Ripsienpidennykset tippuu muutamassa päivässä!

harvaripsi........

Kävin kolme päivää sitten laitattamassa ensimmäistä kertaa ripsienpidennykset ammattilaisella ja heti seuraavana aamuna heräsin silmänaluset täynnä irtoripsiä! Ja joka aamu on tapahtunut sama. Omat ripset on tallella ja toisessa silmässäni on enää harvakseltaan muutama pidennys! Nukun selälleen, mutta ei mitään tietoa mitä nukkuessani teen kun ripset näin tippuilee yön aikana!?! En käytä silmämeikkiä enkä päivän aikana hiero silmiä tai muuten rasita pidennyksiä. Ripset ei tunnu eikä häiritse mitenkään. Onko tää normaalia että jos yön aikana vaikka tietämättä nukkuisi mahalleen, pidennykset lähtee heti pois? Vai onko liima ollut huonoa? Harmittaa kun odotin kovasti ja maksoin maltaita alkuun kauniista ripsistä ja nyt on muutamassa päivässä niistä muuttunut harvat ja rumat. Muutaman viikon päästä on huolto, mutta siitähän tulee pian uusi laitto kun ei oo mitään mitä huoltaa!

5

8895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ripsiteknikko

      Mitä luultavammin liima on huono tai oikeastaan pilalla, ehkä helteistä johtuen. Suosittelen ottamaan yhteyttä tekijään, jotta tekijäkin saa mahdollisimman pian tiedon huonoksi menneestä liimasta! Itselläni on viikon takuu pidennyksille, ehkäpä hänelläkin ja saisit uuden laiton..

    • aloittaja........

      Ilmoitin asiasta tekijälle, ei takuuta... Ei uskonut johtuvan liimasta, vaan selitti kaikenlaista muuta mihin hän ei voi vaikuttaa... Kiva..

      • aadaeleonoora

        Asiaan voi olla monia syitä.
        1.Huonoliima ja/tai tekijä
        2.hormonit
        3.ehkäisyvalmisteet, raskaus, synnytys (voi vaikuttaa vielä vuodenkin päästä kunnes hormonit rauhottuu)
        4. Omega3 valmisteet
        5. Käyttikö tekijäsi primeria ennenkuin laittoi ripset?
        6.ripsien huolellinen putsaus ennen pidennyksiä. Koska näin kovilla helteillä naama hikoilee ja valuu ripsiin joten ripset voi sen takia hylkiä liimaa
        7. Jos laittaessa vuotaa kovasti silmät voi sekin vaikuttaa asiaan.
        Ja aina ennenkaikkea reklamaatio tekijälle, ei ehkä kannata kovi kärkkäästi heti valittaa kun syitä voi olla monia ja jos olet kokeillut useamassa eri paikassa ja aina käy noin, niin mitä luultavammin syy ei ole tekijässä ainakaan:)


    • LL toimii!!

      Etsi lash lovers tekijä, et kadu! Ovat kullanarvoisia!

    • caramba

      Mä olen laitattanut 4-5krt ja mulla on pysyneet tosi hyvin jopa 2kk, en käy saunassa, nyt olen menossa uuteen paikkaan ja näin arvosteluja kyseisestä paikasta että hieman arveluttaa, otin sen Facediilitarjouksena.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2052
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1115
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      131
      1027
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      847
    Aihe