Miesporukalla on paremmat vitsit ja muutenkin hauskempaa yhdessä

Mökökö nainen on

kuin naisilla.

Netissä keskustelupaikat, joissa on enemmistö miehiä, ovat niin hauskoja, että naurattaa jo, kun aikeissa mennä sinne.

13

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mökö laulaa

      Minä olen yksi palstan mörkönaisista. En naura koskaan, enkä naurata.

      • mököttäjä

        Minäkinkö?


      • mökö laulaa
        mököttäjä kirjoitti:

        Minäkinkö?

        Täällä vakavoituu vuosien myötä. Ennen minäkin tulin palstalle naurussa suin, oikein odottaen mitä mukavaa oli luettavaa.
        Tuolle edelliselle.
        Tässä hyvä kuva tämän päivän minusta, lähes yksi yhteen.

        Sinäkinkönistä en tiedä. Laitan kuivan hymyn. :|

        http://www.youtube.com/watch?v=2WvLdqSPCuU


      • mököttäjä
        mökö laulaa kirjoitti:

        Täällä vakavoituu vuosien myötä. Ennen minäkin tulin palstalle naurussa suin, oikein odottaen mitä mukavaa oli luettavaa.
        Tuolle edelliselle.
        Tässä hyvä kuva tämän päivän minusta, lähes yksi yhteen.

        Sinäkinkönistä en tiedä. Laitan kuivan hymyn. :|

        http://www.youtube.com/watch?v=2WvLdqSPCuU

        Tulin tänne vilvoittelemaan helteen takia. Ihme ettei täällä ole enempi porukkaa kun on näin viileetä, selkäpiitä pitkin kylmiä väreitä.


    • Mökökö nainen on

      Huomenta 60 mökönaiset! Ei miehiä näy?
      60 palstaa en pelkästään tarkoittanut eikä minulla ole kokemusta, millainen ilopilleri tämä palsta oli vanhoina hyvinä aikoina. Muualla nettikeskusteluissa miehet voittaa 100-0 huumorissa ja yhteishengessäkin. Naisvaltaiset työpaikat myös hengeltään surkeita. Nainen kun olen, niin ilonpilaajasakkiin kuulun ja ihmettelen, mikä meistä tekee tällaisia. Mikä puolestaan miehistä tuollaisia parempia.

    • Menkää ulos

      Mököttäminen seurassa on epäkohteliasta. Tyyliksi sellainen ei sovi kuin teineille ja sellaisille jotka haluavat elää yksin. Parempi hymyillä jos haluaa seuraa.

      Huumorintajulleen ei kukaan mitään voi, mutta onneksi etsimällä löytää lähes aina jonkun jolla on samanlainen kuin itsellä.

      • mököttäjä

        Voi pahkeinen kun ulkona on liian kuuma. Tää palstan ihon kananlihalle nostattava viileys on ihanaa.


    • I.P.

      Montakohan miestä täällä mahtaa olla, sinä, minä ja Hentun Liisa?

    • okkigaam

      Oman kokemukseni mukaan.Röökiporukassa on paremmat jutut ja lojaalisuutta.
      näin naisena-kin

      • töissä koettu

        Samanlaisia juorukerhoja, kuin muutkin kooontumiset, naisten tai miesten.
        Sen lisäksi haisevat karmealta.
        Laukkuineen.


    • eppu2

      ´´Koirani on karannut.´´
      ´´Laita ilmoitus lehteen.´´
      ´´Ei kannata, ei se osaa lukea.´´

    • sissinen

      Poika tytölle puistonpenkillä.
      - Taidat olla aika vihreä.
      - Kuinka niin?
      - No, kun kasvosi ovat aivan punaiset.

    • sissisen huumoria

      Vanhapiika oli koko ikänsä kehuskellut sillä, ettei hänellä ole ollut koko ikänään yhtään miestä. Niinpä ystävät hakkauttivat hänen hautakiveensä sanat: "Palautetaan avaamattomana."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe