Hemmetin moista kipua :o ?

PiHalla-

Eli asiani koskee järkyttäviä oikeen puolimmaisia alavatsa kipuja, tai vihlontaa. Tuntuu kun joku iskis puukolla alavatsaan ja ottais puukon pois.
Eli tuota raskaana oleminen on mahdollista, mutta epätodennäköistä kuitenkin. Testastin eilen ( Menkkojen pitäis alkaa huomenna) testi puhtaasti neg.
Mulla oli edellisessä raskaudessa jo alkoraskaudesta samanmoisia vihlaisuja samalla puolella, koska munasarjaan oli muodostonut keltarauhas kysta, mikä lopetti vihlomisen jossain vaiheessa raskautta.
Tätä vihlontaa on kestänyt viim 3 viikkoa ja pahenee päivä päivältä, ja ensimmäisät kertaa elämässäni yhdynnänä jälkeen toissapäivänä tuli pientä ruskeaa tuhru vuotoa, koskaan ei oo ennen semmosia tullut.
Menkat on ollut säännölliset, jo monta kuukautta.
Liikkeen aikana, se vihlonta tuntuu enite, mutta istuma asennossakin tulee välillä.
Mitään muita raskaus oireita ei nyt kyllä ole oikeastaan. Normi flunssaa on, ja maha kovalla ollu muutaman päivän, ja haluttaa karkkia pitkästä aikaa ( oon ollu yli puolivuotta syömättä sokeria) - Mutta en usko, että nuo on mitään raskaus oireita, ainakaan aikaisemmissa raskauksissa ei ole moisia ollut.

Eli tietääkö joku, mistä tuommoinen vihlonta voisi johtua JOS ei ole raskaana?
TAI jos on raskaana, voiko testi näytätä puhtaasi negaa kaksi päivää ennen menkkoja? JA VOIKO se vihlonta olla näin julmetun kipeää ( Aikasemmin ei ollut näin kipeää itsellä)

4

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gtuo

      Kysta?

    • fjkdsö

      Jos on raskaana, testi voi näyttää negaa jopa monta päivää oletettujen menkkojen alkamisesta.

    • Alkupeäisnen

      Juu se kysta voi uusiutua, JOS oon raskaana, nii se lääkäri sillo totesi ku se viimeeksi kysta poistui raskauden jälkeen ensimmäisten kuukautisten joukossa. Että näin. Ja joo huomenna pitäis menkkojen alkaa, ja jos ei ala, nii varaan ajan lääkäriin. Ja no vaikka alkaisiki ja jos kipu ei helppaa, ni sit joka tapauksessa. Mjep. Joo tässä elämäntilanteessa viho viimeisesti haluisin raskaana olla... Ei oikee hyvää ntekis nyt. Mutta katsellaan. Kunhan ei ole kohdun ulkoinen, sekin kun on mahdollista :(

      • ToinenTulossa

        Epäilen kylläkin sitä kystaa. Kohdunulkoinen ei vielä tuossa vaiheessa todennäköisesti antaisi paljonkaan oireita. Raskauskin voi olla vielä mahdollista koska noin aikaisin olet testaillut. Katso siis nyt muutaman päivän päästä uudelleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1950
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      137
      1350
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1029
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      982
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      947
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      113
      917
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      761
    Aihe