Minut on nuijittu helvettiin asti

sertarter

En voi ikinä kelvata mihinkään. Olen niin saatanan tyhmä etten opi mitään ja mun pitäisi tappaa itseni mutten saa sitä tehtyä. Ihan turha kuvitella että mitkään saatanan terapiat auttaisivat mitenkään.

15

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zxczxcasdzxc

      Heipä hei. Sano saatanalle terveisiä.

    • Kysymys nro 1

      Syötkö jotain lääkkeitä?

    • eletäähän vain

      Kyllä sinullakin on taito oppia. Olet jossain varmasti hyvä. Ja tarvitaan täällä meitä hitaampisytteisiäkin - muuten ei olisi vertailuvaraa....

    • chyy

      Paine on kova ja vielä kovampi jos lyödään leima ettei kykene enää töihin. Tulee loisiva olo... Mitä tein tämän jälkeen? Menin avoimen yliopiston puolelle opiskelemaan vaikka en olekaan tällä hyödyksi kenellekään muuta kuin itselleni. Sanonta kuuluukin: jokainen elää ITSEÄÄN varten :)

    • Maseentuneet=Kuollei

      Oikea masennus on kuin olisi jalka poikki, ei sitä kävellä enää sen jälkeen. Mutta kuka vittu nyt haluaa elää ilman jalkaa? Ei ainakaan ihminen joka haluaa elämältä jotain

      • Kyllä moni elää ilman molempia jalkoja, jopa vielä ilman käsiäkin (neliraajahalvaantuneet).


      • Sinä=KuollutKivi
        outsider1 kirjoitti:

        Kyllä moni elää ilman molempia jalkoja, jopa vielä ilman käsiäkin (neliraajahalvaantuneet).

        Ne jotka tyytyy mitättömiin paskapäiviin loppu elämänsä. Mahollisuudet saada asioista iloa irti häviää niin vähään, että sisäisesti kuolee kokonaan. Ne jotka on jo kuolleita kiviä valmiiksi, jotka tyytyy päivittäiseen sonnansyöntiin, ehkä ne, joo


      • Sinä=KuollutKivi kirjoitti:

        Ne jotka tyytyy mitättömiin paskapäiviin loppu elämänsä. Mahollisuudet saada asioista iloa irti häviää niin vähään, että sisäisesti kuolee kokonaan. Ne jotka on jo kuolleita kiviä valmiiksi, jotka tyytyy päivittäiseen sonnansyöntiin, ehkä ne, joo

        Vaikutat melkoiselta ipanalta.


      • Kalju Pitkätukka

        Aika moni haluaa elää ilman jalkaa, jopa ilman jalkoja.

        Ihmiset saavat sisältöä elämään erilaisista asioista.

        Joku haluaa elää neliraajahalvaantuneenakin, joku toinen sen sijaan ei.
        Ymmärrän molempia.

        En varmaan ikinä pääse eroon masennustaipumuksestani, mutta elämä on elämisen arvoista silti.


      • KiviVastausTuliSielt
        outsider1 kirjoitti:

        Vaikutat melkoiselta ipanalta.

        Vaikutat melko yksinkertaiselta ja vajaalta


    • -ap

      Aion tappaa itseni, lopulta. Ei ole mitään syytä jatkaa. Ei ole elämisen arvoista tulevaisuutta.

      • jeesuksen palvelija

        Ei se noin mene. Muista jeesuksen opetus älä tapa. :) minäkin olin olen pohjalla, rupea ottamaan selvää maailman asioista. Rupea anarkistiksi. Ole joku jotain. Omilla aivoilöa ajattelevia tarvitaab aina joukkoihimme :)

        Tsemii


      • Tushka
        jeesuksen palvelija kirjoitti:

        Ei se noin mene. Muista jeesuksen opetus älä tapa. :) minäkin olin olen pohjalla, rupea ottamaan selvää maailman asioista. Rupea anarkistiksi. Ole joku jotain. Omilla aivoilöa ajattelevia tarvitaab aina joukkoihimme :)

        Tsemii

        aivoilöa ajattelevia tarvitaab, kyllä vaan!


    • wex

      Niin, olemme ihmisiä. Ihan normaalia.

    • Kaikki lähtee asenteesta ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 183
      1975
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      141
      1447
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe