Näin sen pitää varmaan mennäkkin

Miksköhän tänne kirj

Jatkuvan ikävöinnin hiipumisen huomaa laantunen kun pystyy avaamaan suunsa ja puhumaan normaalilla äänen painolla ihan arkista asiaa "small talkkia".

5

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------>

Hyvä. Nyt vielä kun pääsee pois täältä.

• Hyväjuttu

Puhun kaikkea muuta, kuin arkisia asioita.. En pysty puhumaan enää normaalisti ollenkaan :(
      Aloittajalle kysymys, miten itse koet tunteen hiipumisen ?

• Miksköhän tänne kirj

Luulen et s eon tän kaiken roikkumisen, itsensä nolaamisen ja tyhmäksi tuntemisen tuoman väsymyksen summa.
        Ei edes minun "pokka" ikuisesti jaksa eittää reipasta ja iloista muiden edessä kun sydän on rikki, pelotti omat sulkeutumiset ja muiden ihmettelyt kun en enää osallistunut mihinkään.
        Eli paljon asioita jotka väsyttää ja saa mielen pohtimaan onko järkeä hukuttaa itsensä elämältään.
        No viime päivät on tätä asiaa pohtinut ja tänään jotenkin tuli sellainen tunne et jokin on muuttumassa. Ja sit tuli ikäänkuin vahingossa tilanne jossa tapahtui niinkuin tapahtui, Hengitin vapaammin ja tajusin et hiipuminen on alkanut.
        Paljon tekstiä vähän asiaa, mut vaikee selittää.

• Utelias nainen
        Miksköhän tänne kirj kirjoitti:

Luulen et s eon tän kaiken roikkumisen, itsensä nolaamisen ja tyhmäksi tuntemisen tuoman väsymyksen summa.
        Ei edes minun "pokka" ikuisesti jaksa eittää reipasta ja iloista muiden edessä kun sydän on rikki, pelotti omat sulkeutumiset ja muiden ihmettelyt kun en enää osallistunut mihinkään.
        Eli paljon asioita jotka väsyttää ja saa mielen pohtimaan onko järkeä hukuttaa itsensä elämältään.
        No viime päivät on tätä asiaa pohtinut ja tänään jotenkin tuli sellainen tunne et jokin on muuttumassa. Ja sit tuli ikäänkuin vahingossa tilanne jossa tapahtui niinkuin tapahtui, Hengitin vapaammin ja tajusin et hiipuminen on alkanut.
        Paljon tekstiä vähän asiaa, mut vaikee selittää.

Siis puhuitko kaipauksesi kohteelle?
        Kuinka kauan erostanne on kulunut?
        Oletko mies vai Nainen?

• Miksköhän tänne kirj
        Utelias nainen kirjoitti:

Siis puhuitko kaipauksesi kohteelle?
        Kuinka kauan erostanne on kulunut?
        Oletko mies vai Nainen?

Joo hänelleppä hyvinni, ei ollut suhteesta vaan yksipuolisesta ihastumisesta kyse ja nainenhan minä.

No kuten tossa jo aikaisemmin kirjoittikin, seuraava askel olis sitä täältä pois, ja se on varmaan totta koska tuon ihastumisen myöthän tänne ajauduinkin.
        Mutta ei kaikkea kerralla.

Mut nyt Kaikille Hyvää Jussia:):):)

Yks duunipäivä enää ja sit kaikki nauttimaan valonyöstä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      63
      4832
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      112
      4558
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      79
      4030
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3917
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      2964
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2708
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2637
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2632
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2599
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2464
    Aihe