Autotarvikkeen palvelu

Motonetistäkin saa

Nesteen autotarvikkeessa palvelu on todella hidasta ja töykeää. Tavaran saa nopeammin Kuopiosta hakemalla, kun tässä liikkeessä jonottaessa. Pitkästä jonosta huolimatta toinen myyjä selailee tietokoneelta jotain (joka ei liittynyt yhdenkään paikalla olleen asiakkaan palveluun) ja ei reagoi yli puoleen tuntiin mitään, vaikka asiakasjono huokailee tuskissaan. Toinen paikalla ollut myyjä jutustelee niitänäitä asiakkaan kanssa kassalla, ja vastaa vielä keskenkaiken puhelimeen, jääden jaarittelemaan omiaan soittajan kanssa. Kun tiedustelin tietokonetta raplaavalta "myyjältä" joutaisiko joku myymään haluamaani tuotetta, tiuskaisi tämä "myyjä" ettei ehdi.... Tällöin poistuin myymälästä, samoin joukko muita asiakkaita. Kumpikaan myyjä ei reagoinut tilanteeseen mitenkään... ilmeisesti arkipäivää tässä liikkeessä.

58

2243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Autoasi

      Just ton takia lakkasin käymästä jo kauan sitte

    • Ei käy ennää

      Ei mittään uutta Tiedetty on tämä

    • Customer disservice
      • asiakas1

        joo,ostin kyseisestä liikkeestä auton sisusrenkaan,ja huomasin että se olikin tubeleles rengas joka oli auton alla joten palautin samana päivänä kuitin kanssa mutta myyjä sanoi ei rahana pitää ottaa tavarana ettei muuten lyö leiville tämä homma


    • 10+1

      Tuli ihan sama Spede-sketsi mieleen aloittajan viestiä lukiessa:)

    • Robot11

      Mää mummon kanssa viltin alle älypuhelimen kanssa ja kato että vibra on pois ja mieti miten pallo pyörii,...

      • motonet paskanet

        Motonesissä sitä vasta olikin yksi mulkku ämmä kerran kassalla. Ihan piti selkärepun sisältö tarkastaa vaikka olin maksava asiakas.


    • 4+12

      Jätä se reppu siihen säilytyskaappiin.

    • Jotain ostelen

      Milloin siellä on tarvinnut jonkun puolta tuntia jonottaa?. Viimeaikoina ei ole jonoja ollut. Sen verran vähän on näkynyt asiakkaita olevan. Siinä suhteessa ainakin on mennyt parempaan suuntaan palvelu.

    • kameli..

      huonointa asiakaspalvelua ikinä , herätkää autotalon henkilökunta todellisuuteen. vaikka ootte työnantajallenne kateellisia, koittakaa silti hoitaa työnne sehän teille palkan maksaa.. tai vaihtakaa alaa jos ei asiakaspalvelu kiinnosta.

      • Ihan ihminen

        Hieman ihmetyttää Herra tai Rouva kameli.. mitä ihmettä tarkoitat että henkilökunta on kateellinen työnantajalle??? En usko. Mutta tämä keskustelu kieltämättä herättää nauruhermoja.. miksi ihmeessä hyvät ihmiset ette sano näitä suoraan kyseisen liikkeen omistajalle.. kyseisien työntekijöiden työnantajalle.?? Sillä tavalla saisitte ehkä palvelua parannettua. Itse olen monessa liikkeissä saanut mielestäni "huonoa" palvelua.. Ja olen antanut palautteen suoraan liikkeen omistajalle. Sitä kautta on palvelu on muuttunut. Olemme tietääkseni älykkäitä olentoja. Puhumalla asiat selviää. Turhaan niitä on täällä spekuloida. En nimittäin usko että kyseisen liikkeen henkilökunta tai varsinkaan johtaja käy täällä lukemassa teidän kommentteja. Ainakaan niin että muutosta tulisi. Siis rohkeasti suoraan sanomaan. Niin minä tekisin. Ja teen vastakin jos aihetta on.


      • eiuskallavalittaa
        Ihan ihminen kirjoitti:

        Hieman ihmetyttää Herra tai Rouva kameli.. mitä ihmettä tarkoitat että henkilökunta on kateellinen työnantajalle??? En usko. Mutta tämä keskustelu kieltämättä herättää nauruhermoja.. miksi ihmeessä hyvät ihmiset ette sano näitä suoraan kyseisen liikkeen omistajalle.. kyseisien työntekijöiden työnantajalle.?? Sillä tavalla saisitte ehkä palvelua parannettua. Itse olen monessa liikkeissä saanut mielestäni "huonoa" palvelua.. Ja olen antanut palautteen suoraan liikkeen omistajalle. Sitä kautta on palvelu on muuttunut. Olemme tietääkseni älykkäitä olentoja. Puhumalla asiat selviää. Turhaan niitä on täällä spekuloida. En nimittäin usko että kyseisen liikkeen henkilökunta tai varsinkaan johtaja käy täällä lukemassa teidän kommentteja. Ainakaan niin että muutosta tulisi. Siis rohkeasti suoraan sanomaan. Niin minä tekisin. Ja teen vastakin jos aihetta on.

        sehän voi olla että jos asiakas valittaa nykyään missä tahansa liikkeessä niin hänelle myydään tuote jota on takahuoneessa varastohyllyjen kätköissä potkittu, paiskattu lattiaan ym. murjottu ihan pas.kaksi että asiakas älyäisi seuravan kerran ostaa jostain muualta eikä tulla häiritsemään myyjien päiväunia tai krapulatorkkuja... ravintoloissakin varmaan valittaja-asiakkaiden annokseen sylkäistään tai vieläkin pahempaa...


      • EX asiakas

        Ei taida olla kovin hyvää mainosta työntekijöillekään kun seuraavaa työpaikkaa hakevat... Uskaltavatkohan mainita että ovat tässä liikkeessä olleet töissä, menee nääs viimeisetkin mahdollisuudet saada uusi työpaikka (koska entinen menee varmasti tällä pelillä). Myyjät ovat selvästi väärällä alalla, huonosta palvelusta on tullut liikkeen tarvaramerkki.
        Itse en ole asioinut enää tässä liikkeessä.


    • hohohohoho

      Täytyy myöntää, että palvelu tuolla Nesteen autotarvikepuolella on hyvin hidasta vaikka siellä ei olisi asiakkaitakaan. Sitten vähän tuntuu, että asiakasta pidetään tyhmänä jos vaan tohtii kysyä jotain asiaan liittyvää. Hieman ynsäkkää välillä, että tuntuu että pitäisikö anteeksi pyytää.

      Fixuksen ketjuun kuuluva liike tosin on, mutta ei se koko ketju ole ollenkaan tältä vuosisadalta, kun pitää kysellä tarvikkeiden hintojen perään joka kerta ja eihän sitä heillä ikinä varastossa ole kuitenkaan. Jos olisi toimiva nettikauppa, niin olisi palvelu ihan toista luokkaa.

      On aika hupsu ajatus ajaa autotarvike liikkeeseen saadakseen kuulla joka kerta että ei meillä tätä ole varastossa ähä ähä ähä. Hintakin saattaa monasti olla niin suolainen, että kannattaa tilata vastaavan merkkinen osa ulkomailta tai kilpailijalta. Eikä vaiva ole samaa tasoa kuin se itsensä kiusaaminen jonottamisella saadakseen hiukka vaihtelevaa palvelua ja kuulla että ei oo varastossa ei tiedetä millon tulee haluatko tilata hinta 200 euroa.

    • asiakas myös

      Onneksi aina asiakas on hymyilevä....

    • justiisajkljk

      No täytyy nyt myöntää, ettei se Nesteen asiakaspalvelukaan noin siinä nesteen puolella ole täällä kovin hääviä. Iäkkäämpi kassaneiti tekee kyllä hommansa, eli rahastaa, mutta tervehdykseen ei kyllä saa vastausta. No mikä pakko sitä on tervehtiä, kun kerta on töissä asiakaspalvelijana. Ei siis mikään pakko. Ihan suotta suutaan kuluttaa muodollisiin kohteliaisuuksiin, jotka eivät mitään tarkoita. Heh heh.

      • saako alennusta

        Minäkin käännyn ovelta jos töissä on pitkä tumma nainen...


      • 51-vie,,,
        saako alennusta kirjoitti:

        Minäkin käännyn ovelta jos töissä on pitkä tumma nainen...

        Pitkä tumma nainen oikein komee ja kivakin, ainakin minulle!
        Nesteeltä(Essolta meille täällä syntyneille) saa todella hyvin osia, on aina saanut! Monet urakoitsijatkin hakevat osat täältä ympäristökunnista. Minusta tässä ketjussa niitä nykypäivän narisijoita, joille kaikki pitää sattua just ja nyt - kaikki minulle periaatteella!!!!!


      • justiisajlkjl
        51-vie,,, kirjoitti:

        Pitkä tumma nainen oikein komee ja kivakin, ainakin minulle!
        Nesteeltä(Essolta meille täällä syntyneille) saa todella hyvin osia, on aina saanut! Monet urakoitsijatkin hakevat osat täältä ympäristökunnista. Minusta tässä ketjussa niitä nykypäivän narisijoita, joille kaikki pitää sattua just ja nyt - kaikki minulle periaatteella!!!!!

        Hah! Pitkä tumma on kyllä se ystävällisin.


      • saako alennusta
        justiisajlkjl kirjoitti:

        Hah! Pitkä tumma on kyllä se ystävällisin.

        Voi olla, mutta jos pyydät alennusta vaikka huumorilla niin tulee kotimainen puolituntinen:-)


    • Ihan ihminen

      Ihan tosissaan .. eikö teillä ole muuta tekemistä kuin morkata palvelua Nesteellä tai Siilin Autotalolla???? Eihän kenenkään ole pakko asioida sellaisessa paikassa jossa tuntee itsensä kaltoinkohdelluksi..!!! Ja onko teille tullut mieleen että Neste ja Siilin Autotalo eli varaosat on eri liikkeitä..!!!! ??? Vaikka sama omistaja... Niin jos alennuksia haluatte varaosista ja tarvikkeista jotka siellä puolella myynnissä.. teidän täytyy asioida kyseisen liikkeen puolella... Mutta jos siltä tuntuu jatkakaa samaa linjaa.. Jos helpottaa haukkua myyjijä jotka yrittävät kaikesta huolimatta tehdä työnsä. en usko että tämmöinen keskustelu ainakaa auttaa ketään. Jos on jotain sanomista ,, henkilökohtaisesti sanomaan asioista kasvotusten. Se toimii.. kokeiltu on.. Ja huom.. kaikilla on huonoja päiviä ,, teilläkin..

    • Asiakas1

      Minulla on kokemusta tästä palvelusta 45v. ajalta ja voin sanoa että hyvin ovat asiansa hoitaneet. Autotalolta löytyy tosi hyvin tavaraa laajalla repertuaarilla hyllystä ja jos ei jostain syystä löydy niin 3pv. tilauksesta löytyy. Toki joskus tiettyyn aikaan päivästä voi olla ruuhkaisempaa, mutta ei sieltä netistäkään heti tavaraa saa.
      Nörtti-ihmisten kannattais pysyä kotona.

    • duunarin elämää...

      Näillä eräillä näkyy olevan tapana vuoron perään ottaa miltei jokainen firma mollaamisensa kohteeksi!

      • aijai ja voivoi

        Suomalaisten perusluonne on valittaa joka asiasta. Käykää joskus muillakin mailla, niin huomaatte asioivanne vaikka liikkeessä, missä myyjä vetää röökiä kaikessa rauhassa, eikä varmasti palvele sinua ennekuin rööki loppuu ja jos pyydät alennusta sinulle näytetään ovea. Onko kuitenkin meillä paremmin?


    • Siililäinen

      Kyllähän tuolla joutuu jonottamaan joka kerta, ja tutummat naamat palvellaan jonon ohi. Kiireen kanssa tuonne ei pidä mennä, tunnin pari olen varannut jos on jotain pitänyt hakea.

      Jonkinsortin hätätilanteissa olen tuolla piipahtanut.

      • hmmmmmmm

        Autotalolla asioi yleensä vain hätätilanteessa, kun ei ole yhden asian takia järkeä lähteä asioimaan Kuopioon. Pikku jutut kestää ja kestää. Useasti käy taas niin, ettei heillä ole sitä ja tätä varastossa, niin melko turha käydä.

        Palvelua kannattaa kehittää, jos täällä on joku sitä parjannut. Eipä kannata kääntää asiakkaan syyksi, jos on koettu saadun kehnoa palvelua. Asiakaskunta muuttuu vähitellen. Nykyisin se palvelu haetaan sieltä mistä helpoiten saadaan.


      • Asiakas1

        Elä kehtoo paskoo puhua, mäne hätätilassa vessaan. En ole milloinkaan nähnyt sitä että joku etuilisi jonossa. Kun mänen sinne jonoon niin tottakai lasken montako on minun edellä ja siinä tilassa kun on minun vuoro niin sanon, enkä mäne luumuilemaan ujosti nurkkaan että huomaako kukaan minut. Siililäisen kannattaa pysyä kotona


    • Tyttö Ratissa

      Asioidessani autotalolla olen kyllä saanu aina huippu palvelua. Varsinkin nyt kun on tullu näköjään uusia kasvoja autotalolle.

    • asiakass

      tiina on mukava ja ahkera nainen

      • henk.koht.tiina

        No niin.. periaatteessa en kommentoi täälläisiin asioihin mitä täällä kirjoitellaan, mutta nyt tunsin aihetta tähän. Sillä olen tämä kyseinen henkilö. Ja ystävällisesti työkaveri kertoi tästä "mediassa " tapahtuvasta spekuloinnista meidän työyhteisössä ja palvelualttiudesta. Kiitos niille jotka ovat hyväksyneet jonotuksen ( mitä tapahtuu myös kaikissa liikkeissä) kiitos myös heille jotka ovat saaneet hyvää palvelua. Anteeksi pyyntö heille jotka valittavat etteivät saa alennuksia ( Näitähän riittää , valittavia ) Teen työni niin hyvin kuin pystyn, ja ohjeistus on annettu aikoinaan kun töihin olen tullut. En voi mitään . jos haluan pitää siis työpaikkani. Seuraavaksi toivon että minun yksityisasia jätetään spekuloimatta täällä. Jos jollakin on kysymystä. Tervetuloa henk.kohtaisesti kysymään. En pure. Mutta sen verran tiedoksi Töönroos. .nim. En koskaan ole ollut enkä koskaan tule olemaan kyseisen Muaningan helmen kanssa. ( ehkä tämän kyseisen kuvitelmissa) Pyydän jättäkää minun asioiden puiminen täältä pois. Kiitos. minäkin olen ihan oikea ihminen. Itselleni ei tulisi mieleenkään puida kenenkään asioita täällä. Nyt vain riitti. En voinut olla kommentoimatta. Pyydän siis anteeksi jos, olette saaneet huonoa palvelua nesteellä. Tai varaosissa. Aurinkoista kevättä kuitenkin.


      • asiakaskas
        henk.koht.tiina kirjoitti:

        No niin.. periaatteessa en kommentoi täälläisiin asioihin mitä täällä kirjoitellaan, mutta nyt tunsin aihetta tähän. Sillä olen tämä kyseinen henkilö. Ja ystävällisesti työkaveri kertoi tästä "mediassa " tapahtuvasta spekuloinnista meidän työyhteisössä ja palvelualttiudesta. Kiitos niille jotka ovat hyväksyneet jonotuksen ( mitä tapahtuu myös kaikissa liikkeissä) kiitos myös heille jotka ovat saaneet hyvää palvelua. Anteeksi pyyntö heille jotka valittavat etteivät saa alennuksia ( Näitähän riittää , valittavia ) Teen työni niin hyvin kuin pystyn, ja ohjeistus on annettu aikoinaan kun töihin olen tullut. En voi mitään . jos haluan pitää siis työpaikkani. Seuraavaksi toivon että minun yksityisasia jätetään spekuloimatta täällä. Jos jollakin on kysymystä. Tervetuloa henk.kohtaisesti kysymään. En pure. Mutta sen verran tiedoksi Töönroos. .nim. En koskaan ole ollut enkä koskaan tule olemaan kyseisen Muaningan helmen kanssa. ( ehkä tämän kyseisen kuvitelmissa) Pyydän jättäkää minun asioiden puiminen täältä pois. Kiitos. minäkin olen ihan oikea ihminen. Itselleni ei tulisi mieleenkään puida kenenkään asioita täällä. Nyt vain riitti. En voinut olla kommentoimatta. Pyydän siis anteeksi jos, olette saaneet huonoa palvelua nesteellä. Tai varaosissa. Aurinkoista kevättä kuitenkin.

        eikö sinua saa ees kiittää hyvästä palvelusta.


      • henk.koht.tiina
        asiakaskas kirjoitti:

        eikö sinua saa ees kiittää hyvästä palvelusta.

        Kyllä.. mutta henk.kohtaisesti kiitos. En lue näitä juttuja. . Tämäkin oli että työkaveri kertoi minulle mitä täällä on kirjoitettu.. Kiitokset ja moitteet voi antaa aivan livenä. ja tottakai kiitokset sekä moitteet tuntuu paremmilta kun ne sanotaan kasvotusten. Itse toimin näin.
        Olen myös pahoillani jos olen loukannut tai ollut epäkohtelias..mielestänne . Tai olette joutuneet odottamaan.. Yksityiselämän on minun. En halua kuulla sitä kenenkään ruotivan. Minulta voi kysyä suoraan.


    • ihastunuuu

      ootko tiina varaattu oot uuppee nainen.

      • muitakiion

        on se lopeta jo vonkoominen.


    • sklfjsldgjdflgj

      Asioin viimeksi kyseisessä talossa kun se oli vielä Esso. huoltoaseman puolella sai ihan asiallista palvelua mutta varaosapuoli oli jo silloin melko ankea paikka.

    • pössö

      Minä menin kerran varaosapuolelle kysymään lampun kantaa. Sanoi eräs myyjä, että tuolta huoltoaseman puolella löytyy niitä. Pyysin näyttämään, mutta ei vaivautunut edes lähtemään näyttämään mistä löytää. Ajatteli varmaan tyypillisesti että ei ole hänen aluettaan. Laiskaa ja tympeää asiakaspalvelua.

    • asiakas1

      meinasin ostaa auton etuiskarit kyseisestä paikasta,kysyin takuusta,vastaus oli että jos itse vaihtaa ei takuuta,jäi ostamatta

    • Asiakas1

      Elä puhu paskoo ja elä puhu minun nimimerkillä. Iskareilla on varmasti takuut olemassa vaihtoi ne kuka hyväänsä, sinä vain olet nörtti joka ei osaa kyseistä toimenpidettä suorittaa ja autosi on ammattilaisen huollon tarpeessa. Vie romusi jätekeräykseen. Olet oikeesti kakkosluokankansalainen.

    • antismoking

      Ei taida olla savuton työpaikka tämä Siilin Neste...

      • 70-luvun_essonbaarit

        Paikka taitaa olla oikea aikamatka 70-luvulle...


    • eiköyhäänkoske

      Lamppu pimeänä autosta.....kiertelin Siilin huoltiksia kuka vaihtaisi...menin tähän kyseiseen paikkaan...kassalla ystävällistä "jos hetken odotat tulee kohta vaihtamaan lampun". odottelin....sieltähän se mies käveli iltis kädessä....kassa kertoi tilanteen..pysähtymättä mies sanoi "en muuten näin kylmällä vaihda mitään..olen kipeänä" ?????? Sinne hävisi takavasempaan......syrjäsilmällä näin halleja olisi tyhjillään...ei kylmässä olisi tarvinnut :( Omistaja pyöri siinä lähellä.....ei kommentoinut mitänkään. kai se normaalia asiakaspalvelua heillä :D Edellisestä käynnistä kyseisessä lafkassa noin 15v ....syynä käymättömyyteen töykeä asiakaspalvelu.....poikotti näköjään jatkuu. Onneksi vaihtoehtoja olemassa :)

      • legendary.place

        Normaalissa firmassa ollaan sairaslomalla jos ei olla työkuntoisia :D
        Miksipä palvella asiakkaita ystävällisesti jos töykeälläkin asenteella asiakkaita riittää...


      • kaikkeaSITÄkysellään
        legendary.place kirjoitti:

        Normaalissa firmassa ollaan sairaslomalla jos ei olla työkuntoisia :D
        Miksipä palvella asiakkaita ystävällisesti jos töykeälläkin asenteella asiakkaita riittää...

        "Miksipä palvella asiakkaita ystävällisesti jos töykeälläkin asenteella asiakkaita riittää..."

        No wittu varmaan siksi kun he ovat valinneet asiakaspalveluammatin. Asiakkaan tehtävä ei ole olla kohtelias, mutta myyjän tehtävä on olla kohtelias vaikka vastassa olisi millainen mulkku tahansa. Menikö perille hele-vetin dorka!


    • jarppas

      Ei mulla ainakaan mitään huonoa ole sanoa ja palvelua saanut pyytämällä.

      • nasdesetä

        Jos asiakaspalvelu on kunnossa niin eikös palvelua pitäisi saada ilman pyytämistäkin...


    • suloinen21

      Meininki on suoraan -70 luvulta Sulo Vilenin baarista.

      • talon.kirous

        Se on varmaan joku sama kirous kuin eduskuntatalossa. Porukka voi vaihtua mutta meininki ei muutu miksikään vuosikymmentenkään saatossa...


    • mihin_katos

      Ihmeellinen mesta ainakin ilta-aikaan. Saattaa joutua kassalla odottamaan yli minuutin kun myyjää ei näy missään.

      • Anonyymi

        myyjä löytynee kassatiskin alta nukkumasta tai piileskelemässä asiakkailta :D


    • Anonyymi

      Saman olen huomannut. Myyjää ei näy missään ja saattaa mennä melkein pari minuuttia kassalla yksikseen.

    • Anonyymi

      Höpö höpö.. ei ainakaan päälliköistä jää kiinni.
      Asiallisempaa palvelua saa oikeasti hakea.

      • Anonyymi

        Heh, niinpä niin. Ei osata edes päivää sanoa että niin asiallista meininkiä.


    • Anonyymi

      Itse olen pari kertaa ollut ko. lafkassa asiakkaana. Ihan ok. palvelua olen saanut. Toisella kerralla myyjä huomasi kuupoiluni öljyhyllyjen välissä, ja neuvoi sopivan konehuonetitojen perusteella. - Kai nämä ovat myyjästä kiinni... toiset haluavat lusmuilla, toiset tehdä työnsä.

    • Anonyymi

      Kukapa tällä kylällä jaksaa positiivinen olla. Älkää syyttökö myyjää.

      • Anonyymi

        No jos ei jaksa olla positiivinen niin silloin ei kannata hakeutua asiakaspalveluun.


    • Anonyymi

      Minä jätän vain lotot tuohon paikkaa mutta tarvikkeet ostan paremmista liikkeistä.

    • Anonyymi

      Minä en jätä edes lottoakaan. Tympeä paikka .

      • Anonyymi

        Olen saanut ystävällistä palvelua,vaikka olin ostamassa pienrauta tarviketta, eli ts. en tuonut kassaan kuin euron pari. Erikoisosaa ei oikein muualta tällä kylällä saa.

        Toki aina saa odottaa, mutta osittain johtuu kyllä asiakkaista itsestään kun alkavat jauhamaan niitänäitä. Tai siltä se näyttää.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe