Onko ollut hulinaa täällä?

pohtia mies

En ole mitään kirjoittanut tänne tänään, koska olen matkalla.

63

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "hän"

      Moi, olin ihan just aikomassa kirjoittaa sulle jotain. :) Onko hyvä matka?
      Mä oon ihan väsynyt, täytyy mennä nukkumaan ihan heti.

      • pohtia mies

        Ihan jees matka. En nyt kerro ketä välillä ajattelen kun katson maisemia. Oletko inttänyt täällä lujasti joidenkin kanssa?


      • "hän"
        pohtia mies kirjoitti:

        Ihan jees matka. En nyt kerro ketä välillä ajattelen kun katson maisemia. Oletko inttänyt täällä lujasti joidenkin kanssa?

        En tiedä hulinoista täällä, en ole inttänyt kenenkään kanssa, enkä kirjoitellut, ei ole ollut aikaa oikein olla täällä, vähän ehdin lukea jotain vanhoja, jos jäät tänne vielä niin pidä hauskaa! :)
        Mun on oikeasti mentävä, halusin vain käydä nyt kirjoittamassa viestin sulle. Hyvää yötä, kivoja ja kauniita unia.


      • pohtia mies
        "hän" kirjoitti:

        En tiedä hulinoista täällä, en ole inttänyt kenenkään kanssa, enkä kirjoitellut, ei ole ollut aikaa oikein olla täällä, vähän ehdin lukea jotain vanhoja, jos jäät tänne vielä niin pidä hauskaa! :)
        Mun on oikeasti mentävä, halusin vain käydä nyt kirjoittamassa viestin sulle. Hyvää yötä, kivoja ja kauniita unia.

        Hyvää yötä, tiedän että sun on mentävä nukkumaan, oot niin nuori vielä että äiti voi suuttua jos valvot liian myöhään, ja sitten se vasta suuttuisikin, jos se saisi tietää mitä teet suomi24:ssä. Se on varmasti tiukka luonne, kun tytärkin on... vähän napakka joskus.

        Joku siinä maisemien katselussa on. Ajatukset kulkeutuu johonkin...

        No niin, nyt nukkumaan. :)


      • "hän"
        pohtia mies kirjoitti:

        Hyvää yötä, tiedän että sun on mentävä nukkumaan, oot niin nuori vielä että äiti voi suuttua jos valvot liian myöhään, ja sitten se vasta suuttuisikin, jos se saisi tietää mitä teet suomi24:ssä. Se on varmasti tiukka luonne, kun tytärkin on... vähän napakka joskus.

        Joku siinä maisemien katselussa on. Ajatukset kulkeutuu johonkin...

        No niin, nyt nukkumaan. :)

        Joo, joo... ;D Tiukka kyllä, susta äitikin takuulla tykkäisi ihan hirveästi. Hyvää yötä, olet rakas ja taidat tietääkin sen jo. :)


      • Pohtia Mies
        "hän" kirjoitti:

        Joo, joo... ;D Tiukka kyllä, susta äitikin takuulla tykkäisi ihan hirveästi. Hyvää yötä, olet rakas ja taidat tietääkin sen jo. :)

        Tykkään tiukasta. Tuntuu paremmalta.


      • pohtia mies
        "hän" kirjoitti:

        Joo, joo... ;D Tiukka kyllä, susta äitikin takuulla tykkäisi ihan hirveästi. Hyvää yötä, olet rakas ja taidat tietääkin sen jo. :)

        Öitä, pikku pupunen. Oot pikku pupunen ja tosi pätevä uranainen samaan aikaan. Aika ihqua.


      • minäsinähän
        Pohtia Mies kirjoitti:

        Tykkään tiukasta. Tuntuu paremmalta.

        No nyt aletaan olla asian ytimessä.


      • pohtia mies
        Pohtia Mies kirjoitti:

        Tykkään tiukasta. Tuntuu paremmalta.

        Törkeä viesti. Hyi.


      • "hän"
        pohtia mies kirjoitti:

        Öitä, pikku pupunen. Oot pikku pupunen ja tosi pätevä uranainen samaan aikaan. Aika ihqua.

        Kiitti. Kuulostaa tosi hienolta sun sanomana. :)
        Oot itse aika mielettömän ihana, tykkään siitä miten miehekäs oot. Ei sua vaan uskalla kehua täällä liikaa, kun palstan naiset sekoaa sitten vielä enemmän. :D

        Meen nyt, öitä! En kirjoita tän jälkeen enempää tänä yönä.


      • .......
        pohtia mies kirjoitti:

        Törkeä viesti. Hyi.

        sitä saa mitä tilaa.


    • En minäkään

      Olen ollut koko illan pois. En ole tehnyt yhtään aloitusta, enkä yhtään viestiä. En ole ollut edes olemassa. Olen ollut yhtä paljon poissa kuin sinä ja yhtä näkymätön :D

      • pohtia mies

        Luulet siis että olen ollut täällä? Sori, oot väärässä. Yritin kyllä, mutta netti oli huono. Vasta nyt pääsin.


      • "hän"
        pohtia mies kirjoitti:

        Luulet siis että olen ollut täällä? Sori, oot väärässä. Yritin kyllä, mutta netti oli huono. Vasta nyt pääsin.

        Ei ollut multa toi "En minäkään" nimimerkin viesti.


      • Hyvänen aika sentään
        pohtia mies kirjoitti:

        Luulet siis että olen ollut täällä? Sori, oot väärässä. Yritin kyllä, mutta netti oli huono. Vasta nyt pääsin.

        En millään muotoa, enhän minä niin ole väittänyt. Valehtelin vain itsestäni. Ethän sinä valehtele sentään.


      • urpojen piiri pyörii

        Hys, ei täällä saa enää muut keskustella kuin pohtia ja "hän"! :D

        En ole muuten minäkään tehnyt yhtään aloitusta. Tähän nyt vastasin. En tiedä olenko olemassa, ehkä, tai sitten en. On tämä niin outoa :P


      • Hän olen minä
        "hän" kirjoitti:

        Ei ollut multa toi "En minäkään" nimimerkin viesti.

        Oot aika säälittävä tapaus, tiesitkö? Kommentoit joka ikiseen viestiin "ei ollut multa". No mitä sitten?? Ei kiinnosta ketään, ei edes sinun ihkupihkupohtiaa.


      • pohtia mies
        Hän olen minä kirjoitti:

        Oot aika säälittävä tapaus, tiesitkö? Kommentoit joka ikiseen viestiin "ei ollut multa". No mitä sitten?? Ei kiinnosta ketään, ei edes sinun ihkupihkupohtiaa.

        Älkää nyt riidelkö, kyllä mua kiinnostaa mitä "hän" sanoo.


      • "hän"
        urpojen piiri pyörii kirjoitti:

        Hys, ei täällä saa enää muut keskustella kuin pohtia ja "hän"! :D

        En ole muuten minäkään tehnyt yhtään aloitusta. Tähän nyt vastasin. En tiedä olenko olemassa, ehkä, tai sitten en. On tämä niin outoa :P

        Koko päivän täällä näyttää olevan keskusteltu ilman pohtiaa ja mua, ja ihan hyvin näyttää menneen kun selaa pari sivua juttuja.
        Ei sun tarvitse häiriintyä meidän viesteistä.


      • et taida tietää
        pohtia mies kirjoitti:

        Älkää nyt riidelkö, kyllä mua kiinnostaa mitä "hän" sanoo.

        Mutta kun ei se ole se sinun hän, tiesitkö sitä? :)


      • "hän"
        Hän olen minä kirjoitti:

        Oot aika säälittävä tapaus, tiesitkö? Kommentoit joka ikiseen viestiin "ei ollut multa". No mitä sitten?? Ei kiinnosta ketään, ei edes sinun ihkupihkupohtiaa.

        En halua että jonkun toisen kirjoituksia luullaan mun kirjoittamiksi. Varsinkaan tollasia kuin itse kirjoitit, koska en kirjoittaisi sellaisia.


      • .....
        "hän" kirjoitti:

        Koko päivän täällä näyttää olevan keskusteltu ilman pohtiaa ja mua, ja ihan hyvin näyttää menneen kun selaa pari sivua juttuja.
        Ei sun tarvitse häiriintyä meidän viesteistä.

        Hanki hani huumorintaju ;)


      • hankkikaa elämä
        "hän" kirjoitti:

        En halua että jonkun toisen kirjoituksia luullaan mun kirjoittamiksi. Varsinkaan tollasia kuin itse kirjoitit, koska en kirjoittaisi sellaisia.

        Ei täällä kukaan luule mitään. Sinäkin olet vain yksi nimimerkki anonyymillä palstalla, samoin kuin tuo toinen. Eli ette ketään.


      • pohtia mies
        et taida tietää kirjoitti:

        Mutta kun ei se ole se sinun hän, tiesitkö sitä? :)

        En tiennyt. Väsyttää, kello on jo paljon... Kuka teistä nyt on kuka, en tiedä... :D


      • sekoitit
        ..... kirjoitti:

        Hanki hani huumorintaju ;)

        Ei se oo Hani, se on Pohtia


      • "hän"
        hankkikaa elämä kirjoitti:

        Ei täällä kukaan luule mitään. Sinäkin olet vain yksi nimimerkki anonyymillä palstalla, samoin kuin tuo toinen. Eli ette ketään.

        Ehkä ei sulle, mutta toisillemme ollaan. :) Ota se huomioon.


      • väsy myös
        pohtia mies kirjoitti:

        En tiennyt. Väsyttää, kello on jo paljon... Kuka teistä nyt on kuka, en tiedä... :D

        Ei kukaan tiedä täällä mistään mitään.


      • ....
        sekoitit kirjoitti:

        Ei se oo Hani, se on Pohtia

        Tarkoitin tota toista joka ottaa pohtian jutut vähän turhan tosissaan ;)


      • Hän mies
        .... kirjoitti:

        Tarkoitin tota toista joka ottaa pohtian jutut vähän turhan tosissaan ;)

        Niin määki ;)


      • .....
        Hän mies kirjoitti:

        Niin määki ;)

        Ai niin, kun se vastailee ite itelleen! Sori, en heti muistanut.


      • Tinttarella di luna
        "hän" kirjoitti:

        En halua että jonkun toisen kirjoituksia luullaan mun kirjoittamiksi. Varsinkaan tollasia kuin itse kirjoitit, koska en kirjoittaisi sellaisia.

        Heräsin, liian valoisaa, pitäiskö hankkia pimennysverhot :)

        Vastaan, kyllä täällä vaan luullaan. Jotkut käyttää ihan samaa nimimerkkiäkin, joskus hieman muunneltuja. Näin on minulle käynnyt. Ainakin kaksi nimimerkkiä on päätynyt jonkun kirjoituksiin. Huvittuneena luen, en viitsi oikaista. Joku ei keksi omaa, joten minun on aina tarvittaessa vaihdettava. Jotkut täällä arvailee, vaikka tuntemattomia toisillemme pysymme, esim joku kuvitteli, että olen vaalea karkulainen ja joku muu ( en muista). Minulla on nyt aikaa miettiä tämmöstä, ihan sama mihin tarkoitukseen tätäkin palstaa käytän :)

        Minä en ole koskaan mitään täältä hakenut. Kirjoitan vaan, jos siltä tuntuu. Nyt kävin lukemaan kun satuin heräämään. Jos leikkiin ryhtyy leikin kestäköön. Moni vetää kuivuneita herneitä nenään minkä kerkiää, oon aina ihmetellyt sitä miten jotkut loukkaantuu anonyymillä palstalla ( kirjoituksen vuoksi).

        Jos joku muka minut täällä tunnistaisi ja kävisi haukkumaan, niin mistä syystä, mitä mä oon tehnyt niin pahaa, noh en mitään. Ja koska tunnen itseni, ei väliä paskan vertaa jos joku keksii tarinan. Minun todelliset ystävät ovat tuolla oikeassa elämässä.

        Hyviä palstahetkiä kaikille :). Trollit elää keskuudessamme.. Jos niin voi sanoa. Itse käyn silloin tällöin, joskus vain luen, ja nyt mietin, että vieläkö hetken pötkötän ( työpäivä) Ja hänelle pus (bittitaivaalla meni, ei hän tajua mistä päin tuli :). Typerää multa, mutta samalla kirjoitan bittitaivaalle mietteitä ( hehe).

        Nyt laitan äkkiä silmät kiinni ja kuvittelen, että mulla on reilusti aikaa nukkumiseen.


      • et ole ihan tolkuis
        Tinttarella di luna kirjoitti:

        Heräsin, liian valoisaa, pitäiskö hankkia pimennysverhot :)

        Vastaan, kyllä täällä vaan luullaan. Jotkut käyttää ihan samaa nimimerkkiäkin, joskus hieman muunneltuja. Näin on minulle käynnyt. Ainakin kaksi nimimerkkiä on päätynyt jonkun kirjoituksiin. Huvittuneena luen, en viitsi oikaista. Joku ei keksi omaa, joten minun on aina tarvittaessa vaihdettava. Jotkut täällä arvailee, vaikka tuntemattomia toisillemme pysymme, esim joku kuvitteli, että olen vaalea karkulainen ja joku muu ( en muista). Minulla on nyt aikaa miettiä tämmöstä, ihan sama mihin tarkoitukseen tätäkin palstaa käytän :)

        Minä en ole koskaan mitään täältä hakenut. Kirjoitan vaan, jos siltä tuntuu. Nyt kävin lukemaan kun satuin heräämään. Jos leikkiin ryhtyy leikin kestäköön. Moni vetää kuivuneita herneitä nenään minkä kerkiää, oon aina ihmetellyt sitä miten jotkut loukkaantuu anonyymillä palstalla ( kirjoituksen vuoksi).

        Jos joku muka minut täällä tunnistaisi ja kävisi haukkumaan, niin mistä syystä, mitä mä oon tehnyt niin pahaa, noh en mitään. Ja koska tunnen itseni, ei väliä paskan vertaa jos joku keksii tarinan. Minun todelliset ystävät ovat tuolla oikeassa elämässä.

        Hyviä palstahetkiä kaikille :). Trollit elää keskuudessamme.. Jos niin voi sanoa. Itse käyn silloin tällöin, joskus vain luen, ja nyt mietin, että vieläkö hetken pötkötän ( työpäivä) Ja hänelle pus (bittitaivaalla meni, ei hän tajua mistä päin tuli :). Typerää multa, mutta samalla kirjoitan bittitaivaalle mietteitä ( hehe).

        Nyt laitan äkkiä silmät kiinni ja kuvittelen, että mulla on reilusti aikaa nukkumiseen.

        Turha mua on stalkata mua kun ei muut ihmiset kiinnosta paskan vertaa ,ja jos kiinnostaa niin minkäs teet?

        Et mitään

        Luulet itsestäs ehkä liikaa?

        Lopeta ajoissa


    • minäkään

      en ole ollut täällä tänään ja nytkin olen vain parin minuutin verran kun pian täytyy taas herätä töihin. Hyviä unia kaikille. =)

    • hulivili

      Mullakin hiireen tuli toimintahäiriö ja perskules klikkas mut tänne! Tarina on tosi ;)
      Nooh, öitä

      • " Se "

        Joo. palataa takas Intohimo palstalle.


      • "minä"
        " Se " kirjoitti:

        Joo. palataa takas Intohimo palstalle.

        Noille kahdelle vois perustaa oman palstan.


    • Niin määki

      Mihin Pohtia oot matkalla ? Ohikulku matkallako ?

      • pohtia mies

        Olen ulkomaanmatkalla. En voi kertoa missä olen.


      • tiedetään
        pohtia mies kirjoitti:

        Olen ulkomaanmatkalla. En voi kertoa missä olen.

        Paljastit jo tuolla toisessa ketjussa aika hyvin kohteen.


      • pohtia mies
        tiedetään kirjoitti:

        Paljastit jo tuolla toisessa ketjussa aika hyvin kohteen.

        Missä toisessa ketjussa? En ole avannut toista ketjua. Missä luulet että olen?


      • tiedetään
        pohtia mies kirjoitti:

        Missä toisessa ketjussa? En ole avannut toista ketjua. Missä luulet että olen?

        En luule mitään kun tiedän.


    • not cool

      Eikö sinusta tunnu yhtään pahalle, kun jossain vaiheessa tuo "hän"-nimimerkki tajuaa ettet ole se joksi sinua luulee? Annat hänen kuitenkin niin ymmärtää, vaikka viesteistäsi on jo selkeästi luettavissa että sinä tiedät ettei ole sinun Hän kyseessä? Toinen kuitenkin selvästi uskoo että näin on.

      Sinulle tämä on vain palstahupia, mutta toinen on ihan tosissaan. Taidat olla vähän sellainen naisten naurattaja? Tsot tsot....

      • Pohtia mees

        Ei tunnu. Tuntuu hyvältä.


      • leikkileikkinä
        Pohtia mees kirjoitti:

        Ei tunnu. Tuntuu hyvältä.

        Hienoa että tuntuu hyvälle, siitä vaan pohtimaan uusia stooreja :)


      • "hän"

        Ei mennyt oikein arvailusi. :)


    • Ihmetellä mies

      Vai niin no selvä sitten.

    • Kirkasvalohoito

      Kenen ketju ?

    • pohtia mies

      Tämä on mun eka viesti melkein vuorokauteen. Mitään en ole tänne kirjoittanut, en myöskään tähän ketjuun.

      • "hän"

        Moi... :) En mäkään ole ehtinyt tänne aikasemmin tänäänkään. Mulla on paljon kaikkea tehtävää, sitten sitä unohtuu ikävöimään ja tuijottelemaan kun pitäisi toimia. :D


      • pohtia mies
        "hän" kirjoitti:

        Moi... :) En mäkään ole ehtinyt tänne aikasemmin tänäänkään. Mulla on paljon kaikkea tehtävää, sitten sitä unohtuu ikävöimään ja tuijottelemaan kun pitäisi toimia. :D

        Ai jähmetyt paikoilleen ja tyhjä katse ei näe mitään? Noi ei usko etten ole kirjoitellut tänne mitään. En ole päässyt taas nettiin koko päivänä. Miks noi luulee että olen koko palsta?


      • "hän"
        pohtia mies kirjoitti:

        Ai jähmetyt paikoilleen ja tyhjä katse ei näe mitään? Noi ei usko etten ole kirjoitellut tänne mitään. En ole päässyt taas nettiin koko päivänä. Miks noi luulee että olen koko palsta?

        Jähmetyn, mutta katse näkee kivoja muistikuvia. :) En mä tiedä miksi luulee. Ehkä ne itse kirjoittelee niin paljon ja luulee että muut tekee samaa.


      • "hän"
        pohtia mies kirjoitti:

        Ai jähmetyt paikoilleen ja tyhjä katse ei näe mitään? Noi ei usko etten ole kirjoitellut tänne mitään. En ole päässyt taas nettiin koko päivänä. Miks noi luulee että olen koko palsta?

        Hyviä öitä ja ihania unia, kauniita sellaisia ja hauskoja!


      • pohtia mies
        "hän" kirjoitti:

        Hyviä öitä ja ihania unia, kauniita sellaisia ja hauskoja!

        En pystynyt yöllä enää vastaamaan. Nyt oon kotona. Tuliko sulle yhtäkkiä mieleen, etten olekaan kirjoittanut niitä provoja, joita luulet mun kirjoittaneen? Ihan hyvä jos asia alkaa valkenemaan. :)


      • "hän"
        pohtia mies kirjoitti:

        En pystynyt yöllä enää vastaamaan. Nyt oon kotona. Tuliko sulle yhtäkkiä mieleen, etten olekaan kirjoittanut niitä provoja, joita luulet mun kirjoittaneen? Ihan hyvä jos asia alkaa valkenemaan. :)

        Kyllä mä sinuun luotan :) toivon vaan että voitais oikeesti jutella ihan kunnolla, mutta ei täällä. Vaikka kivahan täälläkin on oman murusen kanssa jutella ;) pusuja!


      • aito "hän"
        pohtia mies kirjoitti:

        En pystynyt yöllä enää vastaamaan. Nyt oon kotona. Tuliko sulle yhtäkkiä mieleen, etten olekaan kirjoittanut niitä provoja, joita luulet mun kirjoittaneen? Ihan hyvä jos asia alkaa valkenemaan. :)

        Joku taas kirjoittanut minuna, tiedät kuitenkin etten käy täällä tuohon aikaan, klo 15:34.
        Ei me olla provoista juteltu täällä, en ymmärrä sun kysymystä. :) En ole väittänyt että kirjoitat provoja, vai mitä tarkoitit?


    • en tunnista

      Älä paljastaudu ikinä tai ..

    • " Sinä"

      Minä olen kirjoittanut tämän koko ketjun. Olen ollut täällä monta pävää ympäri vuorokauden. Kaikki muutkin aloitukset tällä palstalla ovat minun.

      • not there yet

        :D ihana!


      • " Sinä"
        not there yet kirjoitti:

        :D ihana!

        ;D Ei vaan sinä!


      • not there yet
        " Sinä" kirjoitti:

        ;D Ei vaan sinä!

        Tämä ketju parani kertaheitolla. Mitäs "Sinulle" kuuluu? Miksi olet "Sinä" lainausmerkeissä, onko identiteettisi hukassa? Oletko varma että olet "Sinä", entäs jos oletkin "Minä"?


      • hyväthyssykät
        not there yet kirjoitti:

        Tämä ketju parani kertaheitolla. Mitäs "Sinulle" kuuluu? Miksi olet "Sinä" lainausmerkeissä, onko identiteettisi hukassa? Oletko varma että olet "Sinä", entäs jos oletkin "Minä"?

        Mikäli sinä olet minä ja minä sinä, joka hyvinkin voi olla mahdollista, se selittää viikkoja kestäneen haparoivan olotilani. En tiedä missä menet, vai olinko se minä..no, kuitenkin, missä mennään??


      • not there yet
        hyväthyssykät kirjoitti:

        Mikäli sinä olet minä ja minä sinä, joka hyvinkin voi olla mahdollista, se selittää viikkoja kestäneen haparoivan olotilani. En tiedä missä menet, vai olinko se minä..no, kuitenkin, missä mennään??

        Mä en oikein tiedä missä mennään. Eikö olekin outoa että mekin vaan täällä palstan kautta kommunikoidaan vaikka ollaan tunnistettu toisemme ja tiedetään ihan varpilla toisemme irl? En muuten usko että olisin sinä, luulen että olen kuitenkin minä. Hitokseen hymiöitä muuten sulle.


    • .......

      Tulin vain ilmoittamaan että en ole kirjoitellut tänne mitään, tämä on ensimmäinen viestini tänne. En liity asiaan mitenkään, mutta kerron tämän silti. Nimimerkkiäkään en keksi kun kaikki kivat persoonallisuuspronominit on jo varattu :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      392
      1545
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1230
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      165
      1155
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      826
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      814
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      170
      709
    Aihe