odotan...

kiharat hulmuten

innolla pääsyä Sea Breeze Beachiin ensi talvena, niin mielenkiintoista asiaa ja asianviertä on täältä luettu. Kivaa päästä itse toteamaan asioiden todenperäisyys Ja nauttimaan Goan ihanista ihmisistä ja auringosta.

12

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkaa odottava

      Minäkin odotan innolla Goaan pääsyä. En tosin mainittuun hotelliin, josta minulla ei kokemusta olekaan. On sinne vielä niin pitkä aika ja hirmuinen matkakuume. Helmikuussa turkkilaisin siivin HEL-BOM-GOI.

    • riviera

      Olen asunut ko hotellissa ihan ok keskiverto hotelli. Hintaan nähden ihan ok. Silloin ainakin perusasiat toimi.hyvä sijainti rauhallinen paikka. Viihdyn itse enemmän nykyään candolim puolella. Maksan huoneesta enemmän uusia hotelleja tullut paljon goalle. Olen ns. Paluu lomailija goalla. Monenen vuoden takaa . En hae enään uusia nähtävyyksiä vaan rentoa lomailua toki reissattua sielläkin tulee muihin osavaltioihin junalla on ihan hyvä matkustaa.

      • Intiafani

        Eikö sitä nyt muuta Intiasta löydy, kuin tuo Goa? Rantaviivaa Intiassa tuhansia kilometrejä!


      • riviera
        Intiafani kirjoitti:

        Eikö sitä nyt muuta Intiasta löydy, kuin tuo Goa? Rantaviivaa Intiassa tuhansia kilometrejä!

        Löytyy sieltä vaikka mitä jos haluu mennä muualle. Jokaisen valinnan vapaus luojan kiitos.


      • Matkaa odottava
        Intiafani kirjoitti:

        Eikö sitä nyt muuta Intiasta löydy, kuin tuo Goa? Rantaviivaa Intiassa tuhansia kilometrejä!

        Löytyyhän Intiasta vaikka mitä, rantaviivaakin, mutta Goa on aina Goa. Minua se kiehtoo, eikä kukaan pakota sinua sinne matkustamaan.


      • ei Goalle
        Matkaa odottava kirjoitti:

        Löytyyhän Intiasta vaikka mitä, rantaviivaakin, mutta Goa on aina Goa. Minua se kiehtoo, eikä kukaan pakota sinua sinne matkustamaan.

        Goa ei tod. iske matkakohteena Intiassa, sama kun kertoisi käynneensä Kanarialla taikka jossain muussa taviskohteessa. No , jos ei muualle osaa mennä...

        Onhan niitä Intiassa muitakin paikkoja, ei tarvitse valittaa venäläisitä, rikkinäisistä rantavarjoista taikka samoista aamiaisista, jostain tjären hotellista...


      • Paljon nähnyt
        ei Goalle kirjoitti:

        Goa ei tod. iske matkakohteena Intiassa, sama kun kertoisi käynneensä Kanarialla taikka jossain muussa taviskohteessa. No , jos ei muualle osaa mennä...

        Onhan niitä Intiassa muitakin paikkoja, ei tarvitse valittaa venäläisitä, rikkinäisistä rantavarjoista taikka samoista aamiaisista, jostain tjären hotellista...

        Miksi teillä on niin kova murhe muista Intian reissaajista? Kai sitä Ihminen saa mennä matkoillaan ihan mihin itse haluaa.Minä olen naimisissa intialaisen kanssa ollut jo yli11v.Me kierrämme Intiaa käymme muuten sellaisissa paikoissa mistä "normaali "turistilla ei ole hajuakaan puhumattakaan,että osaisi hakea tai mennä näihin paikkoihin.Minä inhosin Goaa sydämmeni pohjasta,mutta koska asumme Keralassa jota rakastan yli kaiken.Melle ei kuitenkaan ole mahdollisuutta rillutella yhdessä täällä koska naiset eivät voi naapiskella tansista alkoholista julkisesti käymme aina noin 3-4 kertaa sesongin aikana Goalla naapiskelemassa.Viime sesongin aikana menimme Aramboliin ja sinne jymähdettiin kumpikin,turha nipotella kyllä Goalla oikeasti on Ihanaa ja vapaa.Nyt pyöritämme pientä yritystä Arambolissa ja nautimme elämästämme.Ei muuta kuin Sunset ja rummut ihanat ihmiset ja aikaa.Naapiskelkaa älkää tuomitko toisianne nähdään.


      • ei Goalle
        Paljon nähnyt kirjoitti:

        Miksi teillä on niin kova murhe muista Intian reissaajista? Kai sitä Ihminen saa mennä matkoillaan ihan mihin itse haluaa.Minä olen naimisissa intialaisen kanssa ollut jo yli11v.Me kierrämme Intiaa käymme muuten sellaisissa paikoissa mistä "normaali "turistilla ei ole hajuakaan puhumattakaan,että osaisi hakea tai mennä näihin paikkoihin.Minä inhosin Goaa sydämmeni pohjasta,mutta koska asumme Keralassa jota rakastan yli kaiken.Melle ei kuitenkaan ole mahdollisuutta rillutella yhdessä täällä koska naiset eivät voi naapiskella tansista alkoholista julkisesti käymme aina noin 3-4 kertaa sesongin aikana Goalla naapiskelemassa.Viime sesongin aikana menimme Aramboliin ja sinne jymähdettiin kumpikin,turha nipotella kyllä Goalla oikeasti on Ihanaa ja vapaa.Nyt pyöritämme pientä yritystä Arambolissa ja nautimme elämästämme.Ei muuta kuin Sunset ja rummut ihanat ihmiset ja aikaa.Naapiskelkaa älkää tuomitko toisianne nähdään.

        Ei kova murhe, vaan ihmettelen, kun mennään Goalle kuin Intiaa ei muualla olisikaan, lisäksi kuitenkin matkan jälkeen valitetaan sitä ja tätä. Täälläkin palstalla on ihme vääntöjä mm. hotellin aamiaisen yksitoikkoisuudesta ja jostain aurinkovarjoista.
        Ymmärrän, että monikaan ei uskalla lähteä muualle Intiaan kiertelemään, kun pääsee vaivoin Goalle jonkun tjären matkassa taikka on oppinut matkaamaan ensin pakettimatkoillaan Goalle, ei siitä sitten uskalla reviiriä yhtään laajentaa. Tähän nyt tietty takertuu taas joku palstan "vaki-Goanpätijä" joka väittää käynneensä vaikka missä muualla Intiassa, mutta todellisuudessa täältä palstalata ei löydy sitten tietämystä mistään muualta kuin juuri Goalta ja sekin suureksi osaksi vain sieltä mihin matkatoimistot pakettilaisia vievät. Poikkeuksia tietty muutamia (mm. Perapappa, Omat matkat Intiaan, Alibaug) jotka käyvät joskus heittämässä kommenttia ja ovat matkanneet muuallakin Intiassa. Pakkaspakolaisella asiallisia kommentteja Goalta.


      • tutaruttaitutaa
        ei Goalle kirjoitti:

        Ei kova murhe, vaan ihmettelen, kun mennään Goalle kuin Intiaa ei muualla olisikaan, lisäksi kuitenkin matkan jälkeen valitetaan sitä ja tätä. Täälläkin palstalla on ihme vääntöjä mm. hotellin aamiaisen yksitoikkoisuudesta ja jostain aurinkovarjoista.
        Ymmärrän, että monikaan ei uskalla lähteä muualle Intiaan kiertelemään, kun pääsee vaivoin Goalle jonkun tjären matkassa taikka on oppinut matkaamaan ensin pakettimatkoillaan Goalle, ei siitä sitten uskalla reviiriä yhtään laajentaa. Tähän nyt tietty takertuu taas joku palstan "vaki-Goanpätijä" joka väittää käynneensä vaikka missä muualla Intiassa, mutta todellisuudessa täältä palstalata ei löydy sitten tietämystä mistään muualta kuin juuri Goalta ja sekin suureksi osaksi vain sieltä mihin matkatoimistot pakettilaisia vievät. Poikkeuksia tietty muutamia (mm. Perapappa, Omat matkat Intiaan, Alibaug) jotka käyvät joskus heittämässä kommenttia ja ovat matkanneet muuallakin Intiassa. Pakkaspakolaisella asiallisia kommentteja Goalta.

        Täytyyhän sitä vanhan ihmisen aluksi mennä haistelemaan ja tunnustelemaan ilmapiiriä, ja siitä sit........- kun on nuori ja terve, niin kuuluu mennäkkin ennakkoluulottomasti paikasta toiseen, niin kuin meikäläinenkin aikoinaan


      • Omat matkat Intiaan
        tutaruttaitutaa kirjoitti:

        Täytyyhän sitä vanhan ihmisen aluksi mennä haistelemaan ja tunnustelemaan ilmapiiriä, ja siitä sit........- kun on nuori ja terve, niin kuuluu mennäkkin ennakkoluulottomasti paikasta toiseen, niin kuin meikäläinenkin aikoinaan

        No voihan sitä Goan käydä katsastamassa, jos haluaa massan mukana mennä...
        Intia on kuitenkin täynnä toinen toistaa kiehtovampia paikkoja, joissa voi vaan oleilla taikka sitten bilettää, Goalle ei tarvitse välttämättä mennä.
        Mikäs sen mukavampaa, kuin istuskella illan hämärtyessä parvekkeella, kuunnella heinäsirkkojen siritystä ja katsella lepakoiden lentämistä öisille retkilleen tummuvassa illassa. Jossain kaukana junan pilli huutaa.
        Päivällä voi kävellä puhtaalla merenrannalla monta kilometriä kaikessa rauhassa. http://aijaa.com/lYG5fx Auringonlaskun aikaan tulee jokunen paikallinen nuori rannalle viettämään aikaa ja pelaamaan lentopalloa ja kahlaamaan vedessä. http://aijaa.com/Vnvywf
        Aamuja tässä itselläkin sen verran, että mukavuutta arvostaa.


      • Mummeli +60
        Omat matkat Intiaan kirjoitti:

        No voihan sitä Goan käydä katsastamassa, jos haluaa massan mukana mennä...
        Intia on kuitenkin täynnä toinen toistaa kiehtovampia paikkoja, joissa voi vaan oleilla taikka sitten bilettää, Goalle ei tarvitse välttämättä mennä.
        Mikäs sen mukavampaa, kuin istuskella illan hämärtyessä parvekkeella, kuunnella heinäsirkkojen siritystä ja katsella lepakoiden lentämistä öisille retkilleen tummuvassa illassa. Jossain kaukana junan pilli huutaa.
        Päivällä voi kävellä puhtaalla merenrannalla monta kilometriä kaikessa rauhassa. http://aijaa.com/lYG5fx Auringonlaskun aikaan tulee jokunen paikallinen nuori rannalle viettämään aikaa ja pelaamaan lentopalloa ja kahlaamaan vedessä. http://aijaa.com/Vnvywf
        Aamuja tässä itselläkin sen verran, että mukavuutta arvostaa.

        Se on sitten tasan 1 kuukausi ja sitten intiaan 5kk.Pois täältä sateesta ja tulevasta talvesta kyllä matkakuume kohoamassa.Rattoisia reissuja


      • Aurinkotreffit
        Mummeli +60 kirjoitti:

        Se on sitten tasan 1 kuukausi ja sitten intiaan 5kk.Pois täältä sateesta ja tulevasta talvesta kyllä matkakuume kohoamassa.Rattoisia reissuja

        Marraskuun ekana lähtö ja kotiin huhtikuun 15 pv.
        Ei kovin harmita lähteä aurinkoa tapaamaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1635
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1275
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      90
      1182
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1106
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1102
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      991
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      942
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      907
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      771
    Aihe