Laihdutuskaveria Mikkelistä?

untuvainen

Olisipa kiva löytää joku jolla on painonpudotuksen suhteen suunnilleen samat tavoitteet, jakamaan kokemuksia, vinkkejä ym. Itse olen pituudeltani 166cm ja tavoitteena olisi päästä 60 kilon hujakoille, matkaa siihen on melkein neljäkymmentä kiloa... Jos kiinnostuit, jätä alle yhteystietosi. :)

6

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jyri---------

      oon nuori mies joka laihtunu paljon. ongelmana on miestissit eli manboobsit. ne on jääny. :/ onko vinnkejä?

      • TeijoTeippi

        teippaa ne kiinni rintaan.


    • Keski-ikäinen

      Aloittaja oletko mies vai nainen? Minkä ikäinen? Onko kenties nämä seikat tärkeitä ystävyydelle jota yhteinen yritys vaatii? Kerro jos olet tosissasi?

    • Mainen 47 v

      Mielenkiintoinen ajatus... tarvitsisi hyvän tsemppihengen... lähtisin varmaan mukaan!

      • Aikuinen nainen

        Minä myös kiinnostunut kimppalaihdutuksesta.....kuinkahan homma lähtisi liikkeelle?
        Pudotustarve parikymmentä kiloa....


    • Läskit veks

      Olisin sitä mieltä, että tarttis jonkun "ammatti-ihmisen" vetämään porukkaa vaan kuinka ja kuka sen järjestäisi! Ajatus hyvä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1706
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      95
      751
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe