Putler on vaarallinen!

Saksassa vieraillut Hillary Clinton sanoo, että Venäjän presidentti ruzzi-Putler voi olla vaarallinen. Clinton myös sanoi, että länsimaiden pitäisi vastata ruzzi-Putlerin vihamielisiin toimiin Ukrainan kriisissä.

Ennen toista maailmansotaa monet viisaat varoittivat Hitlerin vaarallisuudesta, mutta varoitukset kaikuivat kuuroille korville, ja sitten kävi niin kuin kävi. Jos nytkään Clintonin varoituksista ei piitata, niin kolmas maailmansota voi olla tosiasia.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288711040875.html

12

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se Avarakatseinen

      On kai varoitukset menneet perille Suomen hallituksen ministereille!

      http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288717173714.html?pos=ok-nln

      Putler ottaan nyt varmasti nokkiinsa. Ja vielä kun Venäjä-pakotteita tulee tällä viikolla runsaasti lisää niin....
      - hyvä niin!

      Suomen valtiovallan pitää ryhtyä etsimään niistä fiksummista, akateemisesti sivistyneistä venäläisistä, sitä porukkaa, mikä ottaa Putinin poispotkimisen jälkeen vallan.

      Oletettavasti kuitenkin jonkinvärinen /-väriset talot ammutaan tuleen ja jopa tuusan nuuskaksi, ennen kuin Venäjällä valta on (taas) vaihtunut.

      http://wikimapia.org/347/fi/Valkoinen-talo#/photo/114664

      • Bror-Erik

        Vladimir Putin on hieno mies.


      • Se Avarakatseinen
        Bror-Erik kirjoitti:

        Vladimir Putin on hieno mies.

        On NE nää SEN kaveritkin, entiset Toverit .... ja aika Roistoja! (agenttikoulutus)
        Sinun mielipide : "Hienoja miehiä"!

        http://yle.fi/urheilu/ukrainalaisseuran_puheenjohtaja_surmattiin/7377718

        Pakko kai noita venäjämielisiä on olla; nehän kuorivat KERMAN kakusta!
        Saas nähdä, mitä "sokeria" jää pohjalle, kun Venäjä romahtaa Neuvostoliiton tavoin?


      • Bror-Erik
        Se Avarakatseinen kirjoitti:

        On NE nää SEN kaveritkin, entiset Toverit .... ja aika Roistoja! (agenttikoulutus)
        Sinun mielipide : "Hienoja miehiä"!

        http://yle.fi/urheilu/ukrainalaisseuran_puheenjohtaja_surmattiin/7377718

        Pakko kai noita venäjämielisiä on olla; nehän kuorivat KERMAN kakusta!
        Saas nähdä, mitä "sokeria" jää pohjalle, kun Venäjä romahtaa Neuvostoliiton tavoin?

        Hienoa että Toverit kirjoitit isolla,siulla kai niitä on harvakseen.Tuli mieleen
        määritelmä rasistista kun klikkailin sepustuksiasi;
        -Rasisti pelkää kaikkea joka on hänelle mahdollista.Da!


      • Se Avarakatseinen
        Bror-Erik kirjoitti:

        Hienoa että Toverit kirjoitit isolla,siulla kai niitä on harvakseen.Tuli mieleen
        määritelmä rasistista kun klikkailin sepustuksiasi;
        -Rasisti pelkää kaikkea joka on hänelle mahdollista.Da!

        Joo, minä korostan oikenkirjoitussääntöjen vastaisesti tärkeitä kohtia ja arvostuksesta (en kunnioituksesta) venäläistä "roisto-eliittiä" kohtaan kirjoitan aina R Y S S Ä harvennettuna ja ISOIN kirjaimin. Siis miksi?

        Ovathan NE pystyneet luomaan ja ylläpitämään tavallisia kansalaisia riistävän järjestelmänsä pitkään pystyssä. Ja ovat saaneet sisällytettyä systeemiinsä sen, että TYÖ on sekä rangaistus että kunnia!

        Sinä kai tajuat senverran, että venäläisyys ei ole rotu, kuten ei homous, tai lesbous. Ei rasismia = rotusortoa.
        Onpa vaan pahimmansorttinen syntymävika tai venäläisten tapauksessa virhe ... syntyä Venäjänmaahan.

        P.S. Tästä toveri-jutusta vielä:

        Minulle tarjottiin jo 18 vuotiaanan PUNAISTA - jäsenkirjaa... punakantista, jonka avausteksti alkoi . "Hyvä toveri...."

        Olin jo päättänyt etukäteen, että minulla ei ole työ-, eikä seura- , eilä seurkunta-" TOVEREITA", vaan normaali kaveripiiri riittäköön. Sitäpaitsi tähän "toveripiiriin" piti maksaa runsaahko jäsenmaksu. Nyt muuten pähkäillään mihin tovereiden jäämärahat käytetään ... Ne Sirola-opistoon kertyneet? Jotain saatiin sentään talteen/piiloon?

        Vaikka .... kaikki ei korvauksiin kerätyt rahat R Y S S I T T I I N:

        https://kansalliskirjasto.finna.fi/Record/helka.807220

        Vieläkö Vl. Putin on ensi viikolla hieno mies?
        Montako sen ansiosta on tapettu ...., onhan se hienosti jäämässä Stalinille toiseksi, jos siitä kilpaillaan?


      • MENTAALIHYGIENISTI
        Se Avarakatseinen kirjoitti:

        Joo, minä korostan oikenkirjoitussääntöjen vastaisesti tärkeitä kohtia ja arvostuksesta (en kunnioituksesta) venäläistä "roisto-eliittiä" kohtaan kirjoitan aina R Y S S Ä harvennettuna ja ISOIN kirjaimin. Siis miksi?

        Ovathan NE pystyneet luomaan ja ylläpitämään tavallisia kansalaisia riistävän järjestelmänsä pitkään pystyssä. Ja ovat saaneet sisällytettyä systeemiinsä sen, että TYÖ on sekä rangaistus että kunnia!

        Sinä kai tajuat senverran, että venäläisyys ei ole rotu, kuten ei homous, tai lesbous. Ei rasismia = rotusortoa.
        Onpa vaan pahimmansorttinen syntymävika tai venäläisten tapauksessa virhe ... syntyä Venäjänmaahan.

        P.S. Tästä toveri-jutusta vielä:

        Minulle tarjottiin jo 18 vuotiaanan PUNAISTA - jäsenkirjaa... punakantista, jonka avausteksti alkoi . "Hyvä toveri...."

        Olin jo päättänyt etukäteen, että minulla ei ole työ-, eikä seura- , eilä seurkunta-" TOVEREITA", vaan normaali kaveripiiri riittäköön. Sitäpaitsi tähän "toveripiiriin" piti maksaa runsaahko jäsenmaksu. Nyt muuten pähkäillään mihin tovereiden jäämärahat käytetään ... Ne Sirola-opistoon kertyneet? Jotain saatiin sentään talteen/piiloon?

        Vaikka .... kaikki ei korvauksiin kerätyt rahat R Y S S I T T I I N:

        https://kansalliskirjasto.finna.fi/Record/helka.807220

        Vieläkö Vl. Putin on ensi viikolla hieno mies?
        Montako sen ansiosta on tapettu ...., onhan se hienosti jäämässä Stalinille toiseksi, jos siitä kilpaillaan?

        POTILAS V.SAKSI PIOS PALSTALTA.

        EHDOTUS SUOMI24:N KIROSANAFILTTERIIN: "Se Avarakatseinen".

        TÄMÄ PSYKOPATOLOGINEN OKSENTELIJA PILAA SAITIN MAINEEN.


    • Se Avarakatseinen

      Mitäs Sää huudat täällä palstalla? Saksi, eikä Lehtipuu viitsi kirjoittaa tälle palstalle, kiintiö täysi. Minun kiintiöni ei täyty .... koskaan.

      Sun ehdotus on kuin suoraan ent. Neuvostoliiton ja DDR:n hallinnosta = kielletyt sanat. Pohjois-Koreassa tuo onnistuu ... käsityönä.

      Onhan SE naapurimaan hallinto kirosanana täällä: " Ryssä ", mutta minä kirjoitan sen arvostuksta Roistovalitiota kohtaan : R Y S S Ä.

      Voisitko kuvailla minkälaisen maineen haluaist palstalle?

      Enhän MINÄ ja vaatimaton persoonallisuuteni ole minkääntasoinen uhka maailmanrauhalle. Toista Se on tämä A. HITLERIÄ apinoivan herra Vladimir Putin.

      Kirjoita sille, PÄÄ-konttoriin, niin muutkin tekevät:

      http://www.iltalehti.fi/ukrainan-kriisi/2014072718522239_uk.shtml

      • Bror-Erik

        Olet psykopaatti ja epäiltävä henkilö,mahdollisesti raudoitettava tavattaessa.
        Kili kali putkaan mene örseltämään itseksesi,höpöjä puhumaan seinille.


    • Se Avarakatseinen

      Sinulla on näitä huippu-R Y S S Ä N (Stalin) oireita: "Epäilkää kaikkia."

      Mutta valta ja voima puuttuu. eikä "vehkeetkään" ole kunnossa, kuten amerikkalaisilla:

      http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288719130834.html?pos=ksk-trm-uutu-ospu

      Koeta nyt selittää R Y S S E I N johtamat sotatoimet parhain päin (ikuista) veljeskansaa : ) kohtaan.

      Epäilen vahvasti, että et saa järjenjuoksusia tomimaan niin, että kirjoitat palstalle sellaista asiaa, mihin otsikko viittaa .... "Karjalan palautus".

      Kirjoita nyt edes siitä.... "saitin maineesta", mistä toverisi on huolestunut.

      Voisit myös hieman valaista, missä vaiheessa pääkoppasi sekosi ja sinusta tuli noitten R YS S I E N ystävä? Kummatko ovat läheisempiä? Ne ent. kommunistiset vai nämä nykyist kapitalistiset?

      • Lallukka hei 28.7.2

        Lallukka hei
        28.7.2014 08:10
        0
        Laittakaa Avara ja EmakkoPoika aivonenja niiden sontaliemi hetkeksi pakastimeen, niin teillä on toivoa!


      • huippu-EMAKON veli

        Eihän Stalin edes ollut "RYSSÄ"! Halveksi tosin venäläisiä yhtä paljon kuin sinä joka epäilemättä olit jo kansakoulun aikoina psykoosissa, siksi kai jäi maantiedon ja historian tunnit mahdollisimman vähiin...


    • Toivottomia tunareita

      Olen monesti mietiskellyt sitä, miten kauan Tehtaankadun ureamiehet viitsivät olla tällä palstalla nöyryytettävinä. Vaikka jokaisessa väännössä tinttaan pojat tiukasti kanveesiin, niin aina he vain yrittävät päästä näkyviin vanhoja täysin tehottomia juttujaan kirjoittamalla. Ovat nämä ureamiehet todella ymmärtämätöntä ja kovakalloista porukkaa.

      Jos minut jokaisessa keskustelussa lyötäisiin kanveesiin, niin häipyisin heti jollekin muulle palstalle, jossa voisin pärjätä paremmin. Vahtiikohan joku politrukki ureamiehiä pistoolin kanssa, koska poikien on pakko aina yrittää uudestaan, vaikka jokaisella kerralla tulee lunta tupaan. Eipä ole kivaa elää putlerilaisessa ihanneyhteiskunnassa??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2132
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      173
      1661
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1567
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1342
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1192
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe