haluan keskustella musiikista.

i love rock'n roll...

Rakastan musiikkia yli kaiken. En tunne monia joilla olisi samanlainen musiikki maku, joten on vaikeaa purkaa sitä iloa ja hämmennystä jota saan musiikista. Pidän siis oikeastaan kaikesta rokista, punkista, heavysta, progesta, klassisesta rokista.. Selitän aina kavereille jotain biiseistä ja soitan niitä mutta se lähinnä ärsyttää heitä, eivätkä he tiedä mistään mitään.. En itsekkään sano olevani mikään tietäjä, sillä olen syntynyt vasta vuonna 97, joten en ole elänyt rokin kulta-ajalla. Kaiken, minkä tiedän olen saanut internetistä tai kirjoista, eikä se tosiaan ole mitään. Olisi kuitenkin mukava puhua jollekkin suht omanikäiselle jos vaan mahdollista ja saada hyviä bändi ehdotuksia sun muuta :) Jos kiinnostaa niin voi laittaa sähköposti osotteen tuohon alas.

14

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MrJuha82

      Vinkki yhdestä hyvästä bändistä;
      Happoradio.

      • alottaja

        se ihan hyvä mielestäni mutta tykkään vähän raskaammasta


      • MrJuha82
        alottaja kirjoitti:

        se ihan hyvä mielestäni mutta tykkään vähän raskaammasta

        Vaikka Happo onki melko pop, niin ne päätyy kitararatkaisuissa hyvin raskaisiiin kitarakuvioihin.
        Tiedät tämän, jos vähänki ymmärrät musiikista =)

        On hienoa kun tulit kirjoittamaan tälle palstalle.
        Minä ainaki otan ilolla vastaan uusia kirjoittajia.
        Kiusata ei saa koskaan.
        Vitsailla saa, mut sarkastinenki huumori voi olla joskus kiusaamista.

        Piä lippu korkealla!
        Jotkut ihmiset on syntyneet voittamaan, vaikka oiski nurkassa lojumassa, kuten minä.
        Huomaa HUMANISMI.
        Musiikissa monet muusikot kannattaa pehmeitä arvoja ja on enemmän vasemmistolaisia ja ovat humanisteja.
        Hector tästä paras esimerkki.

        Kai sä tiiät tän Hectorin?
        Suomen vanhimpia muusikoita, joka tietääkseni on työstämässä levyä ulos.


    • southern rock

      Kokeile Lynyrd Skynyrd (etenkin uudempi tuotanto, jos haluu vähän raskaampaa), ja Molly Hatchet (vanhemmat levyt).

      • Queen of noise

        Joo tottakai tiiän hectorin. Ja joo lynyrd skynyrd on just hyvä pitäis ottaa kyl tarkempaa kuunteluu toi uudempi tuotanto jos on kerran hyvää


      • Queen of noise
        Queen of noise kirjoitti:

        Joo tottakai tiiän hectorin. Ja joo lynyrd skynyrd on just hyvä pitäis ottaa kyl tarkempaa kuunteluu toi uudempi tuotanto jos on kerran hyvää

        Nii ja kiitos asiallisesta ja valaisevasta vastauksesta. Ja ei mua nyt sentää kiusata mutta hermostutaa jiskus ku höpötän jostai mikä ei kiinnosta ketää. Eikä haittaa vaikka kiusattais se ei vaikuttais mihinkää. Oon ylpee mun musamausta. Ja hups nimimerkki vaihtu mutta iha sama


      • MrJuha82
        Queen of noise kirjoitti:

        Nii ja kiitos asiallisesta ja valaisevasta vastauksesta. Ja ei mua nyt sentää kiusata mutta hermostutaa jiskus ku höpötän jostai mikä ei kiinnosta ketää. Eikä haittaa vaikka kiusattais se ei vaikuttais mihinkää. Oon ylpee mun musamausta. Ja hups nimimerkki vaihtu mutta iha sama

        Humanismia liputan, mutta joskus on oltava tyly ja kova kiusaajille.
        Oletko samaa mieltä?
        Kiusaamista ei pidä hyväksyä.

        Musiikilla voi parantaa maailmaa.
        Kunpa päättäjät kuuntelisi enemmän muusikkoja.


      • älä laske leikkiä

        No hyyyyi


    • Shalalaaaaaa

      Ei suo sattuisikaan oleen kikkii?? :3 haluisin jutella

      • Queen of noise

        Ei oo. En tainnu muuten sanoo tohon että oon siis tyttö


      • GnR.Zep.LA.LySk.A/D.VR..
        Queen of noise kirjoitti:

        Ei oo. En tainnu muuten sanoo tohon että oon siis tyttö

        ...Parantaa asiaa c:)


    • GnR.Zep.LA.LySk.A/D.VR..

      Juuu... Ite oon kuunnellu varmaankin yli 200 bandii ja lukenu tarinoita netistä.

      Ongelma on, etten koskaan muista/tunnista ketään, edes vaikka kappaleen kuullut olen. Joku kysyy:"mikä bandi??" ööö vastaus on "öö hmm oon kuullu mut en muista" aina! GnR, Led Zep, Ac/Dc Lynyrd,Velvet R..,AliceInChains,.... Ja mitä niitä onkaan, on ainoot mitä ei voi olla tunnistamatta. Ehken ole kuunnellut tarpeeksi paljon niitä mitä en tunnista :)

      Mut jööö Eli tämmöstä voi näköjään täälläkin harrastaa :) puhumista meinaan c:

    • rokken rollia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe