Onko terveellistä?

Huolestunut isä

Minulla on 8 vuotias tytär, joka haluaisi liittyä jalkapallojoukkueeseen.

Minua vain mietityttää onko lapsen ja tulevaisuudessa nuoren naisen henkiselle terveydelle hyväksi osallistua lesbojen pyörittämään toimintaan? Ainakin olen huomannut, että nämä valmentajat kiroilevat kuin turkkilaiset; enkä haluaisi "tartuttaa" pahoja tapoja ehdoin tahdoin lapseeni. Sama ongelma lienee kaikissa muissakin joukkuelajeissa?

Onko kellään kokemuksia lapsen kehittymisestä tällaisissa olosuhteissa?

12

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko isi piilohomo?

      Älä huoli tuskin kaikki poika futaajatkaan homoja on.

      • Isi on julkihomo!

        Suurin osa taitaa olla


    • Ei voi olla totta

      Laita seuraan missä miesvalmentaja jos tuo asia nyt tökkii. Mutta vaikuttanee siltä että sun elämässäsi tökkii kaikki muukin. Parempi lienee ois ollut että olisit käyttänyt aikoinaan kondomia niin älytön on avauksesi.

    • Idiotimus

      Missähän oma "kehitykseksi" on tapahtunut????????

    • Huolestunut isä

      Onko teidän mielestänne väärin huolestua ympäristön vaikutuksesta lapseen? Lapset imevät vaikutteita ympäriltään ja muodostavat toimintamallejaan näiden ja kokemuksiensa pohjalta.

      Noin vastuuttomien "aikuisten" lienee parempi pysyä pullossaan, jossa kasvatuksensa ja koulutuksensa ovat saaneet.

      Toivoin asiallista keskustelua, mutta puunhalaajat ja muut rastafarit tännekin tulivat tännekin louskuttamaan.

      • Fudisfani

        En olisi niinkään huolissani tuosta seksuaalisen suuntautumisen vaikutuksesta valmennuksessa, vaan ennemminkin yleisesti huonosta valmennuksen tasosta, joka ei kyllä katso sukupuolta. Erikseen on sitten vielä nämä isä-tytär valmennuskuviot joukkueissa, jotka lähes vääjäämättä johtavat pelaajien eriarvoiseen kohteluun joukkueiden sisällä.


      • hahahahh

        tuskin nämä lepakot harkoituksissa imuttelevat...


    • Tyttö19ves

      Minusta on hassua millaisen kuvan olet saanut tyttöfutiksesta. Itse aloitin pelaamaan jalkapalloa ollessani 9v ja pelaan yhä edelleen (19v). Nämä "lesbot" eivät kyllä ole millään tavalla vaikuttaneet minuun. Ja eihän tuo ikäiset vielä ole edes kiinnostuneet. Jalkapallossa pitäisi olla nollatoleranssi eli ei kiroilua, peleissä siitä voi saada varoituksen. kai jokainen täysjärkinen tajuaa ettei 8v seurassa kiroilla. Minulla ollut aina miesvalmentaja. Ja ollut montakin kertaa isä ja tytär samassa joukkueessa eikä sekään ole haitannut. Kannattaa etsiä sellainen joukkue jonka valmentajasta pitää ja joka on hyvä valmentaja. Saahan niissä käydä kokeilemassa, ei se ole heti sitovaa. Ainakin itseäni futis on kasvattanut henkisesti eikä millään tavalla rajoittanut sitä.

      • Huolestunut isä1

        Hei vain taas!

        Löysin mukavan seuran lapselleni. Valmentaja on nainen, mutta tyttäreni luokkakaverin isän kanssa seuraamme harjoituksia ja pelejä vuorotellen ja tytöt ovat nauttineet jalkapallontäyteisestä kesästä.

        Kehottaisinkin KAIKKIA vanhempia ohjaamaan lapsensa harrastuksiin, joista LAPSET itse nauttivat, mutta muistakaa silti pitää terve järki mukana (itse tai joku tuttu aina seuraamassa)!


    • Tyttö19vee

      Itse aloitin futiksen pelaamisen kun olin 9v ja harrastan sitä vieläkin (19v). Minulla kaikki valmentajat ovat olleet miehiä ja on ollut useastikin isä ja tytär samassa joukkueessa eikä se ole haitannut. Tätä lesbojuttua en nyt ymmärrä...vaikka valmentaja olisi nainen ja lesbo niin millä eri tavalla se vaikuttaisi lapsen kasvuun kuin jos nainen olisi hetero? Eihän hän yritä käännyttää lapsia tai käyttäydy mitenkään eri tavalla. Minulla joukkueessa pelaajakavereina lesboja, kavereita hekin ovat eivätkä ole mitään yrittäneet. Eihän tuon ikäiset sitä paitsi ole edes vielä kiinnostuneet. Kannattaa etsiä sellainen joukkue jonka valmentaja ajattelee pelaajien parasta. Jalkapallossa on nollatoleranssi eli kiroilua ei sallita, peleissä voi saada rangaistuksen. Kai jokainen täysjärkinen tajuaa ettei lasten seurassa kiroilla. En tiedä miksi olet saanut tyttöfutiksesta tuollaisen kuvan. Minua futis on ainakin kasvattanut henkisesti eikä rajoittanut sitä. Suosittelen kyllä ehdottomasti.

    • Tyttö19vee

      Oho tulikin kaksi kertaa

    • nii että juu

      kai annoit valmentajille (tai seuralle) palautetta huonosti/epäasiallisesti käyttäytyvistä valmentajista?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe