Mihin ihastuit hänessä?

kesäkysäri

niin, mihin ihastuit hänessä?

237

8420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+9

      Rauhallisuuteen ja hymyyn.

      • J.J.

        nimen omaan ...rauhalisuuteen ja hymyyn...yhdyn sinun näkemykseesi


      • Ratto-Raili

        Hi.hi tietysti yhteiseen kellon aikaan ja kukkaroon.


      • vitullapäähän?

        En mihinkään, kun en kelpaa kenellekään. Pieren ja kuuntelen musiikkia ja syön ja nukun. Ihastukaa vaan rauhassa vaikka varpaannokkaan, aivan sama.


    • ich liebe

      selluliittipyllyyn se kävellessä hyllyy............... :D

      • Sellujäte

        Kiitti. Minä sinussa johonkin muuhun :)


      • Arabialainen?

      • ihanaa2

        Ihanaan luonteeseen, isoihin rintoihin ja täyteläiseen pyllyyn ;)


      • houraatteko?!

        terveisiä perseestä yhteiskunnan luteet, prässihousut ja liituraitakuteet. Lopettakaa tuo paskanjauhanta, yhtä tyhjänpäiväistä. Muka rakastuneet, haistakaa hevonkukkanen. ei kaikkia kiinnosta tuommoinen. lässyn lässyn pläpätiplää.....


      • truup
        houraatteko?! kirjoitti:

        terveisiä perseestä yhteiskunnan luteet, prässihousut ja liituraitakuteet. Lopettakaa tuo paskanjauhanta, yhtä tyhjänpäiväistä. Muka rakastuneet, haistakaa hevonkukkanen. ei kaikkia kiinnosta tuommoinen. lässyn lässyn pläpätiplää.....

        Taas tätä samaa "ei kiinnosta tippaakaan, mutta tulin silti lukemaan ja kirjoittamaan viestinkin siitä kuinka aihe ei voisi vähempää kiinnostaa" porukkaa. :D

        Onneksi on sinulla on ainakin aikaa käydä päivät pitkät kirjoittelemassa - ei kaikkia kiinnosta viestejäsi - pitkin internetin palstoja joista et ole kiinnostunut. :)

        No, kuka kiihottuu mistäkin.


      • auvoinen olo?

        Mummo ja ukki rakastelevat, niin kuuluu vain pläps ja plups ja lurpsis lorpsis, loiske ja lätinä. annetaan mummin ja ukin rakastella. IHANAA?


      • onnea ja rakkautta.
        auvoinen olo? kirjoitti:

        Mummo ja ukki rakastelevat, niin kuuluu vain pläps ja plups ja lurpsis lorpsis, loiske ja lätinä. annetaan mummin ja ukin rakastella. IHANAA?

        Anna ukin ja mummon olla rauhassa ja nauttia elämästään. Hyvä ,että tykkäävät toisistaan. Ihanat ukki ja mummo sinulla, Kiitos Johdatukselle, ettäheillä riittää rakkautta ja seksiä. Oi kiitos.


      • Parila Pete

        Miks vilkaista laahaavaa torvisoittokuntaa kun aina voi grillata?


      • 55v nusittaa
        onnea ja rakkautta. kirjoitti:

        Anna ukin ja mummon olla rauhassa ja nauttia elämästään. Hyvä ,että tykkäävät toisistaan. Ihanat ukki ja mummo sinulla, Kiitos Johdatukselle, ettäheillä riittää rakkautta ja seksiä. Oi kiitos.

        Kyllä meilläkin pannaan sitten menemään kun tuo auvoinen 55 vuotta on mittarissa.


    • Sanat eivät riitä

      En osaa kertoa sitä. Se tunne.

      • Kaikkeen =) Sieluun,,älyyn, ulkonäköön..vikohihinkin jopa..tai ne tuli hyväksyttyä yllättävän hyvin,,,koska hän myös minussa kaikkeen samaan


      • Sanat eivät riitä

        Se tunne oli varmaan hoivausvietttiä, sil on eedelleen otsarypyssä, huitoo käsillään kun selittää , on kauheen vakava, en oo koskaan nähnyt sen nauravan.
        Otsarypyt silittäisin jos saisin.
        Se joskus vilkaisee pikaisesti, on kohteliaskin vielä mokoma.
        No olihan tässä listaa, tunne on edelleen mut tunne en kuitenkaan.


    • Tarviiko sitä kysyä

      Vaikka mihin.

    • itsevarmuuteen ja

      tuuheisiin kulmakarvoihin.

    • Kengittäjä

      en kerro.

      • Statistiks

        70% ihastuu ulkonäköön yms.ulkoisiin erityispiirteisiin heti.
        30% ihastuu vasta pidemmän tuttavuuden kautta.

        75% lopulta rakastuu sisimmän olemuksen piirteisiin.
        25% elää suhteessa ilman rakkautta, johtuen muista syistä.

        Jokseenkin tasapainoisessa suhteessa elää n. 45%
        Symbioottisessa suhteessa elää n. 30%
        Sitoutumiskammoisia yms. ongelmatapauksia ja parin vaihtajia n. 25%.


      • realismia
        Statistiks kirjoitti:

        70% ihastuu ulkonäköön yms.ulkoisiin erityispiirteisiin heti.
        30% ihastuu vasta pidemmän tuttavuuden kautta.

        75% lopulta rakastuu sisimmän olemuksen piirteisiin.
        25% elää suhteessa ilman rakkautta, johtuen muista syistä.

        Jokseenkin tasapainoisessa suhteessa elää n. 45%
        Symbioottisessa suhteessa elää n. 30%
        Sitoutumiskammoisia yms. ongelmatapauksia ja parin vaihtajia n. 25%.

        75% lopulta rakastuu sisimmän olemuksen piirteisiin"

        joista 75% on haihtunut seuraavan kolmen vuoden aikana.


      • roiskis
        realismia kirjoitti:

        75% lopulta rakastuu sisimmän olemuksen piirteisiin"

        joista 75% on haihtunut seuraavan kolmen vuoden aikana.

        Ulkoiseen varustukseen. Ihanaa!!


      • rosentti
        Statistiks kirjoitti:

        70% ihastuu ulkonäköön yms.ulkoisiin erityispiirteisiin heti.
        30% ihastuu vasta pidemmän tuttavuuden kautta.

        75% lopulta rakastuu sisimmän olemuksen piirteisiin.
        25% elää suhteessa ilman rakkautta, johtuen muista syistä.

        Jokseenkin tasapainoisessa suhteessa elää n. 45%
        Symbioottisessa suhteessa elää n. 30%
        Sitoutumiskammoisia yms. ongelmatapauksia ja parin vaihtajia n. 25%.

        95% of all statistics are made up.


      • figuuritsi
        Statistiks kirjoitti:

        70% ihastuu ulkonäköön yms.ulkoisiin erityispiirteisiin heti.
        30% ihastuu vasta pidemmän tuttavuuden kautta.

        75% lopulta rakastuu sisimmän olemuksen piirteisiin.
        25% elää suhteessa ilman rakkautta, johtuen muista syistä.

        Jokseenkin tasapainoisessa suhteessa elää n. 45%
        Symbioottisessa suhteessa elää n. 30%
        Sitoutumiskammoisia yms. ongelmatapauksia ja parin vaihtajia n. 25%.

        Ja 77,3% internetissä horistuista tilastoista on päästä keksittyjä.


    • Hmmmm... :)

      Kokonaisuuteen. :)

    • joku kumma se oli

      Hän nainen kosketti syvästi vaikkei fyysisesti edes koskettanut.

    • sanon suoraan

      Etsin isähahmoa, ja hän vaikuttaa täydelliseltä sellaiseen rooliin.

      • Olet siis etsinyt

        isän korviketta?


      • sanon suoraan
        Olet siis etsinyt kirjoitti:

        isän korviketta?

        Sitäpä juuri :)


      • rakkautta ilmassa!
        Olet siis etsinyt kirjoitti:

        isän korviketta?

        Mummi ja ukki täälläkin rakastelevat aina iltaisin kuuluu, rakastelunääniä, mummo rakastaa ukki ja ukki mummia. ooh ja aah....


      • olet ilma jota.....
        rakkautta ilmassa! kirjoitti:

        Mummi ja ukki täälläkin rakastelevat aina iltaisin kuuluu, rakastelunääniä, mummo rakastaa ukki ja ukki mummia. ooh ja aah....

        Onpa ihanaa, minäkin haluaisin joskus kokea sellaisen rakkauden. Onnea mummolle ja ukille. Rakkautta tarvitaankin.


      • Ihanarakkaus.
        Olet siis etsinyt kirjoitti:

        isän korviketta?

        Ei isän korviketta paikata vanhalla miehellä. Minä rakastuisin mielelläni vanhaan mieheen, jos sellainen osuu kohdalleni. Rakkaudesta, en isän korvikkeeksi, minulla on ollut maailman paras isä. Mutta, jos rakastun, niin otan heti omakseni, enkä jaa kenenkään kanssa.


      • "isovanhemmat"
        rakkautta ilmassa! kirjoitti:

        Mummi ja ukki täälläkin rakastelevat aina iltaisin kuuluu, rakastelunääniä, mummo rakastaa ukki ja ukki mummia. ooh ja aah....

        Meillä ei enää muuta olekkaan kuin seksielämä, alussa tavattuamme emme muuta tehneetkään kuin naineet -> periaatteessa, mies oli ollut vain oman käden onneen tyydytettynä pääasiassa ( edellinen seurustelusuhde oli päättynyt n. 5 v. enne tapamistamme ja särkenyt ukin sydämen), sitten kohteena olin minä; haluttava nuori nainen, joka ei tehnyt / näyttänyt tai välittänyt näkyvästi miehen ( nykyisen ukin) vajaavaisuuksista. On tässä ajattelemista monella, kuinka monien vaikeuksien ja haikeuksien jälkeenkin voi haluta toista tietyssä mielessä. Ukki on monesti pettänyt mummoa menneinä vuosina ja mummo on siitä asti pitänyt muissa asioissa viileinä valit-> osaa erottaa asiat toisistaan ja ottaa vain sen tarvittavan itselleen. Ukki ei ole osannut ajatella, kuinkas sitten käy kun ukilla ei seksuaaliset tyydytykset mummoon toimikkaan, silloin on mummon vuoro lähteä petkutusreissuille. Ukki parka luulee rakkauveksi, liekö sitä ikinä keltään saanutkaan, narsistin piirteitä ku hänestäkin löytyy, annetaan maistaa omaa lääkettään ja nautitaan vesisateesta.


      • Nuori pappa
        Ihanarakkaus. kirjoitti:

        Ei isän korviketta paikata vanhalla miehellä. Minä rakastuisin mielelläni vanhaan mieheen, jos sellainen osuu kohdalleni. Rakkaudesta, en isän korvikkeeksi, minulla on ollut maailman paras isä. Mutta, jos rakastun, niin otan heti omakseni, enkä jaa kenenkään kanssa.

        Ukin korviketta hajet. Ei hullumpaa kannattee kokkeilla.


    • K n

      Sekä hänen ulkoiseen että myös sisäiseen olemukseensa.

    • Sanopa se.

      EM minä tiedä!

      • jalkapallo tunnelmissa

        Pure korvaan mua, en elä ilman sua...Ei oo kyllä meillä noin ollut.
        Illanjatkoja.


    • 17+7

      Ensimmäinen mies pitkään aikaan, joka vei jalat alta. Se tietynlainen fiilis, kun näki ensimmäisen kerran. Jännitettä, hymyä ja naurua.

      Itsevarma, kiltti, samanlainen huumorintaju, välittävä, turvallinen. Sellainen, jonka kanssa on hyvä olla.

      • jumalauta!

        Minultakin vei kerran mies jalat alta. Kampitti prkele portaissa. Onneksi ei mennyt kuin yksi kylkiluu...


    • hgbnhgkuh, kj

      Vasempaan pakaraan. Kauniimman muotonen ko oikea.

      • en enää tiedäkään..

        Oikee kyl sileempi. Vasempi menee ranskanleteille.


    • porraskilpaa

      No kun se katsoi mua kuin spesiaalitapausta heti alusta alkaen. Olenhan mä vähän "erityinen" joo ;) ja se kikatus

      • naurettiinyhdessä

        Jep! Oli ihan vahinko et tykästyin... Portaat liittyi alkuun juu...


      • porraskilpaa
        naurettiinyhdessä kirjoitti:

        Jep! Oli ihan vahinko et tykästyin... Portaat liittyi alkuun juu...

        Ai niin...lisään vielä, että mun mielestä naisessa saa olla asennetta. Muiden kumartelu ja mielistely ja sen jälkeen selän taka na haukkuminen on oksettavaa. Ihastuin siis myös hänen suoruuteensa ;)


      • naurettiinyhdessä
        porraskilpaa kirjoitti:

        Ai niin...lisään vielä, että mun mielestä naisessa saa olla asennetta. Muiden kumartelu ja mielistely ja sen jälkeen selän taka na haukkuminen on oksettavaa. Ihastuin siis myös hänen suoruuteensa ;)

        Ehkä joi, liiankin rehellinen


      • porraskilpaa
        naurettiinyhdessä kirjoitti:

        Ehkä joi, liiankin rehellinen

        There's no one like U.
        Koskaan ei voi olla liian rehellinen ihmiselle, jolla on terve itsetunto ;)


      • yksi riittää minulle
        naurettiinyhdessä kirjoitti:

        Jep! Oli ihan vahinko et tykästyin... Portaat liittyi alkuun juu...

        Olitte päissään ja nauroitte, kun olitte naimaan menossa, jotain hilpeää tiedossa. Oliko liikaa prosentteja päässä, että meinasitte portaisiin kompastua, eipä käy kateeksi. Hyi olkoon kaikenlaisia nussijoita tännekin kirjoittelee, avionrikkojat ja huorintekijät, jalkavaimot ja petturit, vaimonsa hylkäämät. yäk. pysykäähän uskollisina?


    • 15+10

      vitut mä tänne mitään kerron,haistakaa paska puskiaiset.

      • ukilla menee hyvin!

        Meidän ukki kulkee vieraissa naisissa, mummo huokailee, ja ikävöi ukkia. vaari on taas vauhdissa, sillä on joku nuori nainen kierroksessa,ukki on innokas naistenmies. hurmaa kaikki.


    • yksitoista +

      Karismaan, ulkonäköön ja luonteeseen. Koko paketti on just se mikä sai ihastumaan.

    • Neiti käänsi katseen

      kuikuilevaan katseeseen.

      • höynäytetty!

        Minut miehet juotti räkäkänniin, meni jalat alta ,että humpsahti, aamulla heräsin alasti!


      • Huijari olet!
        höynäytetty! kirjoitti:

        Minut miehet juotti räkäkänniin, meni jalat alta ,että humpsahti, aamulla heräsin alasti!

        eipä ole kukaan juottanut enkä nainut ole ketään yms. muutenkaan. Kateellisen panettelua, sillä voisinpa veikata, että tuo kuikuilija olen mä.


    • Tapaturma

      Luulen muistavani sen hetken; suoraan katseeseen ja hymyyn. Olin myyty.

      • vakava tapaturma

        Niin tuokin vielä :), täällä myös.


      • molokki kutsuu!

        PASKAPERSEINEN OLET!


      • Tapaturma
        vakava tapaturma kirjoitti:

        Niin tuokin vielä :), täällä myös.

        Tuskin enää toivun....


      • vakava tapaturma
        Tapaturma kirjoitti:

        Tuskin enää toivun....

        Tuskin minäkään. Kävin tänään paikattava sairaalassa, siitä toivon, tästä en näköjään...


    • lk sua diggaan

      Multicolor tukkaan ja vitun siisteihin pusuhuuliin. Onhan tämä nainen kauniskin kuin seireeni ja juttelee sillain ihanan hassusti.

    • 2+3

      Hauskoihin tarinoihin. Charmikas kokenut mies vetosi kovasti.

    • Aina sydän säpsähtää

      Sairaan hyvänäköiset kasvot, silmät ja huulet

    • Nti.kesis

      Ensin tuttuuden tunne herätti, sitten huomasin miten samalla hän on niin poikamaisen suloinen, samalla kuitenkin niin kypsä. Sitten huomasin että aina kuullessani hänen voimakkaan äänensä, meni minulla jalat veltoksi ja auta armias hänen minua tervehtiessä, olen pyörtyä! Miehen tatuoinnit tekevät hänen muuten niin poikamaisesta olemuksestaan aivan hemmetin seksikkään. Ja kaiken kukkuraksi se, miten ihana hän on pienten ihmisten kanssa

    • Jokin se oli

      En muista enää. Kaipa se oli sitä vetovoimaa. Jokin hänessä veti puoleensa.

      • ed.

        No nyt muistin yhden jutun: huumorintaju. Kyky itseironiaan. Kyllä se oli se.


    • a..p

      Ystävällisyyteen, rauhallisuuteen, huumorintajuun,keskustelutaitoon, aitouteen, hän oli hän.

      • Mitenkäs tuotanoin

        eikö ole enää ?


      • a..p
        Mitenkäs tuotanoin kirjoitti:

        eikö ole enää ?

        Tuotanoin, on varmasti. Luulen ettei hänen maailmaansa pienistä heilauteta. Tässä on vaan monta mutkaa matkassa, esim. se ettei nähdä juuri ikinä,eikä ole olemassa yhteyksiä. Noin alkajaisiksi ongelmista puhuen.


    • Jalat alta

      kun lähti ensinäkemältä, niin kokoNaisuuteen sit varmasti:)

    • Saketeus

      Se että nainen oli sinut itsensä kanssa, eli kokonaisuuteen. Se näkyy ulospäin!
      Hymy, silmät ja muista ihmisistä aidosti välittäminen.

    • fanisi

      Söpöön naapurinpojan ulkonköön, miehiseen kroppaan, sinisiin silmiin, hymyyn, ujouteen, rohkeuteen, poikkeukselliseen lahjakkuuteen, rehtiyteen, auttavaisuuteen, hyvään lauluääneen, tunnollisuuteen, ahkeruuteen, seksikkyyteen, mukavuuteen, luotettavuuteen, turvallisuuteen ;)

    • jiiih

      Kokonaisuuteen. Silmät, hymy, huumorintaju, persoona, kaikki vaan mätsää siinä tyypissä.

      • siis

        kenessä


    • Kesä&kärpäset

      Ihastuin mieheeni siksi koska se vain vaikutti sellaselta ihanan ressukalta joka ei oikein tiedä mistään mitään. Se on sellanen vässykkä tms. Siis se on sellanen vähän niinkun simppeli minulle kun voin mennä miten haluan ja voin sanoa mitä vain. Eikä mies koskaan kysy mitään mistään vaikka käyn riennoilla ja olen muiden miesten kanssa seksisuhteessa.
      Olen onnekas että minulla yksinkertainen mies joka ei tajua mitä hänen takanaan tehdään. Jos tietäsi, hän kieltäsi mienemiseni vasrmasti. Olen vain siksi mieheni kanssa koska hän on rikas. Saan jossain vaiheessa erossa takaisin sen minkä menetin kahdessa muussa erossa. Miehelläni on rikkaat vanhemmatkin että tässä on kaikki aika hyvin kunhan vain jaksaisi olla. Käyn matkoilla ilman miestäni ja ostan kaikkea mahdollista. Mieheni kyllä kyselee miksi ei koskaan olla yhdessä missään tai jos ollaan niin todella harvoin. Hävettää kulkea missään kun mieheni on ruma ja suoraan sanoen tyhmä kuin saapas. Hän ei ymmärrä naisellisia tarpeitani eikä kukaan muukaan mies, ei sen puoleen. Miehiä on ollut mutta kukaan ei ole pitään ollut. Olenko sitten niin vaikea vai mikä on. Kiinnostaisi tietää onko miehelläni toinen tai jotain. Minulla on kuitenkin ajatuksena se että halua. Olenko pinnallinen vai mikä on kuin mieheni seura ei vain kiinnosta. Olen saanut kasvatuksen äidiltäni jonka on minua aika pitkälti ohjaillut elämässäni ja miesasioissa tai pikemminkin raha-asioissa. Välillä vain tuntuu että äitini on käyttänyt minua hyväkseen miesasioissa. Kun olen seurustellut jonkun kanssa, pian mieheni on päätynyt äitini sänkyyn.

      Tavoitteleeko nyt äitini miestäni ja rahoja. Olen huomannut kyllä että käydessäni äidilläni heidän välillä on jotain. Pelkään että mieheni pettää ja että riitelemme ja lopulta eroamme. En halua eroa, rakastan miestäni täydestä sydämestäni. Yksi päivä kun soitin puhelimella kysyin missä mieheni on, aivan kuin olisin kuullut äitini äänen taustalla. Nyt minua vaivaa että jos heillä on jotain menossa.

      • Jipikaijeee

        Huono provo katkeralta mieheltä.

        Itse ihastuin mieheen koska hän on kaikkea mistä aina unelmoinut


      • Trolololo

        They see you trollin', they laughin'.


    • ....................

      ................................................................................................................... .

    • vei tajunkin..

      hän vei minut elämän alkulähteelle.

    • Ei osaa sanoa

      Mä en tiedä, eikä mun tunteet puhu mulle.
      Nostaa vaan muljahduksen rintaan joka kerta kun törmään tähän suureen tuntemattomaan.

    • DarkStranger

      Hän on kuin tehty silmieni ihailtavaksi. Ihana hymy, olemus.

      Sitä törmää jatkuvasti hyvännäköisiin miehiin, mutta vain hyvin harva saa sydämen sykkimään nopeammin. Ei näitä voi järjellä selittää..
      Haaveilen, että saisin koskettaa häntä, tai päästä edes hieman lähemmäs, henkisesti ja fyysisesti. En edes tiedä, mikä hänen nimensä on..

      Aika loppuu pian - pelkään, että emme enää koskaan näe toisiamme!

    • ##@##

      Huumoriin :)

    • Varmaankin

      aitouteen, samankaltaisuuteen, huumoriin ja hymyyn mm.:)

    • rakastunut!

      Hänen käsiin, jotka ovat voimakkaat ja hänen isookyrpäänsä. ihanamies.

      • rakastanvain!

        Minä taas rakastuin mieheen. mukava, ihana mies. ooh aah ihana. ihan nussimakelpoinen mies. Hyvä nussimakaveri ja hyvä halailemaan ja hyvä.


      • itse kyrpä

        Joo siis ne jotka rakastuivat sanaan "kyrpä" painakoot plussaa ihan heti!


      • käyttäydy!
        itse kyrpä kirjoitti:

        Joo siis ne jotka rakastuivat sanaan "kyrpä" painakoot plussaa ihan heti!

        Mistä me tiedämme millainenkyrpä sinulla on, ensin rakastuu ja sitten tulee ne elimet, joiden kanssa tuotetaan toisillemme mielihyvää. ihminen rakastuu ensin ihmiseen, ja jos tulee toimeen hänen kanssaan johtaa se sänkypuuhiin myös, joka on todella ihanaa ja mullistavaa. rakkauden tunne.ettäs tiedät sen. älä pilkkaa miehen sukupuolielimiä, joita itsekin käytät. kunnioita mieluummin.


    • "Valot" (Somerjoen)

      Kyllä se on kokonaisuus, jossa ulkonäölläkin on osuutensa, mutta varsinainen laasti on olemuksessa sellainen kutkuttava veto. Tuo veto on yhteydessä ulkonäköön, mm. hymyyn, katseeseen, eleisiin. Nuo ovat tahattomia juttuja ja kertovat paljon valehtelematta.
      Tutustuin yli 6v sitten naiseen, jonka kanssa meillä oli suomi24 kautta treffit. Heti ensikatseesta näimme olevamme muuta kuin tuleva pari ja aivan ensihetkellä oli vielä piilossa se jokin mikä hänessä minua jaksaa viehättää ja mikä on se roiskahtava laasti. Olemme ystäviä ja minua puhuttelee hänen luotettavuutensa, avoimuutensa, myös hänen heikot kohtansa - ihmiseltä hän vaikuttaa. Aina kun häntä näen, sattumalta tai sovitusti, hän läikäyttää sisälläni ilontunteita. Hän on pieni nainen, mutta tulee isona inhimillisenä hahmona minua kohti kuin auringonvalo.
      Hänen kokemansa vaikeat elämäntilanteet saavat valon vain loistamaan enemmän.

      • näkytäkyjä

        Joku on seonnut. Ja jostain ihan muusta kuin rakkaudesta tai auringosta.


      • Aivo roiskuu päästä

        Somerjoen valot ja roiskahtava laastiystävä? Nyt mä kyllä painun poijes, nukkumaan.. :DDD


      • sanasanna

        Ihastuin hänen miehisesti roiskahtavaan laastiinsa. Todellinen suhteen koossa pitävä liima.


    • koo

      Rakastuin kaikkeen. Ajattelin huonoina hetkinä eroa, sitten tajusin etten voi elää ilman häntä. Oltiin kaksi vuotta yhdessä ja hän petti koko sen ajan. En voi antaa anteeksi, en myöskään voi elää ilman häntä. Veemäinen tilanne..

      • 9vuotta

        Aivan sama täällä. Minä olin vaan yhdeksän vuotta ja petti melkein aina. Nyt koskee ja kamalasti


    • Rajusti takapuoleen

      Antoi heti ekana yönä kakkosta

    • tunteet on

      Hyvännäköinen mies ilmestyi kuin tyhjästä eteeni,jutteli mukavia,suuteli taivaisiin....ja se, mitä sitten tapahtui, oli piste iin päälle. Sen jälkeen en ole voinut häntä unohtaa.

      • korvenkovakanki

        Pöllikö se lompakon vai jouduitko raiskatuksi?


      • rakastunutniin?

        Rakastuin hänen isoon ja antavaan vittuunsa ja isoon leveään perseeseen ja isoihin pomppiviin tisseihinsä, kun nussittiin, niin tissit pomppivat kuin isot aallot isolla järvellä, ja mulla oli niin hauskaa, että oli jo aamu, kun nukahdin viimein hänen syliinsä, tissien päälle ja isoon vittuun jäi klunikin tuutumaan. on niin ihanaa, kun saa olla vaan ja rakastaa, menemme muuten lähiaikoina naimisiin, hän suostui vaimokseni. oi mikä onni.


    • HR-71

      Tyttömäiset piirteet huomasin jo ensikerralla pelkästä kuvasta, aikuinen nainen silti. Olin sulaa vahaa laakista, sittemmin kuulin hänen äänensä murteineen ja se nauru. Itse hän luonnollisesti vähättelee näitä :o En ole tavannut livenä, laskisin varmaan alleni jos niin tapahtuisi.

    • olemus aika

      ensi vaikutelma tehdään 14 sekunnissa kuulelma.

    • jaahas, no yleensähän immeisiin, ihastutaan luonteen perusteella eikä tietenkää, ulkonäön perusteella....

    • Karillla

      Seisoin ravintolan hämyssä sivummalla. Kaukaa ihmisten takaa näin, kun hän käveli ovelle ja jäi siihen seisomaan. Seisoin kuin lumottuna. Koin jotain aivan maagista. Katseemme ei kohdannut, fyysisiltä mitoiltaan hän ei lainkaan ollut tyyppiäni, päinvastoin.Se tuntui täysin toisarvoiselta. Menin lähemmäksi ja salaa arvioin hänen ikäänsä. Ehkä hiukan nuorempi, mutta ei pahasti. Kiertelin vaivihkaa lähistöllä, mutta hän ei hakenut tanssiin enkä edes huomannut hänen kiinnittävän minuun mitään huomiota. Tanssin jonkun toisen kanssa ja sen jälkeen menin terassille vilvoittelemaan. Kun tulin sieltä, hän haki tanssiin. Lumous jatkui koko illan sen jälkeen. Tanssimme ja välillä istuimme juttelemaan. Huikea ilta. Vaihdoimme puhelinnumeroita ja seuraavana päivänä menimme kahville. Jännää, kumpikin tulimme samalla tavalla pukeutuneina paikalle ja melkein samoissa väreissä. Hän kumartui pöydän yli, ja sanoi: kuule, selitäpä minulle, miksi sinä illalla kaikkien niiden ihmisten takaa pimeällä terassilla aivan kuin hehkuit silmiini. Siis hänkin oli kokenut jotain erityistä! Jostain syystä hänen lumouksensa haihtui nopeasti ja yhteydenpito jäi enkä minä ole tyyppiä, joka roikkuu kiinni ja väkisin yrittää saada toisen mielenkiinnon heräämään.

      Ihmettelen omaa voimakasta reaktiotani. Sen ymmärtäisin, jos hän olisi katsonut kohti, ottanut jotakin kontaktia ja siitä olisi virinnyt kiinnostus. Yksi selitys voisi olla, että hän muistuttaa jotakin tärkeää ihmistä menneessä elämässäni, mutta en löydä ainuttakaan, kenet hänestä tunnistaisin. Sitäkin on tutkittu, että ihmisen tuoksu vetää tai työntää pois. Ei päde tässäkään tapauksessa, koska matkaa välillämme oli reilusti. Ei sellaista seksuaalista vetovoimaa, joka selittäisi.

      Vastaus on siis olemus, osien summa. Olemus kertoo ihmisestä jotain sellaista, mitä järjellä emme pysty tiedostamaan.

    • ihastunutkaunotar

      Ihanassa miehessä ihastuin ja rakastuin: poikamainen olemus, mutta kuitenkin miehekkään turvallinen, suuret, syvälle niin rakastavasti katsovat sielukkaan silmät, hellyys, tapa ottaa kädestä, tapa koskettaa kasvojani, vallattomat suloisen sekaisesti otsalle tipahtelevat hiukset, jotka pitää välillä "pyyhkäistä pois", pehmeä ja hyväilevän rauhallinen sointuvan matalahko ääni, ihanan pinkki penis....Aahh ihanuutta!!!

    • asaswww

      The ass was fat.

    • 6+12

      Oltiin kirjoiteltu netin kautta useamman kuukauden ennen ensitapaamista. Kun se tapaamisen hetki koitti, niin se oli menoa. Sydän muljahti rinnasta vatsanpohjan kautta ja muistan ajatelleeni: "Tuon miehen minä halua."

      Aikaa vierähtänyt parisen vuotta ja minun onnekseni toinen ajatteli samoin. Ihastus muuttui rakkaudeksi ja siitä edelleen syväksi rakastamiseksi. Arjen pienet asiat, kosketus, hellyys, ystävyys sekä kumppanuus, yhteinen huumori, nauraminen ja seksi. Asioita joita en enää halua jakaa kenenkään toisen kanssa, vaan aion tuon saaliin itselläni pitää koko loppuikäni mikäli se minusta on kiinni. Hän se on, minun vastakappaleeni ja sielunveli.

      Välillä toki tekisi mieli tempaista toista paistinpannulla päähän, mutta sehän tässä onkin parasta. Minä hyväksyn hänet hyvine ja huonoine puolineen, kuten hän myös minut. Saa aidosti olla oma itsensä ilman hylkäämisen pelkoa, vaikka olisikin joskus täysi ääliö.

    • H______

      Hymyyn ja komeuteen...

      • rakastunut jo.

        Ne silmät ja välittämisen tunne........


    • Jalat alta kerralla

      Ihasutin hänen (miehen, olen nainen) ihaniin silmiin ja mielettömän hyvältä
      tuntuvaan kosketukseen.
      Mutta nyt on enää vain muistot jäljellä... (:v)

    • nykyvittu

      hän oli peppujulkkis seksivau persereikä yeah,

    • .....

      PItuuteen, veijarimaiseen hymyyn ja nallekarhumaiseen olemukseen. Hän vaikutti myös fiksulta ja huumorintajuiselta. Itsevarmaltakin, muttei liian.

      • pituus plussaa

        Pituus on miehessä ehdoton plussa!


      • Kulmikkaat

        Muhun ei kyllä vetoa nallekarhumaiset miehet, en tiedä miksi, mutta pikemminkin sellaiset kulmikkaat ja lihaksikkaat, kasvot kulmikkaat, ei pullanaama. Just David Beckham on parasta laatua ulkonäöllisesti, siis täydellinen, ja usein jalkapalloilijat, ei liikaa massaa, kasvot yleensä harvemmin pullukat, vaan lihaksikkaat, ja turhat rasvat on poissa kasvoilta.


      • paksuus
        pituus plussaa kirjoitti:

        Pituus on miehessä ehdoton plussa!

        Pituus ja paksuus ;)


    • silmistä se lähtee

      Ihastun mieheen, joka katsoo suoraan silmiin ja hymyilee, mutta silmätkin on siinä mukana - body language on a ja o, miten kroppaansa kantaa, onko lysyssä vai rojahtanut. Hyvän ulkonäön ohella pitää olla myös mukava, ja omata särmää, joka tulee vain kokemuksen myötä. Pullamössömiehet, jotka olleet liian pitkään maminsa helmoissa eivät sytytä, niistä aistii heti sen pullamössötyypin, ei mitään elämänkokemusta eikä siis näkemystäkään. Olen huomannut, että karisma syntyy kokemuksen myötä, ja juuri vaikeudet ja niistä selviytyminen saa olemukseen tiettyä maustetta, joka vetoaa. Joku täydellinen tyyppi ei vain vedä puoleensa, jos on vain pelkkä ulkokuori, eikä ole mitään sanottavaa oikein mistään, ja muutenkin ulkonäkökeskeinen, ja kuvittelee, et se riittää - ei riitä!

    • kylmän viileesti vaa

      ihanan pirullisesta luonteesta

    • Erikoinen persoona

      'Karilla'

      Olet ilmeisesti kokenut jotakin samantyyppistä kuin minä aikanaan. Meillä se oli kyllä molemminpuolista, mutta loppui pariin vuoteen. Toisessa oli jotain käsittämättömän vetoavaa. Sen kokemuksen jälkeen en ole ihastunut enään ns. taviksiin. Taviksella tarkoitan asiallista ja kunnon miestä. Uskon, että alitajunta tms. tietää todellisen vastauksen.

    • juueo

      Mieheen joka osaa nussia

    • minnie1

      komeaan sivuprofiliin, miehekkäisiin kaulalihaksiin ja hauiksiin, ruskeisiin silmiin, naururyppyihin, huumoriin, herrasmiesmäisyyteen ja suoraselkäisyyteen

    • hotchick

      Aluksi ulkonäköön, mutta paremmin tutustuessa myös luonteeseen :)

    • HEH HEH

      Eräs nainen vei totisesti jalat alta, kun tarjosi runsaasti raakaa viinaa. HEH HEH

    • no ok meen huomen

      iskee jonkun tai ne iskee mut hyvä sitten?heh heh

      voi helvetti

    • HEH HEH

      Eräs nainen teki vaikutuksen kun ehdotti heti bylsimistä. HEH HEH

      • the hopeless crush

        Luovuus, kekseliäisyys, musikaalisuus, älykkyys, hauskuus, taidokkuus, suloisuus, aivan ihanat silmät, rentous, ystävällisyys, kohteliaisuus, kasvonpiirteet, ruumiinrakenne, sosiaalisuus, asiallisuus, kypsyys, kiltteys kaikkia kohtaan, hyvä itsetunto, optimistisuus... Ei täydellinen, niin kuin ei kukaan meistä, mutta läheltä liippaa kyllä jo :3

        Harmi vain että pian en näe häntä enää koskaan.
        Ja lisäksi hänellä on jo toinen kiikarissa.
        Damn.


    • hyvää yötä

      hyvää yötä kulta

      minäkin käyn nukkumaan

      otan kainaloon

      • just asking

        "otan kainaloon"

        mikset ota poskeen?


      • nuku hyvin!

        pese kainalot paskahaisee!


    • Perfect match

      Yhteinen suutuntuma vei minut täydellisen täyttymyksen partaalle, kuumat kädet soutelivat pitkin kehoani, humalluin hänen tuoksustaan niin, ettei siinä enää alkoholia tarvittu.

      Suudeltiin-tanssittiin-suudeltiin-käveltiin-suudeltiin-puhuttiin-suudeltiin-suudeltiin...

      Sitten Suuri Narri kuljetti meidät eri puolille maailmaa. Yli kolmenkymmenen vuoden kuluttua pääsin häntä kiittämään elämäni kolmesta kauneimmasta päivästä.

      Life sucks, it really does.

    • Paskoja vastauksia

      teillä. Tuskin itsellänikään yhtään parempi on..

      Ensiksi ihastuin hänen lämpöön/keskustelutaitoon. Hän vaan jotenkin tiesi minkälaisella kesjustekutyylillä minuun tekee vaikutuksen. Hetken aikaa mietin, et mistä vitusta hän sen tietää, mut hän vaan näki minusta sen mitä muut ei nähnyt. Tai oikeastaan ehkä sen, mitä muut ei halunut nähdä...

      Sen jälkeen tapasin hänet. Ei ollut rakkautta ensisilmäyksellä, muttei inhoakaan, Hän oli oikeastaan hyvin kaunis. Jos ei olisi ollut, se ensimmäinen tapaaminen olisi ollut myös viimeinen(sori, olen joissakin asioissa hyvin pinnallinen mies)...

      Heh... Nyt vaan hymyilyttää, että tässä sitä vaan ollaan ja kuudes vuosi menossa. Enkä ole edes pettänyt häntä kenenkään kans kertaakaan. Joko minussa on jotain vikaa tai hänessä on vaan jotain poikkeuksellisen hienoa... Päättäkää te...

      • Kuulostaa siltä että

        teissä molemmissa on vikaa:
        Sinussa se että olet sinä, ja häessä se että hän on kanssasi.


      • No sittenhän
        Kuulostaa siltä että kirjoitti:

        teissä molemmissa on vikaa:
        Sinussa se että olet sinä, ja häessä se että hän on kanssasi.

        tässä on käynyt hyvin..


    • ???

      ensimmäinen sekunti jo riittää jos aito ihastus

    • Mikkoo69

      Itse rakastuin niihin kainalokarvoihin.. Joo oudolta saattaa kuullostaa, mutta kun naisella on kunnon karvoitus, niin tiedät löytäneesi sen oikean :) Ajan yleensä omat karvani, mutta Eevalla ne ovat vaan niin seksikkäät! Suorastaan nautin niiden mälläämisestä aina iltaisin.. ;)

    • ---

      Ihastuin niihin valheisiin mitä hän tarjosi. Todella nätti tyttö oli ja hän tarjosi lähes kaikkea mitä poika voisi haluta. Tosin se oli valhetta, mutta sellaista se elämä on.

    • tzas

      Huumoriin,luonteeseen,ulkonäköön,ei juopotellut\polttanut,lähes samat mielipiteet,urheilullinen,

    • ww.

      Kaikkeen hänessä (m, neljä kirjainta). Ihan totaalisesti kaikkeen!! Ei pysty nyt parempaan, anteeksi. Pakko mennä nukkumaan

    • Ääneen

      Ääneen, pehmeä tumma ääni joka sai jalat alta wow :)

    • ei vieläkään?

      EN ole vielä ihastunut/ rakastunut en osaa sanoa. en tiedä. hyvään ruokaan olen rakastunut ja jälkiruokaan ja hyvään pöydän kattaukseen ihanaan siistiin kotiin. en ole vielä rakastunut ihmiseen, en tunne? kuka se on !!!!

    • peterbild1

      kyllähän se on iso levee perse ja paksut reidet

    • Clubradio_

      söpö

    • eukko1

      Hyvään persukseen:) Persuksen lisänä raamikas kroppa muutenkin,ei mikään pulkannaru:) Luonnekkin ihan kiva.

    • "H.A"

      Hymyyn joka oli lähes samanlainen kuin bb Janicalla. (huom paljon kauniimpi) Iloiseen ja puheliaaseen persoonaan. Pitkiin mustiin hiuksiin. Kissamaisen kauniisiin silmiin. Jumalattoman kauniiseen vartaloon. Ensi tapaamisellamme hänellä oli valkoiset legginsit, musta lyhyt hame, tumma paita, valkoinen takki. Kun haettiin lisää kahvia olisin voinut syödä koko naisen kun seurasin hänen perässään ja nautin hänen vartalostaan.
      Aika hänen kanssaan oli parasta elämässäni. Erostamme on pari vuotta mutta en päivääkään unohda elämäni rakkaudesta. Tiedän että en koskaan enään koe sellaista tunnetta kun joka tapaamista odotti perhoset vatsassa, sydän pamppaillen ja yhteinen aikamme oli niin hauskaa ja aika kului nopeampaa kuin koskaan.
      Useita suhteita ollut tuon jälkeen ja ennen sitä mutta aika entinen ei koskaan enään palaa. Muistan sinut varmasti vielä elämäni viimeisenäkin päivänä kymmenien vuosien päästä.
      "Olet todella kaunis, elät vain yhden kerran, olet todella viisas, elät vain hetken verran. Minä tarttuisin sinuun kysymättä, minä pelkäisi sinussa en olla...... Olet todella kaunis....."

    • Ihanat silmät

      Sinulle "H.A"
      Aivan ihana kirjoitus sinulta! Tekstisi sai minunkin sydämeni poppimaan.
      Muistan niin elävästi nuo tunteet omalla kohdallani, kun tapasin mielettömän ihanan miehen.
      Hänen mielettömnän ihanat silmänsä saivat mut ihan sekaisin.
      Tuo ihana rakkaustarina loppui yli puoli vuotta sitten, mutta koskaan en pysty
      häntä unohtamaan.
      Sun sanoja lainatakseni, muistan häntä rakkaudella vielä elämäni viimeisenä päivänä.
      "Jälkeesi sun en ainuttakaan pystynyt rakastamaan"...

    • never ever

      Huumorintajuinen, rauhallinen, isokokoinen nallekarhu, kuitenkin urheilija... no joo, se totuus oli lopulta se että omat silmät näki jotain muuta ja kuuli sen mitä toinen kertoi, totuus oli ... uusiorattijuoppo, ex-vaimonsa pahoinpitelystä tuomittu, yhteiskuntavastainen naistenaurattaja ja siitä liikunnastakin oli vuosia.

      Jäin kahden pienen kanssa yksin ihmettelemään kun totuus kerrottiin lopulta.

      • jake la mottaa!

        Oliko kyseessä Juoppo-Jarno , siis savosta lähtöisin ?


    • panomiehen sisko

      rakkaustarina loppu, jos mies on vain panomies.hi.

      • ...

        ,,,muistan sinua hihi "pelimies" vielä elämäni viimeisenä päivänä


      • PELIMIES?0
        ... kirjoitti:

        ,,,muistan sinua hihi "pelimies" vielä elämäni viimeisenä päivänä

        Hei ! Voisiks joku KERTOA että
        mikä se PELIMIES. sitten ON. !


    • Yli 90%

      Vaikuttaa ensi vaikutelma, jolloin ei olla vaihdettu sanaakaan. Selkokielellä, ulkonäköön ihastutaan. Näin se vaan menee ja kaikki muu on mutujuttuja.

    • here goes..

      Ihastuin, tai kiinnostuin pikkuhiljaa kun opin häntä tuntemaan. Ensin pidin vain kaverina ja ihmisenä jonka kanssa on kiva keskustella. Sitten huomasin, että hänessä on kypsyyttä, älykkyyttä ja miehekkyyttä ja että hänhän miellyttää silmää. Sitten ymmärsin että voisin häneen rakastua.

    • vaalea karkulainen

      En tiedä oliko ihastusta vai kiinnostusta, mutta tuntemattomaksi jääneen miehen katse ja sen koko olemus vei jalat alta. Paniikkihan siinä iski.

    • Ihastun niin monenlaisiin asioihin, mutta suurin on varmasti se, että mies tykkää musta tälläsenä kun olen ja sanoo sen. Luonne on isossa osassa, tykkään kun mies on kiltti, aito, oma itsensä. Hauska, herrasmies, romanttinen? Ottaa toiset huomioon. Myös samanlaiset mielenkiinnon kohteet voi tehä vaikutuksen, vaikka harrasteet, tulevaisuuden unelmat tms. Ulkonäkö voi olla kiva lisä, mut ei se sitä ihastumista ratkase.

    • --R--

      Reilu ja rehellinen suomalainen mies. Tekee töitä hartijavoimin. Toivoo ihmisille hyvää, myös minulle. Keittää kahvia ja tuo joskus suklaata. Kyselee kuulumisia ja toivoo minun viettävän välillä aikaa ystävien kanssa. Täydellinen mies siis minulla

    • ????????

      Kun olin ekal luokal, rakastuin yhteen Ida nimiseen tyttöön ja hän minuun. Tytön kaverit aina kuiskasi minulle että Ida tykkää susta.Oon ainut meidän luokalta joka ei puhu kakka vitsejä sen takii hän tykkää musta, tai ei enää nyt hän vihaa mua. Rakastuin häneen koska hänellä on kauniit hiukset ja hän on ystävällinen oon nyt kesä lomal ja meen neljännelle luokalle syksyllä. Mä tykkään hänestä vielä mut hän ei. (EN TIIÄ MITÄ TEEN)

      • kmkm

        Sano Idalle, että sä inhoot sitä nykyään ja esitä inhoomista niin hyvin kuin pystyt. Kyllä se sitten ihastuu sinuun uudestaan. Enkä tarkoita, että kiusaat häntä millään tavalla, vaan niin että olet vain kuin häntä ei olisi.


      • ????????
        kmkm kirjoitti:

        Sano Idalle, että sä inhoot sitä nykyään ja esitä inhoomista niin hyvin kuin pystyt. Kyllä se sitten ihastuu sinuun uudestaan. Enkä tarkoita, että kiusaat häntä millään tavalla, vaan niin että olet vain kuin häntä ei olisi.

        Oke vois kokeilla


      • Kröhöm
        kmkm kirjoitti:

        Sano Idalle, että sä inhoot sitä nykyään ja esitä inhoomista niin hyvin kuin pystyt. Kyllä se sitten ihastuu sinuun uudestaan. Enkä tarkoita, että kiusaat häntä millään tavalla, vaan niin että olet vain kuin häntä ei olisi.

        Höh, älä viitsi "kmkm" esittää viisasta... Ei tuolla lailla ihastu kukaan keneenkään..


      • ????????
        Kröhöm kirjoitti:

        Höh, älä viitsi "kmkm" esittää viisasta... Ei tuolla lailla ihastu kukaan keneenkään..

        No mitä pitää sit tehä


      • ????????
        ???????? kirjoitti:

        No mitä pitää sit tehä

        Vastauksia kiitos:-)


    • kaaaaaaaaaaaani...

      Isoon tulevaan perintöön. Muutenkin, varallisuus oli se ainoa oikea asia mihin ihastuin.
      Paskapuhetta että joku ihastuisi jonkun silmiin tai takapuoleen? Myöntäkää lurjukset että teilläkin oli itsekkäät tavoitteet, edes itsellenne.

      • Kublai kaani

        Miksi takapuoleen tai silmiin ihastuminen ei voisi olla myös itsekästä? (Kivan näköinen -> minä haluan)


    • rakastunut<3

      Meillä se mies ihastui minuun.. ja hetken olin vähän epävarma ryhtyisinkö tuon kanssa mihinkään.. mahiksen kumminkin annoin ja ajallaan olen vaan enemmän ja enemmän rakastunut tuohon miekkoseen, sillä on vaan niin herttainen ja kiltti luonne. ei se mikään tossu ole, mutta herttanen kaveri

    • Miehestä.

      Hyvä suutelija. Ehdottomasti. Hellä ja perusteellinen. Älykäs. Yhteiskunnallisesti valveutunut. Hyvä huumorintaju. Ihminen.

    • 5+16

      Nyt kun oikein mietin, niin en oikeastaan edes tiedä. Ehkä tunne meni jo ohi. Tuntuu, että tämän naisen ulkonäkö muuttuu päivittäin ja luonne on mitä on.

    • kaarin

      öööööö... niinkö... niinkö siinä kävi...

    • naikkonen**

      siihen poikaan sen itsevarman ja veikeen kuoren sisällä ;))

    • tango kuuluu kaikill
    • Minä itse asiassa en ihastunut mieheeni missään vaiheessa. Se ikään kuin meni kiintymisestä suoraan rakkauteen, en tuntenut lainkaan kihelmöintiä, jännitystä tai perhosia vatsassa, vaikka mies hauska ja komea onkin. Tykästyin hänessä ensimmäiseksi kuitenkin silmiin ja kävelytyyliin.

      • Silmät ovat sielun p

        ok - löysit siis kuitenkin haluamasi? Onnittelut!


      • rosa (ei kirj.)
        Silmät ovat sielun p kirjoitti:

        ok - löysit siis kuitenkin haluamasi? Onnittelut!

        Kyllä löysin, kiitos kysymästä :)


    • Miessonen42

      Perus hommat oli kunnossa jo aluksi, eli sopivan ikäinen, fiksu, hyvännäköinen. No, sellaisia toki jonkin verran löytyy... Enempi ihastuin sitten suoraan sanottuna aluksi siihen, että seksi oli alusta asti ihan hemmetin rohkeaa ja toimivaa. Mahtava nainen. Ajan kanssa sitten kun vain sekstailtiin satunnaisesti, ni kiinnyin muutenkin, kun ei naisessa ollut missään muussakaan asiassa vikaa. Huomasin olevani jopa joskus mustis, kun hän kävi treffeillä -en toki sitä sanonut naiselle.

      en ole oikein sellainen nopeasti syttyvä tyyppi ja ollaan tunnettu jo pari vuotta. Olen huomannut että elämässäni on nainen, joka on ns. normaali. Kaikella kunnioituksella naisia kohtaan, mutta sellaisia heikkohermoisia, hankalia, rasittavia, ripustautuvia, epäluotettavia, itsekkäitä yms löytyy aika paljon. Tietysi varmasti miehistäkin. Nyt todella tuntuu siltä, että tuo on se nainen, jonka kanssa voin olla vaikka hautaan saakka. Se alussa vaikutuksen tehnyt seksi on edelleen todella hyvää, mutta muut asiat ovat nousseet paljon tärkeämpään rooliin. Elämä yhdessä on huoletonta. ei turhaa vääntöä mistään.

      • Onnea teille :)

        Kuulostaa tosi hyvältä.


      • huoletonta
        Onnea teille :) kirjoitti:

        Kuulostaa tosi hyvältä.

        Aivan kaikilta osin ei kuulosta hyvältä, mutta mies saa sen kuulostamaan. Kuultaisiinpa naisen ääni myös. Suhteen asetelma voi muuttua, kun mies alkaa tuosta enemmän "omistamaan" naistaan hautaan asti, kuten pohtii.

        Rehellisesti mies kertoo, miten seksin toimiminen suhteessa on tärkeää. Ok, hänellä suhde onkin perustunut seksiin. Suhde, joka on ollut joiltain osin vapaa, ei aidattu, ei rajattu, vaan avoin.

        Kuulostaa siltä, että pari on löytänyt toisensa, onnea heille, todentotta.


      • ed.
        huoletonta kirjoitti:

        Aivan kaikilta osin ei kuulosta hyvältä, mutta mies saa sen kuulostamaan. Kuultaisiinpa naisen ääni myös. Suhteen asetelma voi muuttua, kun mies alkaa tuosta enemmän "omistamaan" naistaan hautaan asti, kuten pohtii.

        Rehellisesti mies kertoo, miten seksin toimiminen suhteessa on tärkeää. Ok, hänellä suhde onkin perustunut seksiin. Suhde, joka on ollut joiltain osin vapaa, ei aidattu, ei rajattu, vaan avoin.

        Kuulostaa siltä, että pari on löytänyt toisensa, onnea heille, todentotta.

        No kommentoin koska tuo mies voisi olla eräs tuntemani henkilö. Tuo kuvaus naisesta sopii siihen, mitä hän etsii. Olen toivonut, että hän löytäisi etsimänsä, koska minä en voinut sitä antaa. Sitä vapautta ja tilaa.

        Olisin iloinen, jos hän saisi haluamansa. En toivoisi että hän pelkää rakastua. Hän perustaa kyllä suhteen seksille alkuun, mutta toivoisin hänen löytävän syvemmin yhteyden naiseen. Se on terve kokemus. Jos oma omistuksenhalu pelottaa ja menettämisen pelko on suuri, ymmärrän sen täysin.

        Jollakin tapaa uskon, että hän on löytänytkin sen etsimänsä...kuten sanottu. Onnea heille.


      • huoletonta
        ed. kirjoitti:

        No kommentoin koska tuo mies voisi olla eräs tuntemani henkilö. Tuo kuvaus naisesta sopii siihen, mitä hän etsii. Olen toivonut, että hän löytäisi etsimänsä, koska minä en voinut sitä antaa. Sitä vapautta ja tilaa.

        Olisin iloinen, jos hän saisi haluamansa. En toivoisi että hän pelkää rakastua. Hän perustaa kyllä suhteen seksille alkuun, mutta toivoisin hänen löytävän syvemmin yhteyden naiseen. Se on terve kokemus. Jos oma omistuksenhalu pelottaa ja menettämisen pelko on suuri, ymmärrän sen täysin.

        Jollakin tapaa uskon, että hän on löytänytkin sen etsimänsä...kuten sanottu. Onnea heille.

        Kiitos naisen näkökulmasta. Kuvaat hyvin keskimmäisessä kappaleessa, ajatusta johon ei ole mitään lisättävää.

        Kohdallasi näyttäisi, että olet rakastanut häntä paljon ja enemmän, ja antanut toisen jatkaa etsintöjään.

        Itsensä rakastaminen on tervettä.


      • ed.
        huoletonta kirjoitti:

        Kiitos naisen näkökulmasta. Kuvaat hyvin keskimmäisessä kappaleessa, ajatusta johon ei ole mitään lisättävää.

        Kohdallasi näyttäisi, että olet rakastanut häntä paljon ja enemmän, ja antanut toisen jatkaa etsintöjään.

        Itsensä rakastaminen on tervettä.

        Kyllä. Niin olen tehnyt.


      • Miessonen42
        huoletonta kirjoitti:

        Aivan kaikilta osin ei kuulosta hyvältä, mutta mies saa sen kuulostamaan. Kuultaisiinpa naisen ääni myös. Suhteen asetelma voi muuttua, kun mies alkaa tuosta enemmän "omistamaan" naistaan hautaan asti, kuten pohtii.

        Rehellisesti mies kertoo, miten seksin toimiminen suhteessa on tärkeää. Ok, hänellä suhde onkin perustunut seksiin. Suhde, joka on ollut joiltain osin vapaa, ei aidattu, ei rajattu, vaan avoin.

        Kuulostaa siltä, että pari on löytänyt toisensa, onnea heille, todentotta.

        Niin... Siis meillä suhde perustui alussa seksiin, mutta ei itseasiassa siksi, ettenkö olisi itse ollut valmis tutustumaan lähemmin (hiljalleen) jo aiemminkin. Nainen ei halunnut aluksi jatkaa tapailuamme. Kemian (ja molempien sinkkuuden) takia päädyimme kuitenkin toisinaan pitämään hauskaa sängyssä. Siitä se sitten eteni, kun molemmat olimme siihen valmiita. Molemmat alussa deittaili siis muitakin.

        Tarkoitukseni ei ole koskaan "omistaa" ketään. Minä, kuten varmasti moni muukin, toivon että saisi rakentaa elämää yhdessä ja pysyvästi jonkun tärkeän ihmisen kanssa. Voisi vanheta yhdessä, jos nyt kliseisesti niin voisi sanoa.

        Emme siis enää elä missään avoimessa suhteessa. Olemme uskollisia ja keskitymme nyt siihen, mitä meillä on, ja mitä tulevaisuudessa voisi olla. Kohtuullisen rauhallinen etenemistahti on sopinut meille. Minä olen sellainen perusluonteeltani. Välitän syvemmin vasta ajan kanssa, jos siihen on aihetta. Naisella on puolestaan ollut huonoja kokemuksia, jotka ovat muovanneet hänestä varovaisen. Tässä elämänvaiheessa toiveet ja odotukset ovat osuneet yhteen.

        En voi tietenkään naisen ääneksi muuttua, mutta vahvasti vaikuttaa, että nainen on yhtä tyytyväinen ja vakavissaan kuin minäkin. Lapsiakin kun kuviossa on, niin molemmat ovat miettineet tarkasti sitäkin kuviota. Piru kun siitä naisesta ei vaan löydy mitään vikaa, niin väkisinkin mies on mennyttä. ;) (Ja tietysti kaikissa ihmisissa on "vikoja", ettei nyt kukaan ota tuota turhan sanatarkasti.)


    • luonnonmullistuksia

      Niinpä. Mihin ja miksi.

      • 10paketti

        Silmiin, hymyyn ja luonteenpiirteeseen. Täydellinen paketti minun silmissäni :)


    • silmiin

      Ulkoiseen kokonaisuuteen, koko kauneuteen ja sydämmeni ääneen minkä hän rytmitti. Mikä kertoi sydämmeni kohtalosta.

    • tärkiähkönen

      en muista olin päissää .. kokonaisuus paskaa joka paketissa :)

    • eräs vaan.

      aito ja empaattinen henkilö

    • Alan-Taito Paraskin

      Yhteenveto ylläolevista
      Nämä on oikein hyviä kertomuksia lähes kaikki, vaikea asettaa
      parhaita järjestykseen

      Numero lykkönen, rikas ja tyhmä ja epäkiinnostava kiinnostus

      No, kaikki tietää, mies on tyhmä mutta rikas
      ja siten rakas, on tutkittu fakta, että tyhmät miehet saavat omaisuuksia
      paitsi Risto-Matti joka pelasi äitinsä perinnöistä pörssissä kun ei tiennyt
      että pitää ostaa halvalla ja myydä edes vähän kalliimalla

      Eli koska tyhmät tekevät fyrkkaa markkinoilta vaikka tyhjästä, niin sellainen mies
      vetää naisten markkinoilla, lisää yllä
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12356809?ref=front#comment-68786755

      Numero kakkonen, potentiaalia on

      Näissä on yllä kaksi kasvutarinaa ilmeisesti tyhmistä miehistä,
      jotka tulevat olemaan rikkaita ja haluttuja, en pysty näitä kehityskulkuja
      kommentoimaan kun konteksti on kohdallani aivan väärä enkä tunne
      edes alan käsitteitä, mutta uskon potentiaaliin

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12356809?ref=front#comment-68799933
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12356809?ref=front#comment-68799949

      Numero kolmonen, hyvä nainen

      Kauppaopiston naiset, ne todella kääntää mun pään, ei mitään feministihöpötystä
      tai ontologisen hakua epistemologisen sijaan
      vaan kunnon panohommaa ja ruoanlaittoa ja sukulaisvierailuja, kuin aamu-tv:ssä sipulinleikkauksen opetusta, kaikki tietää mutta kaikki katsoo silti

      Eli tässä on erittäin hyvä tapaus miehet, katsokaa
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12356809?ref=front#comment-68804060

      • Ok uudista Kyläsi an

        Ok uudista Kyläsi anna tilaa Henkisesti Sekä Fyysisesti :)

        ( S I E L U L L I S E S T I )

        Hyväksy uudet , , , rikkaudeksi :))

        Terve - Asenne :)

        Suvaitsevaisuus

        Kunniallisuus

        Ylikansallinen :)

        ( MET )

        Mennyt 70 :Luku Menneisyyden vangit Sielun Betonit :)

        Met asumma Meän - Järvessä Henkisesti fyysisesti ?

        A a l l o t - v a i n - m u u t t u v a t ?

        Muutoksen aika , , ,

        Aurinkoisin asentein salonkikelpoisesti

        Hyväksyn Itseni Hyväksyn Lähimmäiseni , , ,

        Kaveri on hyvä ihminen

        Elämä Rikkaudeksi

        Aina avoin keskustelu :)

        Siirryn , , , Edelläkävijöiden , , , Ilmapiiriin :)

        Mahdollisuusuudet , , , valmiiksi :)

        A i t o :)

        Moraale :))))


    • Ok uudista Kyläsi an

      Ok uudista Kyläsi anna tilaa Henkisesti Sekä Fyysisesti :)

      ( S I E L U L L I S E S T I )

      Hyväksy uudet , , , rikkaudeksi :))

      Terve - Asenne :)

      Suvaitsevaisuus

      Kunniallisuus

      Ylikansallinen :)

      ( MET )

      Mennyt 70 :Luku Menneisyyden vangit Sielun Betonit :)

      Met asumma Meän - Järvessä Henkisesti fyysisesti ?

      A a l l o t - v a i n - m u u t t u v a t ?

      Muutoksen aika , , ,

      Aurinkoisin asentein salonkikelpoisesti

      Hyväksyn Itseni Hyväksyn Lähimmäiseni , , ,

      Kaveri on hyvä ihminen

      Elämä Rikkaudeksi

      Aina avoin keskustelu :)

      Siirryn , , , Edelläkävijöiden , , , Ilmapiiriin :)

      Mahdollisuusuudet , , , valmiiksi :)

      A i t o :)

      Moraale :))))

      • KITEYTYS

        OLE AVOIN JA ROHKEA
        TUTUSTU TUTUSTU ÄLÄ PELKÄÄ
        EIRLLAISET IHMISET LÄHELLÄSI OVAT RIKKAUS ELÄMÄÄSI


    • niinhän siinä kävi

      Kaikkeen mitä hänessä ulkoisesti näin. Sisintään en tunne.

    • *****

      Sanoisin et siihen kohteliaisuuteen, ainakin ensialkuun.. Sit toisella kerralla kokonaisuuteen.. :) (Ja vastaan tähän vaikken hänen tunteistaan mitään tiedäkään.)
      Että mukavaa päivää hänelle vain.. Toivottavasti nähdään vielä.. :)
      t. tummahiuksinen nainen (joka kirjoitti siihen sipuli-itkuketjuun tällä samalla nimimerkillä eilen)

      • *****

        Tosin on sellainen tunne et hän on lähtenyt tänä aamuna pois, siis tästä kaupungista. Luulen ettei hän ollut edes täältä kotoisin.. Ehkä kaverin luona käymässä..
        Mutta.. Ei voi mitään.. Elämä on..
        Syksyä odotellessa ja uusia tuulia päin.. Siis niiden omien suunnitelmien toteutukseen.. Koska tiedän et ne onnistuvat/toteutuvat. :)


      • *****

        Tämän unohdin..
        Enkä tiedä hänen seurusteluista tai mistään muustakaan.. En tunne häntä ollenkaan.. Nimeä edes tiedä..
        Eikä nähty missään tapahtumassa.. Erään kahvilan pihalla näin hänet eilen..
        Mutta.. Se siitä.. Me tuskin nähdään enää.. Se on enemmänkin kuin varmaa. Ihan senkin perusteella mitkä on itsellä suunnitelmat syksyn suhteen.
        Eipä minulta muuta tänne.. Heippa ja hyvästi.


      • *****

        Tai en minä tiedä.. Tuli vain jotenkin sellainen tunne et hän olisi kiinnostunut jostakin muusta naisesta.. Kun tuolla oli jossain sellainen kirjoitus et joku oli tavannut jonkun jossain tapahtumassa ja aikoo tulla viimeistään syksyllä käymään. Siitä sitten ajattelin et kirjoittaja olis voinut olla hän.. Mut mistäpä minä sen varmasti tietäisin.. Kun en tunne koko tapausta sen kummemmin.. Ja nämä palstat.. Ihan älyttömät.. Mitään selvää ota mistään.. Kuka minkäkin kirjoituksen takana.. Ja kenelle mikäkin kirjoitettu..
        Siitä huomaa et aika hyvin olen jo päässyt näistä palstoista eroon.. Ajattelu on kuin silloin kun eka kerran eksyin näille palstoille.
        No jos sanoisin vaikka niin et pidän pienen toiveen mielessä hänen suhteen.. Muutoksen tuulet kuitenkin puhaltaa minun elämässä juuri nyt.. Mut ei se tietty estä tutustumasta johonkin.. Jäähän minulla tavarat tähän asuntoon kuitenkin vielä vaikka muualle menisinkin..
        Mut poistun muihin touhuihin.. Heippa.. :)


      • Sipuli-itkuketju?:D
        ***** kirjoitti:

        Tosin on sellainen tunne et hän on lähtenyt tänä aamuna pois, siis tästä kaupungista. Luulen ettei hän ollut edes täältä kotoisin.. Ehkä kaverin luona käymässä..
        Mutta.. Ei voi mitään.. Elämä on..
        Syksyä odotellessa ja uusia tuulia päin.. Siis niiden omien suunnitelmien toteutukseen.. Koska tiedän et ne onnistuvat/toteutuvat. :)

        ettei vaan vedätettäs toisten aiemmilla jutuilla?

        T. toinen tumma nainen


    • taisin ihastua

      hänestä huokuvaan lämpöön sekä pehmeään ääneensä, joka kuulostaa melkeinpä musiikilta korvissani.

    • sattumaako

      Epävakaan, stressaavan ja riitaisan suhteen jälkeen tämä nykyinen mieheni tuntui tavatessamme ihanan tasapainoiselta ja sopivan rauhalliselta siihen elämän vaiheeseen.
      Sitä hän on ollutkin ja sen lisäksi avulias ja aidosti välittävä, hän on saanut tavallaan rakennettua minut uudestaan ehjäksi, itsevarmaksi naiseksi.
      Hän täydentää minun vakavaa ja kaikista maailman asioista stressaavaa puoltani rennolla elämänotteellaan, tunnen olevani "ihan okei juuri näin ja tässä" hänen seurassaan =)
      Ja jos minulla on kylmä, voin vain käpertyä hänen kainaloon ja hänestä hohkaava lämpö tarttuu minuunkin.

      Ulkonäkö toki myös pisti silmään, ehkä ensimmäisenä tatuoitu käsivarsi ja sen jälkeen ne ihanat ruskeat silmät ^^

    • mimimimi1

      Kurvikkaisiin muotoihin, kauniisiin silmiin, paksuihin hiuksiin ja ihanaan luonteeseen. Eiku hetkonen sehän olenkin minä!

    • rakastunutmies85

      Ihastuin hänen iloiseen, avoimeen ja hellään luonteeseensa ja aitouteen. Jonkin ajan kuluttua tajusin rakastuneeni häneen ja hän kertoi olevansa ihastunut minuun. Nyt hänkin on kertonut rakastavansa minua. Emme ole vielä yhdessä kuitenkaan sillä kummallakin meistä on omat syymme sille, että haluamme edetä pienin askelin. Hänellä se johtuu siitä, että hän on vasta hiljattain eronnut ja minulla taas siitä, että edellisissä suhteissa kumppani ei arvostanut minua tippaakaan. Hyvä jos kuulin edes sanaa ''Kiitos'' kun ostin vaikka jonkin kivan lahjan piristykseksi tai hankin meille rentouttavan kylpyläloman.

      Nyt ensimmäistä kertaa tunnen itseni hyväksytyksi ja halutuksi sellaisena, kuin olen. Keskustelemme asiasta, kuin asiasta täysin avoimesti ilman mitään estoja ja meillä on aina hauskaa yhdessä ja viihdymme toistemme seurassa. Vihdoinkin joku arvostaa sitä panosta minkä annan naisen eteen.

    • Tip_URINAAAR

      "Ihastuminen kutkuttaa vatsanpohjassa ja saa ajatukset harhailemaan. Ilmassa on jännitettä"


      Eikös tippuri tuota samat oireet?

    • paksu lompakko

      Toisen paksu lompakko ainakin kutkuttaa siipeilijää.

    • mellanie88
    • salkdoewi

      "ujouteen" Kilteytteen, leikkisyyteen, huumorintajuun, kauneuteen (maailman kaunein) Älyyn, hmmm kaikkeen. Jotenkin on helppo olla hänen seurassa, tai ei oikeestaan enää kun en saa häntä omakseni. Ja tää palsta on ihan p3rseestä! :D

    • Kokonaisuuteen

      Silmä silmä nenä suu hiukset korvat kaikki muu. Paidan alta paljastuu vahva rinta karvakuu. Housuista jo ketju auki esiin hyppää mahtihauki. Tumma ääni kiihottaa ja mieli syntiin liihottaa :D

      • Ihan kaikkeen

        Synti. Mitäseon?
        Mä tiedän!

        Se on jotain sssynnntisssennn hyväääääää!


    • Hänen ajatuksiinsa ja tietysti ulkonäköön.

    • m.i.

      hänen itsevarmuuteen.... mutta samalla kun hän mua katsoo hän punastuneena katsensa laskee....ihanaa....niin ristiriitainen.... kaikille muille niin nirso, törkeä, ilkeä ....mutta kun häntä lähestyn hänen sormet tärisevät....ääni vapisee....oi neito suloinen

      • Ihastuin


    • tulisesti takastunut

      Tisseihinsä ja pyllyyn. rikkaasta suvusta... ;)

      • tyhjä joukko ;)

        Mihin hän rakastui sinussa?


      • Hahahh not.tod.ed.
        tyhjä joukko ;) kirjoitti:

        Mihin hän rakastui sinussa?

        Tuskin mihinkään. Rikkaiden sukujen vesat on jo nuoresta pitäen oppineet tuntemaan ja karttamaan siipeilijät. :)


      • <3 <3.
        tyhjä joukko ;) kirjoitti:

        Mihin hän rakastui sinussa?

        Astrologiseen karttaani, tuppervaarakokoelmaani, ja minun sisäisyyteeni.


    • mysteeri

      Ensiksi huomioni keskittyi hänen ulkonäköönsä.
      Hänestä tuli kyllä pian myös sellainen "tuttuuden" tunne.
      Tuntui hyvältä olla hänen lähellä.
      Unelma mies..

    • olisitko mun sh

      Luonne, ulkonäkö, ammatti, tapa jolla puhui ja oli. olin aivan myyty :) ehkä maailman kiltein mies. Vaikka niin hyvin en ehtinyt tutustua. :/

    • Lumi*

      No se oli varmaan ne ihanat silmät ja se söpö hymy.. Sellainen nallekarhumainen olemus.. :)
      Etsiskelin hänen yhteystietojaan ja löytyihän niitä.. En vain tiedä uskallanko tehdä mitään.. Sen verran tuntematon tapaus on.. Jos vaikka kaipailee jotain toista naista. Vastaankaan hän ei ole sattunut tulemaan tällä viikolla.. Mut se ei taida olla oleellista tässä.. Satuttiin vain sen verran monesti samaan aikaan liikenteeseen viime ja sitä edellisellä viikolla..
      Olisin laittanut tämän kommentin tuonne Järki ja tunteet-palstalle (siihen ketjuun jossa puhuttiin jotain tunteiden kehästä.. kirjoitin siihen tällä samalla nimimerkillä) mut jostain syystä se ei toimi nyt.. Joten sit tänne..

    • täytyy ihan miettiä

      tähän viimeisimpään ihastuin pikkuhiljaa. Ekaa kertaa kun nähtiin, en ajatellut hänestä mitään sen kummempaa kuin kenestä hyvänsä, joihin törmään. Olisiko ollut muutamaa viikkoa myöhemmin, kun vasta ensimmäistä kertaa huomasin hänessä jotain erityistä, joka kosketti minua. No, oikeastaan vieläkin on vähän vaikeata pukea sanoiksi tarkemmin tätä piirrettä tai ominaisuutta, joka herätti ihastukseni. :|

    • onnekasta

      itsevarmuuteen ja erilaisuuteen :)) ja tottakai sponttaaniseen luonteeseen c:

    • J.....

      Siihen eijan tosi naiselliseen ulkomuotoon

    • Se jokin vaan vie

      Ei osaa sanoa

      Mä en tiedävieläkään oon miettinyt pääni puhki, eikä mun tunteetvieläkään puhu mulle.
      Nostaa vaan muljahduksen rintaan joka kerta kun törmään tähän suureen tuntemattomaan.

    • skördä

      Tein vaikutuksen heti ekana yönä kun reteesti paneskelin paljaalla.

    • Miäs_

      Ihastuin tässä naisessa tän naisen nauruun ja tietysti ääneen :) ihana ääni hänellä on.. tosi kaunis ääni

    • olemuksensa

      Hänen seesteiseen olemukseen. On vastustamaton.

    • espanjalaisen vaimo

      Kohteliaisuuteen,rauhallisuuteen ja komeaan ulkonäköön.

    • marjaliisa76

      pikku peenikseen

    • Liakkaa

      Ammattikoulussa...
      Silmiin ja hymyyn nimittäin hän omistaa harmahtavat silmät pitkillä ripsillä ja hymykuopat... =)

      • 9+5

        sopis omiin silmiin tuo väri.

        mies vai nainen ? missä paikkakunnalla


    • että näin!

      Ihastuin miehen ruskeisiin silmiin, ihanaan hymyyn ja samanlaiseen huumorintajun.

    • elämäonihanaa...

      Hänen ihanaan persoonaansa. Hymyilevä ja rento mies. Oli puolituttu silloin. Ja mitä enemmän tutustuin, sen enemmän ihastuin. Ihanat siniset silmät, hyvä keskustelutaito ja huumorintaju. Yhteistä taivalta takana 4,5v ja hyvin menee. Rakastan joka päivä enemmän nallekarhuani. Turvallisuudentunne iskee kun saa nukkua kainalossa.

    • Taika-Jimi

      Mihinkö ihastuin hänessä ? Hänen ihanaan naiselliseen ääneensä, naiselliseen vartaloon, hänen kilttiin ja mukavaan luonteeseen, siihen kuinka hän punastui yllättävästä kysymyksestäni, voi että mikä ihana punatukka, vieläkin pyörii mielessä.

      Ehkä ihastuin myös siihen miten hän katseli minua, hymyili minulle ja kuinka minä vastasin näihin katseisiin ja hymyihin. Ehkä myös siihen uteliaisuuteen mikä hänellä oli minua ja minun tekemisiäni kohtaan.

      Noh se kaikki muuttui kun menin kertomaan omista tunteistani, hän vetäytyi, silti kyseli ja yritti. Yritin minäkin, mutta edelleen tuntuu että ei hän ollut kiinnostunut.

      Viikkoihin ei ole kuulunut mitään, taidan antaa olla ja jatkaa matkaa. Toista viitsi enempää kiusata.

    • Haikea nainen

      Ei auta vaikka kertoisin. Hän saa mut sekaisin :)

    • japi-14

      ihastun jos miehellä on lihakset se on pidempi kuin 180 ja sillä on matalaääni ja ruskeat silmät... ne sytyttää aina mut... en tie mikä siinäki on...

    • Huono valinta oli

      Ihastuin panomiehen maineeseen. Toki vaakakupissa painoivat varmasti myös todennäköinen petettäväksi tuleminen, juuriharjan väriset karvat kainaloissa ja huono hygienia.
      Kyllä nyt itsekin herään...

    • sannamauh

      vahvat omat mielipiteet. karismaattisuus. rauhallisuus. kiero huumorintaju. realistisuus. hymy.

    • ukkomies urkki

      en mihinkään, panetti?!

    • tuleekorakkaus1

      Ihmisyyteen, elämänkokemukseen, vajavuuksiin ihmisenä.
      Joita hän itse ei välttämättä edes hyväksy itsessään tai ei edes näe.
      Sellaisen ihmisen lähellä on helpompi olla itsekin mitä on.

      Se mikä meidät veti yhteen, oli jotain sielullista.
      Sekä raadollista seksuaalista vetovoimaa.
      Toistemme ulkomuoto "viehätti" puolin ja toisin.

      Väreilevä aavistus siitä, että on kohdannut kaltaisensa
      suden, joka ulvoo yössä.

    • pierun haistaja

      paskalta haiseviin pieruihinsa

      • nyhjästä tyhjästä

        ja hän ei ihastunut sinussa mihinkään :D


    • päivänkakkara

      Siihen että hän oli kiltti, huomaavainen, avulias, empaattinen ja ystävällinen kaikkia kohtaan. Hän ei turhista hermostunu ja oli terve itsetunto. Ja en ole katunut yhtään. Hän on sitä edelleenkin. Takana onnellinen 35v avioliitto.

    • irriterad!

      Nyt pisti kirjoittamaan että oletteko huomanneet, kuvapankista pläjäytetty somistuskuva tähän aiheeseen: -silikonihuulet, irtoripset, mahdollisesti plastiikkakirurgisesti muotoiltu nenä. Ihastuttavaa!

    • sinipaidatkin

      Hän tietää tämän. Olin niin vaikuttunut ja ihaillen nautiskelin yhteistyöstä hänen kanssaan. Luulen myös, sopiva erilaisuus kiinnitti huomion.

    • Lejan

      Hänestä ei saanut tarpeekseen. Hän on edelleenkin se yksi ja ainoa, minun hassu kultani.

    • Lejan

      Hänestä ei saanut tarpeekseen. Hän on edelleenkin se yksi ja ainoa, minun hassu kultani.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3370
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2892
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2760
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2668
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2564
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2375
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1867
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1787
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1674
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1522
    Aihe