ja hankkia hieman lihasta siihen päälle.
        P.s: -98, sinulla on ihan mahtava kunto! Käy kateeksi :D itselläni on kaupanpäälle rasitusastma, joten juokseminen ei tule kuuloonkaan, ainakaan vielä :/ toivottavasti kukaan ei ajattele nyt, että olen vain laiska ja keksin tekosyitä. Kohotan ensin kuntoani ja sitten katsotaan, josko juokseminen luonnistuisi! :)
        Pidetäänkö tätä ketjua ns. päiväkirjana, jonne jokainen voi kirjoittaa omasta edistyksestään?


      • Lotta -98
        Rebekka -99 kirjoitti:

        Nyt vasta huomasin nämä uudet viestit... Hienoa minä :D eli olen siis tämä -99 joka ylempänä kirjoitteli. Itse olen 165cm ja 64kg, eli en siis varsinaisesti ylipainoinen, vaan yritän estää sitä kehkeytymästä siksi.
        Vuosi sitten havahduin katsottuani peilikuvaani. Minäkö lievästi ylipainoinen? Siitä asti minua seurasivat kauhea tarve laskea kalorit ja stressata kaikesta mahdollisesta laihtumiseen liittyvästä. Tammikuussa varsinaisesti ns. aloitin 'kuurini'. Se piti ehkä kuukauden kunnes luovutin. Koko kevät on ollut minulla vuoronperään innostusta ja epätoivoa.
        Tässä kuussa taas tajusin tilanteeni ja otin itseäni niskasta kiinni ja pyysin vanhempiani tilaamaan minulle crosstrainerin. (maksoin kylläkin itse, toivottavasti se on sen arvoista :D) Nyt sen saapumista odotellessa olen laatinut ruokavaliota ja treenisuunnitelmaani. Toivottavasti ne pitävät :D
        Tavoitteeni siis on polttaa 8kg läskiä ja hankkia hieman lihasta siihen päälle.
        P.s: -98, sinulla on ihan mahtava kunto! Käy kateeksi :D itselläni on kaupanpäälle rasitusastma, joten juokseminen ei tule kuuloonkaan, ainakaan vielä :/ toivottavasti kukaan ei ajattele nyt, että olen vain laiska ja keksin tekosyitä. Kohotan ensin kuntoani ja sitten katsotaan, josko juokseminen luonnistuisi! :)
        Pidetäänkö tätä ketjua ns. päiväkirjana, jonne jokainen voi kirjoittaa omasta edistyksestään?

        Ei vitsit oon kateellinen! Pystyisinpä ite samaan! Ja mulla on semmonen juttu että en voi kertoa sisaruksille, kavereille tai vanhemmilleni että "laihutan" koska he muutenki mulle höpöttävät jos en halua syyä kun oon täynnä että ootko laihiksella, ei kyllä tarvis olla.. niin en halua kertoa niille. Syksyllä muutan kuitenkin pois kotoa opiskelujeni takia, joten kun vanhemmat tai sisarukset eivät ole lähellä, voin vapaammin laihduttaa ja ns. lenkkeillä ja syödä salaattia paljon, sitä kun en kotona voi syödä kun kuuluu aina että ootko laihiksella ko syöt nui/et syö mitään TAASKAAN?! Musta taas tuntuu että syön liikaa ja etenki herkkuja, paljon rasvaa sisältäviä ruokia ja muuta ei-niin-terveellistä. Odotan pääseväni kokonaan pois muuttamaan kotoa vahempien luota niin voisin täysillä panostaa kunnon nostamiseen ja lahduttamiseen/kiinteyttämiseen. Mutta en selittele enempää, kirjotellaanhan tänne aina kuulumisia ymuita niin pysytään ajantasalla toisistamme! :) Ja tämähän voi olla ns. meidän nettitreenipäiväkirja josta näkee muidenkin kokemukset jne! :)


      • Elisa -98
        Lotta -98 kirjoitti:

        Ei vitsit oon kateellinen! Pystyisinpä ite samaan! Ja mulla on semmonen juttu että en voi kertoa sisaruksille, kavereille tai vanhemmilleni että "laihutan" koska he muutenki mulle höpöttävät jos en halua syyä kun oon täynnä että ootko laihiksella, ei kyllä tarvis olla.. niin en halua kertoa niille. Syksyllä muutan kuitenkin pois kotoa opiskelujeni takia, joten kun vanhemmat tai sisarukset eivät ole lähellä, voin vapaammin laihduttaa ja ns. lenkkeillä ja syödä salaattia paljon, sitä kun en kotona voi syödä kun kuuluu aina että ootko laihiksella ko syöt nui/et syö mitään TAASKAAN?! Musta taas tuntuu että syön liikaa ja etenki herkkuja, paljon rasvaa sisältäviä ruokia ja muuta ei-niin-terveellistä. Odotan pääseväni kokonaan pois muuttamaan kotoa vahempien luota niin voisin täysillä panostaa kunnon nostamiseen ja lahduttamiseen/kiinteyttämiseen. Mutta en selittele enempää, kirjotellaanhan tänne aina kuulumisia ymuita niin pysytään ajantasalla toisistamme! :) Ja tämähän voi olla ns. meidän nettitreenipäiväkirja josta näkee muidenkin kokemukset jne! :)

        Joo tuo nettipäiväkirja-juttu kuulostaa hyvältä idealta!
        Mulle tuli eilen ihan kamala ahistus omasta kropasta... Itkin ja mietin kui kauheelta näytän ja valitin kaiken lisäks samaa poikaystävälle... Kuulostaa varmaa iha sairaalta. Mut vaik mä oon tiputtanu ainaki 7kg nii silti ku peilist kattoo nii tuntuu et muutos ei näy missää... Sitte ku tosiaa huomen lähös reissuun nii tuli sellai paniikki ku pitäs olla bikineissä... (Ei siin mitää, tykkään olla bikineis, mut mietin vaa mitä muut ajattelee ja ite huomaan vaa ison mahan ja nää reidet...) Joo hirvee valittaja oon :( ja ku must tuntuu et kukaa ei ymmärrä mua ja et oon tän asian kaa iha yksin... Mullekki hoetaa koko ajan tota 'ei tarvii laihduttaa', 'oot iha sopiva' , 'miks et syö??' Ärsyttävää... Jos itse ei ole tyytyväinen itseensä nii miks ei vois edistää asiaa? Okei mä ymmärrän et äitiki on huolissaan etten rupee miksää anorektikoks, mut en mä ny nii laihaks haluu! :o
        Joo tälläi valituspostaus... Anteeks
        (Oon siis se -98 joka aiemmin kirjotellu :))


      • Lotta -98
        Elisa -98 kirjoitti:

        Joo tuo nettipäiväkirja-juttu kuulostaa hyvältä idealta!
        Mulle tuli eilen ihan kamala ahistus omasta kropasta... Itkin ja mietin kui kauheelta näytän ja valitin kaiken lisäks samaa poikaystävälle... Kuulostaa varmaa iha sairaalta. Mut vaik mä oon tiputtanu ainaki 7kg nii silti ku peilist kattoo nii tuntuu et muutos ei näy missää... Sitte ku tosiaa huomen lähös reissuun nii tuli sellai paniikki ku pitäs olla bikineissä... (Ei siin mitää, tykkään olla bikineis, mut mietin vaa mitä muut ajattelee ja ite huomaan vaa ison mahan ja nää reidet...) Joo hirvee valittaja oon :( ja ku must tuntuu et kukaa ei ymmärrä mua ja et oon tän asian kaa iha yksin... Mullekki hoetaa koko ajan tota 'ei tarvii laihduttaa', 'oot iha sopiva' , 'miks et syö??' Ärsyttävää... Jos itse ei ole tyytyväinen itseensä nii miks ei vois edistää asiaa? Okei mä ymmärrän et äitiki on huolissaan etten rupee miksää anorektikoks, mut en mä ny nii laihaks haluu! :o
        Joo tälläi valituspostaus... Anteeks
        (Oon siis se -98 joka aiemmin kirjotellu :))

        Mä kävin shoppailemassa uuet lenkkivaatteet niin sain lisää innostusta lähteä taas juoksemaan. Ja kun vanhemmat lähtee reissuun ja jään itse kotiin niin syön terveellisesti, niin, miten en muullon voi syödä. Käydään kavereitten kans joka viikko lenkillä, tehtiin yhteinen sopimus. Tänää taas aattelin käydä juoksemassa! Mutta kaverit hei, miten teillä menee? :)


    • Kullervb

      Minä, syntynyt -99

      • Lotta -98

        Ei muutakun kertomaan omia juttuja, tavoitteita ja kokemuksia :) Tervetuloa mukaan!


      • tyttö98
        Lotta -98 kirjoitti:

        Ei muutakun kertomaan omia juttuja, tavoitteita ja kokemuksia :) Tervetuloa mukaan!

        Oon 16v tyttö, 175 cm pitkä ja painan 57-58 kg riippuen päivästä :D. En todellakaan ole lihava, oon urheillut koko ikäni lähes kaikkia lajeja jossai vaiheessa. Mä oon huomannut että aina kun haluaisin vielä saada vähän painoa pois ja syödä terveellisemmin niin se kuuri kaatuu, mutta kun elän ihan normaalisti enkä laske kaloreja niin huomaan laihtuvani :D. Ja se on kyllä tosi hankalaa kun asuu vanhempien luona, koska kaapit on täynnä herkkuja. Jos asuisi yksin niin kotona ei olisi herkkuja ja söisi paljon terveellisemmin. Minä olen aikamoinen herkkuperse, syön joka ikinen päivä suklaata, jäätelöö ja kakkua jos joku on tehnyt, enkä silti ihme ja kumma liho:D mutta jos saisin lopetettua herkuttelun niin varmaan myös laihtuisin :D


      • Lotta -98
        tyttö98 kirjoitti:

        Oon 16v tyttö, 175 cm pitkä ja painan 57-58 kg riippuen päivästä :D. En todellakaan ole lihava, oon urheillut koko ikäni lähes kaikkia lajeja jossai vaiheessa. Mä oon huomannut että aina kun haluaisin vielä saada vähän painoa pois ja syödä terveellisemmin niin se kuuri kaatuu, mutta kun elän ihan normaalisti enkä laske kaloreja niin huomaan laihtuvani :D. Ja se on kyllä tosi hankalaa kun asuu vanhempien luona, koska kaapit on täynnä herkkuja. Jos asuisi yksin niin kotona ei olisi herkkuja ja söisi paljon terveellisemmin. Minä olen aikamoinen herkkuperse, syön joka ikinen päivä suklaata, jäätelöö ja kakkua jos joku on tehnyt, enkä silti ihme ja kumma liho:D mutta jos saisin lopetettua herkuttelun niin varmaan myös laihtuisin :D

        Hah, vähä hyvä! Mulla sama, että kaapissa on aina herkkuja eikä niitä voi vastustaa. Mulla on nyt semmonen tilanne etten ilkee syödä suklaata, karkkia tms koska alkaa oksettaan. Joo, ihan hyvä mutta syön taas kaikkea muuta tpsi epäterveellistä:/ :D


      • tyttö98
        Lotta -98 kirjoitti:

        Hah, vähä hyvä! Mulla sama, että kaapissa on aina herkkuja eikä niitä voi vastustaa. Mulla on nyt semmonen tilanne etten ilkee syödä suklaata, karkkia tms koska alkaa oksettaan. Joo, ihan hyvä mutta syön taas kaikkea muuta tpsi epäterveellistä:/ :D

        Eikä mistään karkkilakoista tms. oo mitään hyötyä koska sit ku ei saa syödä karkkia niin syö kaikkee sipsiä ja keksejä yms :D. Ja joo mullaki on kans aina välillä sellasia pitkiäki ajanjaksoja että kaikki ruoka oksettaa ja en pysty nukkuun ja tietyn kellonajan jälkeen illalla en pysty syömään enää mitään koska oksettaa, mutta silti en ikinä oksenna :D mut ne saattaa olla ihan päästäki kii et ajattelen vaa et mua oksettaa :D.


      • Lotta -98
        tyttö98 kirjoitti:

        Eikä mistään karkkilakoista tms. oo mitään hyötyä koska sit ku ei saa syödä karkkia niin syö kaikkee sipsiä ja keksejä yms :D. Ja joo mullaki on kans aina välillä sellasia pitkiäki ajanjaksoja että kaikki ruoka oksettaa ja en pysty nukkuun ja tietyn kellonajan jälkeen illalla en pysty syömään enää mitään koska oksettaa, mutta silti en ikinä oksenna :D mut ne saattaa olla ihan päästäki kii et ajattelen vaa et mua oksettaa :D.

        Mmmmm niimpä! Taas siivoilin huonetta kotona nii löyty monta karkkipussia, kaikki avaamattomia.. pitää antaa siskoille ja veljille niitä ettei ite tulis syötyä kaikkia. Ja huomenna mennäänki kavereiden kans salaatille naapurikaupunkiin, ihan huviksi vaan! Ja nyt monena päivänä oon käyny lenkillä, käyn nyt aluksi aina n. 3km ja ehkä puolet juoksen, puolet kävelen. Alan pikkuhiljaa pidentään lenkkejä, tavoitteena ois saada juostua 10km putkeen joskus. Saas nähä kuin kauan menee :)


      • tyttö98
        Lotta -98 kirjoitti:

        Mmmmm niimpä! Taas siivoilin huonetta kotona nii löyty monta karkkipussia, kaikki avaamattomia.. pitää antaa siskoille ja veljille niitä ettei ite tulis syötyä kaikkia. Ja huomenna mennäänki kavereiden kans salaatille naapurikaupunkiin, ihan huviksi vaan! Ja nyt monena päivänä oon käyny lenkillä, käyn nyt aluksi aina n. 3km ja ehkä puolet juoksen, puolet kävelen. Alan pikkuhiljaa pidentään lenkkejä, tavoitteena ois saada juostua 10km putkeen joskus. Saas nähä kuin kauan menee :)

        Haha mulla vähän sama :D raahaan aina ulkomailta muovipussillisen karkkia ja sit kuitenki kotona jakelen niitä veljille ja vanhemmille :D


    • herkut veks

      Miksi syödä karkkia? Ne on 99 prosenttisesti sokeria ja loput väriaineita ja teollisia aromiaineita. Sen ätlömakean seasta ei edes tunne mitään todellisia makuja.

      Aivot saa hirveän dopamiiniryöpyn kun sokeria on tarjolla ylenmäärin ja siihen moni on koukussa. Kun ei saa sokeria niin ajattelee vaan sokeria. Kun karkit on syöty insuliini alkaa leikkaamaan verensokeriarvoja alas jolloin tulee kahta kauheampi nälkä. Jos ei ole lämmintä ruokaa niin karkkiahan sitä mätetään suuhun.

      Sipsit on kanssa vihoviimeinen keksintö. Niitä ei pitäis kenenkään syödä oikeestaan koskaan. Yhden voi maistaa kaverilta. Omaa ei kannata ikinä ostaa.

      • Lotta -98

        Oikeessa oot! Karkit ja sipsit on oikeesti tosi ällöttäviä!


      • laihuttajä 99
        Lotta -98 kirjoitti:

        Oikeessa oot! Karkit ja sipsit on oikeesti tosi ällöttäviä!

        Moi voiko viellä tulla mukaan tähän


      • nefilint
        laihuttajä 99 kirjoitti:

        Moi voiko viellä tulla mukaan tähän

        Sama D: ikäni puolesta reilun vuoden liian nuori mut toivottavasti ei haittaa :'D
        Tarkoitus siis olis kiinteyttää/laihduttaa
        Olen nyt mitoissa 163/60


      • nefilint
        laihuttajä 99 kirjoitti:

        Moi voiko viellä tulla mukaan tähän

        Sama D: ikäni puolesta reilun vuoden liian nuori mut toivottavasti ei haittaa :'D
        Tarkoitus siis olis kiinteyttää/laihduttaa
        Olen nyt mitoissa 163/60


      • nefilint
        laihuttajä 99 kirjoitti:

        Moi voiko viellä tulla mukaan tähän

        Sama D: ikäni puolesta reilun vuoden liian nuori mut toivottavasti ei haittaa :'D
        Tarkoitus siis olis kiinteyttää/laihduttaa
        Olen nyt mitoissa 163/60


      • nefilint
        nefilint kirjoitti:

        Sama D: ikäni puolesta reilun vuoden liian nuori mut toivottavasti ei haittaa :'D
        Tarkoitus siis olis kiinteyttää/laihduttaa
        Olen nyt mitoissa 163/60

        Ja sori tuo.. rakastan tätä mobiiliversioo


      • Lotta -98
        nefilint kirjoitti:

        Ja sori tuo.. rakastan tätä mobiiliversioo

        Heei! Tottakai saa tulla mukaan! Tervetuloa vaan! :) Ja ei kun omia juttuja kertomaan tänne :)


    • LoveyDovey

      Moi! :D

      Minäkin olisin kiinnostunut tsempistä ja juttukaverista. (: Mielellään sähköpostin kautta tai sitten kikissä. Voin kyllä tännekin kirjoitella, jos vielä pääsee mukaan? Olen vuoden vanhempi kun pitäisi, eli 17, toivottavasti ei haittaa. .__.

      [email protected]

      • Elisa -98

        Nii kuis monen mielest vaik kik-ryhmä ois hyvä idis? :) se ois ehk vähä helpompaa vai mitä?


      • 99 tyttöö
        Elisa -98 kirjoitti:

        Nii kuis monen mielest vaik kik-ryhmä ois hyvä idis? :) se ois ehk vähä helpompaa vai mitä?

        Mäki oon mukana! Laitan kik nime myöhemmi ;)


      • Lotta -98
        99 tyttöö kirjoitti:

        Mäki oon mukana! Laitan kik nime myöhemmi ;)

        Joo ois kait tuo kik ryhmä ihan hyvä. Laitan myöhemmin kik nimeni kun lataan kikin. Mutta jatketaan nyt vielä ainakin jutustelua täällä! Mulla on tämä viikko mennyt aika rattoisasti. Olen syönyt tosi terveellisesti koko ajan ja käynyt juoksulenkeillä. Jospa se paino lähtis tippumaan :)


      • Lotta -98
        Lotta -98 kirjoitti:

        Joo ois kait tuo kik ryhmä ihan hyvä. Laitan myöhemmin kik nimeni kun lataan kikin. Mutta jatketaan nyt vielä ainakin jutustelua täällä! Mulla on tämä viikko mennyt aika rattoisasti. Olen syönyt tosi terveellisesti koko ajan ja käynyt juoksulenkeillä. Jospa se paino lähtis tippumaan :)

        Ja tottakai vielä pääsee mukaan :) Tervetuloa!


      • Lotta -98
        Lotta -98 kirjoitti:

        Ja tottakai vielä pääsee mukaan :) Tervetuloa!

        Mun kik nimi on lottaa98. Tehkää joku se kik ryhmä!


    • sivustakatselija

      Hieman innostus loppui? :D

    • Lintulol

      Heiiijj! Olen -99, eli 15-vuotias poika laihduttamassa, ylipainoa se 30 kiloa!
      Jutustelu ois huippua :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3500
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2932
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2820
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2708
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2614
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2415
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      2011
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1847
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1763
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      159
      1666
    Aihe