Aikalisä tuli yläkerrasta

mutta miksi?

Käyn kyllä osittain aurinkoenergialla, mutta mikään tuuliviiri en ole. Joskus kyllä olen itseänikin nopeampi, mutta joissain asioissa olen kuin joku valtamerilaiva, joka kyllä kääntyy, mutta hitaasti.

Olin ennen sitä oikeasti henkisesti valmistautunut siihen, että se on sitten viimeinen kerta kun nähdään. Olin ihan siinä mielentilassa, että mennään sitten valtavan surun kautta, kun en oikein muutakaan keksinyt. Mutta kun se peruuntui, olin kuin joku huippusuoritukseen valmistautunut urheilija, jonka kuntohuippu ei sitten osunutkaan oikeaan kohtaan. Olin ihan puulla päähän lyöty.

Sitten kun se yksi juttu ei mennytkään ihan niin kuin olin suunnitellut ja toivonut, tuli yllättäen jotenkin valtavan helpottunut olo. Että ei sen pitänytkään mennä niin.

Mutta mutta... ei se laivani ole nyt oikein kääntynyt mihinkään suuntaan kunnolla, vaan olen kuitenkin jossain ihmeen välivaiheessa nyt, ja tiedät sen sinäkin. Et ole työntämässä mua pois, itse en vain tiedä, miten olisi paras.

Siltikin,

http://www.youtube.com/watch?v=soGmsCYpI3k

11

683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luulen niin

      Joskus se on näin.
      Kannattaisko prosessoida, että miksi tilanne on tällainen.
      Siis .. mitä on itse tehnyt / sanonut toiselle ja toisinpäin myös jne.
      Joskus kyllä ihminen toimii ihan hassusti tunneasioissa. Joskus esim. on kestämätöntä kestää voimakasta tunnetta toista kohtaa ja silloin sanoo heipat ja kituu mielyimmin, koska se on helpompaa.
      Prosessoinnin tuloksena ainakin jotain selviää itsestä ja toisesta.

      • ap.

        Musta tuntuu, että prosessoin välillä aivan liikaa.


      • projekti se on
        ap. kirjoitti:

        Musta tuntuu, että prosessoin välillä aivan liikaa.

        Prosessoi fyysisesti sen toisen kanssa.. Siitä se lähtee


      • Elämän haasteita
        projekti se on kirjoitti:

        Prosessoi fyysisesti sen toisen kanssa.. Siitä se lähtee

        Vaikuttavaa mietintää ja samansuuntaisia mietteitä on täälläkin. Isot laivat liikkuvat hitaasti ja harkiten, ei aina huono asia. Etenkään kun viesti on saapunut ylhäältä.

        Elämää suurempia päätöksiä onkin syytä harkita riittävästi ennenkuin irrottaa otteen ja "hyppää" veteen. Viivyttelyn tarkoitus selviää ajallaan. . kun on valmis päätökseen, siihen saa rohkeuden ja toimii molempien parhaaksi.

        Uskallusta - oikea reitti on selvillä ja lämmönlähde suuntana.


      • vastuullista toimintaa
        Elämän haasteita kirjoitti:

        Vaikuttavaa mietintää ja samansuuntaisia mietteitä on täälläkin. Isot laivat liikkuvat hitaasti ja harkiten, ei aina huono asia. Etenkään kun viesti on saapunut ylhäältä.

        Elämää suurempia päätöksiä onkin syytä harkita riittävästi ennenkuin irrottaa otteen ja "hyppää" veteen. Viivyttelyn tarkoitus selviää ajallaan. . kun on valmis päätökseen, siihen saa rohkeuden ja toimii molempien parhaaksi.

        Uskallusta - oikea reitti on selvillä ja lämmönlähde suuntana.

        Näin on. Sanonkin että mieti vielä toisen kerran kun tulet johonkin päätökseen. Saattaa olla että on helpompikin tie kulkea.


    • -nainen-

      Eli sivullinen, mutta kappale aiheutti kylmät väreet. Kaunista.

    • taivas varjelee

      Elämälle kiitos, pyritään elämään satavuotiaaksi. Jotenki niin tyttömäinen olo:)

    • Ikaros.

      Miksi alun perin piti valmistautua viimeiseen tapaamiseen ja psyykata itsensä sitä hetkeä varten. Ap:n kertomuksesta kuitenkin välittyy halu johonkin muuhun, kuin hyvästeihin.

      Vai olisiko se ollut helpompaa, jos vastapuoli olisi sillä (peruuntuneella) hetkellä toiminut ja ottanut ohjat käsiinsä.

      • kaikki laivaan

        Nämä on niin arvoituksellisia nämä viestit. Oliko aloitus naiselle vai miehelle? Mä tykkään bååttareista niitä saa nyt päärynänmakuisinakin.


      • Ikaros.
        kaikki laivaan kirjoitti:

        Nämä on niin arvoituksellisia nämä viestit. Oliko aloitus naiselle vai miehelle? Mä tykkään bååttareista niitä saa nyt päärynänmakuisinakin.

        Kyllä, vertauskuvien tulkinta on omalla tavallaan "hauskaa" ajankulua. Ihan mielenkiintoinen ajatus, mitä kukin lukija voi lukea ap:n tekstistä.


      • ap.

        Se oli minun ajatukseni siitä, miten olisi kaikista huonoista vaihtoehdoista "paras". Eikä se olisi toteutunut ilman kunnon "valmistautumista" ja itseni kasaamista siihen. Mutta - kävikin toisin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      106
      1982
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1460
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1403
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      479
      1085
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      49
      961
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      846
    Aihe