hitto vie mies minkä teit..

S nainen

En ole saanut sua mielestäni millään, sitä on kestänyt jo 4 päivää. Annoit selkeät merkit olevasi kiinnostunut. Päätin olla eilen illalla rohkea, otin itseä niskasta kiinni ja lähetin sulle hyvin neutraalin viestin. Nyt olen hämilläni että mitä oikeen ajattelet, kun et ole vastannut viestiini :/

14

386

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinä syy

lataa prepaid

• Nimetön

:) Olet vain rohkea, niin jospa se siitä. Pojat tykkäävät rohkeudesta. :)

• ymmärsin

Hänellehän ei ole vastattu viestiin

• M.... Mies

Onko aloittaja varma että se henkilö sai sen viestin?
      Aina voit kysyä jos näet hänet.

Toivotaan että rohkea tekosi saa arvoisen vastauksen ja saat viestin pian.

Mukavaa päivää aloittajalle :)

• S nainen

Nään jos tää mies on lukenut viestini, ja hän on..

• M.... Mies

No sitten sä tiedät että tavoittiko se viesti sen miehen vai ei? Jos ei tavoittanut niin laita viestiä toista kautta. Ihan fiksu veto tuommoisen viestin laittaminen.

Mukavaa aurinkoista päivän jatkoa sinne :)

• väärä

Numero?

• Hurtta555

Eikö tää nyt oo selvää? Miestä ei kiinnosta nainen joka tyrkyttää itseään.

Miehen kuuluu ottaa yhteyttä, de ei oo naisen tehtävä..

• S nainen

Fbeehen laitoin viestin. Vieressä olijatkin huomasivat meidän vilkuilut ja sen miten reagoimme toisiimme, ei voi sanoa ettei ole kiinnostunut.

• toinen s

Voi miten tutulta kuulostaa; mies ja vastaamaton viesti :) Ei muuta kuin eteenpäin vaikka se ei välttämättä nyt siltä tunnu.

• kolmaS

Ja samat sanat täällä - pakko kai jo kääntää katse tulevaisuuteen.

• yks S

Paljon meitä S naisia kaipaillaan näillä sivuilla mutta sitten kun viestiä laittaa niin ei mitään vastata :(

• kaipailiJa

Ei kun se olen minä joka epätoivoisena kaipaan useammassa ketjussa. Voi siis vaikuttaa ehkä siltä, että useampaa kaivattaisi. Minulle ei S ikinä viestiä tule laittamaan, siitä olen varma. Pahoittelut sekaannuksesta.

• Mitäs sanot?

Jospa se meni Fb:ssä laatikkoon muut viestit ja mies ei vaan sitä huomaa. Laita hänelle tekstari. Jos sitten ei vastaa niin anna olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      431
      1797
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      818
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      38
      777
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      734
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      55
      711
    6. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      423
      660
    7. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      645
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      553
    9. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      37
      551
    10. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      88
      547
    Aihe