5s on palautetuin puhelin Werkkokauppa.comissa

Kallis palautukseen

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/24269/dnmkf/Apple-iPhone-5s-64GB-hopea-lukitsematon-ME439#product-returns

10% palautetaan, kun muissa merkeissä palautus on 1-2 %
Applen ongelma on hinta, vastaavia puhelimia saa 3 kpl ...900 eerolla


Applen laatu näkyy, yhtään huoltoon tuotua laitetta ei ole !
Muilla korjauksia 0,5-2 % joka sekin on hienoa !

33

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmnnnmmm

      Sinun kannattaa sitten varmaankin mennä ostamaan 3 kpl vastaavia iOS käyttiksellä olevia puhelimia, kun saat niin "halvalla".

      " Applen ongelma on hinta, vastaavia puhelimia saa 3 kpl ...900 eerolla"

      Aika älyvapaata kirjoittelua....

      • aksuz

        Ehkä iPhoneja myydään 10kertaa enemmän, ja siksi palautuksia on enemmän?
        Ja miten voit saada vastaavan puhelimen 300eurolla? Tietääkseni iOS on vain iPhoneissa..


      • ateismusmaximus
        aksuz kirjoitti:

        Ehkä iPhoneja myydään 10kertaa enemmän, ja siksi palautuksia on enemmän?
        Ja miten voit saada vastaavan puhelimen 300eurolla? Tietääkseni iOS on vain iPhoneissa..

        Perus iphone juntti, ei ymmärtänyt edes mitä luki. 10% iphoneista palautetaan kun muissa sama prosentti on 1-2%. Toisin sanoen, iphonin käyttäjistä 10% joko hajottaa tai on muuten tyytymätön luuriinsa. Mätä omena on aina mätä, laittoi siihen kuinka ison hintalapun tahansa.


      • aksuz
        ateismusmaximus kirjoitti:

        Perus iphone juntti, ei ymmärtänyt edes mitä luki. 10% iphoneista palautetaan kun muissa sama prosentti on 1-2%. Toisin sanoen, iphonin käyttäjistä 10% joko hajottaa tai on muuten tyytymätön luuriinsa. Mätä omena on aina mätä, laittoi siihen kuinka ison hintalapun tahansa.

        Hyvä että täällä on edes joku joka ymmärtää :"D


      • ateismusmaximus
        aksuz kirjoitti:

        Hyvä että täällä on edes joku joka ymmärtää :"D

        No onhan se ihmeellistä jos ei normaaleja prosentteja normaali kansalainen ymmärrä. Jos kyse olisi siitä, että kaikista myydyistä puhelimista 10% on iphoneja, niin silloin tilanne olisi eri ja tällöin suurempi myynti vaikuttaisi prosentin suuruuteen. Aloittaja kuitenkin puhuu merkkikohtaisesta palautusprosentista, johon ei radikaalisti vaikuta myynnin suurempi määrä.


      • ateismusmaximus
        ateismusmaximus kirjoitti:

        No onhan se ihmeellistä jos ei normaaleja prosentteja normaali kansalainen ymmärrä. Jos kyse olisi siitä, että kaikista myydyistä puhelimista 10% on iphoneja, niin silloin tilanne olisi eri ja tällöin suurempi myynti vaikuttaisi prosentin suuruuteen. Aloittaja kuitenkin puhuu merkkikohtaisesta palautusprosentista, johon ei radikaalisti vaikuta myynnin suurempi määrä.

        Korjaan: kaikista palautetuista puhelimista.


      • prossu
        aksuz kirjoitti:

        Ehkä iPhoneja myydään 10kertaa enemmän, ja siksi palautuksia on enemmän?
        Ja miten voit saada vastaavan puhelimen 300eurolla? Tietääkseni iOS on vain iPhoneissa..

        Myynnin määrä ei vaikuta palautusprosenttiin.


    • One plus. Alle 300 euroa ja huippu ominaisuudet.

      • mmmnnnmmm

        Pitihän vapusen laittaa rikkansa rokkaan. Taas kerran. Olet sinä vapunen aika pikkupoika, kehut omaasi ja parempaahan ei tietty ole, kuin se oma uusi lelu.
        Esim. Samsungiin on ympätty valtaisa määrä ominaisuuksia, kuka lie niitä tarvitseekaan? Puhuvat jo ähkystä ominaisuuksien kanssa. Niin, paljon ominaisuuksia, kuka lie tarvitseekaan niitä kaikkia? Ei, ominaisuudet ovat puolinaisia, yksikään ei toimi kunnolla, kuten ne iOS käyttiksessä toimii.

        iOS on siitä kiva, että jokainen APPS on tarkistettu, viruksia ei oo. Kuinka on androidin playkaupassa? Joo, joo, pitää tietää mitä lataa sanoo vapunen. No mistä tietää? Vapunen sanoo, lue arvosteluira. Arvosteluihin kun laittaa kehuja itse cirusohjelman laatijakin.

        Leikihän itse omilla leluillasi, älä tyrkytä lasten helistimiä aikuisille...


      • ipadAirX
        mmmnnnmmm kirjoitti:

        Pitihän vapusen laittaa rikkansa rokkaan. Taas kerran. Olet sinä vapunen aika pikkupoika, kehut omaasi ja parempaahan ei tietty ole, kuin se oma uusi lelu.
        Esim. Samsungiin on ympätty valtaisa määrä ominaisuuksia, kuka lie niitä tarvitseekaan? Puhuvat jo ähkystä ominaisuuksien kanssa. Niin, paljon ominaisuuksia, kuka lie tarvitseekaan niitä kaikkia? Ei, ominaisuudet ovat puolinaisia, yksikään ei toimi kunnolla, kuten ne iOS käyttiksessä toimii.

        iOS on siitä kiva, että jokainen APPS on tarkistettu, viruksia ei oo. Kuinka on androidin playkaupassa? Joo, joo, pitää tietää mitä lataa sanoo vapunen. No mistä tietää? Vapunen sanoo, lue arvosteluira. Arvosteluihin kun laittaa kehuja itse cirusohjelman laatijakin.

        Leikihän itse omilla leluillasi, älä tyrkytä lasten helistimiä aikuisille...

        Jos koet että samsungissa on liikaa ominaisuuksia, osta perus androidi googlelta. Ei ole yhtään ylimääräistä lisätty. Kaipa sitä ihmiset saavat hankkia mitä halauavat.

        Itse ostin vaihteeksi uusimman ipadin. Talossa on androideja ja iOS/OSX sekä windows ja linux laitteita, kun tekniikan kuluttajana tulee kaikkea kokeiltua. Jokaisessa näissä on hyvät ja huonot puolensa. Täydelliseen en ole vielä törmännytkään.

        Samsungin Note tabletti on mielestäni parhainta mitä voi tällä hetkellä saada, jos etsii tuottavuutta. Bt kynä ipadilla ei vastaa miltään osin toimivaa kynätukea ja sille tehtyä sovelluksia tai tukea joka Notella on. En tajua, miksi apple karttaa kynää - kun ei kukaan peukalollakaan tablettia käytä tai sormella kirjoita muistiinpanoja. Surface 3 en ole vielä päässyt testaamaan, ajattelin senkin kyllä jossain vaiheessa ostaa kun 256gigasen hinnat laskee...

        Itseäni tuskastuttaa iOSn heikko liitettävyys ongelma. Laitteet jotka toimii ongelmitta windowsin, androidin ja osxnkin kanssa ei millään tahdo toimia oikein iossä. Tietojen siirto laitteiden välillä ei toimi ok, kun siirrän ipadille, jouduin kiertoteitse tämän aina tekee. Kuulokkeiden äänensääntö ei toimi iosssä. Työn ja tuskan takana oli saada läppärin (osx) ja ipadin välille luotua yhteys, vaikka molemmat applen onkin. Veikkaan että aika monelle tavikselta jää tekemättä toisin kuin vaikka androidisn tökkää usb piuha kiinni ja senkus siirrät . Yhteyttä ipadin ja muiden laitteiden kuin macin välille ei edes kannata haaveilla. Kiitos siitä, kun apple tietentahtoen on estänyt tämän. En myöskään tajua sitä, että apple ei käytä muistikortteja. Leffat kuökee nätisti korteilla esim mökillä ja uppoo androidiini tarpeen mukaan. Applen tuotteiissa on pakko ostaa aina isompi malli omaan tarkoitukseeni mikä on sitten kalliimpi.

        Olen eri mieltä kanssasi noista puolinaisista ohjelmista androidissa. Sovellusten välillä ios ja android en huomaa itse eroa samoissa jotka on tehty kummallekin tai vastaavat. Olen nyt 4v käyttänyt myös androidia enkä ole haitaketta saanut laitteesiini. Liekö sitten käynyt hyvä säkä? Ei vaan fakta on, että kun puhutaan android haitakkeissa hankitaan ne poikkeusetta aina itse asentelemalla maksullisia sovelluksia ilmaisina apk-paketteina tai puhutaan aasian epävirallisista androidmarketeista. Ja kun en kumpaakaan käytä, olen ollut vapaa haitakkeista.

        iOSää ei muuten paljon kannata hehkuttaa androidia turvallisemmaksi. iOS on haavoittuvaisin käyttöjärjestelmä ollut vuosikaudet

        www.phonearena.com/news/iOS-is-more-vulnerable-than-Android-but-hackers-try-attacking-Googles-platform-more_id41955

        On vain käyttäjien onni, että rikollisett on kiinnostuneita googlen androidista kuin iossästä.

        Www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2621419/Apple-iOS-7-bugs-leaves-email-attachments-vulnerable-hackers-data-protection-mode-switched-ON.html

        On turha kuvitella että ios olisi jotain erikoista ja hyvää, siitäkin paljastetaan koko ajan uusia ongelmia. Suurin uhka onkin käyttäjät jotka juuri kuvittelevat kaiken olevan kunnossa eikä huolta huomisesta. Muistuttakoon vielä tästä applella riehuneesta laajasta bottiverkosta koska käyttäjät juuri kuvittelevat olevansa turvassa - "mul on apple ei hätää".

        Ja pikkasen lisää hiekkaa saippuakuplaan

        thevarguy.com/ipad-and-android-enterprise-mobility-news/061714/marble-mobile-security-android-ios-equally-vulnerable-atta

        Jospa jättäisit muiden ihmiset vähättelyn sikseen ja keskittyisivät vaikka leikkimään lelullasi itse ja kommentoi kun kasvat aikuiseksi ja oot hipelöinyt myös muita laitteita.


      • Androidi ja ipad.
        ipadAirX kirjoitti:

        Jos koet että samsungissa on liikaa ominaisuuksia, osta perus androidi googlelta. Ei ole yhtään ylimääräistä lisätty. Kaipa sitä ihmiset saavat hankkia mitä halauavat.

        Itse ostin vaihteeksi uusimman ipadin. Talossa on androideja ja iOS/OSX sekä windows ja linux laitteita, kun tekniikan kuluttajana tulee kaikkea kokeiltua. Jokaisessa näissä on hyvät ja huonot puolensa. Täydelliseen en ole vielä törmännytkään.

        Samsungin Note tabletti on mielestäni parhainta mitä voi tällä hetkellä saada, jos etsii tuottavuutta. Bt kynä ipadilla ei vastaa miltään osin toimivaa kynätukea ja sille tehtyä sovelluksia tai tukea joka Notella on. En tajua, miksi apple karttaa kynää - kun ei kukaan peukalollakaan tablettia käytä tai sormella kirjoita muistiinpanoja. Surface 3 en ole vielä päässyt testaamaan, ajattelin senkin kyllä jossain vaiheessa ostaa kun 256gigasen hinnat laskee...

        Itseäni tuskastuttaa iOSn heikko liitettävyys ongelma. Laitteet jotka toimii ongelmitta windowsin, androidin ja osxnkin kanssa ei millään tahdo toimia oikein iossä. Tietojen siirto laitteiden välillä ei toimi ok, kun siirrän ipadille, jouduin kiertoteitse tämän aina tekee. Kuulokkeiden äänensääntö ei toimi iosssä. Työn ja tuskan takana oli saada läppärin (osx) ja ipadin välille luotua yhteys, vaikka molemmat applen onkin. Veikkaan että aika monelle tavikselta jää tekemättä toisin kuin vaikka androidisn tökkää usb piuha kiinni ja senkus siirrät . Yhteyttä ipadin ja muiden laitteiden kuin macin välille ei edes kannata haaveilla. Kiitos siitä, kun apple tietentahtoen on estänyt tämän. En myöskään tajua sitä, että apple ei käytä muistikortteja. Leffat kuökee nätisti korteilla esim mökillä ja uppoo androidiini tarpeen mukaan. Applen tuotteiissa on pakko ostaa aina isompi malli omaan tarkoitukseeni mikä on sitten kalliimpi.

        Olen eri mieltä kanssasi noista puolinaisista ohjelmista androidissa. Sovellusten välillä ios ja android en huomaa itse eroa samoissa jotka on tehty kummallekin tai vastaavat. Olen nyt 4v käyttänyt myös androidia enkä ole haitaketta saanut laitteesiini. Liekö sitten käynyt hyvä säkä? Ei vaan fakta on, että kun puhutaan android haitakkeissa hankitaan ne poikkeusetta aina itse asentelemalla maksullisia sovelluksia ilmaisina apk-paketteina tai puhutaan aasian epävirallisista androidmarketeista. Ja kun en kumpaakaan käytä, olen ollut vapaa haitakkeista.

        iOSää ei muuten paljon kannata hehkuttaa androidia turvallisemmaksi. iOS on haavoittuvaisin käyttöjärjestelmä ollut vuosikaudet

        www.phonearena.com/news/iOS-is-more-vulnerable-than-Android-but-hackers-try-attacking-Googles-platform-more_id41955

        On vain käyttäjien onni, että rikollisett on kiinnostuneita googlen androidista kuin iossästä.

        Www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2621419/Apple-iOS-7-bugs-leaves-email-attachments-vulnerable-hackers-data-protection-mode-switched-ON.html

        On turha kuvitella että ios olisi jotain erikoista ja hyvää, siitäkin paljastetaan koko ajan uusia ongelmia. Suurin uhka onkin käyttäjät jotka juuri kuvittelevat kaiken olevan kunnossa eikä huolta huomisesta. Muistuttakoon vielä tästä applella riehuneesta laajasta bottiverkosta koska käyttäjät juuri kuvittelevat olevansa turvassa - "mul on apple ei hätää".

        Ja pikkasen lisää hiekkaa saippuakuplaan

        thevarguy.com/ipad-and-android-enterprise-mobility-news/061714/marble-mobile-security-android-ios-equally-vulnerable-atta

        Jospa jättäisit muiden ihmiset vähättelyn sikseen ja keskittyisivät vaikka leikkimään lelullasi itse ja kommentoi kun kasvat aikuiseksi ja oot hipelöinyt myös muita laitteita.

        Hyvin kulkee muistikortilla leffat ja pelaa ipadissä, iphonessa ja ipodissa.
        Itunes kaupasta voi myös huoletta ladata sovelluksia ja ei ole mitään haittaohjelma vaaraa.
        Lisälaitteitakin saa androidia paremmin.

        Yksinkertaisempi liitettävyys ja käyttöjärjestelmän vapaampi muokkausmahdollisuus olisi hyvä olla androidin tyyliin kuitenkin, ja eipä muistikorttipaikasta sisäisenäkään olisi haittaa, mutta toimiihan tuo ulkoisella lukijallakin aika nätisti.


      • voieiääliöt
        mmmnnnmmm kirjoitti:

        Pitihän vapusen laittaa rikkansa rokkaan. Taas kerran. Olet sinä vapunen aika pikkupoika, kehut omaasi ja parempaahan ei tietty ole, kuin se oma uusi lelu.
        Esim. Samsungiin on ympätty valtaisa määrä ominaisuuksia, kuka lie niitä tarvitseekaan? Puhuvat jo ähkystä ominaisuuksien kanssa. Niin, paljon ominaisuuksia, kuka lie tarvitseekaan niitä kaikkia? Ei, ominaisuudet ovat puolinaisia, yksikään ei toimi kunnolla, kuten ne iOS käyttiksessä toimii.

        iOS on siitä kiva, että jokainen APPS on tarkistettu, viruksia ei oo. Kuinka on androidin playkaupassa? Joo, joo, pitää tietää mitä lataa sanoo vapunen. No mistä tietää? Vapunen sanoo, lue arvosteluira. Arvosteluihin kun laittaa kehuja itse cirusohjelman laatijakin.

        Leikihän itse omilla leluillasi, älä tyrkytä lasten helistimiä aikuisille...

        Nii ja eihän se maksa ku 100€ tehdä sovellus App storeen...
        Virusturvaohjelmat ovat myös keksitty...


      • MRjuusto
        mmmnnnmmm kirjoitti:

        Pitihän vapusen laittaa rikkansa rokkaan. Taas kerran. Olet sinä vapunen aika pikkupoika, kehut omaasi ja parempaahan ei tietty ole, kuin se oma uusi lelu.
        Esim. Samsungiin on ympätty valtaisa määrä ominaisuuksia, kuka lie niitä tarvitseekaan? Puhuvat jo ähkystä ominaisuuksien kanssa. Niin, paljon ominaisuuksia, kuka lie tarvitseekaan niitä kaikkia? Ei, ominaisuudet ovat puolinaisia, yksikään ei toimi kunnolla, kuten ne iOS käyttiksessä toimii.

        iOS on siitä kiva, että jokainen APPS on tarkistettu, viruksia ei oo. Kuinka on androidin playkaupassa? Joo, joo, pitää tietää mitä lataa sanoo vapunen. No mistä tietää? Vapunen sanoo, lue arvosteluira. Arvosteluihin kun laittaa kehuja itse cirusohjelman laatijakin.

        Leikihän itse omilla leluillasi, älä tyrkytä lasten helistimiä aikuisille...

        IPhonit ne vasta leluja on. Kauhee värikkäät ja leikkimieliset ikonit niis on. Siks Samsungissa on enemmän sovelluksii kun ihmiset tarvii nykyään mahdollisimman paljon asioita puhelimiinsa. Ei Iphouneihin saa melkee mitää sovelluksia sähän sen sanoit. T:Androidin käyttäjä.


    • Juu totta se on kun noita vertailee.

    • Ios nopein.

      Ei saa vastaavia, nopeuden, ohjelmatarjonnan, lisälaitevalikoiman puitteissa.
      Yhtään vastaavalla nopeudella tullutta puhelinta ei ole markkinoilla.

      • Aivopestyt

        katos, itse mainos osastokin heräsi..


      • vai nopein

        Sinähän vitsin murjaisit.


      • Pieruohjelmat

        "Yhtään vastaavalla nopeudella tullutta puhelinta ei ole markkinoilla. "

        Siis mitä, siis puhelin on tullut nopeasti jostain ?
        Aiheuttaako i os pökiöitymistä ?
        Tarkoittaisiko, että joutuu korjaamolle nopesti kun klasit on rikki `?


      • Ios nopein.
        Pieruohjelmat kirjoitti:

        "Yhtään vastaavalla nopeudella tullutta puhelinta ei ole markkinoilla. "

        Siis mitä, siis puhelin on tullut nopeasti jostain ?
        Aiheuttaako i os pökiöitymistä ?
        Tarkoittaisiko, että joutuu korjaamolle nopesti kun klasit on rikki `?

        Tarkoittaa puhelimen nopeutta toiminnassa, yhtään niin nopeaa puhelinta ei ole kuin iphone.

        Androidiin on vain pieruohjelmia ja nekin on latenssin kanssa.


      • iphonisti

        Nexus 5, 32gb 350e. Tainut jäädä sitten väliin...

        Ihan vain mielenkiinnosta, mitä lisälaitteita sä sun iphonessa käytät? Mul on nappi ja suojakuoret. Ja näitä saa takuulla kaikkiin eri merkkeihin :D

        Iphone on siitä syystä, että oon käyttäny niin paljon rahaa (yli 200e) appstoressa... mutta löytyy myös android, nexus 5.


      • iphonisti
        Ios nopein. kirjoitti:

        Tarkoittaa puhelimen nopeutta toiminnassa, yhtään niin nopeaa puhelinta ei ole kuin iphone.

        Androidiin on vain pieruohjelmia ja nekin on latenssin kanssa.

        Oot vissiin uus iphonekäyttäjä, nimittäin pari vuotta sitten nuo farttiohjelmat nousi sen verran ongelmaksi app storessa että niistä puhetta riitti ja lopulta apple alkoi rajoittaa sovelluksia eikä uusia fartteja enää sallittu.


      • Ios nopein.
        iphonisti kirjoitti:

        Oot vissiin uus iphonekäyttäjä, nimittäin pari vuotta sitten nuo farttiohjelmat nousi sen verran ongelmaksi app storessa että niistä puhetta riitti ja lopulta apple alkoi rajoittaa sovelluksia eikä uusia fartteja enää sallittu.

        En ole, en omista iphonea, mutta omistan muita ios laitteita.
        Mikään pieruohjelma ongelma ei ole ollut, ja androidille niitä juuri onkin, muutenkin ohjelma tarjonta on androidille huonompaa.


      • Ios nopein.
        iphonisti kirjoitti:

        Nexus 5, 32gb 350e. Tainut jäädä sitten väliin...

        Ihan vain mielenkiinnosta, mitä lisälaitteita sä sun iphonessa käytät? Mul on nappi ja suojakuoret. Ja näitä saa takuulla kaikkiin eri merkkeihin :D

        Iphone on siitä syystä, että oon käyttäny niin paljon rahaa (yli 200e) appstoressa... mutta löytyy myös android, nexus 5.

        ios laitteissa käytän mm. stereota telakalla, kitaraa, syntetisaattoria, sähkörumpuja...
        Mutta pointti oli että saatavuus on parempi lisälaitteissa, ei minulla tarvi kaiken maailman härpäkkeitä silti olla.

        Mutta siitä ei voi kiistellä etteikö ios laitteet olisi markkinoiden nopeimpia, audiolatenssissa.


      • lopeta jo
        Ios nopein. kirjoitti:

        En ole, en omista iphonea, mutta omistan muita ios laitteita.
        Mikään pieruohjelma ongelma ei ole ollut, ja androidille niitä juuri onkin, muutenkin ohjelma tarjonta on androidille huonompaa.

        Älä viitsi valehdella.


      • ateismusmaximus
        Ios nopein. kirjoitti:

        ios laitteissa käytän mm. stereota telakalla, kitaraa, syntetisaattoria, sähkörumpuja...
        Mutta pointti oli että saatavuus on parempi lisälaitteissa, ei minulla tarvi kaiken maailman härpäkkeitä silti olla.

        Mutta siitä ei voi kiistellä etteikö ios laitteet olisi markkinoiden nopeimpia, audiolatenssissa.

        Onneksi olkoon!!

        Olet juuri ostanut mädän omenan isolla hintalapulla!! Nyt sitten kognitiivinen dissonanssi alkaa vaikuttamaan kun huomaat mitä tuli ostettua. Älä välitä. On täysin normaalia, että ihminen alkaa huijaamaan itseään kun huomaa tehneensä virheen.

        Et ole ainoa vaivasi kanssa. Kaikki applen tuotteita palvovat kärsivät tästä. He yksinkertaisesti valehtelevat itselleen.


      • Ios nopein.
        ateismusmaximus kirjoitti:

        Onneksi olkoon!!

        Olet juuri ostanut mädän omenan isolla hintalapulla!! Nyt sitten kognitiivinen dissonanssi alkaa vaikuttamaan kun huomaat mitä tuli ostettua. Älä välitä. On täysin normaalia, että ihminen alkaa huijaamaan itseään kun huomaa tehneensä virheen.

        Et ole ainoa vaivasi kanssa. Kaikki applen tuotteita palvovat kärsivät tästä. He yksinkertaisesti valehtelevat itselleen.

        En ole juuri ostanut mitään ja en omista iphonea.
        Minulla on android, silti olen puolueeton ja ymmärrän faktat, ei ole yhtään niin nopeaa puhelinta markkinoilla kuin iphone.

        Puhut nuilla sanoillasi juuri itsestäsi.


      • Armastus Antti
        Ios nopein. kirjoitti:

        En ole juuri ostanut mitään ja en omista iphonea.
        Minulla on android, silti olen puolueeton ja ymmärrän faktat, ei ole yhtään niin nopeaa puhelinta markkinoilla kuin iphone.

        Puhut nuilla sanoillasi juuri itsestäsi.

        Mulla on molemmat ja antti on se joka on nopeempi yleensä.

        Kitaraan en soita ja midimekko on muijallani päällä..ehkä musalla i ossi on voimakkaampi..


      • Ios nopein.
        Armastus Antti kirjoitti:

        Mulla on molemmat ja antti on se joka on nopeempi yleensä.

        Kitaraan en soita ja midimekko on muijallani päällä..ehkä musalla i ossi on voimakkaampi..

        Ei voi olla mahdollista että olisi audiolatenssissa nopeampi jos on android, eli se on silloin hitaampi.

        Midi on standardi ollut vuosikymmeniä ja ei tarkoita mitään nyky teinien midi slangia.
        (Musical Instrument Digital Interface)


      • Tyttö 14
        lopeta jo kirjoitti:

        Älä viitsi valehdella.

        En mä valehtele, muutan vain totuutta.


      • viagraaviriilille

        Jos tulee nopeasti se tarkoittaa että on huono mieskunto.


      • Ios nopein.
        Tyttö 14 kirjoitti:

        En mä valehtele, muutan vain totuutta.

        Minä en edes muuta totuutta vaan kerron faktat.
        Se että joku ei usko tai halua uskoa on eri asia, silti on hyvä muostuttaa faktoista.


      • Ios nopein.
        viagraaviriilille kirjoitti:

        Jos tulee nopeasti se tarkoittaa että on huono mieskunto.

        Se ei ole sama asia, audiolatenssi on parempi, mitä lyhyempi viive.
        Androidissakin tämä olisi periaatteessa mahdollista mutta näytön viive on liian korkea.


      • MRjuusto
        Ios nopein. kirjoitti:

        En ole juuri ostanut mitään ja en omista iphonea.
        Minulla on android, silti olen puolueeton ja ymmärrän faktat, ei ole yhtään niin nopeaa puhelinta markkinoilla kuin iphone.

        Puhut nuilla sanoillasi juuri itsestäsi.

        Android on IOS käyttist nopeampi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7235
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4232
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2115
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2039
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1686
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1661
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1608
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1603
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe