Pullukat naiset ja lapset.

normi mies

Niitä oli taas uimaranta täynnä! Jos niillä on miehet mukana-ne on hoikkia kun silakat tuhtien vaimojensa rinnalla. MUTTA miksi vielä lihotatte lapsennekin?Ettekö ajettele heidän terveyttään?

30

385

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies ei nimeä

      Tuo suuntahan on ollut jo monena kesänä havaittavissa...

    • Osa tälläisistä tuntemista tapauksista ovat totaali yh-äitejä.
      Eli lapsen kanssa 24/7.
      Eikä välttämättä ole sitä tukiverkostoa joka ottaisi lapsen hoitoon liikunta harrastuksen ajaksi.

      • Yh äiti

        Ei se liikunnan puute vaan ruokavalio... Et voi laihtua/pysyä laihana pelkällä liikunnalla!! Mutta pelkällä ruokavalion muutoksella voit laihtua! Huono tekosyy tuo yh!


      • ...

        Ja mikä estää liikkumasta lapsen läsnäollessa? Liikkua voi missä tahansa, sen voi tehdä vaikka tietokoneen tai tv:n vieressä. Sen kun alkaa esim. hypellä, tehdä kyykkyjä, punnerruksia, vatsarutistuksia tai nostella jotain, ihan mitä tahansa, missä on edes vähän painoa. Liikkumista on vaikka kuljeskelu ympäri huonetta. Jos asuu kerrostalossa eikä ihan ensimmäisessä kerroksessa ja on käyttänyt hissiä, niin liikuntaa voi erittäin helposti lisätä lopettamalla sen käytön. Kun käy kaupassa, niin sen voi hoitaa kävellen, ellei kauppaan ole useita kilometrejä.

        Liikkuminen ei edellytä mitään varsinaista harrastusta ja lapsen kanssa ollessahan sitä vasta pitäisikin liikkua, jotta lapsi saa hyvää esimerkkiä. Voi liikkua jopa ihan yhdessä sen lapsen kanssa. Kohtuullinen liikunta on vain ja ainoastaan hyväksi lapsillekin toisin kuin se, että kasvatetaan heistä sohvaperunoita.

        Ja kuten todettu, niin painonhallinta on enemmän kiinni ruokavaliosta kuin liikunnan määrästä, huomattavastikin enemmän.


      • selityksiä
        Yh äiti kirjoitti:

        Ei se liikunnan puute vaan ruokavalio... Et voi laihtua/pysyä laihana pelkällä liikunnalla!! Mutta pelkällä ruokavalion muutoksella voit laihtua! Huono tekosyy tuo yh!

        On monta liikuntalajia jota voi harrastaa yhdessä lapsen kanssa, siinä samassa lapsi liikkuu ja oppii siihen että ruumis tarvii liikuntaa kun se on osa normaalia elämää. Onko mammoille jo lapsesta saakka opetettu että liikunta on epämiellyttävää? Siltä näyttää...


      • selityksiä
        ... kirjoitti:

        Ja mikä estää liikkumasta lapsen läsnäollessa? Liikkua voi missä tahansa, sen voi tehdä vaikka tietokoneen tai tv:n vieressä. Sen kun alkaa esim. hypellä, tehdä kyykkyjä, punnerruksia, vatsarutistuksia tai nostella jotain, ihan mitä tahansa, missä on edes vähän painoa. Liikkumista on vaikka kuljeskelu ympäri huonetta. Jos asuu kerrostalossa eikä ihan ensimmäisessä kerroksessa ja on käyttänyt hissiä, niin liikuntaa voi erittäin helposti lisätä lopettamalla sen käytön. Kun käy kaupassa, niin sen voi hoitaa kävellen, ellei kauppaan ole useita kilometrejä.

        Liikkuminen ei edellytä mitään varsinaista harrastusta ja lapsen kanssa ollessahan sitä vasta pitäisikin liikkua, jotta lapsi saa hyvää esimerkkiä. Voi liikkua jopa ihan yhdessä sen lapsen kanssa. Kohtuullinen liikunta on vain ja ainoastaan hyväksi lapsillekin toisin kuin se, että kasvatetaan heistä sohvaperunoita.

        Ja kuten todettu, niin painonhallinta on enemmän kiinni ruokavaliosta kuin liikunnan määrästä, huomattavastikin enemmän.

        Totta tuo viimeinen lause muttei lihaksia huolleta pelkällä syömisellä. Lihas kuluttaa levossa enemmän energiaa kuin läski joten liikkua kannattaa ja kasvattaa sitä lihasmassaa. Laiha läski on ällöttävää.


    • Miksi? siksi

      Koska kukaan ei tykkää luurangoista

    • En käsitä

      Eipä se toinen ääripää eli lihavuuskaan ole sen parempi vaihtoehto. Mikä siinä on niin vaikeaa pysyä normaalipainoisena?

    • hra vanhempi

      Olen huomannut saman että monesti perheissä mies on hoikka/normaalipainoinen , mutta vaimo ja lapset ovat pyöreitä. Ja kun katsoo niiden eväitä-se on sipsi-limu ja karkkia.Ei näy hedelmää eikä ruisleipiä tms. Kuitenki neuvolassa lasten painoon on takuulla kiinnitetty huomiota.Ei se lapsen vika ole vaan silloin pitäisi suuunnata katse vanhempiin. Ei ennen näkynyt noin paljon ylipainoisa äirjä lapsineen rannoilla...

    • vastaveto

      Onhan noita pulskia isomahaisia miehiäkin joilla vaimo on hoikka ja lapsetkin normaaleja.

    • ...........

      Kouluissahan on vähennetty liikuntatunteja ja melkein joka koulussa on nykyään karkki- ja limsa-automaatit josta muksut voivat ostaa herkkuja. Nykyään vanhemmilla on niin kiire ettei ehdi ja jaksa laittaa kotona ruokaa vaan ostetaan niitä pizzoja ja hampurilaisaterioita. Nykyään porukat liikkuu autoilla tai busseilla, jopa lapset menee lyhyenkin matkan bussilla kouluun ettei tarvi kävellä tai kulkea polkupyörällä. Vapaa-ajat muksut sitten pelaa tietokonepelejä, eivät enää liiku pahemmin ulkona pelaamassa futista jne... Nykyään kaikkiin valmisruoka-aineksiin on ympätty rasvaa, sokeria ja suolaa eli ei ihme jos nuoretkin lihoo. Mutt aloituksessa on menty ääripäähän, on niitä hoikkiakin perheitä vaikka millä mitalla. On niitäkin perheitä, joissa syömisiä kontrolloidaan liikaakin, lapset ovat anorektisen laihoja. Mutt eipä tuo lihavuusilmiö rajoitu pelkästään Suomeen vaan on jo maailmanlaajuinen ilmiö.

      • Jep jaa ei

        Eipä noita automaatteja ole enään vuosiin ollut kouluissa. Ruuan suhteessa olet oikeassa, valitettavan monet käyvät hesessä tai kebabpizzeriassa vetäsemässä töiden jälkeen lapsienhakemisen jälkeen nopeat "ateriat". Valmisruoat ovat paskaa, senhän nyt kaikki tietävät. Ja juuri sitten on joitakin jotka menevät liiallisuuksiin noitten ruuan tarkkailemisessa ja kalorien laskemisessa. Ite urheilen joka päivä, pyöräilyä ja salia tai jos ei huvita mitään tehdä niin kuitenkin joka päivä sali. Talvella lätkää ja salia. Syksyllä/keväällä lenkille vaikka juoksemista vihaan. Välillä tulee syötyä burgeri/pizzaa mutta ei se haittaa MITÄÄN kunhan se ei ole mikään 3x viikossa oleva homma.


    • läskiäiti

      Meidän perheessä molemmat vanhemmat on ylipainoisia, lapset normaalipainoisia. Lapsia kannustetaan liikkumaan, ja tuntuvat kyllä kannustamattakin sitä tekevän. Syömisiin kiinnitetään huomiota, itsekin tässä yritetään syödä terveellisesti. Perusterveet jutut opetetaan, viisi ateriaa päivässä, kasvispuolta on pakko ainakin maistaa.

      Mutta, entäs kaverit. Itse huomaan erityisesti lapsissa lihavuutta. On monenlaisia kombinaatioita vanhemmissa kyllä, toinen tai molemmat ylipainoisia. Sitä on yhtä paljon, että vainmies on lihava kuin että vain nainen on lihava. Ihmettelen sitä, että nykytiedolla lapset saavat syödä ihan mitä sattuu. Joka päivä herkkuja, ruoka on ranskanperunaa ja nugettia tai syödään pitsaa tai hampurilaista. Tämä ärsyttää kun omille lapsille joutuu sitten vääntämään taas rautalangasta että meillä ei syödä niin ja nyt ei voi mennä kaverin perheen kanssa taas kerran ulos syömään. Itsekin välillä herkutellaan, muttei se saa jokapäiväistä olla. Liikuntaa nämä kaverilapset eivät juuri harrasta, kun meidän lapset pyytävät pelaamaan pallopeliä tai yleisurheilukentälle tms. usein varsinkaan tytöt eivät suostu. Poikkeuksiakin on, mutta jotenkin huolestuttavaa. Eihän kaikki liikunta kiinnosta kaikkia, mutta olisi hyvä löytää laji tai pari.

      Mutta se syöminen. Herätkää hyvät vanhemmat! Itse en kehtaa kenellekään suoraan sanoa, varsinkin kun itse olen aika läski, mutta puhun kyllä vieraidenkin lasten kuullen, ettei ole hyvä koko ajan syödä herkkuja. Tarjotaan terveellisiä herkkuja kuten vesimelonia, mansikoita, kun kylässä lapset saavat karkkia, jätskiä, sipsiä, mehua....

      • Näin teet prkl

        Näytät kuvan jostain ääriläskistä ja sitten jostain anoreetikosta ja sanot että tän takia me ei syödä paskaa eikä syödä tosin liian vähänkään.


    • entä jos?

      Yhteiskuntamme perheet lihovat ja kohtapuoliin jos sama vauhti jatkuu-pitää perustaa lisää sairaaloita joissa on erityistukevat pyörätuolit.sairaalasängyt ,leikkausalustat jne kun väki painaa yli 200kg....ja lihavuusleikkauksia tehdään teineille jo...Huh,,,

      • Helppo life läskinä

        Joo joo ois kiva vaan, vois itekkin häpeilemättä rupsahtaa ja läskittyä, ei tarvis huolehtia ettei naisseuraa olis vaikka olisi lihava sipsiä mussuttava laiska paska. Antaa ihmisten lihoa vaan.


      • hui..olkoot
        Helppo life läskinä kirjoitti:

        Joo joo ois kiva vaan, vois itekkin häpeilemättä rupsahtaa ja läskittyä, ei tarvis huolehtia ettei naisseuraa olis vaikka olisi lihava sipsiä mussuttava laiska paska. Antaa ihmisten lihoa vaan.

        Ei se pullakkuus ole easy lifea myöhemmin kun piikität ittees insuliinia korkeitten sokereitten takia...tai polvet ei kestä painoa...Eikä jaksa tehdä töitä eikä liikkua sitä vähääkään..


      • uimari z
        hui..olkoot kirjoitti:

        Ei se pullakkuus ole easy lifea myöhemmin kun piikität ittees insuliinia korkeitten sokereitten takia...tai polvet ei kestä painoa...Eikä jaksa tehdä töitä eikä liikkua sitä vähääkään..

        Katsoin rannalla ja toetsin saman kuin ap..Pullakoita perheitä oli enemmän kuin normivartaloisia.


    • arvot?

      Eikä tarvitse mennä uimarannalle-tämän pulskistumisen huomaa jo kaupassa...puhumattakaan rannnoilla..Miten ette välitä lastenne kunnosta? Terveydestä?

    • eiköhän mieheni salaisuus ole pitää minulla kiloja, ettei muut miehet kyylää kun tulee suoriakin ehdotuksia mutta tässä saarnasin miehelleni kiloista.
      kuulin häneltä kun aloin laihduttamaan miksi menen syömään äitini herkkuja kun en syö hänen herkkujaan (fazerin suklaalevyä)
      mutta kun olen kouluttanut miestäni, vähän hänen kuri on nyt ihan armeija meininki, hän haluaa tukea minua.
      itkee nyt vuorostaan, että nyt sitten menet äitillesi syömään herkkuja kun kotona ei saa.
      pah sanoin minä, en syö jos se siitä on kiinni.


      koulutus kesti melkein vuoden ja kun hän näki tämän.
      http://www.youtube.com/watch?v=HSgUPqygAww

      sain kuulla sitten kaloreista.

    • uupsi

      ÄLKÄÄ LIHOTKO ENEMPÄÄ!!!! Laihdttakaa normipainoon ja mässyt pois.

    • Laihdutus kannattaa

      Sama koskee sekä miehiä että naisia ja kannattaa muistaa että lihavia miehiä on tilastoiden mukaan enemmän kuin lihavia naisia.

    • kaikkea on

      mikäs mies aloittaja on oikein miehiään kun miehiä katselee onko miehet komeita ja naiset vastenmielisiä vit.utaako kun miehet pussaavat naistansa ja leikkivät lastensa kanssa siksikö naiset on rumia itse kyllä tuijottaisin naisia ja pelkäisin että alkaa seisokki ja muut naiset huomaa sen ilmeisesti sinä katselet miehiä

    • normi mies

      Ihmetyttää toi naisetn ja lapsien lihominen ja miehet on hoikempia-en ole mikään setan jäsen. :) Katselen naisia mutta mielummin normaalipianoisia. Taitaa olla itselläsi jokin juttu kaapissa?

    • ähhhh...

      Naiset lihottaa lapsensa, jotta kokisivat itse olevansa hoikkia/normaaleja. Alentaa lapsen samalla tasolle kuin itsensä. Kipeetä.

      Kauniita 16-25 vuotiaita naisia ja naisenalkuja täällä biitsillä nyt, ihania ja jopa upeita kroppia. 30 puhuukin sitten paksut reidet, selluliitti, karmeet riippuvatsat. Oli sitten lapsia tai ei. Ihan muutama poikkeus löytyy, näistä varattuja 90%, valtaosalla näyttäisi olevan tautoitu, kalju ja melko lihaksikas mies muuten.

      Surullista katsoa avuttomien siiderivalaiden rantautunista hietikolle. Missä on greenpeace?

    • uimaranta+

      Mikäs muu kuin elintaso se lihottaa ja liikunnan puute. Mikähän siinä on että ne pulleat mamit vaan makoilee rannalla mutta ei ui..sekin polttaa kaloreita,Jos on mies mukana m´niin pääseehän äitikin uimaan vuorollaan..

      • minulle tulee vastaan ihan yksinkertainen takaisku, en voi näyttää paksuja reisiäni.
        vaikka mies olisi mukana, nyt olen puolittanut lapset ja käyttänyt päivällä puolet ja toisen puolen illalla. itse kävelen ihan muuten vain rannalle mennen
        vähän pitemmän reissun 8).
        lapset kuitenkin tarvitsee valvovan silmän rannalla muuten ne hukkuu matalampaankin veteen.
        joitakin pitää olla käsietäiselläkin veden äärellä, ettei huku.


    • man in hide

      En kommentoi-rvani on lihonut..

    • hampparia

      Kaikkein ensimmäiseksi pitäisi karkottaa ja häätää maasta nämä ameriikkalaiset ja muut pikaruokasikalaketjut.
      Vai haluaako joku elää amerikkalaista unelmaa ja tappaa itsensä syömällä?

      • terveysintoa

        Tuo pikaruoka harvoin syötynä ei lihota mutta jos se on jokaviikkoista ateriaa niin sitten kyllä lihoo.Eikö enää äidit ja isät tee tavallista kotiruokaa joka tulee halvemmaksi ja on terveellisempääkin.Tämä lihominen tosiaan näkyy ja tuleehan se kalliiksi yksilölle ja yhteiskunnalle.. -lihavuuden aiheuttamat sairaudet ja niiden komplikaatiot,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4177
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4026
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3642
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3029
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2751
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2528
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2528
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2406
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2299
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2245
    Aihe