Mistä löytyy parhaat apajat?
Pillua juhannuksena
7
609
Vastaukset
- että näin
Luulen, että vasen kätesi saa toimittaa pil lun virkaa.
- 87557743
Eikö juhannuksenakaan irtoa pillua?
- ei irtoa
87557743 kirjoitti:
Eikö juhannuksenakaan irtoa pillua?
No ei. Paitsi hakunilan future ja skaba baareissa. Laatu heikko, heillä tavara tautista. Laita 5 kortsua päällekkäin ja suhauta raidia ennen aktia nivusiin.
- neuvoston neuvoja
Sinä saat tyytyä tyydyttämään itse itseäsi, kädellä. Olet vielä noin saatanallisen ruma.
- hoida kumit
Turha mennä merta edemmäs kalaan. Vantalla pitäs löytyy helposti fillarin pidikettä, onhan siellä suuri iso viidekeskus, jossa idän kuumat missit käy tyrkyllä. Jos ei käy flaksi on rima liian korkeella.
Piss piss karkkia liikkaa varmaan paljon vandaan puolellakin, tarkista ikä papereista, siis karkin omista papereista ei äidiltä pöllityistä. Jos ei tärppää, ota reilusti viunaa baarissa ja naiset alkaa näyttää paremmilta.
Piparia vasta jouluna. - Juha Juhannus
Jos et ole liian ronkeli niin minulla olisi pyllyä tarjolla Tikkurilassa. Laitat silmät kiinni ja et huomaa eroa.
- eron huomaa
No mahtaa sulla olla löysä peräaukko, varmaan falskaakin jo pahasti. Onko sinulla myös häpyhuulet anuksen ympärillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784