Määrlahti+ Jehovat

oma uskonto

Millä ne saa uskomaan;ettei haluta niitä,meidän ovelle.
Useita kertoja ollaan sanottu,ei tehoa ei :( :(

Pyöreähkö nainen & pitkä laiha mies ovat asialla.

8

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ateisti

      Tiedän tyypit. Käyvät myös minun oveni takana. Ihan hatmittomia. Nopeiten pääsee eroon kun ottaa prosyyrit ja toivottaa hyvää päivänjatkoa.

    • Muori pohjolasta

      Neuvo, että ottaa esitteet, on Jehovien kanssa aika huono. Olen itsekin heidän kanssaan joskus ollut yhteydessä. Kun tulin itse uskoon (sanoin, että uskon Jeesukseen!) se viimein karkotti heidät. Tosin miehelleni ehtivät joskus tuputtaa, kun olen ollut poissa. Taisi olla viime kevät, kun ovikello soi ja mieheni meni avaamaan siellä oli tosin vain yksi mies. Hän oli jo ehtinyt antaa traktaatin miehelleni, mutta tempasin sen ja annoin takaisin ja sanoin, ettemme tarvitse heidän oppejaan. Uskomme Jeesukseen ja kaveri sai jalat alleen oli jo hieman iäkkäämpi mies.

      • MeitäLopultaUskoivat

        Tosi harmillista,kun ramppaavat ovella- ehkä tylympi asenne auttaisi?? jOS EI KOHTELIAS KIELTÄYTYMINEN AUTA.


    • mulkhunheiluttaja

      Jos on nainen, kysyn haluatko nähdä mulkhuni, nii jo lähtee.

      • Toinen heiluttaja

        Kokeiltu nyt ja hyvin toimii.


    • en avaa

      Meillä ei avata heille ovea, hyvin yksinkertaista. Ei se ole estänyt heitä laittamasta lappua postilaatikkoon kuitenkaan ja huomasin samalla että kirjaavat muistiin missä käyvät ja kelle jakavat lehtisiään.
      Ystävällisesti sanomalla "ei kiitos" ei mene heille jakeluun, siitä ne vaan innostuu.
      Tekis mieli kertoa muutakin mutten edes näin nimettömänä kehtaa laittaa nettiin, sen verran törkeää toimintaa on havaittu.

    • tullista tullut

      Olin juuri muuttanut paikkakunnalle, kun tiellä alkoi juttelemaan mukavan tuntuinen nainen, juteltiin aikamme, sanottiin päivää kun nähtiin. Eipä aikaakaan kun olivat ottaneet selvää missä asun, ja tulivat oven taakse, Jehovat perhana! Eikä millään meinanneet uskoa että ei tarvitse tuputtaa ja takansytykkeet on omasta takaa. Onkohan ne aivopestyjä kaikki kun järkipuhe ei tehoa.

      • Pintius Polatus

        Ne on kato kusesa itekki. Pittää tehä niin ja niin palijo käännytystyötä ja se pittää raportoija pääpelsepuupille ja jos ei homma toimi niin tulle tupen rapinat. Se jehovatouhu on yhenlaista orijuuttamista ja ku nämä raukat siihen repsahtaa niin eihän ne uskalla erotakkaan. Kusesa ovat mutta iteppä ovat osansa valinneet. Johtojehovat vain kerrää rahat ja ellää ku siat pellosa. Sammaa hommaa se on lestatialaisillakin ja varmasti monella muullaki lahkolla. Eikähän nämä jehovan tojistelijat oo etes kristinuskovaisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      28
      5313
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      307
      3786
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      36
      2900
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2849
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      158
      2329
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2046
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      122
      1940
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1624
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      5
      1566
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      27
      1528
    Aihe