haittaako jos naisella on lihaksia?

6+13

Monet ystäväni ovat sanoneet että esim sixbackki oisi ruma naisella. Itse olen suhteellisen lihaksikas hoikka 172cm nainen. Mielestäni en ole hirveän pitkä vaikka monet niin sanovatkin ja vaikka olen hoikka en ole mikään sairaaloisrn laiha
Että haittaako niin sanottu urheilullinen naisen vartalo?

57

561

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaaann

      Oma, rehellinen mielipiteeni on se, etten itse kyllä syty kovinkaaan treenatuista naisista. MUTTA tiedän sen, että valtaosa miehistä kuolaa juurikin sporttisten naisvartaloiden perää, ja eikös fitness ole tänä päivänä in?

      Ole oma itsesi, tee niitä asioita mitä haluat, äläkä välitä muiden ihmisten mielipiteistä. :)

    • fgsjks

      Lihaksia saa olla, kunhan on edes vähän rasvaa peittämässä niitä. Jos on niin vähän rasvaa, että vatsalihakset näkyvät, niin ei se nyt mitenkään seksikästä ole, muttei toki mitenkään älytön turn-off. Tuollainen vatsa on minusta naisilla kaunein: http://i95.photobucket.com/albums/l155/revphu/Ode to Woman/sexy.jpg

      • mickke

        En kestä... Ihan täydellinen vatsa/kroppa....


    • 888888

      Saa olla lihaksia, kunhan ei ole rasvaton. Omaan silmään ei sovi ollenkaan, jos on pelkkää raakaa lihasta. Yleensä urheilijoilla on sopivassa suhteessa lihaa ja rasvaa, pl kehonrakentajat.

      Ei kiitos:
      http://3.bp.blogspot.com/-WT8wYHRVbbI/T6KaWri2lgI/AAAAAAAAAQA/49-_J-hvfGE/s1600/bodybuilding woman.jpg#muscular women 472x700

      Turhan voimakas 6-pack:
      http://homeworkoutblog.com/wp-content/uploads/2010/08/woman-six-pack.jpg

      Tälläinen vartalo on jo parempi, ei tosin tarvi olla tollai hoikka:
      http://cdn.funnie.st/wp-content/uploads/2014/02/Darya_Klishina.jpg

      Paras kuitenkin olisi tälläinen hieman pehmeämpi vartalonmalli:
      http://farm6.staticflickr.com/5253/5411575995_6b464b5c38_z.jpg

      • Viimeisessä kuvassa oleva urheilija ei ollut millään muotoa "pehmeämpi". Ainoastaan kalpeampi jolloin lihakset eivät tietenkään erotu niin hyvin. Ja asentokin oli varsin epäedullinen.


      • 888888
        TheOne kirjoitti:

        Viimeisessä kuvassa oleva urheilija ei ollut millään muotoa "pehmeämpi". Ainoastaan kalpeampi jolloin lihakset eivät tietenkään erotu niin hyvin. Ja asentokin oli varsin epäedullinen.

        Katsoit nyt kyllä pää kallellasi.


      • Feministi

        Rintaliivit pois ensimmäisen kuvan "naiselta" ja pääsee samantien miesten sarjaan


      • 888888 kirjoitti:

        Katsoit nyt kyllä pää kallellasi.

        Ei vaikuta, vaikka katsoisi ylösalaisin. X)


    • Erkki Esimies

      Juu, ei lihaksikkaille naisille. Siis sporttinen voi olla, mutta sen verran kevyesti, että kuitenkin sitä rasvaa on, eikä vyötärö ja lantio ole hävinneet. Kovin muhkeat alavartalon lihakset näyttävät siltä vaatteet päällä, kuin vain olisi melkoisen läski. Yläkropan lihaksikkuus taas on liian maskuliinista.

      Mutta mitäpä sitä välittää siitä, onko enemmistön mieleen vai ei. Ihan varmasti löytyy miehiä, jotka pitävät lihaksikkaista naisista, kuten pulleille ja laiheliineillekin löytyy. Eihän ole mitään yhtä ja ainoaa miesihannettakaan. Siksi nämä kyselyt tuntuvat vähän hassuille, ellei kyselijä sitten halua saada ihastelevia kommentteja.

    • example plz

      Laita esimerkkikuva, sana lihaksikas on niin suhteellinen käsite, varsinkin naisten käyttämänä..

    • näinn

      ei haittaa

    • neitokkainen

      Kunhan itse tykkäät, miksi muiden mielipiteistä välität.

    • nainen-----
      • aloittaja zkskkxd

        Tuon edeltävän kuva on lähellä nykyistä jropan malliani mutta en ole titenkään noin rukettunut tai muutenkaan javrintoja on enemmän


      • peepeepete
        aloittaja zkskkxd kirjoitti:

        Tuon edeltävän kuva on lähellä nykyistä jropan malliani mutta en ole titenkään noin rukettunut tai muutenkaan javrintoja on enemmän

        Upea! Kelpaisi minulle milloin vain.


      • Itsestään huolehtiva hyvävartaloinen nainen. Mutta ei tuo kyllä lihaksikasta ole nähnytkään. X)


      • tjaöjtaöj
        TheOne kirjoitti:

        Itsestään huolehtiva hyvävartaloinen nainen. Mutta ei tuo kyllä lihaksikasta ole nähnytkään. X)

        Ehkei sinun mittapuullasi, mutta yleisesti ottaen on kyllä lihaksikas nainen kuvassa.


      • tjaöjtaöj kirjoitti:

        Ehkei sinun mittapuullasi, mutta yleisesti ottaen on kyllä lihaksikas nainen kuvassa.

        Ei edes yleisesti ottaen ole millään muotoa lihaksikas.
        Tai sitten sinä et edes tiedä mitä kyseinen termi tarkoittaa.


      • Ajat muuttuu
        TheOne kirjoitti:

        Ei edes yleisesti ottaen ole millään muotoa lihaksikas.
        Tai sitten sinä et edes tiedä mitä kyseinen termi tarkoittaa.

        No nykyisin "lihaksikas"mies muistuttaa auschwitz uhria.
        Kunhan päkki näkyy, niin luokitellaan jo lihaksikkaaksi.


      • Ajat muuttuu
        Ajat muuttuu kirjoitti:

        No nykyisin "lihaksikas"mies muistuttaa auschwitz uhria.
        Kunhan päkki näkyy, niin luokitellaan jo lihaksikkaaksi.

        Niin siitä voit päätellä miltä "lihaksikas" nainen näyttää. enemmistön mielestä.
        http://www.vyperlook.com/extreme-things/worlds-horribly-skinny-models

        Siinä nykypäivän kauneusihanteita. Sormi kurkkuun.....


      • taöajöjta
        TheOne kirjoitti:

        Ei edes yleisesti ottaen ole millään muotoa lihaksikas.
        Tai sitten sinä et edes tiedä mitä kyseinen termi tarkoittaa.

        Tiedän kyllä, äläpä viitsi viisastella. Sinun mielipiteesi ei ole yleinen mielipide.


      • nainen-----
        TheOne kirjoitti:

        Ei edes yleisesti ottaen ole millään muotoa lihaksikas.
        Tai sitten sinä et edes tiedä mitä kyseinen termi tarkoittaa.

        Kyseessähän on fitness- malli ja bikini fitneksessä menestynyt Janni Hussi. Mutta sinun mielestäsi siis vasta kehonrakennuksessa pärjäävät naiset ovat lihaksikkaita? Tavallisen naisen ei varmasti tarvitse huolestua, että niin paljon tulisi lihaksia esim. perus salitreenauksesta.


      • nainen----- kirjoitti:

        Kyseessähän on fitness- malli ja bikini fitneksessä menestynyt Janni Hussi. Mutta sinun mielestäsi siis vasta kehonrakennuksessa pärjäävät naiset ovat lihaksikkaita? Tavallisen naisen ei varmasti tarvitse huolestua, että niin paljon tulisi lihaksia esim. perus salitreenauksesta.

        Hussi ei ole lihaksikas. Kohtalaisen timmissä kunnossa toki mutta lihaksikkaasta kaukana. Ja on sentään tullut kyseinen hlö nähtyä livessäkin varsin usein. ;)

        Yleinen harhaluulo on, että esim fitneksessä, tai varsinkaan bikinfitneksessä (malleista puhumattakaan) tarvitsisi olla mitenkään silmiinpistävän lihaksikas.


      • taöajöjta kirjoitti:

        Tiedän kyllä, äläpä viitsi viisastella. Sinun mielipiteesi ei ole yleinen mielipide.

        "Sinun mielipiteesi ei ole yleinen mielipide. "

        -Minun mielipiteeni on kyseisessä asiassa ammattilaisen mielipide.


      • Ajat muuttuu kirjoitti:

        No nykyisin "lihaksikas"mies muistuttaa auschwitz uhria.
        Kunhan päkki näkyy, niin luokitellaan jo lihaksikkaaksi.

        "Kunhan päkki näkyy, niin luokitellaan jo lihaksikkaaksi"

        -Valitettavan moni erehtyy sekoittamaan nykypäivänä alhaisen rasva% ja lihaksikkuuden.


      • Missä FAKTAT?
        TheOne kirjoitti:

        "Sinun mielipiteesi ei ole yleinen mielipide. "

        -Minun mielipiteeni on kyseisessä asiassa ammattilaisen mielipide.

        Todista että olet ammattilainen.


      • Missä FAKTAT? kirjoitti:

        Todista että olet ammattilainen.

        Pistä viestiä profiiliin, ni sovitaan tapaaminen ja kartoitetaan sun tavoitteet jne. ;)


      • Missä FAKTAT?
        TheOne kirjoitti:

        Pistä viestiä profiiliin, ni sovitaan tapaaminen ja kartoitetaan sun tavoitteet jne. ;)

        Ei siis mitään todisteita ammattlilaisuudesta millään allalla.
        Arvasin.


      • Missä FAKTAT? kirjoitti:

        Ei siis mitään todisteita ammattlilaisuudesta millään allalla.
        Arvasin.

        Sovitaan se tapaaminen, niin tuon samalla todistukset (kuten näytän kaikille asiakkailleni pyydettäessä) urheiluopistolta suoritetusta liikunnanohjauksen perus ja jatkotutkinnoista, FAF:in personal trainer koulutuksesta, 3 eri lajin ABC-lajikohtaiset valmennukseen erikoistumiskoulutukset, vammaisliikuntaohjaajan koulutus todistus (erityisesti juuri sinua vartan), kuntouttavan liikunnan ohjaajan pätevyys todistus, jne jne...

        Tässä on kuule melkoisen paljon enempi koulutusvuosia takana kuin ihan perus matta/maija-meikäläisellä. Ja tällä alalla kouluttautuminen ei lopu koskaan, koska tietoja pitää päivittää jatkuvasti.

        Eli lopetappa se pas.kanjauhanta ja ota yhteyttä jos tarvitset ohjausta tai sitten suuta pienemmälle asioista joista et selvästikkään tiedä edes perusteita.


    • LoudAri

      Ei todellakaan haittaa lihakset. Mieluummin ne kuin treenaamaton plösö vartalo.

    • "ystäväni ovat sanoneet että esim sixbackki oisi ruma naisella"

      -Ystäväsi ovat suurimmalla todennäköisyydellä vai kateellisia.

      "Että haittaako niin sanottu urheilullinen naisen vartalo?"

      -Ei missään nimessä!
      Urheilullinen nainen on mielestäni ERITTÄIN seksikäs! ;)
      Niin ulkonäöltään kuin yleensä elmänarvoiltaan/elämäntavoiltaan.

      Kunhan sitä lihasmassaa ei ole enempi kuin meikäläisellä, niin ei haittaa. X)

      • taöthaöta

        Ei kateuskorttia ihan joka paikkaan sentään. Useimpien mielestä se sixpack on ihan oikeasti ruman näköinen naisella, monien mielestä miehelläkin. Se nyt vain pitää ymmärtää, vaikka itse olisi eri mieltä. Kaikki eivät ihaile lihaksikkuutta.


      • taöthaöta kirjoitti:

        Ei kateuskorttia ihan joka paikkaan sentään. Useimpien mielestä se sixpack on ihan oikeasti ruman näköinen naisella, monien mielestä miehelläkin. Se nyt vain pitää ymmärtää, vaikka itse olisi eri mieltä. Kaikki eivät ihaile lihaksikkuutta.

        "Moni" on sitä mieltä ja "moni" on tätä mieltä...melko ontuvaa.

        Vastaavasti "moni" ihailee sixpäckiä naisella/miehellä.

        Ei liene sattumaa, että se sixpäcki, ja ylipäätään timmi keskivartalo on niitä tavoitelluimpia asioita (sukupuoleen katsomatta) kun puhutaan ulkonäöstä.

        Ai mistäkö tiedän..?! On jokusen vuoden tullut ohjattua ihmisiä työkseni. Ja lähes aina, ikään ja sukupuoleen katsomatta on se kadonneen vyötärön metsästys kuulunut jokaisen tavoitteisiin. ;)


      • tjajotah
        TheOne kirjoitti:

        "Moni" on sitä mieltä ja "moni" on tätä mieltä...melko ontuvaa.

        Vastaavasti "moni" ihailee sixpäckiä naisella/miehellä.

        Ei liene sattumaa, että se sixpäcki, ja ylipäätään timmi keskivartalo on niitä tavoitelluimpia asioita (sukupuoleen katsomatta) kun puhutaan ulkonäöstä.

        Ai mistäkö tiedän..?! On jokusen vuoden tullut ohjattua ihmisiä työkseni. Ja lähes aina, ikään ja sukupuoleen katsomatta on se kadonneen vyötärön metsästys kuulunut jokaisen tavoitteisiin. ;)

        Kadonneen vyötärön metsästys on pikkuisen eri asia kuin sixpäkki. Varmasti liikumme hieman eri piireissä, koska harva minun tuntemani haluaa erottuvia vatsalihaksia, vaikka hoikan vyötärön haluaakin. Etenkin naisista. Jos ohjaat ihmisiä jossain kuntosalilla, siellä varmasti on hiukan eri suuntaan painottuva ihmisryhmä kyseessä, eikä mikään keskimääräinen. Ja jos nyt sixpäkki olisikin haluttu nykyisin, niin eiköhän ole kyse melkoisen nuoresta väestönosasta, perinteiseen naisihanteeseen se ei ole koskaan kuulunut.

        Yritäpä nyt ymmärtää ettei kaikki liiku siellä salitreenaus-maailmassa, suuri osa ihmisistä tekee ihan muuta, vaikka kuntosali nyt muotijuttu onkin.


      • tjajotah kirjoitti:

        Kadonneen vyötärön metsästys on pikkuisen eri asia kuin sixpäkki. Varmasti liikumme hieman eri piireissä, koska harva minun tuntemani haluaa erottuvia vatsalihaksia, vaikka hoikan vyötärön haluaakin. Etenkin naisista. Jos ohjaat ihmisiä jossain kuntosalilla, siellä varmasti on hiukan eri suuntaan painottuva ihmisryhmä kyseessä, eikä mikään keskimääräinen. Ja jos nyt sixpäkki olisikin haluttu nykyisin, niin eiköhän ole kyse melkoisen nuoresta väestönosasta, perinteiseen naisihanteeseen se ei ole koskaan kuulunut.

        Yritäpä nyt ymmärtää ettei kaikki liiku siellä salitreenaus-maailmassa, suuri osa ihmisistä tekee ihan muuta, vaikka kuntosali nyt muotijuttu onkin.

        Itse liikun sekä ammattiurheilijoiden (lukemattomien eri lajien edustajien) kuin ihan tavallisten matti/pirkko meikäläisten keskuudessa. Ja kyllä se erottuva sixpäcki on varsin monella (jossain vaiheessa) ollut osa sitä unelmaa. Olipa se sitten kuinka realistista/utopistista tahansa.

        Ja ohjaan ihmisiä niin saleilla, kuin tyky-liikunnassa ja kuntouttavassa liikunnassa yms yms. Nuorimmat ovat siinä 17 paikkeilla ja vanhin tällä hetkellä on 72v. Ja kokemustakin on ohjaamisesta jo lähemmäs parikyt vuotta, eli tiedä varsin hyvin mistä puhun. ;)

        Eli voit ihan rauhassa uskotella itsellesi mitä haluat, mutta FAKTAT ovat ihan jotain muuta.
        Eikä tässä mistään muoti-ilmiöstä ole kyse, sillä ihmiset ovat vuosi vuodelta tulleet yhä enemmän ja enemmän tietoisiksi siitä tosiasiasta, että kunnossa ja työkykyisenä ei pysy jos ei tee töitä sen eteen.


      • Täällä tällainen

        No eri asia onkin yleensä normaalit naiselliset naiset jotka treenaa eivätkä silti näytä liian miehekkäiltä. Mutta sitten on se hyvin pieni marginaali ryhmä naisia (todella harva) jotka näyttäät miehekkäiltä tekemättä mitään ja jos sellainen alkaa vielä treenaan niin saa sanoa hyvästit lopuillekin naisellisuuden rippeille mitä saattaa olla olemassa.

        Treenaaminen lisää aina testosteronia naisellakin joten itse harrastan vain makaamista joskus peräti istun ettei ala liika testosteroni muttamaan itseäni Schwarzeneggeriksi koska se olisi edessä jos edes hitusen alkaisin treenaamaan koska mun lihakset jotka on ihan luonnostaan aika isot niin treenaamalla musta tulis joku superhirviö.


      • Täällä tällainen kirjoitti:

        No eri asia onkin yleensä normaalit naiselliset naiset jotka treenaa eivätkä silti näytä liian miehekkäiltä. Mutta sitten on se hyvin pieni marginaali ryhmä naisia (todella harva) jotka näyttäät miehekkäiltä tekemättä mitään ja jos sellainen alkaa vielä treenaan niin saa sanoa hyvästit lopuillekin naisellisuuden rippeille mitä saattaa olla olemassa.

        Treenaaminen lisää aina testosteronia naisellakin joten itse harrastan vain makaamista joskus peräti istun ettei ala liika testosteroni muttamaan itseäni Schwarzeneggeriksi koska se olisi edessä jos edes hitusen alkaisin treenaamaan koska mun lihakset jotka on ihan luonnostaan aika isot niin treenaamalla musta tulis joku superhirviö.

        " istun ettei ala liika testosteroni muttamaan itseäni Schwarzeneggeriksi koska se olisi edessä jos edes hitusen alkaisin treenaamaan koska mun lihakset jotka on ihan luonnostaan aika isot niin treenaamalla musta tulis joku superhirviö. "

        *total reps* XD

        Toivottavasti tämä oli vitsi/sarkasmia. (suoli24:ssa kun ei ikinä voi olla ihan varma) Koska jos tämä oli tosissaan kirjoitettu, niin kirjoittaja on kyllä aivan äärimmäisen pihalla todellisuudesta ja katsoo itseään ilmeisesti sirkuspeilistä. X)


      • täällä tällainen
        TheOne kirjoitti:

        " istun ettei ala liika testosteroni muttamaan itseäni Schwarzeneggeriksi koska se olisi edessä jos edes hitusen alkaisin treenaamaan koska mun lihakset jotka on ihan luonnostaan aika isot niin treenaamalla musta tulis joku superhirviö. "

        *total reps* XD

        Toivottavasti tämä oli vitsi/sarkasmia. (suoli24:ssa kun ei ikinä voi olla ihan varma) Koska jos tämä oli tosissaan kirjoitettu, niin kirjoittaja on kyllä aivan äärimmäisen pihalla todellisuudesta ja katsoo itseään ilmeisesti sirkuspeilistä. X)

        No eihän nää lihakset tietenkään vielä ole kasvanut, mutta ne on ns. lepotilassa, toki sitten jos alan treenaan niin melko pian ne kasvaa koska luonnostaan joillakin nimittäin on suuret lihakset suurien luiden päällä tietenkin myös suuret lihakset, vaikkakin tällä hetkellä ne on velttona kun en tee mitään.

        Siitä todisteena mm. se. että mulla on luontaista voimaa ja jo ihan pikku lapsena jouduin kantamaan muita reppuselässä ja voitin kaikki muut tytöt kaikessa mikä liittyi voimankäyttään, vaikka en silloinkaan mitenkään treenannut vaan olin melko laiska, mutta joillakin tosiaan on luonnostaan ns. voimamiehen geeni ja ruumiin rakenne, vaikka kyse tässä tapauksessa naisesta ja vieläpä erittäin vetelää ja laiskaa elämää viettävä sellainen.


      • täällä tällainen kirjoitti:

        No eihän nää lihakset tietenkään vielä ole kasvanut, mutta ne on ns. lepotilassa, toki sitten jos alan treenaan niin melko pian ne kasvaa koska luonnostaan joillakin nimittäin on suuret lihakset suurien luiden päällä tietenkin myös suuret lihakset, vaikkakin tällä hetkellä ne on velttona kun en tee mitään.

        Siitä todisteena mm. se. että mulla on luontaista voimaa ja jo ihan pikku lapsena jouduin kantamaan muita reppuselässä ja voitin kaikki muut tytöt kaikessa mikä liittyi voimankäyttään, vaikka en silloinkaan mitenkään treenannut vaan olin melko laiska, mutta joillakin tosiaan on luonnostaan ns. voimamiehen geeni ja ruumiin rakenne, vaikka kyse tässä tapauksessa naisesta ja vieläpä erittäin vetelää ja laiskaa elämää viettävä sellainen.

        *nauraa kippurassa lattialla* XD

        Tuossa tekstissä on niiiiiiin paljon virheellisiä olettamuksia etten jaksa alkaa niitä edes pilkkomaan osiin, koska en jaksa tuhlata niin paljon aikaa tähän.

        Tiivistän sen näin:

        -Ota hyvä ihminen selvää edes ihmisen kehon toiminnan perusteista, niin itsekkin huomaat kuinka naurettava ja virheellinen kirjoituksesi on. X)


      • täällä tällainen
        TheOne kirjoitti:

        *nauraa kippurassa lattialla* XD

        Tuossa tekstissä on niiiiiiin paljon virheellisiä olettamuksia etten jaksa alkaa niitä edes pilkkomaan osiin, koska en jaksa tuhlata niin paljon aikaa tähän.

        Tiivistän sen näin:

        -Ota hyvä ihminen selvää edes ihmisen kehon toiminnan perusteista, niin itsekkin huomaat kuinka naurettava ja virheellinen kirjoituksesi on. X)

        No mistä se kaikki voima on tullut lapsesta lähtien? Miksi olen ollut voimakkaampi kuin muut lapset, vaikka en ole tehnyt yhtään enempää kuin muutkaan tuolloin ja miksi minua on aina myös sanottu voimakkaan, rotevan näköiseksi, vaikka olen ollut oikeastaan alipainon puolella, tosin nykyisin n. 100kg kun tosiaankaan en muuta tee kuin makaan tai istun ja syön roskaruokaa joten voimatkin voi olla jo ehtynyt, mutta silti jaksan kantaa vielä sellaisia juttuja joita muut naiset ei jaksa.

        Mielelläni olisin silti heikkovoimainen ja siro neitonen joka näyttää siltä, että tarvii miehen apua kaikkeen, mutta ei, aina olen ollut lähes yhtä voimakas kuin mies ja kaiken lisäksi rotevarakenteisempi kuin suurin osa miheistä (vielä silloinkin kun olin 50 kg)


      • Miss' FAKTAT.
        TheOne kirjoitti:

        Itse liikun sekä ammattiurheilijoiden (lukemattomien eri lajien edustajien) kuin ihan tavallisten matti/pirkko meikäläisten keskuudessa. Ja kyllä se erottuva sixpäcki on varsin monella (jossain vaiheessa) ollut osa sitä unelmaa. Olipa se sitten kuinka realistista/utopistista tahansa.

        Ja ohjaan ihmisiä niin saleilla, kuin tyky-liikunnassa ja kuntouttavassa liikunnassa yms yms. Nuorimmat ovat siinä 17 paikkeilla ja vanhin tällä hetkellä on 72v. Ja kokemustakin on ohjaamisesta jo lähemmäs parikyt vuotta, eli tiedä varsin hyvin mistä puhun. ;)

        Eli voit ihan rauhassa uskotella itsellesi mitä haluat, mutta FAKTAT ovat ihan jotain muuta.
        Eikä tässä mistään muoti-ilmiöstä ole kyse, sillä ihmiset ovat vuosi vuodelta tulleet yhä enemmän ja enemmän tietoisiksi siitä tosiasiasta, että kunnossa ja työkykyisenä ei pysy jos ei tee töitä sen eteen.

        Voit olla ihan ok amatööritasolla, mutta ammattilainenhan sinä et ole, sillä sinulta puuttuu alan koulutus.


      • Miss' FAKTAT
        TheOne kirjoitti:

        *nauraa kippurassa lattialla* XD

        Tuossa tekstissä on niiiiiiin paljon virheellisiä olettamuksia etten jaksa alkaa niitä edes pilkkomaan osiin, koska en jaksa tuhlata niin paljon aikaa tähän.

        Tiivistän sen näin:

        -Ota hyvä ihminen selvää edes ihmisen kehon toiminnan perusteista, niin itsekkin huomaat kuinka naurettava ja virheellinen kirjoituksesi on. X)

        Väitätkö nyt olevasi fysiatri?


      • täällä tällainen
        Miss' FAKTAT kirjoitti:

        Väitätkö nyt olevasi fysiatri?

        Siinä olisikin kuntosalin kaappibodareilla ihmettelimistä kun nainen tulis hetkeksi treenaamaan ja pian olisikin yhtä voimakas ja vahva kuin miehet ja jopa näyttäis yhtä lihaksikkaalta ellei paljon lihaksikkaammaltakin siinä jäis miehetkin toiseksi. Naiset ei nyt koskaan tasolleni pääsis, vaikka ikänsä treenais.

        Olen poikkeus ehkä ainoa koko maailmassa.


      • Miss' FAKTAT. kirjoitti:

        Voit olla ihan ok amatööritasolla, mutta ammattilainenhan sinä et ole, sillä sinulta puuttuu alan koulutus.

        Koulutusta on kuule varsin monta vuotta takana. Että metsään meni tuokin avuton olettamus. Ei näillä hommilla itseään elätä vuodesta toiseen ilman pätevyyttä. ;)

        Ja valmennan toki normijamppoja (joten ei pelkoa että olisit ainoa), kuten myös amatöörejä ja ammattilaisiakin.


      • täällä tällainen kirjoitti:

        Siinä olisikin kuntosalin kaappibodareilla ihmettelimistä kun nainen tulis hetkeksi treenaamaan ja pian olisikin yhtä voimakas ja vahva kuin miehet ja jopa näyttäis yhtä lihaksikkaalta ellei paljon lihaksikkaammaltakin siinä jäis miehetkin toiseksi. Naiset ei nyt koskaan tasolleni pääsis, vaikka ikänsä treenais.

        Olen poikkeus ehkä ainoa koko maailmassa.

        "Olen poikkeus ehkä ainoa koko maailmassa"

        -Taitaa olla lääkitys kohdallaan tai melkoinen fantasiamaailma jossa elät! XD

        Mutta olet tarjonnut monet hyvät naurut, joten kiitos siitä. X)


      • täällä tällainen kirjoitti:

        No mistä se kaikki voima on tullut lapsesta lähtien? Miksi olen ollut voimakkaampi kuin muut lapset, vaikka en ole tehnyt yhtään enempää kuin muutkaan tuolloin ja miksi minua on aina myös sanottu voimakkaan, rotevan näköiseksi, vaikka olen ollut oikeastaan alipainon puolella, tosin nykyisin n. 100kg kun tosiaankaan en muuta tee kuin makaan tai istun ja syön roskaruokaa joten voimatkin voi olla jo ehtynyt, mutta silti jaksan kantaa vielä sellaisia juttuja joita muut naiset ei jaksa.

        Mielelläni olisin silti heikkovoimainen ja siro neitonen joka näyttää siltä, että tarvii miehen apua kaikkeen, mutta ei, aina olen ollut lähes yhtä voimakas kuin mies ja kaiken lisäksi rotevarakenteisempi kuin suurin osa miheistä (vielä silloinkin kun olin 50 kg)

        "No mistä se kaikki voima on tullut lapsesta lähtien?"

        -Mikä voima..?! Ethän ole mitään konkreettista edes väittänyt. Muuta kuin olevasi "vahva". Mikä voi käytännössä tarkoittaa mitä tahansa, riippuen hlöstä.

        "Miksi olen ollut voimakkaampi kuin muut lapset,"

        -Kun puhutaan alle teini-ikäisistä lapsista niin sukupuoli ei merkkaa mitään. Vasta puberteetin jälkeen tulee se varsinainen jako ja ero miesten ja naisten kesken.

        ", tosin nykyisin n. 100kg kun tosiaankaan en muuta tee kuin makaan tai istun ja syön roskaruokaa joten voimatkin voi olla jo ehtynyt, mutta silti jaksan kantaa vielä sellaisia juttuja joita muut naiset ei jaksa."

        -Eli toisin sanoen olet YLIPAINOINEN.
        Sekoitat nyt lihakset läskiin. Ja usko huviksesi, että jos saat aikaiseksi raahautua salille niin tulet hämmästymään miten puolet sinua pienemmät naiset nostavat puolet suurempia taakkoja kuin sinä. ;)

        Harvoin näkee ketään noin syvällä itsepetoksessa elävää. Toivottavasti löydät joku päivä voimaa katsoa sinne peiliin ja näet mikä se tilanne OIKEASTI on.
        Etkä jatka itsepetosta ja sohvalla makaamista...


      • raw
        TheOne kirjoitti:

        "Olen poikkeus ehkä ainoa koko maailmassa"

        -Taitaa olla lääkitys kohdallaan tai melkoinen fantasiamaailma jossa elät! XD

        Mutta olet tarjonnut monet hyvät naurut, joten kiitos siitä. X)

        Tää on Kyl hyvä keskustelu...XD mut toisten kantaminen, ei Kyl oo mikään kauheen ihmeellinen juttu...;) Itse tunnen jonkun verran vahvoja ja todella vahvoja naisia ja yksikään ei vain makaa sohvalla... Että vaikea uskoa... Varsinkin kun et ole esittänyt mitään konkreettisia todisteita.


    • kyls kyls
    • mickkke1

      Hyvä kysymys, ja vaikea tehdä täysin selväksi, mutta yritetään ;)

      Sporttinen naisen kroppa on hyvä, eli hoikka, kiinteä, ihan hivenen erottuvat lihakset kuitenkin pehmeän näköisesti.

      Urheilullinen nainen on tavallaan hyvän näköinen, mutta on menettänyt naisellisuuttaan lantion kaventuessa, vatsalihasten pullottaessa, ja hartioiden ja käsivarsien leventyessä.

      Naisen tekee naiseksi se, että hän on erilainen kuin mies, joten hoikassa ja sulavalinjaisessa kehossa hieman lihasta pehmeän, ja kevyen rasvakerroksen alla on paras. Ja sillä rasvalla tarkoitan vain sitä, että se keho näyttää pehmeältä, ei kuivalta/kovalta.

      Ja ne lihaksetkin saisivat olla erottuvan, mutta pienet ja sulavalinjaiset, ei sellaiset pullottavat kuten monella miehellä.

      Parasta on luonnostaan kiinteä naine, jolla ei ole paljon lihaksia. Minusta naisten tulisi keskittyä enemmän treenauksessa siihen, että kroppa on täysin kiinteä ja "kimmokas", ja siihen etträ on kurveja (=peppu, ja kapea vyötärö), kuin siihen lihaksien kasvattamiseen ja totaalisen rasvanpolttoon.

      Täysin kiinteä kroppa (eli ei plösöyttä, alleja, kahvoja, löllä, missään) ja sulavalinjaisuus on aina ja useimpien mielestä kaunista, joten jos haluaa olla ihanteen mukainen, siinä ei voi mennä pieleen.

    • einari taas

      on se vähän liian jätkämäistä mutta ei haittaa jos on Xena tyylinen vartalo. Kukaan heteromies ei halua tuntea että rakastelisi miehen kanssa eli jos on liian vähän rasvaa kehossa ja kova 6 pack kuin miehillä.

    • einari taas2

      on se vähän liian jätkämäistä mutta ei haittaa jos on Xena tyylinen vartalo. Kukaan heteromies ei halua tuntea että rakastelisi miehen kanssa eli jos on liian vähän rasvaa kehossa ja kova 6 pack kuin miehillä.

    • Lihakseton lahna

      No jaa, täysin lihaksiton nainen kykenee ainoastaan meritähti asentoon sängyss...

    • tasa-arvoa p*rkele

      Jos nainen haluaa kasvattaa lihaksia niin kasvattakoot ! Eiköhän se ole kaikkien oma asia haluaako että sixpack näkyy vai haluaako vähän löllerömahan. Ja eihän se ole reilua että miehet saavat niitä lihaksia kasvattaa mutta naiselle se ei käy koska MIEHET EI TYKKÄÄ ! Jotkut treenaavat omaksi ilokseen eivät siksi että miehet haluaisivat heitä !
      Miehen pitää haluta sinut semmoisena kuin olet eikä niin että sinun täytyy muuttua koska jonkun mielestä sinulla on liian vähän lihaksia... !

    • Olit minkä kokoinen tahansa, joku rakastaa ja joka inhoaa. Minä olen erittäin kurvikas nainen, tissiä ja peppua löytyy mutta liian lihavana en itseäni pidä. Jotkut miehet kuolaavat tällaista kroppaa, mutta jotkut pitävät minua liian pulskana. Samaten jos sinulla on sixpack, joku mies on aivan hulluna niistä ja jotkut yököttelevät niitä netissä. Life is life, turha yrittää miellyttää kaikkia maailman miehiä. Itse asiassa sen suurempi miellyttäminen yhtä ainuttakaan miestä ei ole tarpeen, kunhan itse pidät itsestäsi ja peilikuvastasi.

    • schmoe
    • Jopo-Rodeo

      Ei lihakset haittaa, mutta on joku määrä, jonka jälkeen mansikatkin maistuvat pahalle.

      Kunhan kuukautiskiertosi toimii, niin rasvaprosentti ei ole liian alhainen. Miehillä sixpackin näkyminen tarkoittaa korkeintaan 15 rasvaprosenttia, naisilla yleensä kuukautiskierto epämääräistyy, jos rasvaprosentti on alle 18...20.

    • mussunmussun ;)

      Onneks ei tarvitse miettiä tollasia, kun miehet ei kiinnosta siinä mielessä.
      Eikä kiinnosta naistenkaan yleinen mielipide.

      Sixpack löytyy, samoin muitakin lihaksia. Ja ihan omaksi iloksi treenaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe