Tuntijasi

naturalia

Helteistä heinäkuuta :)

Näkisitköhän minun tulevaani, erityisesti rakkauden suhteen?
Koskaan ei ole sillä saralla onnistanut, ikävä kyllä.
Oman perheen perustamiseen en enää jaksa uskoa ajan riittävän, mutta hyvän ja tasapainoisen parisuhteen voisin vastaanottaa ;)

Toinen asia, joka kiinnostaa on työ. Tällä hetkellä lyhyessä, määräaikaisessa työsuhteessa, jonka jälkeisestä ajasta ei mitään hajua. Löydänkö uuden työn ja millaisen... vai joudunko olemaan kauankin työttömänä uutta paikkaa hakien?

Olen keski-ikäinen nainen, juuri paikkakuntaa vaihtanut

2

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

      vedät sitä puoleesi, mitä eniten ajattelet. jos mietit että ei onnistu, silloin ei ala onnistua. tässä on yksi avain sinulle, mitä kannattaa miettiä.
      mutta ajatuksen voi muuttaa, sillä ajatuksella on valtava voima. älä enää ajattele: koskaan ei ole onnistanut - vaan sano itsellesi: olen hyvä ihminen ja tästä eteenpäin asiat onnistuvat aina vain paremmin ja paremmin.

      on pakko vielä sanoa tähän, että kaikki maailman suuret asiat ja tapahtumat ovat lähteneet liikkeelle pienestä ajatuksesta. sen voimaa ei voi vähätellä!

      mutta katsotaan nyt. paikkakunnan vaihdos näkyy vielä hyvin tuoreena tapahtumana, olet jo löytänyt useita hyviä puolia uudelta paikkakunnaltasi. siitä on hyvä jatkaa! työpaikalla on ilkeyksiä puhuvia ihmisiä, joiden seuraa kannattaa välttää. älä kuuntele, jos eivät suoraan sinulle puhu.

      työasiaan minä näen uuden sopimuksen, mihin sinä laitat nimesi luottavaisesti ja mieli hyvänä. taas joudut vaihtamaan työmatkaasi, mutta se kannattaa.
      löydät työtä, vaikka se aluksi tuntuu pätkittäiseltä tai muuten omituiselta vaihtelulta. aivan kuin sijaisuus, mutta siitä lähtee käyntiin sopiva työpaikka, minne jäät.

      rakkaus on asia, mikä säteilee sinusta silloin, kun opit kunnolla rakastamaan itseäsi. olet välillä liian rankka itseäsi kohtaan, mutta miksi? näen miehen jolla on varallisuutta, mutta hän ei ole vielä astunut sinun alueellesi. te vaikutatte suuren firman tai liikkeen asioiden kautta toisiinne, tarkoitan että teidän "paperinne" kohtaavat ensin toisensa, mitä ne sitten ovatkaan. kyllä se hyvin menee, ota vain rennommin!

      t. Keskiyö

    • naturalia

      Kiitos paljon!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1840
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      836
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe