pohjanmaan kökkämiehet

tarkkailija

On se kumma juttu, kun pohjanmaan kökkämiehet ei ymmärrä pysyä sielä härmässä. Helvetin polarproot, kalliokosket, vanhatpihat. Onko teillä korvienvälissä mitään toimintaa, vai onko läpiveto?

22

961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vbio

      tulvavesien mukana sieltä kulkeutuu

    • Halavallamenöö

      Kökkäporukkaa parhaasta päästä.kummallista touhua..Mutta taitaa olla ko. yrityksillä vaikeuksia,listat kertoo.Baaripuheet on erikseen..

      • faktahomma5

        Ladon oven kokoosina miehet pohjanmaan. Iso mies, mutta pieni pippeli. Ei oo munaa muuta ku karehtia.


      • Pieni pippeli
        faktahomma5 kirjoitti:

        Ladon oven kokoosina miehet pohjanmaan. Iso mies, mutta pieni pippeli. Ei oo munaa muuta ku karehtia.

        Ei se koko vaan taito sanoo naiseni.se on vanha viisaus. Ajatteleppa!!!!!


      • taisittenei

        Ehei. Seinäkoen ELYkeskus myöntää liikenneluvat. Tarveharkinta perusteena. Mikä tilanne todellisuudessa ei vastuuta kantavaa viranomaista kiinnosta ollenkaan, eihän siinä virkailijan säästöillä seisoteta kalustoa.
        Toisaalta miksei kuskin hommia irtoa paikallisilta kuljetusliikkeiltä? Kai se hyvä o että johonkin kelpaa


    • Halavallamenöö

      Näköjään karsinta on alkanut.Siniraitasia autoja seisoo rivissä työpävinä.Markkinat hoitaa hommat

      • ex-kuski

        Mites Vanhapihalla menee?


      • tietoinenliikkeistä
        ex-kuski kirjoitti:

        Mites Vanhapihalla menee?

        Yks auto ainaki pyörii Espoossa. Vähän aikaa sitte oli päässy hakaniemen torille hommiin. Heh heh.


    • jalasjärvi rules!

      Ainoat tosi Kaania-miehet löytyy pohjanmaalta. kaikki muut Suomen
      niin sanotut rahtarit on niitä Daf pellehermanneja.On tosi cool olla
      hollantilainen puukenkä. tai sitten Volvo pelle jolla hamsterit vääntää rattia
      kuten olemme uusimmassa esittelyvideossa nähneet.Ja onhan siellä joku
      amerikkaileinen pelle tasapainotellut kahden auton välissäkin.Säälittävää.
      mersu-miehet rakentelee muovista ja lasikuidusta avaruusaluksia muistuttavia
      rakennelmia ja Man ja Iveco on mitä on melkein jo unohdettuja merkkejä.
      Pohjanmaalta pesee ja lujaa vaikkei rahaa olisi. Kaadetaan metsää jos on tarvis.
      Mahti Scaniat loistaa festivaaleilla sanon mä Ja varmasti katso tulevista
      Ajolinja lehdistä.

      • nahkaliivipelle

        Kuinkas ny ku ryssät ei enää osta valiolta mitää. Viekö tv-transvest kaikki hollantiin.


      • kantarelli
        nahkaliivipelle kirjoitti:

        Kuinkas ny ku ryssät ei enää osta valiolta mitää. Viekö tv-transvest kaikki hollantiin.

        Suomessa ensimmäinen pyhä rekka.


    • Jalasjärvi rules

      Metro urakka jatkuu Espoossa. Ja arvatkaa vaan Pohjanmaan miehet
      hoitaa hommat ja lomspsa repeää kohta.Sen verran mahtava meininki
      päällä.On se hyvä... tuo meidän hallitus... Tukihommat etenee.....

      • tällaisia ne on

        Juuri se tässä onki niin väärin. Valtio työllistää huonona aikana. Sitte etelään tulee halvalla kuorma-autourakoitsikoita. Nämä urakoitsijat nostavat samaan aikaan maataloudesta tukiaisia. Ja maksavat kuskeille palkkaa alle TES:n. Tällaisia on pohjanmaan miehet.


    • Rannanjärvi

      Naurakaa vaan kökkämiehille. Suomi pyörii kuitenkin heidän avulla.
      Kenen autot on komeimmat koko härmässä. Kökkämiesten.
      Kenellä on komeimmat motiivimaalaukset. Kökkämiehillä.
      Ketkä on voittaneet eniten palkintoja autonäyttelyissä.Kökkämiehet.
      Pohjanmaa on tuttu monesta asiasta. Koskenkorva ja latomeri.
      Huonekalutehtaat/Ikkunatehtaat. mihin ryhdytään niin siinä pärjätään.
      Renkien on turha narista. Soppajonoon mars jos ei halua olla
      menestyksessä mukana.Pohjanmaa on kuitenkin koko Suomen veturi.

      • Uskon pohjalaisiin

        Olet oikeassa! Pohjanmaalaisten ansiosta ulkomaanliikenne on alkanut ja tulee jatkumaan.Itse olen Varsinais-suomesta mutta kuljetusalalla ikäni ollut ja totean että pojalaisilla on yrittäminen verissä.Siellä myös vähiten konkursseja koska se olisi kasvojen menetys ja suuri häpeä koko suvulle.


      • saksanseisojavoimaa
        Uskon pohjalaisiin kirjoitti:

        Olet oikeassa! Pohjanmaalaisten ansiosta ulkomaanliikenne on alkanut ja tulee jatkumaan.Itse olen Varsinais-suomesta mutta kuljetusalalla ikäni ollut ja totean että pojalaisilla on yrittäminen verissä.Siellä myös vähiten konkursseja koska se olisi kasvojen menetys ja suuri häpeä koko suvulle.

        ei mekään silti täyrellisiä olla,meiltä puuttuu heikkouret


      • Alota peilin edestä

        Suomi pyörii pohjalaisten turvin , voi helv. mitä kirjoitusta, kun liikenteessä ei näy kuin virolaisia jne. Täytyy kyllä olla tyhmä jos ajattelee noin, ei se ole ihme et kuljetusala on suomessa apukoulutasoakin alhaisempaa. Toinen toistaan tyhmenpää porukkaa, ken kuuulee ja katselee ja osaa ajatella asiat oikein. Ei auta vaikka kuinka persevako näkyy scania takki päällä kävellessä ABC;llä, kyllä normaali ihmiset nauraa partaansa näille onnettomille resupekoille. mut nämä naurajat pärjääkin elämässä ihan eri tavalla ja tuhat kertaa helpommalla. Kumpi haluat olla tyhmä vai viisas valitse itse, aloita peilin edestä.


    • puukenkä

      Olen etelästä itsekin ja täytyy kyllä hattua nostaa pohjalaisille. Myös niille ruotsinkielisille . Elinkeinoelämä on vireämpää kuin idässä, vaikka olosuhteet ei ole sen kummemmat.

    • Sähläri Aki

      Rannanjärvi puhuu asiaa. Olen itse terminaalihommissa ja sanon vaan,että
      kun pohjanmaalta auto tulee laituriin niin heti huomaa. Auto on tip top ja kaveri
      lastaa auton juuri niin jämptisti kuin vaan voi olettaa ja hoitaa paperihommat
      jämptisti ja lähtee ajallaan. Kahvikupin ääressä vielä kiroaa,että voi ristus kun
      on tiukka aikataulu.Mutta ei myöhästy. On se porukkaa.
      En tiedä mikä se on mutta pohjanmaan porukka kyllä erottuu edukseen.
      Onko sielläpäin kotikasvatus jo ollut muuta maata tiukempaa???????

      • nuuskamuilu3546785

        Se on se kateus. Pohjalaanen tekee 50 eurolla siitä ilosta että naapuri ei vain vahingossa saa 100euroa.


    • Itikat

      Pohjalaiset ei osaa kun kehua itseään ja uhota, kun pitäisi taistella etuuksista niinlähtevät karkuun ja ovat ainoan kerran hiljaa. Onnetonta porukkaa ovat kuin itikan makkarat, eli yhtä pieniä ihmisinä kuin aikoinaan Koskuen Esson itikat.

    • perukan nahka

      pohjalaiset on munattomia itteensä kehujia.
      Toista meillä kainuussa kun petäjätkin kasvaa niin nopeasti ettei huimauksesta kärsivät pikkulinnut kerkiä koko kesässä muuta tekemään kun metri metriltä siirtämään pesää alaspäin.rahaa on ja annetaan myös näkyä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe