On aika tehdä lista huonoimmista tappelijoista(listan teko

MrJuha82

VAIKEAA koska tahtoo unohtaa aina jonkin nimen, mut parhaani yritän)


1.Tyson Nash(ei välttämättä edes tappelija, mut kyllä hän ruukkasi tapella noin 3-7 x joka kaudella ja otti aina nolosti pataan, hävisi jopa non-fighter Tomas Holmströmille)

2.Doug Houda(oli kyllä naurettavan huono kokoonsa nähden, heikko, isokokoinen ja tylsä tavattava, isku ja tasapainon menetys)

3.Bill Lindsay(ei varsinainen tappelija, mut kyl hää joillaki kausilla tappeli jopa 10 kertaa kaudessa ja oli kyllä hyvä, että jätti ne hommat taakseen myöhemmin urallaan, osasi myös pelata lätkää TOSI HYVIn, yksi Floridan historian arvokkaimpia pelaajia omilleen)

4.Matthew Barnaby(surkee fysiikka, surkee iskuvoima, hävisi kaikille lähinnä, tylsä tyyli tapella myös)

5.Dana Murzyn(aika surkee hah, iso mies mut kokoonsa nähden surkea, missä puolustus??)

6.Scott Pearson(ei todellakaan hyvä jos häviää yksipuolisesti Warren Rychelille!)

7.Dale Hunter(pidä hanskat kädessä!)

8.Ulf Samuelsson(jotenki onnistui kerran voittamaan Gary Robertsin! Se taisi olla tosin hyvää tuuria, jota aina Ruottalaisilla heh)

9.Tyler Wright(pidä hanskat käsissä!)

10.Alex Hicks(sama juttu, älä tappele ja älä varsinkaan käytä epärehellisiä keinoja tappeluissa!)

11.Denis Pederson(umpisurkea lähinnä, mut pisteet rohkealle tyylille tapella, iskusta iskuun)

12.Ryan Hollweg
13.Tom Kostopoulos
14.Steve Leach
15.Warren Rychel
16.Kevin Kaminski(ei osannu tekniikoita ollenkaam, otti pataan aina)
17.Peter Leboutillier
18.Rene Corbet(surkea, vois olla kärjessä tällä listalla toisaalta)
19.Matt Bradley
20.Dave Karpa(vankka mies, mut kokoonsa nähden heikko)

6

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ateismusmaximus

      Olli Jokinen?

      • MrJuha82

        No OJ ei oo koskaan edes tapellut 2-3 kertaa kaudessa tai enempää(mun tietääkseni).
        En nyt ihan varma.
        Eipä se OJ todellakaan oo kovin vakuuttava rystysistään.


      • MrJuha82

        Toinen joka on NAURETTAVISTA NAURETTAVIMMAN HUONOIN ON DARIUS KASPARAITIS, MUTTA KASPA EI OO OLLU KOSKAAN TAPPELIJA JA SEN TAPPELUT YHDEN KAUDEN AIKANA ON NUMEROLTAAN 0-1.


      • subban still rules

        Pk subban aika huono myös ja shawn thornton


      • Mzsis
        subban still rules kirjoitti:

        Pk subban aika huono myös ja shawn thornton

        Subban on kyllä aika hyvä tappelemaan


    • *99*

      Wayne Gretzky? Tappeli harvoin, eikä oikein pärjännyt silloinkaan. Ei uskaltanut ottaa erää oikein kenenkään kanssa.

      https://www.youtube.com/watch?v=X0ZxelyjbNU

      https://www.youtube.com/watch?v=boJZQXFMHFU

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe