Järkyttävä palsta ..

alaniatar

Tältä palstalta ei tule saamaan asiallista tietoa Alanyasta.Pelkkää panettelua, haukkumista ,kateutta (?).Olen pahoillani niiden puolesta jotka oikeasti haluavat asiallista tietoa Turkista ja Alanyasta.Ihme että, tällainen saa jatkua...Muuten asun itse Alanyassa ja en tunnista kaupunkia "kirjoitteluista".

76

1185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensi viikolla alanyaan

      olen täysin samaa mieltä em kirjoittajan kanssa. Miten joillakin on oikeus käyttää palstaa omien sairaiden juttujensa julkaisuun. Matkustelen paljon ja muilta suomi24 matkapalstoilta olen saanut usein todella hyviä vinkkejä matkaa varten. Nyt tästä alanyan palstasta ei tule kuin paha mieli. Kontrollia keskustelun tasoon tarvittaisiin todella kipeästi!

      • Matkustakaa muualle

        En ole tehnyt vielä sitä ensimmäistä Alanyan matkaani , mutta
        siitä huolimatta ihmettelen , että miksi tämä loka-tyylin kirjoittelu
        on keskittynyt tänne Alanya sivustolle.
        Häirikköjä löytyy jokaiselta sivustolta , mutta jostain syystä
        täältä tuntuu löytyvän vain kielteisiä asioita.

        Miksi matkustatte sinne , jos se on niin ikävä paikka?


      • jää sinne

        Mitä ihmeen kontrollia täällä tarvitaan ?
        On hyvä , että asioista puhutaan oikeilla nimillä , eikä hyssytellä
        joutavan päiväisiä.


      • minne vaan
        Matkustakaa muualle kirjoitti:

        En ole tehnyt vielä sitä ensimmäistä Alanyan matkaani , mutta
        siitä huolimatta ihmettelen , että miksi tämä loka-tyylin kirjoittelu
        on keskittynyt tänne Alanya sivustolle.
        Häirikköjä löytyy jokaiselta sivustolta , mutta jostain syystä
        täältä tuntuu löytyvän vain kielteisiä asioita.

        Miksi matkustatte sinne , jos se on niin ikävä paikka?

        Asian vierestä kirjoittajat ovat tuskin edes käyneet Alanyassa ! Valittajia, mikään ei kelpaa tyyppejä on aina matkoilla. Olemme pitkästä aikaa (ed.-07) lähdössä Alanyaan 25.10 mukava nähdä onko paikka muuttunut paljonkin.
        Nähtävää ympäristössä riittää moneen makuun. Matkustaapa minne vaan on kulttuurissa yms. aina eroja - joten tääläkin , "maassa maan tavalla". Joka EI pidä matkustaa muualle.
        Eniten ihmettelen,mitä minunkin matkustamiseni kenellekkään palstan terroorille kuuluu ja heiltä olisi jotain pois.......


      • lähdössä taas
        jää sinne kirjoitti:

        Mitä ihmeen kontrollia täällä tarvitaan ?
        On hyvä , että asioista puhutaan oikeilla nimillä , eikä hyssytellä
        joutavan päiväisiä.

        "jää sinne" Niin, miten asiasi koski aihetta matkailu, alanya tai edes turkki.
        Kyllä aika outoa on kirjoittelu täysin asian vierestä ja arvostella kenenkään matkailua. Millä "oikeilla nimillä", pitää arostella toisten matkailua. Outoa tulla matkailu sivuille kirjottamaan jotain omia arvioita uskonnosta, kulttuurista tai kaupungista ("analia"). Minä olen Turkissa käynyt vain 3 kertaa, rantalomaa siinä kuin jossain muuallakin


      • jää sinne
        lähdössä taas kirjoitti:

        "jää sinne" Niin, miten asiasi koski aihetta matkailu, alanya tai edes turkki.
        Kyllä aika outoa on kirjoittelu täysin asian vierestä ja arvostella kenenkään matkailua. Millä "oikeilla nimillä", pitää arostella toisten matkailua. Outoa tulla matkailu sivuille kirjottamaan jotain omia arvioita uskonnosta, kulttuurista tai kaupungista ("analia"). Minä olen Turkissa käynyt vain 3 kertaa, rantalomaa siinä kuin jossain muuallakin

        Nimimerkki " Lähdössä taas"
        Nimenomaan matkailusivuilla olisi asiallista keskustella uskonnosta , kulttuurista
        ja kaupungeista , koska sitä vartenhan matkailusivut ovat.
        Olet yhdistellyt kaikki löytämäsi kirjoitusvirheet saman nimimerkin tekemiksi
        mikä ei pidä paikkaansa.
        Mainitsemaasi uskontoon liityvää arvostelua en kyllä pienellä etsimisellä
        täältä löytänyt , mutta kaipa sekin jossain on.
        PS. Vilkaiseppas toisia matkailusivustoja ja mieti , että miksi vain täällä?


    • Mites ne

      hotellien kellareiden "huoralat".?

      Onkos niitä Analiassa, kuten on Marmariksessa?

    • tietoa1

      Minäkin ole samaa mieltä kuin alaniatar kirjoitti. Eihän sairaudelle voi mitään , se on vielä pahempi kun ei sairaat ihmiset edes huomaa itse mitä kirjoittavat.

      • On myös

        niitä, jotka pitävät hauskaa seksituristien kustannuksella.


      • ....

        Millä oikeudella leimaat toisia keskustelijoita sairaiksi?
        Kuinka on oman itsesi laita?


    • hauskaamatkaa

      Todellakin, tämä palsta on henkisesti sairaiden terapiapalsta. Ajattelenkin, että parempi, kun purkavat pahaa oloaan näin, kuin kadulla hakaten ventovieraita tai kotonaan harjoittaen väkivaltaisuuksia. Mitenkään muuten he eivät voi saada ymmärrystäni. Tähän on yhteiskunta mennyt, etteivät ihmiset saa hoitoa, eivätkä pääse vastaanotolle jos sattuvat ymmärtämään edes hakeutua hoidon pariin. Myöskään ihmisillä ei ole välttämättä yhtään ystävää, joka huomaisi , mihin kaveri on vaipumassa. Yksin kun on, lienee normaalia hakeutua jonkinlaiseen kommunikointiin, edes tietokoneen välityksellä, ja tämä on tulos, sairasta puuttumista oletettuihin matkustajiin. Itse matkustajana en ole Turkin matkoilla nähnyt sen kummallisempaa väkeä kuin Thaimaan tai Kanarian matkoillakaan. Toiseksi, eipä minua muut juuri kiinnosta, on onneksi aina omaa normaalia matkaseuraa. Mukavaa matkaa kaikille kaikkialle.

    • turkkifanit

      En tunnista minäkään, Alanya on tosi kiva kaupunki, löytyy kaikkea mitä tarvitsee, ihmiset erittäin ihania ja ystävällisiä,ruoka herkullista (varsinkin Lokanta-paikoissa)! Älkää hyvät ensikertalaiset vaan usko noita haukkumisia ( toisaalta niinhän metsä vastaa kuin sinne huudetaan) eli oletteko itse käyttäytyneet asiallisesti ja maan tapoja kunnioittaen? Terv. syyskuussa 19 kerran Turkkiini ( Kierrette muuallakin kuin vaan rannikkopaikoissa, Istanbulia myöden ja ei pahaa sanottavaa mistään)!

      • ei todellakaan

        Lokanta paikoissako ruoka muka herkullista ,no ei todellakaan ole ,aika alkeelista ruokaa,halpaa muttei hovin kummosta ,kyllä turistiravintoloissa on moninverroin parenpaa ruokaa.


    • Seriffi hoi

      Ok, kokeillaanpa poistetaanko tätä viestiä "ylläpidon" toimesta!

      Gallup: Olisiko kysyntää asialliselle Turkki / Alanya -palstalle Suomeen?
      Siis sellaiselle jolle pitää rekisteröityä ja jossa kukaan ei voi kirjoitella täällä alinomaan esiintyviä älyttömyyksiä.

      • vahi

        Onhan noita jo Facebook täynnä joka tähtöön. Tosin ovat legginssilorttojen hallinnassa ne palstat ja jutut sen mukaisia.


      • 1094

        Olisi.


      • Ei mitään sheriffejä

        No Jumalan sanaako haluaisit täällä lukea , vai kuinka.
        Monet näistä jutuista ovat mielestäni aivan asialllisia.
        Terveisiä Turkkilaiselle poikaystävällesi


      • sivusto on
        vahi kirjoitti:

        Onhan noita jo Facebook täynnä joka tähtöön. Tosin ovat legginssilorttojen hallinnassa ne palstat ja jutut sen mukaisia.

        Mistäs tiedät? Kuulutko jäseniin? Sieltä muuten lempataan aika pian pellolle jos kirjoitustaitosi riittää ainoastaan muitten haukkumiseen. Eli kaikenlainen häiriökäyttäytyminen on pois suljettu. Ja mukava on lukea ja ottaa kantaa kirjoituksiin terveellä pohjalla, myös niihin negatiivisiin. En kylläkään suosittele kaikille jäsenyyttä, mukavampi pitää sivusto suhteellisen hallittavissa. En siis aio suositella vahitomppajaakko3 ja laisiaan.


      • vahi
        sivusto on kirjoitti:

        Mistäs tiedät? Kuulutko jäseniin? Sieltä muuten lempataan aika pian pellolle jos kirjoitustaitosi riittää ainoastaan muitten haukkumiseen. Eli kaikenlainen häiriökäyttäytyminen on pois suljettu. Ja mukava on lukea ja ottaa kantaa kirjoituksiin terveellä pohjalla, myös niihin negatiivisiin. En kylläkään suosittele kaikille jäsenyyttä, mukavampi pitää sivusto suhteellisen hallittavissa. En siis aio suositella vahitomppajaakko3 ja laisiaan.

        Lähes jokaisessa olen jäsen. Siellä kirjoittelen Alanya-fanina ja vedättelen legginssilorttoporukoita sinne tänne. Ja kavereiden kanssa saan nauraa, kun idiootit ottavat kaiken niin tosissaan. Toisaalta pitäisi sääliä alempia kansanosia, kun niitä joka paikassa muuallakin potkitaan päähän ja käskytetään.


    • on the beach

      En ymmärrä alkuunkaan, miksi yleensä matkailussa on seksiturismi pääasia? Se että jotkut kirjoittelevat sellaisesta, heillä kai on puute siitä mistä puhe? Sitäpaitsi ne kirjoitukset saa jättää omaan arvoonsa.
      Alanya on aivan hyvä turistikohde niille, joiden mielikuvitus ei laukkaa sukupuolisesti kieroutuneissa asioissa. Täällä palstalla niitä riekkujia riittää.

      • kurja juttu

        Kyseessä on yksi kieroutunut häirikkö, joka työntää pervoja ja naisia halveeraavia kommentteja joka paikkaan pilaten koko palstan:(


      • kyllä kyseessä
        kurja juttu kirjoitti:

        Kyseessä on yksi kieroutunut häirikkö, joka työntää pervoja ja naisia halveeraavia kommentteja joka paikkaan pilaten koko palstan:(

        on useat silminnäkijähavainnoitsijat.


      • kirre
        kyllä kyseessä kirjoitti:

        on useat silminnäkijähavainnoitsijat.

        Kellari romanssejako, joo, olen kyllä tietoinen sellaisista, vaan tosi vaikea ajatella, että kellareissa viihtyisin lomallani, ehei, enkä turkkilaiseen voisi retkahtaa ikinä, liian imeliä.


      • vahi
        kurja juttu kirjoitti:

        Kyseessä on yksi kieroutunut häirikkö, joka työntää pervoja ja naisia halveeraavia kommentteja joka paikkaan pilaten koko palstan:(

        98%:a suomalaisista naisista matkaavat sinne huoraamaan, ennemmin tai myöhemmin lankeemus käy ja samalla pilaavat loppujenkin maineen.


      • Olisikohan
        vahi kirjoitti:

        98%:a suomalaisista naisista matkaavat sinne huoraamaan, ennemmin tai myöhemmin lankeemus käy ja samalla pilaavat loppujenkin maineen.

        tuo kuitenkin prosenttiluku joka tarkoittaa yksinmatkaavia ja tyttöporukalla meneviä:)


      • sex in the basement

        Se nyt vaan on niin, että joillekin seksi on todella pääasia Turkkiin mennessä, antakaa heidän nauttia ja nauttikaa tekin lomastanne, sekstasitte siellä tai ette.


    • Muslim Erdogan
      • Ei sensuuria

        Alanya nyt vain on seksikohde , eikä se kaunistelemalla siitä muuksi muutu.
        Ei Suomi24 sivustoa tarvitse ryhtyä sensuroimaan yhden Alanyan takia.


    • alaluokan rypypaikka

      Alanyassa käy pelkästään alemman tuloluokan perheet joidenka perheenpää viettää viikon ympäripäissään karvainen ihramaha paljaana altaan äärellä, kyllästynyt vaimo huutaa riiviökakaroilleen. Tuliaisina auringonpolttamat ja vatsatauti. Toinen kävijäryhmä ovat lihavat sinkkunaiset jotka toteuttavat sitä elämää johon eivät saa muualla mahdollisuutta. Paikalliset miehet toteuttavat heidän toiveensa.

      • ostaisko

        Alaniatar : Asut siis itse Alanyassa mikä tarkoittaa sitä , että
        asiallista tietoa ei saa sinultakaan.
        Täällä kirjoittelevat vain ne ääripäät eli toiset haukkuvat ja toiset
        itkevät Turkkiin jääneen rakkaansa perään mitä ei tietystikään suoraan
        sanota.
        Normaalit puuttuvat tästä keskustelusta , osta nyt sitten näiden perusteella
        Turkin matka itsellesi.


    • vielävaan

      Olen käynyt Turkissa ainakin 10 kertaa, Alanyassa useimmat.
      3 kertaa olen ihan yksin matkustanut ilman ongelmia minkäänlaisia..
      Onhan siellä niitä vilkkusilmiä ym. mutta kun pukeutuu asiallisesti eikä joka huutoihin vastaa,
      hyvin menee.
      Retkillä kävin ja pitkillä kävelylenkeillä. Löhöloma ei sovi minulle

      Kerran mieheni kanssa mentiin suureen ravintolaan. Oli erittäin täyttä mutta löytyi kahden hengen pöytä. Ihmeteltiin sitten siinä,kuinka nopeasti saatiin appeet eteen vaikka porukkaa oli todella paljon. Palvelua ei voinut moittia.Laskun tilattuamme ja saatuamme sanoi tarjoilija luulleensa meitä paikallisiksi.
      Se oli paras kohteliaisuus sillä reissulla.
      No,ei oltu blondeja eikä ollut txt t-paita päällä, eikä ryypätty.

      Ystäviä saatiin muutama paikallinen ja käydään sillointällöin tapaamassa.
      Minusta Alanya on vaan mukava!

      • ei Turkkiin

        Nolottaako sinua myöntää Turkissa , että olet suomalainen?
        Itse käyn lomilla paikoissa joissa voin reilusti kertoa olevani suomalainen.


      • vielävaan
        ei Turkkiin kirjoitti:

        Nolottaako sinua myöntää Turkissa , että olet suomalainen?
        Itse käyn lomilla paikoissa joissa voin reilusti kertoa olevani suomalainen.

        Ilolla tunnustan olevani suomalainen ja kunnioitan myös vierasta maata ja sen tapoja.
        Kun en Suomessakaan rehvastele ja kännäile,
        en tunne tarvetta matkoillakaan.
        Olen käynyt muissakin maissa mutta Turkissa aidosti mukavia ihmisiä.
        Onneksi löytyy maailmassa jokaiselle jotakin!


      • Hienoa
        vielävaan kirjoitti:

        Ilolla tunnustan olevani suomalainen ja kunnioitan myös vierasta maata ja sen tapoja.
        Kun en Suomessakaan rehvastele ja kännäile,
        en tunne tarvetta matkoillakaan.
        Olen käynyt muissakin maissa mutta Turkissa aidosti mukavia ihmisiä.
        Onneksi löytyy maailmassa jokaiselle jotakin!

        kunnioittaa kulttuuria, jossa mies saa naida vääräuskoisen, mutta nainen ei.

        Varsinkin jokaisen "vääräuskoisen" miehen tulee kunnioittaa itselleen siis vihamielistä kulttuuria yli kaiken...


      • rahaaaaa
        Hienoa kirjoitti:

        kunnioittaa kulttuuria, jossa mies saa naida vääräuskoisen, mutta nainen ei.

        Varsinkin jokaisen "vääräuskoisen" miehen tulee kunnioittaa itselleen siis vihamielistä kulttuuria yli kaiken...

        Turkkilaiset kunnioittaa ainoastaa turistin rahoja , ei mitään muuta.


      • summergirl41

        Kiitos kirjoituksestasi! Oli mukava saada positiivistakin palautetta, sillä me olemme lähdössä ensiviikolla isolla porukalla Turkin pieneen kaupunkiin nimeltä Turklund. Se on n.25 km Alanyasta. Pieni rauhallinen paikka (kuulema). Osa meistä on ensikertalaisia Turkin matkaajia ja osa on käynyt Alanyassa muutaman kerran. Heillä on ollut vain positiivisia kokemuksia reissultaan, siksi ihmetyttää miksi ihmiset kirjoittelevet noin negatiivisesti Turkista. Ovatko he itse pilanneet lomansa omalla törsäilyllään? Meidän matkaseurueen toiveena on saada nauttia lämmöstä, auringosta, uimisesta, shoppailusta ja valmiista ruoasta! Ja tietenkin toistemme seurasta. :) Muuta emme matkalta odota. Ja matkasta tulee juuri sellainen kuin itse sen haluat! IHANA päästä vähäksi aikaa Turkin lämpöön ennenkuin talvi tulee! Hyvää lomamatkaa kaikille minne ikinä matkustattekin ja mukavia lomamuistoja....


      • luulen ainakin
        summergirl41 kirjoitti:

        Kiitos kirjoituksestasi! Oli mukava saada positiivistakin palautetta, sillä me olemme lähdössä ensiviikolla isolla porukalla Turkin pieneen kaupunkiin nimeltä Turklund. Se on n.25 km Alanyasta. Pieni rauhallinen paikka (kuulema). Osa meistä on ensikertalaisia Turkin matkaajia ja osa on käynyt Alanyassa muutaman kerran. Heillä on ollut vain positiivisia kokemuksia reissultaan, siksi ihmetyttää miksi ihmiset kirjoittelevet noin negatiivisesti Turkista. Ovatko he itse pilanneet lomansa omalla törsäilyllään? Meidän matkaseurueen toiveena on saada nauttia lämmöstä, auringosta, uimisesta, shoppailusta ja valmiista ruoasta! Ja tietenkin toistemme seurasta. :) Muuta emme matkalta odota. Ja matkasta tulee juuri sellainen kuin itse sen haluat! IHANA päästä vähäksi aikaa Turkin lämpöön ennenkuin talvi tulee! Hyvää lomamatkaa kaikille minne ikinä matkustattekin ja mukavia lomamuistoja....

        Enpä usko ,että kukaan on omalla törsäilyllä on loman pilannut. .Ei kaikkia negatiivisesti kirjoittavia pidä syylistää .kyllä se turkkilaisten jatkuva tyrkyttäminen alkaa ottamaan päähän. Mitä enemmän käytät rahaa,sen ystävällisemmän palvelun saat.Kyllä turkkilainen näyttää hapanta naamaa ,jos lähdet kaupasta ostamata mitään.Ystävyyden varjolla huijataan monta turistia ,vaikka moni ei edes itse huomaa mitään. Varmasti kaikki negatiivisesti kirjoittavat kirjoittaa asiaa eikä keksiyytä paskaa.


    • tuus

      Mitä muuta sitten odotat tällaiselta palstalta? Samat itsetuntovammaiset surkimukset liikkuvat täällä haistatellen aivan riippumatta siitä puhutaanko Alanyasta tai Audista tai potkukelkasta. Mutta jos yksi vastaus sadasta antaa jotakin hyötyä kysymyksiin, niin se on itsestä kiinni, viitsiikö kahlata tällaisessa kusiaispesässä.
      Joskus tätä lukee aivan huvikseen, kun tuntee jo kirjoitustyylistä ja lauseenmuodostuksesta, kuka on milloinkin asialla. No, parempiakin huveja voisi etsiä, myönnetään..

      • voi teitä

        Miksiköhän tuntuu ,että turkinfanit on ainoastaan niitä joilla on katkeruuta ja vihaa ,täällä se pitää purkaa kaikille jotka eivät kehu Alanyaa.Saahan aina hyvät naurut ,kun lukee uhkauksia milloin polisilla milloin ylläpidolla.


      • vähäsen auttaa
        voi teitä kirjoitti:

        Miksiköhän tuntuu ,että turkinfanit on ainoastaan niitä joilla on katkeruuta ja vihaa ,täällä se pitää purkaa kaikille jotka eivät kehu Alanyaa.Saahan aina hyvät naurut ,kun lukee uhkauksia milloin polisilla milloin ylläpidolla.

        Mutta onhan hyvä ,että niillä on tämä mielikuvitus mies tomppa ,johon saavat edes vähän purkaa pahaa oloaan.


      • Emmie111

        Minä tunnistan nimeltä useita näitä, jotka kulkevat siksakkia palstalta toiselle ja välillä sukkuloidaan Facebookissa. Ja teemana on vain puolustaminen omaa sekaisin menoaan Alanyasta. Akraarijärkinen maalaiskatja, telemarkkinointipuhelinmyyjähäirikkö, pohjoissuomalainen joka asiaan viisasteleva ja besservisseri natku, kuopiolainen tyttäriäänkin naittava rajatilapotilas, viimeiset 6 vuotta työttömänä ollut siivooja Ilomantsista. Vain muutaman todetakseni. Alemmista kansanosista on siis kysymys koko otannassa. Sitten on myös tunnistettavissa tämä suomalaisbaareihin jämähtäneet juopot, jotka puolustavat heti, kun niiden suosikkibaarien huijauksista valitetaan. Mainita pitää tietenkin myös ne miesten näköiset trukkikuskinaiset, jotka käyvät hempeilemässä Alanyassa fyysiseltä kooltaan huomattavasti pienempien poikien kanssa. Niin ja legginssit hameen alla..


      • Hehehehahaja!
        Emmie111 kirjoitti:

        Minä tunnistan nimeltä useita näitä, jotka kulkevat siksakkia palstalta toiselle ja välillä sukkuloidaan Facebookissa. Ja teemana on vain puolustaminen omaa sekaisin menoaan Alanyasta. Akraarijärkinen maalaiskatja, telemarkkinointipuhelinmyyjähäirikkö, pohjoissuomalainen joka asiaan viisasteleva ja besservisseri natku, kuopiolainen tyttäriäänkin naittava rajatilapotilas, viimeiset 6 vuotta työttömänä ollut siivooja Ilomantsista. Vain muutaman todetakseni. Alemmista kansanosista on siis kysymys koko otannassa. Sitten on myös tunnistettavissa tämä suomalaisbaareihin jämähtäneet juopot, jotka puolustavat heti, kun niiden suosikkibaarien huijauksista valitetaan. Mainita pitää tietenkin myös ne miesten näköiset trukkikuskinaiset, jotka käyvät hempeilemässä Alanyassa fyysiseltä kooltaan huomattavasti pienempien poikien kanssa. Niin ja legginssit hameen alla..

        "...viimeiset 6 vuotta työttömänä ollut siivooja Ilomantsista..."

        Siinäpä vasta tapaus;)


      • bläääh
        Hehehehahaja! kirjoitti:

        "...viimeiset 6 vuotta työttömänä ollut siivooja Ilomantsista..."

        Siinäpä vasta tapaus;)

        Ja lähes 20 vuotta työtä tehnyt 38000 vuodessa tienaava mies jolla tyttöystävä ja asunto.


      • Oletko sinä
        bläääh kirjoitti:

        Ja lähes 20 vuotta työtä tehnyt 38000 vuodessa tienaava mies jolla tyttöystävä ja asunto.

        sitten noita "suomalaisbaareihin jämähtäneitä' juoppoja."?


      • Emmie111
        Oletko sinä kirjoitti:

        sitten noita "suomalaisbaareihin jämähtäneitä' juoppoja."?

        Reppanaa porukkaa. Kun tuntemattomien joukossa ei ole mitään pätemistä omissa tekemisissä, niin jutut on tätä tasoa: mää tunnen meijän vuorotöissä yhen Sillanpään Lorpen, niin se pystyy minuutissa hakemaan trukilla kuormalavan Enson varastohallin toisesta päästä. Ja vielä haukkaa sen haarukkaan sieltä ylimmältä hyllyltä. Määki oon vähä sankari sillo? Ja oon mää Dinkonki nähäny, ihan oikeasti, on se totta, Raappanan Häiskä voi vaikka todistaa. Se sai tietää sen Hokkasen Ruitsulta, jonka mummo näki kans.


      • blääh
        Emmie111 kirjoitti:

        Reppanaa porukkaa. Kun tuntemattomien joukossa ei ole mitään pätemistä omissa tekemisissä, niin jutut on tätä tasoa: mää tunnen meijän vuorotöissä yhen Sillanpään Lorpen, niin se pystyy minuutissa hakemaan trukilla kuormalavan Enson varastohallin toisesta päästä. Ja vielä haukkaa sen haarukkaan sieltä ylimmältä hyllyltä. Määki oon vähä sankari sillo? Ja oon mää Dinkonki nähäny, ihan oikeasti, on se totta, Raappanan Häiskä voi vaikka todistaa. Se sai tietää sen Hokkasen Ruitsulta, jonka mummo näki kans.

        Sinä taidat kuulua juuri siihen joukkoon joka sitä palstalta toiselle roikkumista harrastat kun tiedät siitä ja niistä niin paljon. Ja oma kategoriasi on kaikesta kaiken tietävä ja kaikkia muita parempi joka roikkuu keskustelupalstalla arvostelemassa muita, jotta itse voisi kuvitella olevansa parempi, samaa porukkaa jotka vinkuu kattoessaan tyhmää ohjelmaa, että kyllä ne on idiootteja jotka tällästä kattoo tajuamatta kuuluvansa samaan joukkoon...


      • Matkustanko ollenkaa
        blääh kirjoitti:

        Sinä taidat kuulua juuri siihen joukkoon joka sitä palstalta toiselle roikkumista harrastat kun tiedät siitä ja niistä niin paljon. Ja oma kategoriasi on kaikesta kaiken tietävä ja kaikkia muita parempi joka roikkuu keskustelupalstalla arvostelemassa muita, jotta itse voisi kuvitella olevansa parempi, samaa porukkaa jotka vinkuu kattoessaan tyhmää ohjelmaa, että kyllä ne on idiootteja jotka tällästä kattoo tajuamatta kuuluvansa samaan joukkoon...

        Yrittäisittekö Alanyafanit hieman korottaa keskustelun tasoa , jotta tällainen koskaan Turkissa käynyt ekakertalainen saisi jotain tietoa paikasta.
        Pelkkää riitelyä!


      • totuuksia
        Matkustanko ollenkaa kirjoitti:

        Yrittäisittekö Alanyafanit hieman korottaa keskustelun tasoa , jotta tällainen koskaan Turkissa käynyt ekakertalainen saisi jotain tietoa paikasta.
        Pelkkää riitelyä!

        Juuri Alanyasta palannut ja voi vain todeta että alanyafanit pitkälti suurentelee paikan ihanuudesta .Enemmän totuuksia on näiden negatiivisesti kirjoittavissa viesteissä.


      • cdff
        Matkustanko ollenkaa kirjoitti:

        Yrittäisittekö Alanyafanit hieman korottaa keskustelun tasoa , jotta tällainen koskaan Turkissa käynyt ekakertalainen saisi jotain tietoa paikasta.
        Pelkkää riitelyä!

        Mene etsimään sitä tietoa jostain mistä sitä saa, ei täällä ole kun meitä ääliöitä


      • juppihippipunkkari2
        Matkustanko ollenkaa kirjoitti:

        Yrittäisittekö Alanyafanit hieman korottaa keskustelun tasoa , jotta tällainen koskaan Turkissa käynyt ekakertalainen saisi jotain tietoa paikasta.
        Pelkkää riitelyä!

        Jos teet päätöksesi kekustelupalstojen sisällön perusteella, älä ihmeessä matkusta ollenkaan, normaalit ihmiset osaa valita tekemisensä ihan itse, mene Alanyaan taas ensi kesänä, hajotkaa siihen


      • juppihippipunkkari2
        juppihippipunkkari2 kirjoitti:

        Jos teet päätöksesi kekustelupalstojen sisällön perusteella, älä ihmeessä matkusta ollenkaan, normaalit ihmiset osaa valita tekemisensä ihan itse, mene Alanyaan taas ensi kesänä, hajotkaa siihen

        Siis menen, ei mene, älä sinä turhaan mene


      • no voivoi
        voi teitä kirjoitti:

        Miksiköhän tuntuu ,että turkinfanit on ainoastaan niitä joilla on katkeruuta ja vihaa ,täällä se pitää purkaa kaikille jotka eivät kehu Alanyaa.Saahan aina hyvät naurut ,kun lukee uhkauksia milloin polisilla milloin ylläpidolla.

        Et sitten ole nähnyt lortto-, huora- ja muita suominaisia kohtaan erittäin vihamielisiä kirjoituksia? Niitä on niin paljon, ettei muuta juuri palstalle mahdukaan. Specsaversilla on pokatarjouksia, käypäs siellä. Jos vika on luetun ymmärtämisessä tai erittäin rajoittuneessa mielessä, eipä siihen auta mikään. Jos matkustaa Alanyassa tai muualla Turkissa, se ei tee ihmisestä fania. Miksi roikut palstalla, näytät vihaavan itse Alanyaa?


      • no voi voooo
        no voivoi kirjoitti:

        Et sitten ole nähnyt lortto-, huora- ja muita suominaisia kohtaan erittäin vihamielisiä kirjoituksia? Niitä on niin paljon, ettei muuta juuri palstalle mahdukaan. Specsaversilla on pokatarjouksia, käypäs siellä. Jos vika on luetun ymmärtämisessä tai erittäin rajoittuneessa mielessä, eipä siihen auta mikään. Jos matkustaa Alanyassa tai muualla Turkissa, se ei tee ihmisestä fania. Miksi roikut palstalla, näytät vihaavan itse Alanyaa?

        no voi voi ,tälläset viesti on aika huvittavia ja kenelleköhän oikein tarkoitettuja.


      • Trukkikuskinaiset
        Emmie111 kirjoitti:

        Reppanaa porukkaa. Kun tuntemattomien joukossa ei ole mitään pätemistä omissa tekemisissä, niin jutut on tätä tasoa: mää tunnen meijän vuorotöissä yhen Sillanpään Lorpen, niin se pystyy minuutissa hakemaan trukilla kuormalavan Enson varastohallin toisesta päästä. Ja vielä haukkaa sen haarukkaan sieltä ylimmältä hyllyltä. Määki oon vähä sankari sillo? Ja oon mää Dinkonki nähäny, ihan oikeasti, on se totta, Raappanan Häiskä voi vaikka todistaa. Se sai tietää sen Hokkasen Ruitsulta, jonka mummo näki kans.

        ovat kyllä pahimpia tapauksia. tekevät enemmän hallaa suomalaisten maineelle ulkomaille päästyään kuin keittäjät ja siivoojat yhteensä.

        Kyllä "lomaromansseja" riittää...


    • summergirl41

      Hei,

      onko kokemuksia Eftalia Aqua hotellista, Turkissa? Olemme porukalla menossa sinne lokakuussa. Ilmat on ainakin suomalaiselle sopivan lämpimät kesän helteiden jälkeen. :) Mutta haluaisin kuulla ihan oikeita kokemuksia tästä hotellista ja Alanyasta. Hotelli on n.20 km Alanyasta. Mukavaa syksyä kaikille!

    • Vacationer

      Sama kohtalo kaikilla muillakin lomakohteilla, ei käydä edes paikassa ja haukutaan kohdetta joka jutussa! Niin tuttua ja jos puolustat ja kirjoitat asiaa, niin silloin haukkumiset menee henkilökohtaisuuksiin.

      • molemminpuolin

        Mistä voit tietää ,kuka on käynyt missäkin.Myöskin negatiivinen kirjoitus , voi olla täyttä asiaa .Henkilökohtaisuuksiin mene molenpi puoli kirjoitat sitten negatiivisesti tai positiivisesti.


      • *^*^*
        molemminpuolin kirjoitti:

        Mistä voit tietää ,kuka on käynyt missäkin.Myöskin negatiivinen kirjoitus , voi olla täyttä asiaa .Henkilökohtaisuuksiin mene molenpi puoli kirjoitat sitten negatiivisesti tai positiivisesti.

        Tosi on ,että negatiivisesta kirjoituksesta on usein enemmän hyötyä
        , kuin tyhjänpäiväisestä liirun laarumista.
        Kun olen matkustamassa Alanyaan on tosi hyvä , jos minua
        varoitetaan etukäteen huonoista ravintoloista ja huijari kauppiaista.

        Kyllä senkin tunnistaa , jos kirjoittaja on pelkkä häirikkö.


      • henkilökohtaisesti
        molemminpuolin kirjoitti:

        Mistä voit tietää ,kuka on käynyt missäkin.Myöskin negatiivinen kirjoitus , voi olla täyttä asiaa .Henkilökohtaisuuksiin mene molenpi puoli kirjoitat sitten negatiivisesti tai positiivisesti.

        Ole itse nyt fiksumpi ja opettele edes oma äidinkielesi. Tuntuu tosi negatiiviselta lukea ala-arvoista suomea.


      • mitäs tulet
        henkilökohtaisesti kirjoitti:

        Ole itse nyt fiksumpi ja opettele edes oma äidinkielesi. Tuntuu tosi negatiiviselta lukea ala-arvoista suomea.

        Pysy pois jos ei miellytä.


      • Mitäs tulet++++++
        mitäs tulet kirjoitti:

        Pysy pois jos ei miellytä.

        Nimim: Henkilökohtaisesti.
        Lauserakenteesi on aivan liian lyhyt , sillä tuo sama asia olisi hyvin
        mahtunut yhteenkin lauseeseen.
        Puhuttaessa kielestä nimeltä Suomi on syytä käyttää isoa alkukirjainta .


      • Tolvanoita riittää
        Mitäs tulet++++++ kirjoitti:

        Nimim: Henkilökohtaisesti.
        Lauserakenteesi on aivan liian lyhyt , sillä tuo sama asia olisi hyvin
        mahtunut yhteenkin lauseeseen.
        Puhuttaessa kielestä nimeltä Suomi on syytä käyttää isoa alkukirjainta .

        Hupsista. Mistä kielioppioppaasta tuon painovirhepaholaisen löysit?
        Oikeasti = suomen kieli. Suomi (maa maantieteellisesti)


      • xithxxititx
        molemminpuolin kirjoitti:

        Mistä voit tietää ,kuka on käynyt missäkin.Myöskin negatiivinen kirjoitus , voi olla täyttä asiaa .Henkilökohtaisuuksiin mene molenpi puoli kirjoitat sitten negatiivisesti tai positiivisesti.

        Joo. Voisi negatiivinenkin olla täyttä asiaa, mutta täällä niitä näkyy todella, todella harvoin. Suurin osa on pelkkää paskanjauhantaa. Ikävä kyllä


      • ****
        Tolvanoita riittää kirjoitti:

        Hupsista. Mistä kielioppioppaasta tuon painovirhepaholaisen löysit?
        Oikeasti = suomen kieli. Suomi (maa maantieteellisesti)

        Tolvana olet väärässä!


      • ,,,,,,
        xithxxititx kirjoitti:

        Joo. Voisi negatiivinenkin olla täyttä asiaa, mutta täällä niitä näkyy todella, todella harvoin. Suurin osa on pelkkää paskanjauhantaa. Ikävä kyllä

        Paskanjauhantaa voi olla myöskin alanyan liijallinen kehuminen ja uskettelu miten turkkilaiset on kaikki niin ystävällisiä ja käyttäätyy hyvin.


      • Tolvanoita riittää
        **** kirjoitti:

        Tolvana olet väärässä!

        Paikannimet ovat erisnimiä. Erisnimet kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.
        Yleisnimet kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Kielten ja murteiden nimet ovat yleisnimiä. Paikannimistä johdetut asukkaannimet ja kansallisuuksien nimet ja niistä käytettävät vastaavat adjektiivit ovat yleisnimiä.


    • Kun ei niin ei

      Ainakin 80% tänne kirjoittaneista on naispuoleisia ja heistä 90 % ihannoi Alanyaa. vastaväitteitä ei haluta kuulla, vaikka kuinka asiallisesti mielipiteensä ilmaisee.

    • Alanyafani

      Toi on taas tota paskanjauhantaa, minä ja monet muut alanyafanit eivät varmasti yritä väittää, että se olisi paratiisi jossa ei ole mitään vikaa.

      Vastareaktio syntyy noista ala-arvoisista legginslortto jutuista.

      Ei se mikään paratiisi ole, mutta aivan yhtä mukava kohde kuin muutkin välimeren kohteet, toiset vain tykkäävät enemmän kuin toiset.

    • Alanyan matkaaja

      Eikö nuo asiaan kuulumattomat viestit vaan voisi jättää huomiotta? Ei kukaan yksin viitsi kirjoitella. Kyllä täältä löytyy ihan asiallistakin tekstiä. Hyppää vaan nuo lortto ym. jutut yli ja jatkaa kommentointia itse asiaan, eikä provoihin. On toiminut muillakin palstoilla, niin miksi ei täälläkin.Ei kannata toimivasta palstasta tehdä liian monimutkaista.

      • alanyaappelsi

        Appelsiinipuu blogi .
        Mielestäni näin miehen silmillä luettuna kyseinen blogi on aivan
        asiallista luettavaa.
        Suosittelen teitä muitakin tutustumaan siihen , koska se sisältää
        paljon asiallista asiaa ja hyviä linkkejä.
        Kuvat ovat onnistuneita ilman ylimakeita maisemakuvia.
        Tulihan siinä turkkilaisen miehen itsensä kaupittelukin mainittua.

        http://alanyanappelsiinipuu.blogspot.fi


      • mandariinialanya
        alanyaappelsi kirjoitti:

        Appelsiinipuu blogi .
        Mielestäni näin miehen silmillä luettuna kyseinen blogi on aivan
        asiallista luettavaa.
        Suosittelen teitä muitakin tutustumaan siihen , koska se sisältää
        paljon asiallista asiaa ja hyviä linkkejä.
        Kuvat ovat onnistuneita ilman ylimakeita maisemakuvia.
        Tulihan siinä turkkilaisen miehen itsensä kaupittelukin mainittua.

        http://alanyanappelsiinipuu.blogspot.fi

        Ko. Blogi on outo. Onko korjoittaja oikeasti aikuinen nainen?


      • Omenapuun katveessa
        mandariinialanya kirjoitti:

        Ko. Blogi on outo. Onko korjoittaja oikeasti aikuinen nainen?

        Mielestäni oudointa näyttäisi olevan , että kirjoittaja jaksaa
        joka ikinen päivä kirjoittaa tosi pitkän jutun tekemisistään.
        Onko kirjoittajia ehkä useampiakin ?


    • Omenapuun katveessa

      Appelsiinipuu blogi La 17.10
      Blogin kirjoittaja on ilmeisen herkkäkarvainen henkilö , koska hän
      näyttää loukkaantuneen yläpuolella olevasta huomiosta , että
      kirjoittajia saattaisi olla useampiakin . Lauantain tekstistä kävi
      selväksi , että kirjoittajia on vain yksi ja näiltä sivuilta löytyy kyllä
      loukkaantumisen aiheita etsivälle.
      Hänen mielestään Suomeen ei saisi ottaa kurdi-pakolaisia , koska
      he sotivat Turkissa ja Syyriassa. Nämä Saddamin Irakista tulleet
      kurdit olisivat todennäköisesti tänä päivänä kuolleita , jos he eivät
      olisi päässeet Suomeen. Kyllä he mahtuvat tänne näiden
      turkkilaisten pizzan-pyörittäjien sekaan, joita tosin heitäkin
      alkaa olla liikaa.

      • Itseinho

        Appelsiinipuu.
        Neljä turkkilaista miestä naisineen ??
        Etkö tosiaankaan kunnioita omaa itseäsi ihmisenä tuon enempää.
        Suomessa se olisi ollut neljä suomalaista naista seuralaisineen.


    • Irstasr

      IME MUNAA H UORA S AATANA!

      • Ehkä kännissä

        H:n ja U:n väliin ei tule laittaa välilyöntiä.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe