Helsingin miitti LA 19.7.

Ehdottelija

Nostan tämän nyt vielä omaksi aloituksekseen kun kaikki vaan kyselee miitistä ja jostain fb-ryhmästä eikä kukaan näköjään lue ketjun viestejä. Ehdotukseni:


LAUANTAI 19.7. klo 14
Ruttopuisto eli Vanha kirkkopuisto
Lönnrotinkadun puoleinen pääty
Paikalle tuleville tuntomerkiksi jonkinlainen ketju tai nauha ranteeseen!

Kaatosateen sattuessa tapaaminen Kampin metroaseman "vanhan päädyn" tasanteella, R-kioskin vieressä.

Mitään FB-tapahtumaa ei ole, koska kaikki ihmiset eivät ole Facebookissa, varsinkaan yksinäiset.

39

461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rutto tarttuu

      Mitä sitten? Pönotämme kirkon portailla kuin ihmettä odottaen?

      • nauhakasta

        Ehkä jotain tapahtuakin ;D
        Mut joo tulossa ollaan!


    • Rutto tarttuu

      Eli samaa olutpöhnäisten örvellystä kuin muukin. Ei kiitos.

      • ..........

        Jos ehdotettu vaihtoehto ei kelpaa niin voit toki ehdottaa jotain muuta mahtavaa. Ketään ei varmaan haittaa, vaikka laatisit kymmenkohtaisen päiväohjelman. Tuo on niin kovin tyypillistä, että haukutaan esitetyt ideat huonoiksi, muttei itse tarjota tilalle yhtään mitään.


    • tit man boobs

      Tulen paikalle ja otan omat juomat mukaan.

    • pöhnä

      Mä en ainakaan aio juoda. Örveltämisestä en osaa sanoa. Jos jotain ei kiinnosta tulla niin tarviiko sitä mainostaa, vai pitäiskö tässä alkaa suosustuttelemaan, "tulisit nyt". Ei oo mikään pakko.

      • Rutto tarttuu

        Kaltaistesi pölvästien vuoksi nuo miitingit eivät juuri kiinnosta.


      • pöhnä
        Rutto tarttuu kirjoitti:

        Kaltaistesi pölvästien vuoksi nuo miitingit eivät juuri kiinnosta.

        No voi harmi. Kaipaamme niin kovasti juuri sinun seuraasi.


    • EnMuistaSalasanaani!

      Tulossa! :) Ei mulla pitäis olla mitään menoa. :)

    • ichbinsja

      Hei, tulisin sinne. Olen niin yksin, että teen mitä tahansa tutustua ihmisiin ja tavata heitä. - Mutta, missä tuo vanha kirkko on; paitsi Lönnrotinkadulla? Antakaa tarkkaat ohjeet.

      • tarkka sijainti

        60°09′58″N, 24°56′23″E.


      • nuo on mun kamut

    • i'll kill MB-spammer

      Tulen täältä Turusta mukaan. Pakko tulla, kun täällä on jo niin kuollutta.

    • 30v m

      Pitäskö tulla?Yksinäinen jo 10v.

    • AP Ehdottelija

      Katsoin kalenteria ja havaitsin vasta nyt, että vaikka itse ehdotin tätä ajankohtaa, minulla on juuri silloin pakollinen meno, jota ei voi siirtää. Vähän noloa juu. Mutta eihän se miitti minun paikallaolostani ole kiinni, joten menkää te muut, joita kiinnostaa.

    • jokuvaan22

      Aina sitä jotain keksii porukalla, ja jossei keksi niin seura on väärää, eikä tule oikeasti juttuun.. Jos yhtään samanhenkisiä niin tekemistä löytyy ja keksii! :)
      Kaikki innokkaat paikalle vain!
      Olen 22v mies ja tulossa mukaan.

    • yxin yxiössään

      Mennäkö vai eikö mennä... Kun olen 49-v. naisihminen, ja jos muut porukasta on 20-30-vuotiaita. Jos kerran se ikä on jokin big issue... vaikkakin olen nuorekas enkä mikään kääkkä.

      Olisko tuonne menossa ketään muita mun ikäluokasta? Saattaahan olla että joka tapaukses pamahdan paikalle silkasta mielenkiinnosta.

      • ujostiina

        Minä olen kymmenisen vuotta nuorempi kääkkä, ja saattaisin tulla paikalle.


    • Kiinnostaapitietää

      Oliko teillä tämä miitti? Kuinka sujui? :)

      • vielä ehdit mukaan

        Oot 14 tuntia etuajassa.


    • mis ootte

      Oon tääl. Ei näy ketään.

      • oliko yllätys?

        Ei tietenkään. Huijausta koko homma.


      • mutta...
        oliko yllätys? kirjoitti:

        Ei tietenkään. Huijausta koko homma.

        Eikö kukaan minun lisäksi ole tullut huijatuksi?


      • oliko yllätys?
        mutta... kirjoitti:

        Eikö kukaan minun lisäksi ole tullut huijatuksi?

        Joskus aikanaan kun pyörin sinkkupalstalla, siellä järjestettiin koko ajan jotain tapaamisia, joihin kukaan ei koskaan mennyt, ei edes 'järjestäjä'. Sillä palstalla ei muutenkaan ollut mitään järkevää juttua.


      • oliko yllätys?
        oliko yllätys? kirjoitti:

        Joskus aikanaan kun pyörin sinkkupalstalla, siellä järjestettiin koko ajan jotain tapaamisia, joihin kukaan ei koskaan mennyt, ei edes 'järjestäjä'. Sillä palstalla ei muutenkaan ollut mitään järkevää juttua.

        Pointtina siis, että ihmiset osaavat suhtautua tällaisiin nettihuuteluihin skeptisesti. Siksi sinkkutapahtumia pitäisikin järjestää jonkun uskottavan tahon toimesta.


      • noeisemitään
        oliko yllätys? kirjoitti:

        Pointtina siis, että ihmiset osaavat suhtautua tällaisiin nettihuuteluihin skeptisesti. Siksi sinkkutapahtumia pitäisikin järjestää jonkun uskottavan tahon toimesta.

        No pidän sitten miittiä yksikseni. Teiltä jäi bileet väliin, multa ei!


      • 1 man party
        noeisemitään kirjoitti:

        No pidän sitten miittiä yksikseni. Teiltä jäi bileet väliin, multa ei!

        Aika ahdistavaa kyl istuskella yksikseen. Röökiä ketjussa että näyttäisi siltä kuin olisi joku "syy" olla täällä. Ja välillä kännykänräpläämistä (näitä viestejä tänne). Onneksi äiti sattui soittamaan edes. Noh mikä ei tapa vahvistaa. Alkaa melkein jo tottua ihmisten parissa olemiseen. Paras lähteä ennenkuin tottuu ja joutuu taas totuttelemaan yksinäisyyteen.


      • dfghujikopå
        oliko yllätys? kirjoitti:

        Pointtina siis, että ihmiset osaavat suhtautua tällaisiin nettihuuteluihin skeptisesti. Siksi sinkkutapahtumia pitäisikin järjestää jonkun uskottavan tahon toimesta.

        eurosinkut.net


      • nothanks
        dfghujikopå kirjoitti:

        eurosinkut.net

        Noissa sinkkujutuissa tökkii se että on tausta-ajatuksena jonkinlainen parisuhteen muodostaminen enkä ole ainakaan tämän palstan naisten kriteerien mukaan "hyvä mies". Aiheuttaisin pelkän pettymyksen, tuntuisi ikävältä itsellenikin.


    • No, minuakin "huijattiin", eli kukaan ei varsinaisesti näyttänyt siltä että olisi odottanut minua tai meitä kaikkia sinne. Kiertelin siten että varmasti minut näki, ja seisoskelin ilman seuraa paikallanikin jalkakäytävällä. Minä olin se keltapaitainen heppu valkoisissa housuissa joka tuli ajoissa ja lähti pois klo 14.10 sinne Pursimiehenkadun pitseriaan.

      Yksi nuori mies oli kahden koiran puhelintaan räpläten liikkeellä, yksi tyttö söi ruisleivän, ja ennen klo 14 vihittiin yksi pariskunta joka matkusti RollsRoycellä pois. Jos joku oli sen näköinen että hänella oli syy olla siellä kaupunkilaisten olohuoneesa en ehkä katsonut kahdesti.

      Kiva reissu kaiken kaikkiaan kun keli on upea ja harvoin käy kaupungissa, mutta yksin se meni kuten aina ennenkin. Toisaalta jännitikin vähän tuleeko vain joku tatuoitu tupakoitsija ja hän sitten edellyttää kahdenkeskistä seuraa koko illaksi.

      • törkeetä

        Mulla kyllä meni nyt tietämättäni tämä miitti ohi.
        Jos sulle tehtiin oharit niin onpas todella törkeätä. Älä kuitenkaan vaivu mihinkään masikseen. Mä olen ainakin ihminen joka saapuu paikalle jos lupaa.


      • se sama
        törkeetä kirjoitti:

        Mulla kyllä meni nyt tietämättäni tämä miitti ohi.
        Jos sulle tehtiin oharit niin onpas todella törkeätä. Älä kuitenkaan vaivu mihinkään masikseen. Mä olen ainakin ihminen joka saapuu paikalle jos lupaa.

        Ei minulle tehty eriksen ohareita, tulijoita "palstan lukijatapahtumaan" vaan oli vähän emmekä me tunnistaneet toisiamme. Tällaisen tapaamiseenhaan on vapaa & vapaaehtoinen pääsy - esimerkiksi sillä riskillä että jos tulijoita on kaksi niin toinen on 15 v älykkö ja toinen 65 v käsityöläinen.

        Ja minulla oli varasuunnitelma mennä sinne tuttuun pizzapaikkaan, eli ennakoin tuon ettei tulijoita ehkä kuitenkaan tule tai en tunnista heitä. Sellainen piti olla myös jos tulijat ovat liian erilaisia, kaikki kun eivät välttämättä olisi olleet juuri minun seurastani kiinnostanut.

        Odotukseni oli siis oltava matalalla, vaikka pieni pettymyshän tuo silti oli. Tapahtuman odottaminen oli silti kivaa, vaikkei edes sen ehdottajastakaan ole tietoa minkälainen hän oli.

        Täsmämiittit toimisivat paremmin, mutta harvalla on profiilia jotta oppisi tuntemaan henkilöt niiden takana.


    • turhat miitit

      Eihän ne nämä onnistu jos ei mitään sähköpostisoitteitakaan vaihdeta...

    • Kannattaa ensi kerralla miitinjärjestäjän tehdä tänne käyttäjätili, josta näkee sähköpostiosoitteen. Miittiin osallistujat voivat sitten mailiin ilmoittaa tulostaan. Mielestäni on helpompi tulla miittiin kun tietää etukäteen millaista porukkaa sinne on tulossa. Helpompi suunnitella myös jotain ohjelmaa, jos tietää mistä asioista tulijat ovat kiinnostuneita.

      • se sama

        Tai sitten paikan pitää olla niin täsmällinen ettei tarvitse jokaiselta älypuhelimeen katsovalta koiranulkoiluttajalta kysyä "oliko meillä tapaaminen". Mitäs jos hän vastaa kyllä, vaikkei olisi S24-palstaa koskaan edes lukenut? No, voisihan sekin olla hauska tarina vaikkei hän kaveria olisi etsinytkään...

        Ohjelma-ajatuksen pitää olla kevyt josta voi jatkaa matkaa nopeastikin koska itse tuskin "massapostittavaa miestissiä" olisin tullut tapaamaan tuntia pidemmäksi ajaksi.

        Minulle tuo 19.7 oli oikein hyvä päivämäärä, silloin olisi ollut koko kesäilta aikaa jollekulle. Nyt se loppuilta meni tavalliseen tapaan kotiteatterielokuvaa katsellessa.


      • Jatkakaa

        Tuo aloitus oli ihan hyvä. Turha monimutkaistaa asioita. Tuo aika ei vaan käynyt riittävän monelle tai sitten riittävän moni ei uskonut kenenkään tulevan paikalle. Kannattaa yrittää vastaavanlaisia tapaamisia useita kertoja. Kyllä se siitä lähtee toimimaan.


      • Jatkakaa kirjoitti:

        Tuo aloitus oli ihan hyvä. Turha monimutkaistaa asioita. Tuo aika ei vaan käynyt riittävän monelle tai sitten riittävän moni ei uskonut kenenkään tulevan paikalle. Kannattaa yrittää vastaavanlaisia tapaamisia useita kertoja. Kyllä se siitä lähtee toimimaan.

        Kaipa tuokin on toimiva tapa, kun viime kesänä stadin miittiin saapui yli 10 palstalaista. :)


      • ehkä?
        Jatkakaa kirjoitti:

        Tuo aloitus oli ihan hyvä. Turha monimutkaistaa asioita. Tuo aika ei vaan käynyt riittävän monelle tai sitten riittävän moni ei uskonut kenenkään tulevan paikalle. Kannattaa yrittää vastaavanlaisia tapaamisia useita kertoja. Kyllä se siitä lähtee toimimaan.

        Tarkempi paikka esim. kirkon rappuset ois ehkä ollu hyvä.


      • Hippula hei!
        ccta kirjoitti:

        Kaipa tuokin on toimiva tapa, kun viime kesänä stadin miittiin saapui yli 10 palstalaista. :)

        Jep! Siellä me tavattiin, Postitalon portailla, ei siis siinä aseman puolella missä on se K-kauppa vaan siellä toisella puolella missä on enemmän portaita. =) Siitä lähdettiin sitten Kiasman nurmikolle jossa istuttiin useampikin tunti juttelemassa ja tutustumassa. Sitten tuli meidän FB-ryhmä, alkuperäiseltä nimeltä juurikin Kiasman nurmikko ja nyt joku keksi vaihtaa nimeä, Kaislan tiimalasit.

        Nyt vaan joku joka uskaltaa, ehdottamaan päivämääriä ja kellonaikaa ja sitten vaan siihen portaille odottelemaan ja tarpeeksi tuntomerkkejä esille! :)


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe