Mikä teitä miehiä vaivaa? FOR REAL?

Hylätty kaunokainen

Olen siis 24vuotias nuori ja kaunis nainen. haluaisin kovasti huomiota miehiltä ja yhdenillan juttuja, taikka sitten vakavankin suhteen mikäli sopiva mies löytyy. Baareissa aina kun menen juttelemaan miehille, niin he aina sanovat että olen ihan ok. Siis mitä? Ihan ok? Mitähän tämä tarkoittaa? Kukaan minun silmää miellyttävä mies ei ikinä lähde mukaani,vaan valikoi aina jonkun minun kaverereistani. Sitten mulle sanotaan että oon ihan mukava ja ihan ok. Kerran yksi mies sanoi että ei piittaa lihavista naisista, koska itsellään elämäntapana urheilu. En todellakaan ole lihava, mittani ovat 165/82kg. Lihava? Mitä helkkaria?

Minua yrittävät iskeä vain ulkomaalaiset ( joihin en itse henk.kohtaisesti syty yhtään) ja vanhat papat. Tämä kielii siitä että omanikäiseni miehet ovat leuhkoja kusipäitä. Miksi pitää valita aina juuri se baarin kaikista mahdollisista naisista kaunein ja ns. huorahtavin? Mikä meissä normaalisti pukeutuvissa kauniissa naisissa miehiä niin pelottaa? Pelkäävätkö miehet, että eivät saa sitä mitä ovat tulleet baarista hakemaan? Olen nyt vuoden verran juossut baarissa meilkein 3 kertaa viikossa ja koko tänä aikana olen saanut yhden miehen mukaani ja hänkin oli aamulla lähtenyt ennenkuin heräsin. Siis ihan oikeasti miehet?

37

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karkea totuus

      20 kiloa pois, niin olisit normaalipainoinen. 25,niin olisit kauniin ja sopivan hoikka.

    • Pelkuri

      Ne luulee sinun olevan niin hyvä sängyssä, ettei jälkeesi enää kukaan tunnu miltään.

    • !1#%&?

      GEMPSUN TROLLI BLÄÄÄÄÄÄÄÄH

    • Tosi outoo, jos kerran olet noinkin timmissä kunnossa. Ehkä sul on väärää hajuvettä tai liian kirkkaanväriset korkkarit tai jotain.

      • ertyui

        buahahaaa.....gempsupa kivikova naistennaurattaja on
        80kiloinen teinityttö on kuin tykkihevonen


    • mitäs tähän nyt..
    • Hylätty kaunokainen

      No enpä todellakaan tuolta näytä. Hänhän oli reippaasti yli 100kiloinen!

      Olen normaalin näköinen, normaalipainoinen kaunis nainen. Mulla on isot tissit ja hyvä pylly.

      Olen kasvoiltani kaunis ja näin on minulle sanoneet monet.

      En kuitenkaan ole mikään tuulen nussima vinkuheinä. Sellainenko on teidän miesten mieleen?

      • sanois..

        Tuo nainen oli 165/82.


      • karkea totuus

      • tuo ei ole sata kiloista nähnytkään.
        vatsanikin on vastaavaa jos ei pahempaakin kun noita lapsia on vääntänyt mutta uskon tässäkin tapauksessa johtuvan siitä, ettei minulla ole vahvaa ihoa pehmeä.
        mutta minun kehoni ei ole jenkkakahvoja oikein koskaan nähnytkään.
        mutta olen karistamassa nekin pois mutta kyllä tuo ukkoseni on kestänyt kun häntä on päin vastoin pitänyt "kurittaa" ettei syötä niitä herkkuja.



        kinkkutiskiltä ei löydy edes hyvältä näyttävälle, hyvää miestä.
        voit saada aikaan parhaimmillaan kolme miestä sänkyyn kun kroppasi on kiinteä ja täydellinen.
        miehet hakee tiskiltä, enemmänkin vain yhdenillan harrastus tarkoituksella.
        jotkut ulkomaalaiset voivat hakea kumppania, mutta ne ovat sitten iholla kiinni.


      • sanois..
        moraalinvartija kirjoitti:

        tuo ei ole sata kiloista nähnytkään.
        vatsanikin on vastaavaa jos ei pahempaakin kun noita lapsia on vääntänyt mutta uskon tässäkin tapauksessa johtuvan siitä, ettei minulla ole vahvaa ihoa pehmeä.
        mutta minun kehoni ei ole jenkkakahvoja oikein koskaan nähnytkään.
        mutta olen karistamassa nekin pois mutta kyllä tuo ukkoseni on kestänyt kun häntä on päin vastoin pitänyt "kurittaa" ettei syötä niitä herkkuja.



        kinkkutiskiltä ei löydy edes hyvältä näyttävälle, hyvää miestä.
        voit saada aikaan parhaimmillaan kolme miestä sänkyyn kun kroppasi on kiinteä ja täydellinen.
        miehet hakee tiskiltä, enemmänkin vain yhdenillan harrastus tarkoituksella.
        jotkut ulkomaalaiset voivat hakea kumppania, mutta ne ovat sitten iholla kiinni.

        Tuo nainen oli goolettamalla löydetty nainen 165/82.


      • sanois.. kirjoitti:

        Tuo nainen oli goolettamalla löydetty nainen 165/82.

        kyllä uskon teidän antamaan mittaan rinnastettuna enemmän mutta sata kiloinen ei ole.
        sata kiloinen alkaa tuon mittaisena kierryttämään pallonmuotoista vatsaakin, jos ei ole raskaana.


      • Spedel

        Katso nyt oikeasti peiliin ja näe että sinulla on aika rutkasti läskiä.



      • sanois.. kirjoitti:

        Tuo nainen oli goolettamalla löydetty nainen 165/82.

        minun viesteissä on aina totuutta ja olen rehellinen 8)
        kuka kieltänyt ettei minulla läskiä ole.
        mutta "läski" en ole läski on sitä mikä roikkuu tuossa ihrani kanssa.
        olen mieheni mielestä kaunis,
        onhan aina epävarmana itsestään kiukutellut jos en hänen herkkujaan syö.
        mutta nyt olen vuoden häntä kouluttanut lihottamisestani ja hän tukee minua laihtumisesta vähän kuin armeija meiningillä. 8D


      • Spedel kirjoitti:

        Katso nyt oikeasti peiliin ja näe että sinulla on aika rutkasti läskiä.

        oho meni ylempään

        "minun viesteissä on aina totuutta ja olen rehellinen 8)
        kuka kieltänyt ettei minulla läskiä ole.
        mutta "läski" en ole läski on sitä mikä roikkuu tuossa ihrani kanssa.
        olen mieheni mielestä kaunis,
        onhan aina epävarmana itsestään kiukutellut jos en hänen herkkujaan syö.
        mutta nyt olen vuoden häntä kouluttanut lihottamisestani ja hän tukee minua laihtumisesta vähän kuin armeija meiningillä. 8D "


      • Spedel kirjoitti:

        Katso nyt oikeasti peiliin ja näe että sinulla on aika rutkasti läskiä.

        ai, tämä viesti ei ollut edes minulle 8)


    • Miezzz

      Olet Iortto, ei kiinnosta.

    • Hylätty kaunokainen

      Enpä kyllä ole lorttokaan. taidat itse olla munaton idiootti?

      • Jenzzzku

        yhden yön juttuja harrastava nainen on Iortto


      • Jenzzzku kirjoitti:

        yhden yön juttuja harrastava nainen on Iortto

        miten olla lortto jos ei kukaan halua? :D


    • MOT

      Olet läski. Laihduta.

    • en pidä laihoista
    • Hylätty kaunokainen

      Se pieni ylipaino,mitä mulle on kertynyt,on tullut oikeisiin paikkoihin, mikä tekee minusta muodokkaan, ei lihavan....

      • perspektiiviä

        Miten näet nuo linkitetyt kuvat? Ovatko sinusta ruman laihoja?


    • Allahlaho
    • Hylätty kaunokainen

      Nuo linkeissä olevat naiset ovat sopivan kokoisia, saman kokoisia kuin itse olen. eli normaaleja.

      • linkittäjä

        Lunkittämäni naiset olivat samanpituisia mutta 20-25 kg kevyempiä, googletin haulla 165/60 jne.


      • viljapossu
        linkittäjä kirjoitti:

        Lunkittämäni naiset olivat samanpituisia mutta 20-25 kg kevyempiä, googletin haulla 165/60 jne.

        siis pippeli ei toimi, jos havaitsee 30kg liikaa laardia ja sellua


    • MrLady

      Siis joo sulla on varmaanki 25kg tisseissä ja perseessä?
      Ehķä miehet ajattelee saavansa parempaa mutta sanoo sua kivaksi ettet ala itkemään. Itkevän naisen vieressä ei oo kauheen kiva olla.

    • :::

      Kuva!

    • Provoko?

      Öööö...mulla on myös olleet mitat tuota luokkaa. Viimeisillään raskaana...

      • välihuomauttaja

        Synnytitkö 20 kg lapsen?


      • Joku vaan
        välihuomauttaja kirjoitti:

        Synnytitkö 20 kg lapsen?

        No ajattelepa taas aivoillasi.


    • 30 v mies

      Hei 82 kg on aika paljon naisen painoksi. Esimerkiksi minä mies painan 80 kg. On pieni mahakin vielä, mutta on myös lihaksia ja urheilen 4 kertaa viikossa. Liikuntaan sisältyy 4 kertaa viikossa 5 km hölkkälenkki ja lisäksi painojen nostoa tai säkin hakkaamista. Olen aika lyhyt eli 175 cm ja suoraan sanottuna jonain 100 kiloisena olisin kyllä läski tai joutuisin vetään streroideja ja näyttäinsin apinalla.

      Sinun pitää vain hyväksyä että olet lihava tai sitten laihduttaa ja aloittaa kuntoilu. Kyllä sinä olet lihava jos niin kerran sinulle sanotaan.

    • aika hyvä

      Erittäin hyvin on saatu porukka reagoimaan...

    • Jaa'a, miehiähän vaivaa vaikka ja mikä sekä vähän päälle, varsinkin jos kysytään naisilta. Poikkeuksetta.

      Mutta esittämäsi keissin kohdalla sanoisin että enemmänkin tuossa vaivaa sinua, nimittäin se että nimenomaan painokkaasti haluat huomiota, haet sitä, suorastaan vaadit, edellytät ja odotat sitä. Ja se näkyy siinä miten olet ja toimit, se ei ole enää kiinnostavaa vaan puhtaasti luotaantyöntävää, samalla lailla kuin baarissa ilmiselvästi vain nopeaa p***ua hakeva mies naisten mielestä useimmiten on, vaikka olisi muuten ihan ok ja selvinpäin.

      Kyse on ehkä siitä että jotenkin silloin ihminen suorastaan säteilee jonkinlaista epätoivoa omien täyttymättömien toiveittensa suhteen ja sellainen ei houkuttele yleensä, koska se toinen joutuisi astumaan valmiiksi asetettuihin puitteisiin, enemmän tai vähemmän, täyttämään jotain toisen toiveita tai unelmia.

      Siinä se ongelma mun mielestä on, mutta voin h***etin väärässäkin, sattuuhan sitä jatkuvasti muutenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe