Beautiful-fashion.net

Huijattu asiakas

Älkää vaan erehtykö tilaamaan mitään tuolta puljusta!! Jonkun kerran tilasin ja oli ihan ok, tosin toimitusajat venähti toisinaan. Kaks viimesintä tilausta, pimittävät hyvityksiä palauttamistani tuotteista. Toisesta monien kyselyjen jälkeen lopulta hyvittivät summan, toisesta ootan hyvitystä edelleen. Laskuttaja perii nyt summaa multa korkoineeen, enkä oikein tiiä mitä pitäs tehä kun ei hekään kuulemma asialle mitään voi, mikä kyllä ihmetyttää. Tuotteet palautin jo 3kk sitten ja kuitti palautuksesta on. Eivät vastaa sähköposteihin, eikä puhelinnumero, jonka netistä löysin toimi. Kuluttajaneuvontaan aion ottaa nyt yhteyytä, mut liekö siitäkään sit mitän hyötyä? Ihan kusetusfirma, pitikin pöljyyksissään mennä tilaamaan, mut elkää muut tehkö samaa virhettä!

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epfow

      mulle niin että tilasin syyskuun alussa ja maksoin ennakkoon. monet sähköpostit laitoin eivätkä vastanneet mitään, lakkasin odottamasta koko tilausta ajat sitten mutta kappas, tänään se on tullut postiin :DD ihan pelottaa mennä hakemaan ku tiiä mitä paskaa ne on pakettiin tunkeneet

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1930
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1519
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      133
      1323
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      111
      896
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe