Eihän meillä mitään ole ollut silloinkaan. Minä vaan jäin pysyvästi rakastuneeksi. Ajatukset karkaa hänen luokseen tämän tästä. Haluaisin elää hänen kanssaan. Hän on ainutlaatuinen, sellainen helmi miesten joukossa. Varmaan murraisi vastaan jos sanoisin hänelle noin. Ja sanonpahan vaan että hän näyttää hyvältä vaikka jääkiekkopelin jälkeen tukka pystyssä ja hiki päältä valuen.
Haaveitahan nämä on.
vähäluminen kesä
kaipaajatar
3
167
Vastaukset 3
- anonyymi8
Haaveita saa ja pitääkin olla :)
- No huh huh
Yleensä mies näyttää hyvältä juuri hikisenä tykka pystyssä. OUU OOUU..
- Annan Kaikkeni : )
Pupulini! Tiedän, että monet naiset pitävät hikeä tippuvasta (sopivasti) urheilijamiähestä. Minulla käy usein niin, jopa rakastellessa..hihhih! : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021818
- 60810
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,263755- 43714
Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l126669- 44551
- 35524
- 29459
Martinan naama Seiskan kannessa
Tekstinä: konkurssin karut taustat. Mitähän mahtaa vaikuttaa valmennuksiin, kun porukka lukee kuinka paljon imuroinut it108452Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste58446