Miksi en voi katsella kuvia?

arghhh taas

Olen laittanut muistikortilta kuvia sekä ottanut kuia koneen omalla kameralla ja niitä on voinut katsella kuvakirjastossa,mutta yhtäkkiä kone lakkasi näyttämästä niitä.Kuvat löytyvät kyllä tiedostot kansiosta, mutta kun avaan kuvan niin se aukeaa ja samantien sulkeutuu.Onko kuvakirjasto liian täynnä vai mitä ihmettä?Järki menee..

11

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Winsontaa

      Koska Windows Lagaaa!

      MS:n uudet koodarit on onnettomia sähläreitä!
      Koko järjestelmä ihan täynnä bugeja ja päivityksissä sitäkin enemmän!

    • argh taas

      nyt oikeesti auttakaa, nyt ei enää edes tuo kuvia koneelle, ja kamera ei toimi enää ollenkaan??koneessa jotain vikaa vai järjestelmässä??

    • -n.n.-

      Mikähän oli kyseinen käyttöjärjestelmä ja kuvasovellus?

      Mikset katsele kuvia Microsoftin kuvankatselusovelluksella?

    • arggh taas

      no vissiinki win 8 ja koneen omalla kuvankatseluohjelmalla olen katsellut, se juuri ei toimi enää. olen asentanut koneelle photofiltre7 ohjelman ja sillä vain voi katsella nyt,mutta aika hidasta hommaa..

    • -n.n.-

      Tarkoitin siis käyttöjärjestelmällä tässä sitä, että oletko päivittänyt Win 8:n versioon 8.1 ja olisiko ongelma tullut siinä yhteydessä? Silloinhan vähän muuttui se kuvan katselu.

      Win 8.1:ssa pitäisi sen Valokuvat-sovelluksen kyllä toimia (se joka on mustalla pohjalla). Tarkoitatko siis tätä?

      http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows-8/photos-app-faq

    • arggh taas

      en ole päivittänyt 8.1 enkä aio päivittää vai pitäisikö?

      • hörggg ekan kerran

        Varmaan se kannattaa jossain vaiheessa, koska 2015 lokakuussa Microsoft lopettaa tietoturvapäivitysten julkaisemisen ja tuen W8:lle. Eli jos mielii saada päivityksiä ym niin pitää päivittää ilmaiseksi W8.1:een.


      • -n.n.-

        No ajattelin että ongelmasi syy olisi voinut olla sen päivityksen aiheuttamat muutokset, mutta jos et ole päivittänyt, niin syy onkin jossain muualla.

        Eli kuvaongelmaasi ei luultavasti ratkaise.

        Olisiko sitten vika virustorjunnassa? Mikä virustorjunta käytössä? Muistaakseni joku virustorjuntaohjelma ei sallinut avata kuvia yhtäkkiä Win 8:ssa.


      • .....
        -n.n.- kirjoitti:

        No ajattelin että ongelmasi syy olisi voinut olla sen päivityksen aiheuttamat muutokset, mutta jos et ole päivittänyt, niin syy onkin jossain muualla.

        Eli kuvaongelmaasi ei luultavasti ratkaise.

        Olisiko sitten vika virustorjunnassa? Mikä virustorjunta käytössä? Muistaakseni joku virustorjuntaohjelma ei sallinut avata kuvia yhtäkkiä Win 8:ssa.

        windows 8 vaan on pa5kaa


    • arggh taas

      mulla on vain koneen ihan oma virustorjunta, defender joku. siihenkin olisi pari tärkeää päivitystä,mutta ei tämä päivita:/?

    • arrggh taas

      no nyt se sentäs päivitti virustorjunnat ym,ja koneen pitäisi olla ajantasalla..mutta en huomaa kuvienkatseluun mitään muutoksia ainakaan vielä..pitäskö nyt sitten laittaa se 8,1?en millään kyl haluaisi..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1622
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1184
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1074
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      703
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe