Jatkuvan ikävöinnin hiipumisen huomaa laantunen kun pystyy avaamaan suunsa ja puhumaan normaalilla äänen painolla ihan arkista asiaa "small talkkia".
Näin sen pitää varmaan mennäkkin
5
240
Vastaukset
- ------>
Hyvä. Nyt vielä kun pääsee pois täältä.
- Hyväjuttu
Puhun kaikkea muuta, kuin arkisia asioita.. En pysty puhumaan enää normaalisti ollenkaan :(
Aloittajalle kysymys, miten itse koet tunteen hiipumisen ?- Miksköhän tänne kirj
Luulen et s eon tän kaiken roikkumisen, itsensä nolaamisen ja tyhmäksi tuntemisen tuoman väsymyksen summa.
Ei edes minun "pokka" ikuisesti jaksa eittää reipasta ja iloista muiden edessä kun sydän on rikki, pelotti omat sulkeutumiset ja muiden ihmettelyt kun en enää osallistunut mihinkään.
Eli paljon asioita jotka väsyttää ja saa mielen pohtimaan onko järkeä hukuttaa itsensä elämältään.
No viime päivät on tätä asiaa pohtinut ja tänään jotenkin tuli sellainen tunne et jokin on muuttumassa. Ja sit tuli ikäänkuin vahingossa tilanne jossa tapahtui niinkuin tapahtui, Hengitin vapaammin ja tajusin et hiipuminen on alkanut.
Paljon tekstiä vähän asiaa, mut vaikee selittää. - Utelias nainen
Miksköhän tänne kirj kirjoitti:
Luulen et s eon tän kaiken roikkumisen, itsensä nolaamisen ja tyhmäksi tuntemisen tuoman väsymyksen summa.
Ei edes minun "pokka" ikuisesti jaksa eittää reipasta ja iloista muiden edessä kun sydän on rikki, pelotti omat sulkeutumiset ja muiden ihmettelyt kun en enää osallistunut mihinkään.
Eli paljon asioita jotka väsyttää ja saa mielen pohtimaan onko järkeä hukuttaa itsensä elämältään.
No viime päivät on tätä asiaa pohtinut ja tänään jotenkin tuli sellainen tunne et jokin on muuttumassa. Ja sit tuli ikäänkuin vahingossa tilanne jossa tapahtui niinkuin tapahtui, Hengitin vapaammin ja tajusin et hiipuminen on alkanut.
Paljon tekstiä vähän asiaa, mut vaikee selittää.Siis puhuitko kaipauksesi kohteelle?
Kuinka kauan erostanne on kulunut?
Oletko mies vai Nainen? - Miksköhän tänne kirj
Utelias nainen kirjoitti:
Siis puhuitko kaipauksesi kohteelle?
Kuinka kauan erostanne on kulunut?
Oletko mies vai Nainen?Joo hänelleppä hyvinni, ei ollut suhteesta vaan yksipuolisesta ihastumisesta kyse ja nainenhan minä.
No kuten tossa jo aikaisemmin kirjoittikin, seuraava askel olis sitä täältä pois, ja se on varmaan totta koska tuon ihastumisen myöthän tänne ajauduinkin.
Mutta ei kaikkea kerralla.
Mut nyt Kaikille Hyvää Jussia:):):)
Yks duunipäivä enää ja sit kaikki nauttimaan valonyöstä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784