Onko liikaa vaadittu..

Kylmät kädet

..että saisi pestä pyykkinsä omalla, varaamallaan vuorollaan? Saátana, kun toi litra-aivoinen manne, perheensä patriarkka muutti tuohon naapuriluukkuun, niin sen jälkeen olen saanut vain unelmoida pyykinpesuvuorosta. Toki olen varannut sen ajan, mutta mannen koko suvun pyykit pestään taloyhtiön piikkiin, vuoroihin katsomatta.

Ei ihme, että vuokrat nousee niin järjetöntä vauhtia, että kohta pakko muuttaa sen takia pois.

18

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homo börje

      Hoi sie manneeeee

    •  Kk

      Sanoinko suvun? Tarkoitin: koko heimon.

      Yritin pestä 10L ämpärissä pienimpiä alushousujani, mutta haju ei lähde, vaikka täysin ohjeen mukaisesti annostelin ja hankasin sekä puristelin kädet punaisena. Mun ois pakko saada pestä omalla vuorollani, edes JOSKUS. Haju ja kutina käy välillä jopa melkein sietämättömäksi.

      • Pidä puolesi

        Onkohan hiivasieni alapäässä. Sietämätön haju ja kutina viittaa siihen. Jos ne kestää niin voi kokeilla kloritea liotusveteen ja apteekista hiivaan aineet.

        Kannattaa hankkia oma pesukone, vaikka pieni kone alusvaatteille ja isommat pesee pesutuvassa. En tiedä onko ihan järkevää pestä alusvaatteita yleisissä koneissa. Itse en ainakaan alusvaatteita pessyt yleisissä koneissa.

        Itse en päästänyt varaamallani vuorolla ketään vaikka kuka koitti ängetä pyykkikoppansa kanssa. Sanoin vaan että varaa listasta aikansa ja häipyy rättikorinsa kanssa. Ei tule kukaan paskaisia lumppujaan sinne pöyhiin silloin kun olen ajan varannut.


      • Kylmät kädet
        Pidä puolesi kirjoitti:

        Onkohan hiivasieni alapäässä. Sietämätön haju ja kutina viittaa siihen. Jos ne kestää niin voi kokeilla kloritea liotusveteen ja apteekista hiivaan aineet.

        Kannattaa hankkia oma pesukone, vaikka pieni kone alusvaatteille ja isommat pesee pesutuvassa. En tiedä onko ihan järkevää pestä alusvaatteita yleisissä koneissa. Itse en ainakaan alusvaatteita pessyt yleisissä koneissa.

        Itse en päästänyt varaamallani vuorolla ketään vaikka kuka koitti ängetä pyykkikoppansa kanssa. Sanoin vaan että varaa listasta aikansa ja häipyy rättikorinsa kanssa. Ei tule kukaan paskaisia lumppujaan sinne pöyhiin silloin kun olen ajan varannut.

        Seppo, mustalaisten ja muslimien kanssa ei voi neuvotella. Ne pitää jo lähtökohtaisesti sinua pelkkänä palvelijananaan.


    • Kylmät kädet

      Yritin ratkaista asian niin, että rupesin pesemään pyykkiäni aamuisin kello 07:00, niin eiköhän silti joku somali ollut siellä pesemässä vuorollani. Nainen tuijotti murhaavalla katseella, vaikka olin varannut sen pyykkivuoron, jolla se pesi niiden älisevien puoliapinoidensa pyykkejä.

      Kyse ei voi olla kieliongelmista, koska moni aasialainen, joka ei osaa sanaakaan suomea, silti kunnioittavat muiden pyykkivuoroja ja pesevät vain ja ainoastaan omalla vuorollaan.

      Mannet ja muslimit aivan toinen lukunsa.

      • Sianveri

        Etkö voi säilyttää pesupulveria vanhassa sianveripurkissa näkyvästi, jätät sen sinne pesutupaan.


    • Pyykit kuivumassa

      Mä kävisin pyyhkimässä perseeni narulla oleviin rätteihin

    • Vainaja häätää

      Laita lappu oveen että pesutiloissa on ollut vainaja, kulttuuri-ihmiset ovat taikauskoista porukkaa.

      • ...

        Vielä tehokkaampi kun teet siitä vuorollasi tunkeilijasta sen lapussa mainitun...


      • Huomautus:.
        ... kirjoitti:

        Vielä tehokkaampi kun teet siitä vuorollasi tunkeilijasta sen lapussa mainitun...

        .

        "Ei eläimiä pesutupaan"

        .


      • Kylmät kädet

        Jostain pienikalloisesta karvakasasta tulee se vainaja sinne pesutupaan, kun joku kaunis päivä mun mitta tulee täyteen.


    • Kylmät kädet

      Se pienikalloisten kummituspelko tulee siitä, kun ne eivät tajua, että ne rasahtelut johtuvat lämpölaajenemisesta.

    • vituttaa tollaset

      Edelisessä asunnossa oli täysin sama ongelma, ei mustalainen vaan joku turkkilainen jotka pitää noita kebab mestoja, pyykinpesu alkoi aamusta ja jatkui iltaan, kaikki sukulaiset toi pyykkejä sinne pestäväksi.

      Voi että kun tietäisivät mitä kaikkea niihin kuivumassa oleviin pyykkeihin laitoinkaan huomaamattomasti. :D

      • Sumutepullo

        ja... sianverta suihkutteli hän käkättäen sekä vääräuskoisen koiran räkää.


    • se kunnon kansa

      1. Muuta taas, kyllä se joskus onnistaa ja pääsee takaisin ihmisten keskuuteen.
      2. Sitä ennen, oman pesukoneen hankinta.
      3. Kohdan kaksi jälkeen, pesuhuoneen ovenlukkoon liimaa.

    • tyytyväinen toiminta

      Ei onnistuisi tuollainen meidän talossa: Meillä onneksi hallituksen puheenjohtaja pitää niin kovan kurin talossa, että se käy omakätisesti heittämässä pesutuvasta siellä liian kauan olleet pyykit pois pihan puolelle. Kun se on eläkkeellä, se ehtii joka päivä harrastaa valvontaa ja kurinpitotoimia.

      Jos joku auto parkkeeraa rapun eteen se hommaa siihen sakon alta viidentoista minuutin.

      Paljon muutakin se vahtii ja valvoo.... hyvä että on jämäkkä kaveri hallituksen PJ:nä.. Talon asiat pysyvät järjestyksessä.

    • Kylmät kädet

      Tuo, että mannet, muslimit , venäläiset ja entisen itäblockin apinat pesevät koko sukunsa pyykit taloyhtiön piikkiin pesutuvassa, tuo valtavasti ongelmia muille asukkaille.

      Vuokran järjetön nousu on yksi niistä.

      •  Kk

        Kidutin itseäni selaten netissä kämppiä, joissa on nykyään sama vuokra, kuin tässä homeluukussa. Saisi melkoista tasoa, jopa oman saunan. Kova motivaatio saada luottotiedot kuntoon. Teen kaikkeni, että saan luottotietoni kuntoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe