Nuoret pojat tekevät itsemurhia , kun eivät saa naista.

Rouva nro 37

Etlarissa oli juttu tuosta. Tuo on ihan kamalaa, ilotalot pitää heti laillistaa. Ja minä annan aivan ilmaiseksi kaikille tuossa tilassa oleville.

59

1606

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eronnut ja karannut.

      Minä lähden myös mukaan jos huolitaan, ikää on kyllä 50 v. mutta kokemusta sitäkin enenpi. Tuo on selvästi ihan kansaaisvelvollisuus.

      • Vaarike

        Joo paikalliselle marttayhdistykselle ja kutomapiirille vain hakemus ja homma hoituu kyllä. Ei tarvitse " humppamummojen " mennä etelään ihteään panettamaan, ihan kotikonnuilta löytyisi tavaran täytettä. Säästyisi luonto, kun ei tulisi noita matkoja.


      • Kokemuksia vailla

        Missä päin Suomea "Rouva nro 37" ja "Eronnut ja karannut" asuu? Täällä olis reilu parikymppinen kokematon mies Tampereelta joka kaipais kokemusta seksistä mielellään vanhemman ja kokeneemman naisen kanssa.


    • Matias.

      Siinä tuota touhua teille riittää, on ikähaarukassa 16- 80v. kaikensortin onnettomia reppanoita:)

    • Setäpekka

      Onhan tuota käytettyä tavaraa netti pullollaan. Turha itkeä mokomasta asiasta. Tuumasta toimeen, vai kuinkan se menikään.

    • zxc_

      Missäs päin tälläinen rouva sitten asustelee?

    • Poitsu__20

      poikuus on mullaki tallella mut en oo kyllä vielä itsemurhan partaalle joutunu.. mut toki mukava täst apinast ois eroon päästä ja saada naista.

    • jepmuttaei

      Huorissakäynti vain pahentaa niitä itsemurhaintoja. Kyllä se on jotain ihan muuta mitä ihminen tarvitsee vaikka kuvittelisi pelkkää pillua kaipaavansa.

      Mutta ei täältä hengissä selviä kukaan ja ihan hyvä ettei pahimmat luuserit pääse geenejään levittämään. Tulevat sukupolvet ovat sitten parempia. Luonnonvalinta.

      • fetaet

        Paskapuhetta, vitun propellipää sosiaalidarwinisti. Ootko muuten harkinnut itsaria, vitun kyrpänaama-uusnatsi?


      • jepmuttaei
        fetaet kirjoitti:

        Paskapuhetta, vitun propellipää sosiaalidarwinisti. Ootko muuten harkinnut itsaria, vitun kyrpänaama-uusnatsi?

        Onhan tuo käynyt mielessä mutta evoluutiobiologisessa mielessä olen jo kuollut, kun naiset eivät pidä riittävän viehättävänä, joten mitäs sitä turhaan. Koitetaan nyt pelata paras peli minkä näillä korteilla pystyy. Jonkun sortin pasianssia.


      • runkkausnurkkaus
        jepmuttaei kirjoitti:

        Onhan tuo käynyt mielessä mutta evoluutiobiologisessa mielessä olen jo kuollut, kun naiset eivät pidä riittävän viehättävänä, joten mitäs sitä turhaan. Koitetaan nyt pelata paras peli minkä näillä korteilla pystyy. Jonkun sortin pasianssia.

        Hyvin sanottu tuo pasianssi. Siitä nimestä tulee heti mieleen käteenveto. Ja se nimikin, siinähän on Pasi ja Anssi. Olen varma että sekä Pasi että Anssi olivat molemmat saamattomia runkkareita jotka ajankuluksi runkkailun lomassa keksivät tämän kyseisen korttipelin, sillä vain runkkari voi keksiä niin nerokkaan yksinpelattavan korttipelin!

        Miettikää nyt. Kyllä siinä on pelin kehittelijä varmasti miettinyt useita yksinäisiä iltoja että miten voisi pelata korttia yksinään kun ei ole pelikaveria. Se on just runkkarin kohtalo. Yksinäisyys ja vaan mokoma korttipakka seurana jonkun haalistuneen Jallun lisäksi.

        Onneksi kuolema tappaa myös kaikki kauniit naiset. Mikään ei ole sen kauniimpaa kuin vanheneva kaunis nainen joka masentuu ja kuihtuu pois. Naiset ansaitsevan oikein hitaan ja tuskallisen kuoleman. :)


      • darwinist

        Niin, tulevat sukupolvet ovat varmaan sitten itsevarmempia ja hyökkäävämpiä, mutta korreloiko tämä millään tavoin älykkyyden ja lahjakkuuden kanssa? Mitä jos tuloksena onkin vain aggressiivisempia apinoita, jotka nussivat ja tappelevat kaiken aikaa?


      • sen ajan murhe
        darwinist kirjoitti:

        Niin, tulevat sukupolvet ovat varmaan sitten itsevarmempia ja hyökkäävämpiä, mutta korreloiko tämä millään tavoin älykkyyden ja lahjakkuuden kanssa? Mitä jos tuloksena onkin vain aggressiivisempia apinoita, jotka nussivat ja tappelevat kaiken aikaa?

        Se on sitten sen ajan murhe. Itsehän en ole niitä aikoja edes näkemässä ja muutenkin ihan sama millaisen maailman jättää muiden ihmisten rumille äpärille.


      • Punilkki
        sen ajan murhe kirjoitti:

        Se on sitten sen ajan murhe. Itsehän en ole niitä aikoja edes näkemässä ja muutenkin ihan sama millaisen maailman jättää muiden ihmisten rumille äpärille.

        Vastauksestasi päätellen olet lähes pesunkestävä kommunisti.

        Juuri samoilla argumenteillahan perustellaan monikulttuuriakin: "En mä ole täällä enää silloin kun muslimien enemmistö leikkaa suomalaisvähemmistön kurkkuja auki. Mitä välii?"


    • neitsyt vielä

      No onko sähköpostia tai jtn tääl ois 15w jätkä puutteesaa :/

      • eio

        Sinuun sekaantuminen olisi rikos.


      • MissaMiisa
        eio kirjoitti:

        Sinuun sekaantuminen olisi rikos.

        HUOMIO POJAT JA MIEHET!
        Mukaan lähdetään :) Kovasti haluaville. Olen Miisa 23 vuotias laiha terve nainen :) En varmaan kaikkia ota.. Kertokaa Vaivanne ja miten kova Akuuteimille (ja muillekkin :D) Annan♥
        kokemustakin löytyyy :3


      • creme(at)suomi24.fi
        MissaMiisa kirjoitti:

        HUOMIO POJAT JA MIEHET!
        Mukaan lähdetään :) Kovasti haluaville. Olen Miisa 23 vuotias laiha terve nainen :) En varmaan kaikkia ota.. Kertokaa Vaivanne ja miten kova Akuuteimille (ja muillekkin :D) Annan♥
        kokemustakin löytyyy :3

        Laitappa mulle postia, niin selvitellään asiat tarkemmin puolin ja toisin....
        Tosiaan kokematon olen ja hakusessa nainen panokaveriks.


      • Nuorimies20
        MissaMiisa kirjoitti:

        HUOMIO POJAT JA MIEHET!
        Mukaan lähdetään :) Kovasti haluaville. Olen Miisa 23 vuotias laiha terve nainen :) En varmaan kaikkia ota.. Kertokaa Vaivanne ja miten kova Akuuteimille (ja muillekkin :D) Annan♥
        kokemustakin löytyyy :3

        Mua kiinnostaa:)


    • MissaMiisa

      Minkä ikäinen olet kenties?:)

      • creme(at)

        No kauheasti en tosiaan tässä välitä asioitani selostaa, et mielellään keskustellaan sähkiksen välityksellä kahdenkesken.
        Sanotaanko, että mies parhaassa iässään, eli en tosiaan mikään teinipoika.
        Semmonen juttu mulla on vaatimuksena, että siitä tapaamisesta jo koko hommasta pitäisi tehdä mahdollisimman luonnollinen ja miellyttävä toteuttaa. Eli tavattais jossain yökerhossa taikka jonkin bandin keikalla ja otettais siinä vaikka pari tuoppia rentoutumiseen ja siitä sitten jatkoille itse asian kimppuun.
        En tosiaan välitä mistään kiusallisista perus treffeistä jossain kahvilassa tai jotain. Mielellään rennompi ilmapiiri olis mun juttu.
        Minuun voisi myöskin suhtautua aivan samoin kuin muihinkin miehiin, että en enää tässä iässä ehkä nyt mitään kädestäpitäin opastusta enää kaipaa, vaan ihan vain kunnon panoa haen, ilman kikkailua, tai sen kummempaa tenttaamista miksi näin on eletty ja miksi ollaan tässä tilassa.
        Olen normaali painoinen ja varmaankin perus taapertajan näköinen, että eipä minua varmaan tartte hävetä jos mun seurassa liikkuu...
        Kiinnostuneet voi tosiaan laittaa postia ja sittempä sen näkee mihinkä päin tässä päädytään. Matka ei sinällään ole este millekkään ja majoituksia saa järjestettyä.


      • neitsyt vielä

        Missamiisa kelpaax komeeksikki haukuttu puuttessaa oleva 15 jätkä? :)


      • noorv
        neitsyt vielä kirjoitti:

        Missamiisa kelpaax komeeksikki haukuttu puuttessaa oleva 15 jätkä? :)

        mulle kelpais kyllä :D ollaa samaa ikäluokkaaki viel !


      • neitsyt vielä
        noorv kirjoitti:

        mulle kelpais kyllä :D ollaa samaa ikäluokkaaki viel !

        Noorv tuu kikkaa mixu999 tai sposti [email protected] ;)


      • justihin
        neitsyt vielä kirjoitti:

        Noorv tuu kikkaa mixu999 tai sposti [email protected] ;)

        Meinaaks ajaa mopedilla muutaman sataa kilometriä treffeille. Eihän siinä mitään jos nyt niin hyvä tsäkä käy, että samasta pitäjästä sattui tämä pirkko.


    • Missamiisa

      Creme,Kivalta kuullostaa ja hyvää Idea. Tosiaan parempi vähän rentoutua ja sitten hommiin että ei ihan Ole semmoinen tunne ett NYT on pakko antaa xD Eikai sinulla Ole vaimoa? Semmoisiin miehiin en sotkeudu! :-/ Että en halua että ihan huorana pidetään sitä en Ole!spostini on kaatunut (Luukku siis.,Tila loppui) En saa uusa viestejä. Tai en voi lähettää. Missä päin olet? Mulle käy ihan sama milloin tavataan. Sitten neitsyt vielä sielä..Joo vaikutat mukavalta pojan lopulta mutta taisit jo löytää seuraa?:)

      • neitsyt vielä

        En löytäny tuu vaa juttelee ja sovitaa tapaamine:)


      • creme(at)

        No sanotaanko näin, että jos vaimo olisi, niin enköhän olisi jo jonkun kerran tuupannut. XD:)
        Ehkäpä saat sen sähkiksen tyhjennettyä... Taikka sitten teet kokonaan uuden postin. Sen tekemiseen menee ehkä palttiarallaa minuutti.:) En näe matkaa ongelmaksi, mutta kerron sen kyllä sitten mistä päin olen. Mielellään kuulisin sinusta enemmänkin sähköpostin välityksellä.


    • Nuoret tyhjäpäät

      Joo, Ihmettelin, miten joku kehtaa kertoa julkisesti, että on harkinnut itsemurhaa tuollaisesta syystä. Ennen oli sellainen sanonta, että rakkauden takia voi kuolla mutta seksin takia ei kukaan kuolisi. Sekään ei näköjään pidä kaikkien kohdalla paikkaansa.

      • Mies 25v

        Mitä hävettävää sitä on kertoa että jos on jo lähemmäs 30-vuotias neitsyt että on ajatellut sen takia tappaa itsensä? On täysin normaalia että tuossa tilanteessa tulee tuollaisia ajatuksia. Joka väittää että elämä ilman parisuhdetta tai edes seksiä on millään tavalla elämisen arvoista niin hän kyllä valehtelee itselleen.


    • Annatkóoooooooooo

      Saisiks mäkin joltain naiselta 27v mini muna tässä haukuttu ja potkittu ja syljetty maan rakoon

    • rapu,63

      minun,pokuusl,lähti,onneksi,kivalla,tavalla,olin,matto,pyykillä,äidin,siskon,kannsa,kun,,hän,pyllisteli,en,vinut,mitään,että,rupes,seiomaa,,hän,huomas,sanoi,on,hulitauon,,,,,,,,paikka,mentiin,rantasaunan,puku,huoeesen,hän,heitti,piinin,alaosan,pois,pyysi,,,,,,,,,,,luokseen,ja,tuumas,että,nyt,lähtee,poikuus,tämä,on,tosi,tapahtui.pinesää,kylässä,,,,,,,keskissuomessa,olin,silloin,15v,tässä,tämä,lyhennetynä

    • Eija 42

      Tosi kauheaa. Itsekin olen valmis ilman muuta auttamaan nuoria pojuja. Paineet ovat valtavat murrosikäisillä, ja meidän aikuisten naisten pitää ymmärtää tämä. Rouva nro 37, ota yhteyttä.

      • Laumakusettajiapalst

        Meinasitko sille rouvalle antaa, vai mitä hänestä haluat. Tapaa nämä auttajien teot jäädä puheiden asteelle.
        Ja mitä tulee paineisiin, niin kyllä ne todelliset paineet tulee kokemattomilla miehillä västa kolmenkympin tietämillä. Pikkupojat kyllä pärjää ihan sen oman hanskan seurassa vallan mainiosti.


      • minää
        Laumakusettajiapalst kirjoitti:

        Meinasitko sille rouvalle antaa, vai mitä hänestä haluat. Tapaa nämä auttajien teot jäädä puheiden asteelle.
        Ja mitä tulee paineisiin, niin kyllä ne todelliset paineet tulee kokemattomilla miehillä västa kolmenkympin tietämillä. Pikkupojat kyllä pärjää ihan sen oman hanskan seurassa vallan mainiosti.

        Eija42 laita spostia [email protected] ni tutustutaa tarkemmi;)


      • 12+20
        Laumakusettajiapalst kirjoitti:

        Meinasitko sille rouvalle antaa, vai mitä hänestä haluat. Tapaa nämä auttajien teot jäädä puheiden asteelle.
        Ja mitä tulee paineisiin, niin kyllä ne todelliset paineet tulee kokemattomilla miehillä västa kolmenkympin tietämillä. Pikkupojat kyllä pärjää ihan sen oman hanskan seurassa vallan mainiosti.

        Niin, enemminkin meitä 25-30 vuotiaita miehiä pitäisi auttaa poikuudesta pääsemisessä, sillä henkiset paineet ovat jo niin valtavat että se todellakin ajaa itsemurhan partaalle.

        En minä joskus alta 20-vuotiaana tai vielä hieman yli 20-vuotiaanakaan ajatellut että pitää tehdä itsemurha kun en ole saanut naista. Nyt sen sijaan ajattelen ja tunnen itseni ihan luuseriksi. Poikaset pärjää kyllä mutta toista se on meillä kokemattomilla aikamiehillä.


      • 12+20
        12+20 kirjoitti:

        Niin, enemminkin meitä 25-30 vuotiaita miehiä pitäisi auttaa poikuudesta pääsemisessä, sillä henkiset paineet ovat jo niin valtavat että se todellakin ajaa itsemurhan partaalle.

        En minä joskus alta 20-vuotiaana tai vielä hieman yli 20-vuotiaanakaan ajatellut että pitää tehdä itsemurha kun en ole saanut naista. Nyt sen sijaan ajattelen ja tunnen itseni ihan luuseriksi. Poikaset pärjää kyllä mutta toista se on meillä kokemattomilla aikamiehillä.

        Niin ja se on kyllä ihan totta että täällä netissä moni lupaa yhtä sun toista ja sitten kadotaan johonkin. Onhan täällä varmasti paljon myös kaikenlaisia feikkaajia.


    • Jakke EP 86

      Meitä jolla on poikuus tallella vielä yli 24v tuntuu olevan paljon. Kyllähän se tekee itsetunnosta heikon kun ei ole vielä naisen kanssa päässyt olemaan. Itse asustelen niin pienellä paikka kunnalla että ei oikein täältä löydy mahdollisia typyjäkään. Itselle riittäisi jo pelkästään pussailu seura....toki kaikki siitäkin eteenpäin kelpaa.

    • Avovaimo x

      MInä olen heti valmis poikuudenpoistotalkoisiin:) Aivan toivottomat tapaukset saavat kyllä olla, mutta alle kaksikymppiset käyvät hyvin ja saa ottaa kaveritkin mukaan, jos yksin pelottaa. Kokemusta löytyy ja paikat ovat kunnossa, ei rupsahtamisia , eikä muutakaan. Ja tuo vakimieskin antoi luvan, joten huhuu, täällä Lahden liepeillä olen...

      • nuori poju

        Avovaimo, anna yhteystietosi...


      • pojuneitsyt16w

        Avovaimo 16 v, miten onnistus


      • Matti ja Töppö

        Miten suhun sai yhteyden ? Kaksi veljestä 16 ja 18v. Intoa ja kiinnostusta olisi:)


      • Parasta pannaan

        Mä myös otan osaa tähän kansalaisvelvollisuuteen, en ole vapaa, mutta lupa on ukolta. Ei juoppoja, eikä narkkareita, eikä noita toivottomia tapauksia. Mihin voisin ilmoittautua ? 160-58 ja 41v. Ja muutenkin ok. nainen.


      • Avovaimo X
        pojuneitsyt16w kirjoitti:

        Avovaimo 16 v, miten onnistus

        Onnistuu takuulla:) Mistä päin olet ?


      • neitsyt 19v
        Parasta pannaan kirjoitti:

        Mä myös otan osaa tähän kansalaisvelvollisuuteen, en ole vapaa, mutta lupa on ukolta. Ei juoppoja, eikä narkkareita, eikä noita toivottomia tapauksia. Mihin voisin ilmoittautua ? 160-58 ja 41v. Ja muutenkin ok. nainen.

        Parasata pannaa, antaisitko yhteystiedot olen neitsyt poika 19v.


      • neitsyt 19v
        neitsyt 19v kirjoitti:

        Parasata pannaa, antaisitko yhteystiedot olen neitsyt poika 19v.

        siis parasta pannaa


    • ...

      Onko yli 20-vuotiaat neitsyet mielestäsi sitten jo toivottomia tapauksia?

      • maravoitonveihei

        Älkää puhuko paskaa. Seksi on ihan yliarvostettuu! Seksil ei tee mitään. Jos timo soini ois suomen runkku-korjaan kunkku niin seksi kiellettäs piinapenkin uhalla! Joten älkööt harrastako sitä s kirjaimella alkavaa sanaa siis sulkapalloa t. Martti 66v turust


      • Kaksi-nais-moralisti
        maravoitonveihei kirjoitti:

        Älkää puhuko paskaa. Seksi on ihan yliarvostettuu! Seksil ei tee mitään. Jos timo soini ois suomen runkku-korjaan kunkku niin seksi kiellettäs piinapenkin uhalla! Joten älkööt harrastako sitä s kirjaimella alkavaa sanaa siis sulkapalloa t. Martti 66v turust

        Martti puhuu nyt täysin vasten parempaa tietoa. Jos Timo Soini olisi pressa, niin suomessa olisi jo ilotaloja, papit viettelisivät pikkupoikia ja joku voisi vietellä myös pikkutyttöjä. Tätä kaikkea harrastetaan juuri tuolla katollisissa maissa.


      • Luterilainen...
        Kaksi-nais-moralisti kirjoitti:

        Martti puhuu nyt täysin vasten parempaa tietoa. Jos Timo Soini olisi pressa, niin suomessa olisi jo ilotaloja, papit viettelisivät pikkupoikia ja joku voisi vietellä myös pikkutyttöjä. Tätä kaikkea harrastetaan juuri tuolla katollisissa maissa.

        Heh... juuri noin, käykää katsomassa noissa katollisissa maissa. Ukot käyvät ilotaloissa, pikkupojat niissä oppia hakemassa, ja perheet pysyvät koossa ja avio-onni kukoistaa.


    • askooululainen

      Se on nuorien poikien oma vika, mitäs ovat niin paskoja
      t.asko 35v oulust

    • Jakke Ep 86

      Ei kaikilla ole ollut tervettä nuoruutta ja nyt kun terveyttä olisi niin ihmiskontaktit on vähissä.

    • Tosi on.

      Tuo on ihan totta, on tosi vaikeaa saada pesää, jos on tuollainen 16-20 v. Kaikki nuoret tytöt haluaa vanhemman kaverin, kun siitä saa plussapisteitä kaveriporukassa. Viiden tai kymmenen vuoden ikäero on kovaa kamaa noille sakkolihaiän ohittaneille tytöille. Ei siinä finninaamaista, puperteetissa ja äänenmurroksessa painiskelevaa poikaparkaa juurikaan säälitä, eikä muttenkaan.

      • Poika 1111111111118v

        Siinäpä se asian ydin on.


    • mrs. 47

      Voi sua, mä mielelläni auttaisin tuossa asiassa, mutta miten ? Tälle palstalle ei voi laittaa yhteystietojaan.

    • Ketä auttaisit?

    • Mies 23v

      Niin olen 23 vuotias mies ja on itselläkin poikuus tallella mä en tajuu miksi joku haluu tehdä itsarin ite en ainakaan tee ja olut ihan hyvä näin.

      • Markoboy 87

        Jhuu vihhu juu
        Oon 27v mies enkä ole ikinä ollu naisen kanssa. Tofi on ainoa ystäväni ja olen alkoholitti. Mistähän haihin hitä pillua?


      • ei vitun make
        Markoboy 87 kirjoitti:

        Jhuu vihhu juu
        Oon 27v mies enkä ole ikinä ollu naisen kanssa. Tofi on ainoa ystäväni ja olen alkoholitti. Mistähän haihin hitä pillua?

        :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      239
      2095
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      153
      1355
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      52
      1246
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      989
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      923
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      825
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      640
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      639
    Aihe