Ei näy ? Vai näkyykö kellään esim. tuo linkin jutun kommentit ??
Kirjoitin kommentin puoli tuntia sitten, muttei näy ?
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288706971514.html
Iltasanomien kommentit?
5
209
Vastaukset
Ei näy mutta se taitaa johtua siitä ettei tuohon uutiseen ole kirjoitettu vielä kommentteja tai niitä ei ole julkaistu.
Muiden uutisten kommentit näkyy jos niihin on kirjoitettu sellaisia.- 9x+0zx9+0z9x0z9x+0z
Kaikki kommentit tarkastetaan ennen julkaisua -> viive (jos ylipäätään lasketaan läpi).
- nykyajan wessanseinä
Ei uskoisi:) Iltiksen kommenttiosasto eroaa suolikaksnelosesta vain siten että täällä möläytykset tulee heti kaikkien ihailtavaksi, Iltiksellä kestää jonkin aikaa.
- paskassa päätä myöte
nykyajan wessanseinä kirjoitti:
Ei uskoisi:) Iltiksen kommenttiosasto eroaa suolikaksnelosesta vain siten että täällä möläytykset tulee heti kaikkien ihailtavaksi, Iltiksellä kestää jonkin aikaa.
voi olla ihan hyvä, ettet näe, mitä jää sensuurin hampaisiin... menisi usko ihmiskuntaan
- Ilmo Päivällisheimo
paskassa päätä myöte kirjoitti:
voi olla ihan hyvä, ettet näe, mitä jää sensuurin hampaisiin... menisi usko ihmiskuntaan
Sensuurimedian sensuroinnissa on ihan muu takana kuin paskanjauhannan seulonta, ei tarvitse kuin lukea julkaistuja niin huomaa, että sontaa voi jauhaa kunhan et kerro tiettyjä asioita.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.801448- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 51932
- 42787
- 47772
- 113716