Kuka Paimiolainen tuppaa itsensä joka paikkaan ?

Tiedonhaluinen1

Pitää sellaista ihmeellistä ääntäkin.

26

880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paimijo

      ,,,Taaasto,,

    • tiedonhaluinenihmett

      Kaikella todennäköisyydellä SINÄ.Olet helppo tunnistaa,aivopierusi ovat sekaisin olevan pääsi tuotetta,postauksesi ovat helppo tunnistaa,oolet pohlö.

    • nyt toptykkänään

      Ihme aloitus taas...
      Yrität lypsää tänne joidenkin ihmisten nimiä.Mitä sinä siitä hyödyt?

      Ihmisiä on erillaisia, mikä kukaan on toista morkkaamaan.Ei oo kukaan toista parempi.Jokaisesta löytyy vikoja, myös sinusta ja minusta.
      Ettei tää nyt taas olis yritys nettikiusata ja haukkua jotakuta täällä ihan julkisesti ja nimellä, eihän???

      • ääshole

        Aivan,ihme aloitus,ja jatkuu vielä ihmeellisempänä,ettet vaan ole itse se joka aloitti?


      • hyi ökö
        ääshole kirjoitti:

        Aivan,ihme aloitus,ja jatkuu vielä ihmeellisempänä,ettet vaan ole itse se joka aloitti?

        Nimimerkkisi paljastaa, että se olet sinä XD


      • että paljastut

        Pelottaako?????


    • otux

      Koskelan poika ollu taas nesteellä ilmaisen verkon äärellä kyttäämässä...

      • ewc2c2

        Friiggi, laittelee nimiä nettiin...mikäs on omasi, laita sekin, kaipa senkin laitat....


      • Opettajajien kauhist

        Tarkkailuluokalla 6 vee


    • ei ketään ei mitään

      Se on se utelias tiedonhaluinen aloittaja, joka vikisee, kun ei tiedä mistään mitään ja on kovin huomionhakuinen.
      Parasta kenenkään olla kertomatta yhtään mitään sille.

    • mää sen tiäsin :)

      "Sairaan utelias" , on oikea vastaus :)

      • murukakkut

        On noita joiden olis tiedettävä kaikkien asiat,silti eivät tiedä yhtikäs mitään.
        Toljotetaan leuat auki ,niin että suupielistä kuola valuu.

        Koetetaan kätkeytyä tyylillä "pää pensaaseen" Kun tulee tosi paikka ollaan valmiita parkumaan ylläpidolle ,poistamaan äkkiä viestiketju pois.


      • viitton&ärähtelen
        murukakkut kirjoitti:

        On noita joiden olis tiedettävä kaikkien asiat,silti eivät tiedä yhtikäs mitään.
        Toljotetaan leuat auki ,niin että suupielistä kuola valuu.

        Koetetaan kätkeytyä tyylillä "pää pensaaseen" Kun tulee tosi paikka ollaan valmiita parkumaan ylläpidolle ,poistamaan äkkiä viestiketju pois.

        Älähän nyt,jospa vähän kaivetaan pintaa syvemmältä.Tässä varmaan kyse on väärinymmäryksestä.
        "Tuppautuu toisten seuraan"Ilmeisesti aloittaja ei tiedä normaali käytäntöä,kun tapaa ystävän/tutun tmv.Yleesä jäädään vaihtamaan kuulumisia.
        "Pitää outoa ääntä"Se ääni muodostuu suusta,ja sitä kutsutaan puheeksi.

        Aloitaja ei selvästi ole joutunut tämän kaltaiseen tilanteeseen.Syitä voi olla monia esim.Kotikasvatus on se jossa opitaan elämän aakkoset,jos kotona murahdellaan tai käytetään käsimerkkejä,silloin on tällainen tilanne varmaan oudon näköistä.

        Suosittelen käyttämään vaikka nettiä apuna,oletan että se on sentään tuttua
        ettei tarvitse rautalangasta vääntää.Onhan ainakin aloittaja saanut päästettyä mölinät tänne suoleenkin,ja isoa G:eetä käyttämällä löytyy neuvoja jokapäiväiseen elämään.


      • niimpäniin
        viitton&ärähtelen kirjoitti:

        Älähän nyt,jospa vähän kaivetaan pintaa syvemmältä.Tässä varmaan kyse on väärinymmäryksestä.
        "Tuppautuu toisten seuraan"Ilmeisesti aloittaja ei tiedä normaali käytäntöä,kun tapaa ystävän/tutun tmv.Yleesä jäädään vaihtamaan kuulumisia.
        "Pitää outoa ääntä"Se ääni muodostuu suusta,ja sitä kutsutaan puheeksi.

        Aloitaja ei selvästi ole joutunut tämän kaltaiseen tilanteeseen.Syitä voi olla monia esim.Kotikasvatus on se jossa opitaan elämän aakkoset,jos kotona murahdellaan tai käytetään käsimerkkejä,silloin on tällainen tilanne varmaan oudon näköistä.

        Suosittelen käyttämään vaikka nettiä apuna,oletan että se on sentään tuttua
        ettei tarvitse rautalangasta vääntää.Onhan ainakin aloittaja saanut päästettyä mölinät tänne suoleenkin,ja isoa G:eetä käyttämällä löytyy neuvoja jokapäiväiseen elämään.

        :)


    • ja trollaan liedossa

      minä käyn paimiossa

    • viallinen mieli

      On ne hel..... uteliaita jotkut.Tyhjästä juttua vääntää.

    • rakonöhtä

      Onko se sulta jotenkin pois, jos toiset on suositumpia?
      Toisten ääni miellyttää kaikkia, ehkä sun vaan ei....kateus, se on taudeista pahin XD

    • pallinius

      saan äänekkään voimakkaan orgasmin, niin itken joo ja sit se itkuisuus jää kyllä koko päiväksi (jos siis seksiä on jo aamulla)... Että sen näkee naamasta, kun on saanut! :D

      • kurkku&händy

        Tämä selvittää eräiden naamataulun asennon :=


    • tulen paimioon

      mä tuppaudun

    • pidin ääntä

      minä sinne

    • siitä ääntä

      en pidä

    • Jäk-jäk

      MINÄ ! MINÄ TIEDÄN !

      • Aina valmiina.

        Mulla on kuudesti laukeva kulli.


      • Nopp
        Aina valmiina. kirjoitti:

        Mulla on kuudesti laukeva kulli.

        Kuka on se hoitsu mikä on s-marketin kassanhoitaja?


    • sinäpä

      minä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe