Jatkuvan ikävöinnin hiipumisen huomaa laantunen kun pystyy avaamaan suunsa ja puhumaan normaalilla äänen painolla ihan arkista asiaa "small talkkia".
Näin sen pitää varmaan mennäkkin
5
280
Vastaukset
- ------>
Hyvä. Nyt vielä kun pääsee pois täältä.
- Hyväjuttu
Puhun kaikkea muuta, kuin arkisia asioita.. En pysty puhumaan enää normaalisti ollenkaan :(
Aloittajalle kysymys, miten itse koet tunteen hiipumisen ?- Miksköhän tänne kirj
Luulen et s eon tän kaiken roikkumisen, itsensä nolaamisen ja tyhmäksi tuntemisen tuoman väsymyksen summa.
Ei edes minun "pokka" ikuisesti jaksa eittää reipasta ja iloista muiden edessä kun sydän on rikki, pelotti omat sulkeutumiset ja muiden ihmettelyt kun en enää osallistunut mihinkään.
Eli paljon asioita jotka väsyttää ja saa mielen pohtimaan onko järkeä hukuttaa itsensä elämältään.
No viime päivät on tätä asiaa pohtinut ja tänään jotenkin tuli sellainen tunne et jokin on muuttumassa. Ja sit tuli ikäänkuin vahingossa tilanne jossa tapahtui niinkuin tapahtui, Hengitin vapaammin ja tajusin et hiipuminen on alkanut.
Paljon tekstiä vähän asiaa, mut vaikee selittää. - Utelias nainen
Miksköhän tänne kirj kirjoitti:
Luulen et s eon tän kaiken roikkumisen, itsensä nolaamisen ja tyhmäksi tuntemisen tuoman väsymyksen summa.
Ei edes minun "pokka" ikuisesti jaksa eittää reipasta ja iloista muiden edessä kun sydän on rikki, pelotti omat sulkeutumiset ja muiden ihmettelyt kun en enää osallistunut mihinkään.
Eli paljon asioita jotka väsyttää ja saa mielen pohtimaan onko järkeä hukuttaa itsensä elämältään.
No viime päivät on tätä asiaa pohtinut ja tänään jotenkin tuli sellainen tunne et jokin on muuttumassa. Ja sit tuli ikäänkuin vahingossa tilanne jossa tapahtui niinkuin tapahtui, Hengitin vapaammin ja tajusin et hiipuminen on alkanut.
Paljon tekstiä vähän asiaa, mut vaikee selittää.Siis puhuitko kaipauksesi kohteelle?
Kuinka kauan erostanne on kulunut?
Oletko mies vai Nainen? - Miksköhän tänne kirj
Utelias nainen kirjoitti:
Siis puhuitko kaipauksesi kohteelle?
Kuinka kauan erostanne on kulunut?
Oletko mies vai Nainen?Joo hänelleppä hyvinni, ei ollut suhteesta vaan yksipuolisesta ihastumisesta kyse ja nainenhan minä.
No kuten tossa jo aikaisemmin kirjoittikin, seuraava askel olis sitä täältä pois, ja se on varmaan totta koska tuon ihastumisen myöthän tänne ajauduinkin.
Mutta ei kaikkea kerralla.
Mut nyt Kaikille Hyvää Jussia:):):)
Yks duunipäivä enää ja sit kaikki nauttimaan valonyöstä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2522328- 1921704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä501379Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad511057- 41846
- 15827
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31810Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23788Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25786Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647