Onkohan ideoita luonnosta ja ihan ympäristöstä kiinnostuneille eikä mitään kaljanjuonti-biletys sellaisia tai auringossa löhöilyä.
Mites vaikka risteilyjä lähisaarille tai vähän kauemmaskin?
Luonnonpuistoja tms tai vaikka patikointia,nähtävyyksiä ym muutaman tunnin reissuja??
Kiitos=)
Primosten ja lähiympäristö
2
300
Vastaukset
Noh,
Krka, vetinen luonnonpuisto on lähellä, piipahda.
Sibenik, jonsei muuta, niin kivestä ilman puuta valmistettu maailmanperintö -kirkko
Sibenik/Vodice ja muitakin satamia -> Retki Kornatin luonnonpuistoon
Split -> vuorolautoilla lähisaarille (jadrolinija.hr)
Trogir, vanha, tiheään sullottu kaupunki saarella
Solin, kylä jossa areenan ja kirkkojen rauniot nätisti näkyvissä
Split, tietty - turistirysä.
Kroatiassa on vähän samanlainen juttu tuo jokamiehen oikeus luonnossa, hyvällä maulla kuljet kuin Suomessakin. Tai ei ihan, tarkista tai vältä alueita, joissa ei ole kuljettu. Tietääkseni noilla seuduilla on ollut sotaa-hävitystä-miinoitusta. Esim Sibenikin pohjoispuolella pikkutien varressa olemme nähnneet alueen, jossa taloja on räjäytelty ja muutoin turmeltu
Täällä Kroatiakeskusteluissa on näistä paljon juttua, käytä palstan hakutoimintoa!
Käykää maaseudulla, nauttikaa hiljaisuudesta ja rauhallisesta menosta. Miltä tuntuisi jos kukon kiekaisu kuuluisi lähitalon puutarhasta?- utelias turisti
Kiitos vinkeistä,kyllä noista jo meitäkin miellyttävää löytyi montakin kohdetta.
Kukon kiekaisu aamuherätyksenä Hotellin naapurustossa keskellä pääkaupunkia Azorien Ponta Delgadassa antoi hymyn huulille ja se oli just sitä "ilmaista"ihmeteltävää=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132194
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2321326Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983