ongelmia nokian kanssa

apua tarvitseva

kännykkäni meni rikki ja jouduin tyytymään vanhaan nokian kosketusnäyttöön malli 5230 ja kun vanhemmat eivä ole minulle nettiä ostaneet ja eiks offline tarkota ettei ole netissä ja kun olen offline tilas en saa viestejä, puheuluita enkä voi itsekkään soittaa tai tekstata mitä teen??

4

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Offline tila on sama kuin lentokonetila eli silloin ei voi vastaanottaa soittoja ja viestejä.

      • cchhhh

        Ei tarkoita. Se tarkottaa että ei ole netissä


    • Tarkoittaa juurikin sitä.

    • l520

      Offline tila/profiili 5230:ssä on sama asia kuin Lentotila,sama kuin siinä ei olisi sim korttia sisässä jos näin on ettei ole simiä puhelin on automaattisesti offline tilassa ja jos sulla on sim kortti laitteessa profiilin voit muuttaa vasta silloin (yleinen) painamalla näytöstä päivämäärää tai asetukset>omat asetukset>profiilit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2012
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      145
      1448
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      124
      991
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      802
    Aihe