26.7. Johanna Tukiaiselle mystinen ihme Olympiastadionilla!1!!

Syntymäsynkkä

Juu, Tuksu meni amerikkalaislähtöisen hompän vietäväksi, Iltasanomat raportoi:

”Johanna Tukiainen haki apua ihmeparantajalta Olympiastadionilla

Ihmeparantaja Kohujulkkis Johanna Tukiainen osallistui amerikkalaisen ihmeparantajan ja evankelistan David Herzogin tilaisuuteen Helsingin Olympiastadionilla lauantaina.

Herzog pyysi lavalle kymmenkunta ihmistä, joiden joukossa oli myös Johanna Tukiainen. Tukiainen kertoi yleisölle, että hän on kamppaillut pitkään alkoholismin kanssa. Ongelmia on ollut ongelmia munuaisten ja maksan kanssa.

Herzogin käsittelyssä Tukiainen kertoi, että lämpö ja pyhä henki tulivat hänen ylleen. Tukiaisen mukaan "kipu oli poissa". Tukiainen myös nauratti yleisöä tuumaamalla, että kaikki varmasti tietävät, kuka hän on.

Herzog tarttui tilaisuuteen ja alkoi toistaa:

- Alkoholismi murtuu. Puhdista tämän naisen sisäelimet.

Lopuksi Herzog kiitti Jeesusta ja ylisti Herraa…”

Artikkeli kuvat: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288718811352.html

84

2718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruskan hehku

      Ottiko Tuksu taskumatista Ruska-tujauksen, joka mukavasti lämmitti tyhjää vatsaa?

      • Kohusaarnaaja

      • Hurmosväkeä

      • HS 23.7.

        Helsingin Sanomat 23.7.14:

        ”Terapeutti: Helsinkiin saapuva Herzog on huijarisaarnaajan arkkityyppi

        Hengellinen väkivalta -kirjan kirjoittanut Janne Villa sanoo, että David Herzog on huijarisaarnaajan arkkityyppi

        Hengellinen väkivalta -kirjan kirjoittaja, terapeutti Janne Villa sanoo, että viikonloppuna Olympiastadionilla saarnaava David Herzog on erittäin epäilyttävä ja vastuuton saarnaaja.

        "Tekstiensä pohjalta hän on huijarisaarnaajan arkkityyppi, joka tietää itse valehtelevansa", Villa sanoo.

        Hän sanoo, että saarnaajan puheet voivat vaikuttaa haitallisesti ihmisiin, jotka ovat vaikeassa elämäntilanteessa joko fyysisesti tai psyykkisesti.

        "Henkisesti herkempien mielenterveys voi vaarantua."

        Villan mielestä järjestävien tahojen, muun muassa Good News for Everyone -järjestön, olisi pitänyt miettiä tarkemmin, tulisiko tilaisuutta järjestää ollenkaan.

        "Kaveri on käynyt Suomessa ja ollut suosittu. Järjestäjillä on varmaan hyvä tarkoitus, mutta Herzogin taustat olisi pitänyt tutkia. Järjestäjät väittävät olevansa kristittyjä, mutta Herzogin sanoma poikkeaa myös kristinuskosta. Nämä kuolleistaherättämisjutut ovat ihan poskettomia", Villa sanoo.

        HS kertoi keskiviikkona miehestä, joka sanoi parantuneensa pimeän pelosta tultuaan uskoon Herzogin tilaisuudessa. Villa ei halua kyseenalaistaa ihmisten kokemuksia, mutta sanoo, että kokonaisuutena tilaisuus on arveluttava.

        "Riskiä ei pitäisi ottaa. Tietysti tämä on hankalaa, koska uskonnonvapauden nimissä aikuiset ihmiset saavat osallistua mihin huuhaahan haluavat."

        Uskontojen uhrien tuki UUT ry:n toiminnanjohtaja Joni Valkila pitää erityisen haitallisena sitä, että ihmiset saattavat jättää hakeutumatta lääkäriin ajatellessaan uskon parantavan.

        "On myös ongelmallista että jotkut hankkivat itselleen huomattavia taloudellisia resursseja pyytämällä lahjoituksia hengellisissä tilaisuuksissa. Ihmisiä manipuloidaan uskomaan että heitä siunataan tässä elämässä, että he välttyvät rangaistuksilta kuoleman jälkeen tai pääsevät taivaaseen jos he antavat rahaa herran työhön", Valkila kommentoi HS:lle sähköpostitse.”

        Linkki artikkeliin: http://www.hs.fi/kaupunki/Terapeutti Helsinkiin saapuva Herzog on huijarisaarnaajan arkkityyppi/a1406088430913


      • Isolkd
        HS 23.7. kirjoitti:

        Helsingin Sanomat 23.7.14:

        ”Terapeutti: Helsinkiin saapuva Herzog on huijarisaarnaajan arkkityyppi

        Hengellinen väkivalta -kirjan kirjoittanut Janne Villa sanoo, että David Herzog on huijarisaarnaajan arkkityyppi

        Hengellinen väkivalta -kirjan kirjoittaja, terapeutti Janne Villa sanoo, että viikonloppuna Olympiastadionilla saarnaava David Herzog on erittäin epäilyttävä ja vastuuton saarnaaja.

        "Tekstiensä pohjalta hän on huijarisaarnaajan arkkityyppi, joka tietää itse valehtelevansa", Villa sanoo.

        Hän sanoo, että saarnaajan puheet voivat vaikuttaa haitallisesti ihmisiin, jotka ovat vaikeassa elämäntilanteessa joko fyysisesti tai psyykkisesti.

        "Henkisesti herkempien mielenterveys voi vaarantua."

        Villan mielestä järjestävien tahojen, muun muassa Good News for Everyone -järjestön, olisi pitänyt miettiä tarkemmin, tulisiko tilaisuutta järjestää ollenkaan.

        "Kaveri on käynyt Suomessa ja ollut suosittu. Järjestäjillä on varmaan hyvä tarkoitus, mutta Herzogin taustat olisi pitänyt tutkia. Järjestäjät väittävät olevansa kristittyjä, mutta Herzogin sanoma poikkeaa myös kristinuskosta. Nämä kuolleistaherättämisjutut ovat ihan poskettomia", Villa sanoo.

        HS kertoi keskiviikkona miehestä, joka sanoi parantuneensa pimeän pelosta tultuaan uskoon Herzogin tilaisuudessa. Villa ei halua kyseenalaistaa ihmisten kokemuksia, mutta sanoo, että kokonaisuutena tilaisuus on arveluttava.

        "Riskiä ei pitäisi ottaa. Tietysti tämä on hankalaa, koska uskonnonvapauden nimissä aikuiset ihmiset saavat osallistua mihin huuhaahan haluavat."

        Uskontojen uhrien tuki UUT ry:n toiminnanjohtaja Joni Valkila pitää erityisen haitallisena sitä, että ihmiset saattavat jättää hakeutumatta lääkäriin ajatellessaan uskon parantavan.

        "On myös ongelmallista että jotkut hankkivat itselleen huomattavia taloudellisia resursseja pyytämällä lahjoituksia hengellisissä tilaisuuksissa. Ihmisiä manipuloidaan uskomaan että heitä siunataan tässä elämässä, että he välttyvät rangaistuksilta kuoleman jälkeen tai pääsevät taivaaseen jos he antavat rahaa herran työhön", Valkila kommentoi HS:lle sähköpostitse.”

        Linkki artikkeliin: http://www.hs.fi/kaupunki/Terapeutti Helsinkiin saapuva Herzog on huijarisaarnaajan arkkityyppi/a1406088430913

        Käytkö usein netissä copy pastettamassa?


      • anteeksi pituus
        HS 23.7. kirjoitti:

        Helsingin Sanomat 23.7.14:

        ”Terapeutti: Helsinkiin saapuva Herzog on huijarisaarnaajan arkkityyppi

        Hengellinen väkivalta -kirjan kirjoittanut Janne Villa sanoo, että David Herzog on huijarisaarnaajan arkkityyppi

        Hengellinen väkivalta -kirjan kirjoittaja, terapeutti Janne Villa sanoo, että viikonloppuna Olympiastadionilla saarnaava David Herzog on erittäin epäilyttävä ja vastuuton saarnaaja.

        "Tekstiensä pohjalta hän on huijarisaarnaajan arkkityyppi, joka tietää itse valehtelevansa", Villa sanoo.

        Hän sanoo, että saarnaajan puheet voivat vaikuttaa haitallisesti ihmisiin, jotka ovat vaikeassa elämäntilanteessa joko fyysisesti tai psyykkisesti.

        "Henkisesti herkempien mielenterveys voi vaarantua."

        Villan mielestä järjestävien tahojen, muun muassa Good News for Everyone -järjestön, olisi pitänyt miettiä tarkemmin, tulisiko tilaisuutta järjestää ollenkaan.

        "Kaveri on käynyt Suomessa ja ollut suosittu. Järjestäjillä on varmaan hyvä tarkoitus, mutta Herzogin taustat olisi pitänyt tutkia. Järjestäjät väittävät olevansa kristittyjä, mutta Herzogin sanoma poikkeaa myös kristinuskosta. Nämä kuolleistaherättämisjutut ovat ihan poskettomia", Villa sanoo.

        HS kertoi keskiviikkona miehestä, joka sanoi parantuneensa pimeän pelosta tultuaan uskoon Herzogin tilaisuudessa. Villa ei halua kyseenalaistaa ihmisten kokemuksia, mutta sanoo, että kokonaisuutena tilaisuus on arveluttava.

        "Riskiä ei pitäisi ottaa. Tietysti tämä on hankalaa, koska uskonnonvapauden nimissä aikuiset ihmiset saavat osallistua mihin huuhaahan haluavat."

        Uskontojen uhrien tuki UUT ry:n toiminnanjohtaja Joni Valkila pitää erityisen haitallisena sitä, että ihmiset saattavat jättää hakeutumatta lääkäriin ajatellessaan uskon parantavan.

        "On myös ongelmallista että jotkut hankkivat itselleen huomattavia taloudellisia resursseja pyytämällä lahjoituksia hengellisissä tilaisuuksissa. Ihmisiä manipuloidaan uskomaan että heitä siunataan tässä elämässä, että he välttyvät rangaistuksilta kuoleman jälkeen tai pääsevät taivaaseen jos he antavat rahaa herran työhön", Valkila kommentoi HS:lle sähköpostitse.”

        Linkki artikkeliin: http://www.hs.fi/kaupunki/Terapeutti Helsinkiin saapuva Herzog on huijarisaarnaajan arkkityyppi/a1406088430913

        Itsekin olin aika skeptinen David Herzogin suhteen, juurikin siksi koska olin lukenut näitä tällaisia juttuja hänestä. Katsoin sitten tv7 hänen tilaisuutensa molempina päivinä ja täytyy sanoa että olin todella pettynyt...pettynyt niihin "kristittyihin" parjaajiin...heihin jotka kirjottivat kaikkea pahaa tästä miehestä. Kun katsoin tilaisuuksia niin ihmettelin, että missä on kaikki se huijaus mistä on niin kiivaasti kirjoitettu. Hän saarnasi ihan puhdasta Kristuksen evankeliumia. Mitään epäpyhää tai valheellista ei ollut missään.
        Kaikissa seurakunnissa ja myös tällaisissa isoissa kokoustilaisuuksissa kerätään kolehti. Tilaisuuksien järjestäminen missään ei ole ilmaista. Ei silti ketään ole pakotettu kolehtiin rahaa laittamaan, tai pankkikortillakaan sitä mihinkään laittamaan. Nuo pankkikortti ym maksamiset on tullut ihan uskovien pyynnöstä mahdollisiksi, koska niin monet ei enään kanna käteistä mukana ja haluavat mahdollisuuden antaa uhrilahjansa näin. Mitään pakkoahan siihen ei ole. Vai kävikö joku jossain kurkusta puristamassa, että rahat tänne :) Partenemisia tapahtui nytkin useille ihmisille ja se on ihan todellista ja raamatullista. Raamatussa sanotaan että: "kun te laskette kätenne sairasten päälle he tulevat terveiksi". David siis toimi juuri niinkuin raamattu kehottaa meitä uskovia toimimaan.

        Olen pahoillani siitä että levitetään valheellisia juoruja vailla mitään totuuspohjaa.

        Kuolleista herättäminenkin on oikeasti raamatullista...mutta se, mitä lehdissä isolla kirjotettiin että David oli pyytänyt tuomaan kuolleita kokouksiin niin herätettään ne...se oli vitsi. On se kumma että jos uskovainen ja varsinkin tällanen kuuluisa saarnaaja evankelista heittää jotain vitsillä niin siitä vedetään hirveet otsikot ihan totena. Puhuessaan stadionilla hän joutui aina sanomaan että "hei, tää oli sit vitsi..." ettei kukaan vaan ymmärrä väärin. Me suomalaiset ollaan niin tyhmiä että uskomme toden valheeksi ja valheen todeksi...omia aivojahan ei kannata missään nimessä käyttää...ei omia silmiä eikä korvia. asioistahan ei kannata ottaa selvää vaan uskotaan kaikki mitä joku kirjottaa. Eikä tää ole todellakaan ensimmäinen kerta.

        Minä uskon ihmeisiin ja uskon Jumalan parantavaan voimaan (ihminenhän ei siis voi ketään parantaa, vaan Jumala on se joka parantaa)...ihminen voi vaan rukoilla ja laskea kätensä sairaan ihmisen päälle ja Jumalan voimasta hän voi parantua.

        Omat lapseni on parantunut rukouksen voimasta ja Itse olen niin monenlaista apua saanut kun olen rukoillut ja luottanut Jumalaan. Olen elänyt todeksi niin monet ihmeet, nähnyt miten Jumala toimii. En koskaan voisi epäillä. Mutta, ne jotka haluavat esim. parantua...ei pidä luottaa siihen ihmiseen joka rukoilee, että hän parantaa, vaan tulee luottaa Jumalaan että Hän parantaa. Jumala käyttää meitä ihmisiä välikätenään täällä maanpäällä.

        Niin, ja uhraaminen Jumalalle on raamatullista. Raamattu kehottaa meitä uhraamaan kymmenytkset Hänelle, niin Hän siunaa meitä. Se että ihmiset uhraa seurakuntaan tuloistaan...kukin varojensa mukaan..edistää Jumalan valtakunnan työtä..että voidaan pitää kokouksia ja viedä Jumalan sanaa eteenpäin. Maksaa myös saarnaajien palkat...koska heidänkin pitää elättää perheensä.

        Minä olen kasvanut uskovassa kodissa missä meitä lapsia oli monta ja isä yksin kävi töissä. Mistään sosiaalivirastosta ei koskaan äiti hakenut rahaa. Mutta, isän palkasta aina hän maksoi kymmenytkset (10%) seurakuntaan...ja Jumala kyllä moninkertaisesti siunasi perhettämme. Nälkää ei koskaan tarvinnut nähdä. aina oli ruokaa pöydässä ja siistit vaatteet päällä. MOnenlaisia ihmeitä on silloin lapsenakin saanut nähdä kun rahaa oli vähän ja koko perhe yhdessä rukoiltiin, niin aina vaan kummallisesti sitä rahaa jostain tuli. Sitä on Jumalan siunaus. Lahjaksi olette saaneet lahjaksi antakaa


      • anteeksi pituus kirjoitti:

        Itsekin olin aika skeptinen David Herzogin suhteen, juurikin siksi koska olin lukenut näitä tällaisia juttuja hänestä. Katsoin sitten tv7 hänen tilaisuutensa molempina päivinä ja täytyy sanoa että olin todella pettynyt...pettynyt niihin "kristittyihin" parjaajiin...heihin jotka kirjottivat kaikkea pahaa tästä miehestä. Kun katsoin tilaisuuksia niin ihmettelin, että missä on kaikki se huijaus mistä on niin kiivaasti kirjoitettu. Hän saarnasi ihan puhdasta Kristuksen evankeliumia. Mitään epäpyhää tai valheellista ei ollut missään.
        Kaikissa seurakunnissa ja myös tällaisissa isoissa kokoustilaisuuksissa kerätään kolehti. Tilaisuuksien järjestäminen missään ei ole ilmaista. Ei silti ketään ole pakotettu kolehtiin rahaa laittamaan, tai pankkikortillakaan sitä mihinkään laittamaan. Nuo pankkikortti ym maksamiset on tullut ihan uskovien pyynnöstä mahdollisiksi, koska niin monet ei enään kanna käteistä mukana ja haluavat mahdollisuuden antaa uhrilahjansa näin. Mitään pakkoahan siihen ei ole. Vai kävikö joku jossain kurkusta puristamassa, että rahat tänne :) Partenemisia tapahtui nytkin useille ihmisille ja se on ihan todellista ja raamatullista. Raamatussa sanotaan että: "kun te laskette kätenne sairasten päälle he tulevat terveiksi". David siis toimi juuri niinkuin raamattu kehottaa meitä uskovia toimimaan.

        Olen pahoillani siitä että levitetään valheellisia juoruja vailla mitään totuuspohjaa.

        Kuolleista herättäminenkin on oikeasti raamatullista...mutta se, mitä lehdissä isolla kirjotettiin että David oli pyytänyt tuomaan kuolleita kokouksiin niin herätettään ne...se oli vitsi. On se kumma että jos uskovainen ja varsinkin tällanen kuuluisa saarnaaja evankelista heittää jotain vitsillä niin siitä vedetään hirveet otsikot ihan totena. Puhuessaan stadionilla hän joutui aina sanomaan että "hei, tää oli sit vitsi..." ettei kukaan vaan ymmärrä väärin. Me suomalaiset ollaan niin tyhmiä että uskomme toden valheeksi ja valheen todeksi...omia aivojahan ei kannata missään nimessä käyttää...ei omia silmiä eikä korvia. asioistahan ei kannata ottaa selvää vaan uskotaan kaikki mitä joku kirjottaa. Eikä tää ole todellakaan ensimmäinen kerta.

        Minä uskon ihmeisiin ja uskon Jumalan parantavaan voimaan (ihminenhän ei siis voi ketään parantaa, vaan Jumala on se joka parantaa)...ihminen voi vaan rukoilla ja laskea kätensä sairaan ihmisen päälle ja Jumalan voimasta hän voi parantua.

        Omat lapseni on parantunut rukouksen voimasta ja Itse olen niin monenlaista apua saanut kun olen rukoillut ja luottanut Jumalaan. Olen elänyt todeksi niin monet ihmeet, nähnyt miten Jumala toimii. En koskaan voisi epäillä. Mutta, ne jotka haluavat esim. parantua...ei pidä luottaa siihen ihmiseen joka rukoilee, että hän parantaa, vaan tulee luottaa Jumalaan että Hän parantaa. Jumala käyttää meitä ihmisiä välikätenään täällä maanpäällä.

        Niin, ja uhraaminen Jumalalle on raamatullista. Raamattu kehottaa meitä uhraamaan kymmenytkset Hänelle, niin Hän siunaa meitä. Se että ihmiset uhraa seurakuntaan tuloistaan...kukin varojensa mukaan..edistää Jumalan valtakunnan työtä..että voidaan pitää kokouksia ja viedä Jumalan sanaa eteenpäin. Maksaa myös saarnaajien palkat...koska heidänkin pitää elättää perheensä.

        Minä olen kasvanut uskovassa kodissa missä meitä lapsia oli monta ja isä yksin kävi töissä. Mistään sosiaalivirastosta ei koskaan äiti hakenut rahaa. Mutta, isän palkasta aina hän maksoi kymmenytkset (10%) seurakuntaan...ja Jumala kyllä moninkertaisesti siunasi perhettämme. Nälkää ei koskaan tarvinnut nähdä. aina oli ruokaa pöydässä ja siistit vaatteet päällä. MOnenlaisia ihmeitä on silloin lapsenakin saanut nähdä kun rahaa oli vähän ja koko perhe yhdessä rukoiltiin, niin aina vaan kummallisesti sitä rahaa jostain tuli. Sitä on Jumalan siunaus. Lahjaksi olette saaneet lahjaksi antakaa

        Jokainen saa uskoa ihan mihin vaan ja olla uskossaan autuaita. Jos joku ei usko tuonpuoleiseen, niin sekin on hyväksyttävä. Uskovat yleensä eivät hyväksy mitään muuta, kuin oman uskonsa. Se on heidän mielestään ainoa oikea uskomus. Kiihtouskovaisten vuoksi maailmassa on kuollut ja kärsinyt kaikkein eniten ihmisiä. Uskon varjolla nääs annetaan lupa tappaa ja rääkätä.

        Uskon varjolla kerätään rahaa niin härskisti, kuin vaan voi olla. Ei siinä tartte pitää kurkusta kiinni tai pistoolia ohimolla uskonveljen rahaa vaatiessaan. Riittää vallan hyvin, kun nihlistiä ojennetaan seurakunnan toimesta. Nihlistiä nuhdellaan näytetään paheksuntana, jos ei kolehtihaaviin tule mitään.

        Erilaisia pyramidipelejä pitkään seuranneena voin sanoa, että röyhkeydellä ei ollut rajaa, kun eräs uskonveli alkoi tienaamisen pyramidipelillä. Tuolloin vuosituhannan alussa oli suurenaa hullutuksena tuollainen kusetus, kuin WGI. Eräs ilmoitus oli laadittu mm niin että, mikäli liittyy tietyn ID-numeron kautta, niin saa valita kuvastosta työn viettämään iltaa/yötä kanssaan kaikilla mausteilla (kortsupakko oli). Jos liittyi suuremmalla summalla, niin sai valita kaksi huoraa yöksi.

        Yllätys oli melkoinen, kun samalla ID-numerolla esiintyvä mieshenkilö värväsi sakkia mukaan eräässä seurakunnassa.


      • RailiSuominen kirjoitti:

        Jokainen saa uskoa ihan mihin vaan ja olla uskossaan autuaita. Jos joku ei usko tuonpuoleiseen, niin sekin on hyväksyttävä. Uskovat yleensä eivät hyväksy mitään muuta, kuin oman uskonsa. Se on heidän mielestään ainoa oikea uskomus. Kiihtouskovaisten vuoksi maailmassa on kuollut ja kärsinyt kaikkein eniten ihmisiä. Uskon varjolla nääs annetaan lupa tappaa ja rääkätä.

        Uskon varjolla kerätään rahaa niin härskisti, kuin vaan voi olla. Ei siinä tartte pitää kurkusta kiinni tai pistoolia ohimolla uskonveljen rahaa vaatiessaan. Riittää vallan hyvin, kun nihlistiä ojennetaan seurakunnan toimesta. Nihlistiä nuhdellaan näytetään paheksuntana, jos ei kolehtihaaviin tule mitään.

        Erilaisia pyramidipelejä pitkään seuranneena voin sanoa, että röyhkeydellä ei ollut rajaa, kun eräs uskonveli alkoi tienaamisen pyramidipelillä. Tuolloin vuosituhannan alussa oli suurenaa hullutuksena tuollainen kusetus, kuin WGI. Eräs ilmoitus oli laadittu mm niin että, mikäli liittyy tietyn ID-numeron kautta, niin saa valita kuvastosta työn viettämään iltaa/yötä kanssaan kaikilla mausteilla (kortsupakko oli). Jos liittyi suuremmalla summalla, niin sai valita kaksi huoraa yöksi.

        Yllätys oli melkoinen, kun samalla ID-numerolla esiintyvä mieshenkilö värväsi sakkia mukaan eräässä seurakunnassa.

        Löyty vielä se ilmoituskin. Siinäpä se eräs uskonveli tekee bisnestä ja "hyväntekeväisyyttä".

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/2799667#comment-14339133

        Joo. Ei kannata sanoa, että aina löytyy niitä "mätiäkin omenia samasta korista". Se on niin kulahtanut sanonta, ettei se enää uppoa.


      • awerawer
        anteeksi pituus kirjoitti:

        Itsekin olin aika skeptinen David Herzogin suhteen, juurikin siksi koska olin lukenut näitä tällaisia juttuja hänestä. Katsoin sitten tv7 hänen tilaisuutensa molempina päivinä ja täytyy sanoa että olin todella pettynyt...pettynyt niihin "kristittyihin" parjaajiin...heihin jotka kirjottivat kaikkea pahaa tästä miehestä. Kun katsoin tilaisuuksia niin ihmettelin, että missä on kaikki se huijaus mistä on niin kiivaasti kirjoitettu. Hän saarnasi ihan puhdasta Kristuksen evankeliumia. Mitään epäpyhää tai valheellista ei ollut missään.
        Kaikissa seurakunnissa ja myös tällaisissa isoissa kokoustilaisuuksissa kerätään kolehti. Tilaisuuksien järjestäminen missään ei ole ilmaista. Ei silti ketään ole pakotettu kolehtiin rahaa laittamaan, tai pankkikortillakaan sitä mihinkään laittamaan. Nuo pankkikortti ym maksamiset on tullut ihan uskovien pyynnöstä mahdollisiksi, koska niin monet ei enään kanna käteistä mukana ja haluavat mahdollisuuden antaa uhrilahjansa näin. Mitään pakkoahan siihen ei ole. Vai kävikö joku jossain kurkusta puristamassa, että rahat tänne :) Partenemisia tapahtui nytkin useille ihmisille ja se on ihan todellista ja raamatullista. Raamatussa sanotaan että: "kun te laskette kätenne sairasten päälle he tulevat terveiksi". David siis toimi juuri niinkuin raamattu kehottaa meitä uskovia toimimaan.

        Olen pahoillani siitä että levitetään valheellisia juoruja vailla mitään totuuspohjaa.

        Kuolleista herättäminenkin on oikeasti raamatullista...mutta se, mitä lehdissä isolla kirjotettiin että David oli pyytänyt tuomaan kuolleita kokouksiin niin herätettään ne...se oli vitsi. On se kumma että jos uskovainen ja varsinkin tällanen kuuluisa saarnaaja evankelista heittää jotain vitsillä niin siitä vedetään hirveet otsikot ihan totena. Puhuessaan stadionilla hän joutui aina sanomaan että "hei, tää oli sit vitsi..." ettei kukaan vaan ymmärrä väärin. Me suomalaiset ollaan niin tyhmiä että uskomme toden valheeksi ja valheen todeksi...omia aivojahan ei kannata missään nimessä käyttää...ei omia silmiä eikä korvia. asioistahan ei kannata ottaa selvää vaan uskotaan kaikki mitä joku kirjottaa. Eikä tää ole todellakaan ensimmäinen kerta.

        Minä uskon ihmeisiin ja uskon Jumalan parantavaan voimaan (ihminenhän ei siis voi ketään parantaa, vaan Jumala on se joka parantaa)...ihminen voi vaan rukoilla ja laskea kätensä sairaan ihmisen päälle ja Jumalan voimasta hän voi parantua.

        Omat lapseni on parantunut rukouksen voimasta ja Itse olen niin monenlaista apua saanut kun olen rukoillut ja luottanut Jumalaan. Olen elänyt todeksi niin monet ihmeet, nähnyt miten Jumala toimii. En koskaan voisi epäillä. Mutta, ne jotka haluavat esim. parantua...ei pidä luottaa siihen ihmiseen joka rukoilee, että hän parantaa, vaan tulee luottaa Jumalaan että Hän parantaa. Jumala käyttää meitä ihmisiä välikätenään täällä maanpäällä.

        Niin, ja uhraaminen Jumalalle on raamatullista. Raamattu kehottaa meitä uhraamaan kymmenytkset Hänelle, niin Hän siunaa meitä. Se että ihmiset uhraa seurakuntaan tuloistaan...kukin varojensa mukaan..edistää Jumalan valtakunnan työtä..että voidaan pitää kokouksia ja viedä Jumalan sanaa eteenpäin. Maksaa myös saarnaajien palkat...koska heidänkin pitää elättää perheensä.

        Minä olen kasvanut uskovassa kodissa missä meitä lapsia oli monta ja isä yksin kävi töissä. Mistään sosiaalivirastosta ei koskaan äiti hakenut rahaa. Mutta, isän palkasta aina hän maksoi kymmenytkset (10%) seurakuntaan...ja Jumala kyllä moninkertaisesti siunasi perhettämme. Nälkää ei koskaan tarvinnut nähdä. aina oli ruokaa pöydässä ja siistit vaatteet päällä. MOnenlaisia ihmeitä on silloin lapsenakin saanut nähdä kun rahaa oli vähän ja koko perhe yhdessä rukoiltiin, niin aina vaan kummallisesti sitä rahaa jostain tuli. Sitä on Jumalan siunaus. Lahjaksi olette saaneet lahjaksi antakaa

        kuulostat tosi hyvältä ja viisaalta ja sydämmelliseltä ihmiselta :) pysy uskossasi.


      • tohtori tutkikoon
        anteeksi pituus kirjoitti:

        Itsekin olin aika skeptinen David Herzogin suhteen, juurikin siksi koska olin lukenut näitä tällaisia juttuja hänestä. Katsoin sitten tv7 hänen tilaisuutensa molempina päivinä ja täytyy sanoa että olin todella pettynyt...pettynyt niihin "kristittyihin" parjaajiin...heihin jotka kirjottivat kaikkea pahaa tästä miehestä. Kun katsoin tilaisuuksia niin ihmettelin, että missä on kaikki se huijaus mistä on niin kiivaasti kirjoitettu. Hän saarnasi ihan puhdasta Kristuksen evankeliumia. Mitään epäpyhää tai valheellista ei ollut missään.
        Kaikissa seurakunnissa ja myös tällaisissa isoissa kokoustilaisuuksissa kerätään kolehti. Tilaisuuksien järjestäminen missään ei ole ilmaista. Ei silti ketään ole pakotettu kolehtiin rahaa laittamaan, tai pankkikortillakaan sitä mihinkään laittamaan. Nuo pankkikortti ym maksamiset on tullut ihan uskovien pyynnöstä mahdollisiksi, koska niin monet ei enään kanna käteistä mukana ja haluavat mahdollisuuden antaa uhrilahjansa näin. Mitään pakkoahan siihen ei ole. Vai kävikö joku jossain kurkusta puristamassa, että rahat tänne :) Partenemisia tapahtui nytkin useille ihmisille ja se on ihan todellista ja raamatullista. Raamatussa sanotaan että: "kun te laskette kätenne sairasten päälle he tulevat terveiksi". David siis toimi juuri niinkuin raamattu kehottaa meitä uskovia toimimaan.

        Olen pahoillani siitä että levitetään valheellisia juoruja vailla mitään totuuspohjaa.

        Kuolleista herättäminenkin on oikeasti raamatullista...mutta se, mitä lehdissä isolla kirjotettiin että David oli pyytänyt tuomaan kuolleita kokouksiin niin herätettään ne...se oli vitsi. On se kumma että jos uskovainen ja varsinkin tällanen kuuluisa saarnaaja evankelista heittää jotain vitsillä niin siitä vedetään hirveet otsikot ihan totena. Puhuessaan stadionilla hän joutui aina sanomaan että "hei, tää oli sit vitsi..." ettei kukaan vaan ymmärrä väärin. Me suomalaiset ollaan niin tyhmiä että uskomme toden valheeksi ja valheen todeksi...omia aivojahan ei kannata missään nimessä käyttää...ei omia silmiä eikä korvia. asioistahan ei kannata ottaa selvää vaan uskotaan kaikki mitä joku kirjottaa. Eikä tää ole todellakaan ensimmäinen kerta.

        Minä uskon ihmeisiin ja uskon Jumalan parantavaan voimaan (ihminenhän ei siis voi ketään parantaa, vaan Jumala on se joka parantaa)...ihminen voi vaan rukoilla ja laskea kätensä sairaan ihmisen päälle ja Jumalan voimasta hän voi parantua.

        Omat lapseni on parantunut rukouksen voimasta ja Itse olen niin monenlaista apua saanut kun olen rukoillut ja luottanut Jumalaan. Olen elänyt todeksi niin monet ihmeet, nähnyt miten Jumala toimii. En koskaan voisi epäillä. Mutta, ne jotka haluavat esim. parantua...ei pidä luottaa siihen ihmiseen joka rukoilee, että hän parantaa, vaan tulee luottaa Jumalaan että Hän parantaa. Jumala käyttää meitä ihmisiä välikätenään täällä maanpäällä.

        Niin, ja uhraaminen Jumalalle on raamatullista. Raamattu kehottaa meitä uhraamaan kymmenytkset Hänelle, niin Hän siunaa meitä. Se että ihmiset uhraa seurakuntaan tuloistaan...kukin varojensa mukaan..edistää Jumalan valtakunnan työtä..että voidaan pitää kokouksia ja viedä Jumalan sanaa eteenpäin. Maksaa myös saarnaajien palkat...koska heidänkin pitää elättää perheensä.

        Minä olen kasvanut uskovassa kodissa missä meitä lapsia oli monta ja isä yksin kävi töissä. Mistään sosiaalivirastosta ei koskaan äiti hakenut rahaa. Mutta, isän palkasta aina hän maksoi kymmenytkset (10%) seurakuntaan...ja Jumala kyllä moninkertaisesti siunasi perhettämme. Nälkää ei koskaan tarvinnut nähdä. aina oli ruokaa pöydässä ja siistit vaatteet päällä. MOnenlaisia ihmeitä on silloin lapsenakin saanut nähdä kun rahaa oli vähän ja koko perhe yhdessä rukoiltiin, niin aina vaan kummallisesti sitä rahaa jostain tuli. Sitä on Jumalan siunaus. Lahjaksi olette saaneet lahjaksi antakaa

        anteeksi pituus:
        ehkä sun kannattais kuunnella tarkemmin ja lukea sitä mitä Herzog on kirjoittanut. Hänellä sanotaan siis olleen KAHDENlaista siementä. Tietenkin suomalaiset järjestäjät olivat informoineet häntä aikaansaamastaan kritiikistä. Ei tarvinne jatkaa.....


    • höynäyttäjä

      Kyllä paxukainen nyt sitten uskoi ja luuli parantuvansa.

      Yöllä alkaa öRdääminen..

      Toi jenkki saarnaaja =Huijari sillä olihan kuulemma paikalla maksupäätteet
      rahaa sai mieluusti antaa.

      • Rahat poies

        Pyydetty raha puettiin "uhrin antamiseksi" henkilön oman tilanteen parantamiseksi, mutta tuo raha päätyy Herzogin ja hänen sisäpiirinsä pankkitileille.


    • vittu mikä pelle

      Varmaan on bändäreitä tällä tyypillä.
      Kaikki suomalaiset itsetunnottomat naiset on siellä "pane minua, david"

      • Aura Aaltonen

        Tuskinpa sentään, kun tiiviisti vaimonsa kanssa liikkuu. Heti käryäisi syrjähypystä...


      • Lalakals
        Aura Aaltonen kirjoitti:

        Tuskinpa sentään, kun tiiviisti vaimonsa kanssa liikkuu. Heti käryäisi syrjähypystä...

        Äitis kärys syrjähypystä kun sua teki


    • terkko

      Nyt kun Tunkki on parantunut alkoholismista ja oheissairauksistaan, hän ei enää riehu ja tyri. Meni imago. Ei siinä ole enää mitään kiinnostavaa.

      Kohta Tunkki on "lähdössä" huijarisaarnaajan kanssa jenkkeihin.

      • Yllätyskäänne!

        Tuksu menee naimisiin Huijarisaarnaajan kanssa ja muuttaa Miamiin!


    • Ei sååtåna kuinka

      tyhmä toi tukiainen on. Vit-tu mikä pelle. Ei ihme ettei tolla perheellä mikään onnistu. Seuraaavaksi mennään puutarhatonttujen kanssa todistamaaan.

    • Mörökölli

      Menis Intiaan halailemaan äiti Ammaa ja jäis sinne. Väljä kaapukin pukisi ihanasti Tunkkia. Voisi vaikka poltella siinä sivussa vesipiippua.

    • okkigaam

      Johanna menee tässä-kin asiassa siitä missä aita on matalin. Laittaa toisen tekemään työn puolestaan. Ihmeitä tapahtuu, mutta täytyy muistaa, että "joka itseään auttaa, sitä Jumalakin auttaa"
      Katsotaan nyt miten jaksaa olla, ainakin oli siististi pukeutunut.
      maagikko

      • pska homma

        Saman pv:n iltana ratkes DTM:ssä. No mikäs siinä, kun on nyt " uudet" sisuskalut.


    • Groupie-Tucs

      Mahtaa olla pettymys, kun seuraavissa terveysseurannoissa Tuksun maksa- ja munuaisarvot ovat vaan huonontuneet, vaikka saarnaaja Herzog oli manannut "naisen sisäelimet puhtaiksi" ja julistanut Tuksun alkoholismin murtuneeksi....

    • eräs ihminen

      Toivon sydämestäni, että Tukiainen sai apua alkoholismiinsa.

      Rukoilen hänen puolestaan.

      • mimmu <3

        Raamattu sanoo..."Avuksesi huuda mina hädänpäivänä. niin minä tahdon auttaa sinua, mutta, sinun tulee kunnioittaa minua".

        Jos Jumala koskettaa ihmistä ja auttaa häntä hänen hädässään, mutta ihminen ei sitten kuitenkaan kunnioita Jumalaa...sitten voi varmaan tapahtua mitä tahansa. Voi olla että tällainen ihminen ei saakkaan enään toista tilaisuutta :(

        Toivon ja rukoilen, että Johanna antaa koko elämänsä Jumalalle, eikä jätä itselleen mitään takaportteja. se on niinkuin laulussa sanotaan..."kaikki tai ei mitään, hintana elämä..."

        https://www.youtube.com/watch?v=zzHuJh9B6AY


    • Tuksua vi-tutti

      kun huomasi että maksupäätteistä ei saanutkaan rahaa terassikeissiä varten ja jumala ei ladannut tuksun kirjastokorttiin euroja. Kuinka såatanan tyhmä toi ihminen on..

    • SurullinenTapaus

      No... Näitähän tukiaisia tulee ja menee. Kyllä Herzog ja kumppanit mielenterveysongelmaiset erottaa, erotan itsekin.
      Tukiainen tuo lähinnä myötähäpeää.

    • 22+22

      Sekaisin on pallokala ihan aikuisten oikeasti.

      • Ydvz

        Onko ihan aikuisilla erilainen oikee ku muilla ihmisillä?


    • Jeesuksen morsian

      Uutisissa nähdyt lippuja heiluttaneet tantat olivat hilpeä näky. Tuksu sopii porukkaan mainiosti.

    • a-puva!

      Ei tietysti pitäisi väheksyä kenenkään uskoa, mutta kun katsoin Iltiksen videoklipin, niin hakematta tuli mieleen teatteri, jossa Tuksu ns. parannettiin. Eikö kyseessä ole tavallaan uskon ja Jumalan väärinkäyttö? Ensin itse runsaalla juomisella pilataan siäelimet ja sitten anellaan Jumalalta parannusta.

      • Viinapiru kertoo

        Niinhän se hihhuleilla menee. Ensin eletään kuin pellossa ja sitten Jumala armahtaa kaiken.


    • Tuksu nähty

      viime yönä DTM:ssä ympäripäissään. Sen takia ei tule postauksia tunkilta,makaa krauloissaan iltaan asti ja koirat syö yrjöä.

      • Rauha edes siskolle

        Ei helvetti miten tekopyhä toi ämmä on. Veikö Juliaa koskaan saarnaajaan luokse ja pyysi apua? Ei todellakaan. Sairaalasängystä repi sen keikalle ja vei sitä kautta hautaan. Palakoon helvetin tulessa mulla ei ainakasn riitä sympatiat. Se Tuksun karmanlaki tulee sille nyt kostamaan. Johanna et tule koskaan lepäämään rauhassa tekojesi tähden, koska et ole ikinä pyytänyt keneltäkään millään tavalla anteeksi tekojasi et edes korkeammilta voimilta vilpittömästi.


      • Sopankeittäjä

        Kohta Johannaa viedää ensiapuun kiljuvan maksan ja haiman vuoksi. Ja siten kejätään sääliä. Alkais jo se Ykp.


      • Marinoitu Maksa
        Sopankeittäjä kirjoitti:

        Kohta Johannaa viedää ensiapuun kiljuvan maksan ja haiman vuoksi. Ja siten kejätään sääliä. Alkais jo se Ykp.

        Hänen maksansa on ontuvainen.


    • Jasminin Stalkkeri<3

      Jasminin Stalkkeri

    • serkku todisti

      Varmaan vielä aamuyöstä uskovaisemme koki ikään kuin lämpimän humahduksen läpi vartalon. Jaska-serkku väitti, että ruikkuvelli siinä vaan housuun lurahti. Minä väitin, että se oli pyhä henki. Jaska sanoi, että pyhä henki oli se turahdus ja löyhähdys, joka edelsi ruikkupaskaa.

    • hbviuvee

      höh, olis nyt edes pukeutunut ariel-merenneito-kostyymiinsä! Vilauttiko simpukkaa? Valuttiko kermavaahdot tisseilleen? Haukkuiko Aerton ja näädät? Häh?

    • Suurempia ihmeitä

      Varmasti Jumala haluaa antaa Johannalle enemmän kuin raitistumisen ihmeen.Suurempi ihme on,kun ihminen uudestisyntyy ylhäältä eli saa uuden sydämen,uudet ajatukset ja tahdon tehdä Jumalan tahdon mukaan asioita.Tämä ihme tapahtuu kun vilpittömästi antaa elämänsä Jeesukselle ja tunnustaa syntinsä hänen ristinsä juurella.Ilman uudestisyntymistä ei pääse Jumalan valtakuntaan vaikka olisi kuinka raitis.

      • awerawer

        eikä pelkästään Johannalle, vaan meille kaikille uskoville :)


    • Atte

      Kyllä on uskovaisilla lapsenomainen uskonkäsitys. Jollain näkymättömällä olennolla olisi muka täydellinen mielivalta maailmassa ja maailmankaikkeudessa. Ihmiset konttaavat tämän mielikuvitusolennon kanssa ja rukoilevat itseään alentaen jotain erikoisetuja jumalalta.

      Surkea on uskovaisten sakki ja Suomen ev.lut. kirkko on nykyään lähinnä homokonserni: heterot ja hyvätuloiset, älkää vaivautuko on viesti rivien välistä.

      • Not borred

        Eläimet eroavat ihmisistä siinäkin, että ne eivät tiedosta ylempää voimaa, Luojaa, eivätkä täten rukoile.

        Ateistit eivät monet koskaan myöskään rukoile, mutta tiedostamattaan kamppailevat koko ikänsä epäuskossaan Jumalaa vastaan, johon eivät tunnusta uskovansa, mutta jota vihaavat koko elämänsä, ellei Herra heitä armahda. Surkuhupaisaa!

        Uskovan elämä on paljon antoisampaa ja jännempää elävän Jumalan kanssa, Hänen henkensä, kun todella asuu monissa uskovissa. Siksi uskominen on vähän huono sana, kun siihen ei enää uskoa tarvita, toki pystyy luopumaan ja liittymään maailman massaan aina, jolloin taas uskoa alkaa kaipaakin, että pääsis takaisin Jumalan yhteyteen, mutta ei välttämättä, niin helposti enää luopiona, Jumalalle kuitenkin kaikki on mahdollista.

        Jos et usko, ja koe, että paholainen on olemassa, se johtuu siitä, että kuljet ihmismassan mukana samaan suuntaan sen kanssa! Käännypä pois maailman ihmisvirrasta, niin jopa alkaa sattua ja tapahtua, heti kun saat Pyhän Hengen kasteen!
        Meillä totisesti, jotka uskomme, ei ole taistelu lihaa, eikä verta vastaan,vaan henkivaltoja ja voimia vastaan, tämän pimeyden maailman hallitsijoita ja avaruuden pahoja henkiä vastaan. Alkaa tajuamaan tämän maailman ja itsensä olemuksen syitä Jumalankuvina. (ef: 6:12)

        "Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä, jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta. " Joh. 1


      • mimmu <3
        Not borred kirjoitti:

        Eläimet eroavat ihmisistä siinäkin, että ne eivät tiedosta ylempää voimaa, Luojaa, eivätkä täten rukoile.

        Ateistit eivät monet koskaan myöskään rukoile, mutta tiedostamattaan kamppailevat koko ikänsä epäuskossaan Jumalaa vastaan, johon eivät tunnusta uskovansa, mutta jota vihaavat koko elämänsä, ellei Herra heitä armahda. Surkuhupaisaa!

        Uskovan elämä on paljon antoisampaa ja jännempää elävän Jumalan kanssa, Hänen henkensä, kun todella asuu monissa uskovissa. Siksi uskominen on vähän huono sana, kun siihen ei enää uskoa tarvita, toki pystyy luopumaan ja liittymään maailman massaan aina, jolloin taas uskoa alkaa kaipaakin, että pääsis takaisin Jumalan yhteyteen, mutta ei välttämättä, niin helposti enää luopiona, Jumalalle kuitenkin kaikki on mahdollista.

        Jos et usko, ja koe, että paholainen on olemassa, se johtuu siitä, että kuljet ihmismassan mukana samaan suuntaan sen kanssa! Käännypä pois maailman ihmisvirrasta, niin jopa alkaa sattua ja tapahtua, heti kun saat Pyhän Hengen kasteen!
        Meillä totisesti, jotka uskomme, ei ole taistelu lihaa, eikä verta vastaan,vaan henkivaltoja ja voimia vastaan, tämän pimeyden maailman hallitsijoita ja avaruuden pahoja henkiä vastaan. Alkaa tajuamaan tämän maailman ja itsensä olemuksen syitä Jumalankuvina. (ef: 6:12)

        "Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä, jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta. " Joh. 1

        "Not borred"... olipa hyvä ja tervehenkinen kirjoitus. kiitos ja Jumalan suurta siunausta elämääsi


      • awerawer
        mimmu <3 kirjoitti:

        "Not borred"... olipa hyvä ja tervehenkinen kirjoitus. kiitos ja Jumalan suurta siunausta elämääsi

        joku siinä kyllä haiskahti vaikka itsekkin olen uskova.


      • huh huh huh huh
        Not borred kirjoitti:

        Eläimet eroavat ihmisistä siinäkin, että ne eivät tiedosta ylempää voimaa, Luojaa, eivätkä täten rukoile.

        Ateistit eivät monet koskaan myöskään rukoile, mutta tiedostamattaan kamppailevat koko ikänsä epäuskossaan Jumalaa vastaan, johon eivät tunnusta uskovansa, mutta jota vihaavat koko elämänsä, ellei Herra heitä armahda. Surkuhupaisaa!

        Uskovan elämä on paljon antoisampaa ja jännempää elävän Jumalan kanssa, Hänen henkensä, kun todella asuu monissa uskovissa. Siksi uskominen on vähän huono sana, kun siihen ei enää uskoa tarvita, toki pystyy luopumaan ja liittymään maailman massaan aina, jolloin taas uskoa alkaa kaipaakin, että pääsis takaisin Jumalan yhteyteen, mutta ei välttämättä, niin helposti enää luopiona, Jumalalle kuitenkin kaikki on mahdollista.

        Jos et usko, ja koe, että paholainen on olemassa, se johtuu siitä, että kuljet ihmismassan mukana samaan suuntaan sen kanssa! Käännypä pois maailman ihmisvirrasta, niin jopa alkaa sattua ja tapahtua, heti kun saat Pyhän Hengen kasteen!
        Meillä totisesti, jotka uskomme, ei ole taistelu lihaa, eikä verta vastaan,vaan henkivaltoja ja voimia vastaan, tämän pimeyden maailman hallitsijoita ja avaruuden pahoja henkiä vastaan. Alkaa tajuamaan tämän maailman ja itsensä olemuksen syitä Jumalankuvina. (ef: 6:12)

        "Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä, jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta. " Joh. 1

        Mitähän nikkisi "not borred" oikein tarkoittaakaan? Jos tarkoitit "bored", niin siinä on kyllä vain yksi ärrä;=)

        "Eläimet eroavat ihmisistä siinäkin, että ne eivät tiedosta ylempää voimaa, Luojaa, eivätkä täten rukoile."

        Aivan, mutta todella suuri osa johonkin yliluonnolliseen uskovista ihmisistäkään ei rukoile. Rukous liittyy Lähi-Idän monoteistisiin uskontoihin, eikä esim. Idän uskontojen meditaatio ole rukoilua.

        "Ateistit eivät monet koskaan myöskään rukoile, mutta tiedostamattaan kamppailevat koko ikänsä epäuskossaan Jumalaa vastaan, johon eivät tunnusta uskovansa, mutta jota vihaavat koko elämänsä, ellei Herra heitä armahda. Surkuhupaisaa!"

        Yllä oleva oli taas huipuesimerkki uskovan tietämättömyydestä! Olen ateisti. En kamppaile minkään uskonasian tai uskomattomuuteni kanssa. En voi edes vihata jotain, jota ei ole olemassa! Argumenttisi ovat surkuhupaisia!

        "Uskovan elämä on paljon antoisampaa ja jännempää elävän Jumalan kanssa, .."

        Voin olla samaa mieltä siitä, että uskovan elämä on varmaan paljon jännenpää. Kun uskoo jumalan olemassaoloon, tulee paketin mukana myös usko kaikenlaisiin pahoihin henkiin. Kaikenlaista uhkaa alkaa olla elämässä, kun pahan merkkejä täytyy varoa/kytätä. Me ateistit elämme siinä mielessä erittäin tylsää elämää!

        "Jos et usko, ja koe, että paholainen on olemassa, ..."

        Katso yllä;=)

        "Meillä totisesti, jotka uskomme, ei ole taistelu lihaa, eikä verta vastaan,vaan henkivaltoja ja voimia vastaan, tämän pimeyden maailman hallitsijoita ja avaruuden pahoja henkiä vastaan. Alkaa tajuamaan tämän maailman ja itsensä olemuksen syitä Jumalankuvina. (ef: 6:12)"

        Katso yllä. Miten mahtaa olla lääkityksesi kanssa? Onkohan se nyt ihan kohdallaan vai olisiko taas aika käydä tohtorisedällä tarkistuttamassa se?

        "...eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta. " Joh. 1 "

        "Haukotus!"


    • Ottakaa se hoitoon!

      Herraisä, mitä Tunkki on mennyt tekemään!

    • Videolla
    • kitu piikki

      Monia näyttää huolestuttavan se, että tilaisuudessa pyydetään rahaa kustannusten peittämiseksi jne. En kyllä itsekään missään ole ilmaiseksi vieraillut, vaan esim. Ramsteinin konsertista maksoin 150 euroa. Eipä tullut mieleenikään murehtia mihin pojat käyttívät rahani, menivätkö kenties omaan taskuun, huumeisiin vai mihin. Mutta olkaa nyt jatkossa tarkkana, kaikki tatuointi-, seksi- ym. messuilla/festareilla vierailevat, että kysytte mihin rahat menee... ettei joku vaan rikastu niillä teidän rahoilla.

      • Rammstein!

      • Panostusta on

      • mimmu <3

        "kitupiikki"...tää oli kyllä loistava kommentti :) Juuri näinhän se on kun sitä oikein ajattelee :)


      • en kuule
        Panostusta on kirjoitti:

        Rammsteinin tarjoamasta elämyksestä voisi toki maksaa!

        Rammsteinin???
        Enpä ole ennen kuullut mitään ja asiayhteydestä päätellen en mitään enempää koskaan haluakaan kuulla.


    • Iltasanomat 28.7.
    • Tero Glad 28.7.
    • en nähny

      Vieläkö Ilkka Kanerva häärii ympärillä?

      • Aura Aaltonen

        Ei näkynyt Ilkkaa (olin itse tsekkaamassa).
        Kanervalla on nyt korkea virka, ulkomailla häntä osataan arvostaa - meillä ei nähdä metsää puilta (eikä puutarhanhoidolta).
        Tuksu on aikuinen ihminen, miksi koko valtakunta kiljui Kanervaa erotettavaksi, jos tekstiviestejä läheteltiin? Ei niissä tekstareissa pommeja suunniteltu, korkeintaan seksipommista puhuttiin.


    • Media-Näätä

      Syyllinen Tuksun alkoholismiin ovat media ja näädät. :)

    • IS 28.7.

      Iltasanomat uutisoi 28.7.14:

      "Nähtiinkö stadionilla sittenkin ihme: ilmestyivätkö Jeesuksen kasvot Johanna Tukiaisen tukkaan? Katso itse!

      Tarkkaavaiset ihmiset ovat huomanneet IS:n aiemmin julkaisemassa kuvassa jotain erikoista. Viime viikonloppuna järjestettiin Olympiastadionilla Ihmeiden Aika -tapahtuma, jonka tärkein esiintyjä oli amerikkalainen parantaja-evankelista David Herzog.

      Lauantaina Herzog kutsui ihmeparantumisen kokeneita ihmisiä lavalle. Yksi lavalle nousseista oli suomalainen kohujulkkis Johanna Tukiainen, joka on kokenut pyhän hengen parantaneen hänen alkoholisminsa.

      Skeptikot ovat irvailleet koko Ihmeiden aika –tapahtuman olleen täyttä humpuukia ja pelleilyä. Nähtiinkö stadionilla kuitenkin ainakin yksi ihme? Tarkkaavaiset ihmiset ovat huomanneet IS:n tapahtumasta aiemmin julkaisemassa kuvassa jotain erikoista. Ilmestyikö Johanna Tukiaisen hiuksiin Jeesuksen kasvot? Katso itse! http://is11.snstatic.fi/img/658/1288719341754.jpg

      Jeesuksen ilmestyminen meni luultavasti paikanpäällä olleilta ohi, sillä lyhytaikaisen tapahtuman voi todeta vain tietyistä kuvakulmista otetuista pysähdyskuvista.

      1) http://is13.snstatic.fi/img/658/1288719343031.jpg

      2) http://is11.snstatic.fi/img/658/1288719345597.jpg

      Täysin mahdottomana Jeesuksen ilmestymistä Johanna Tukiaisen kuontaloon ei pysty pitää. Maailmalta on raportoitu lukuisista Jeesuksen kasvojen löytymisistä esimerkiksi tortillasta ja kalapuikosta.

      Keväällä 2013 suomalainen valokuvaaja Stefan Bremer ikuisti Jeesuksen rekan perässä Lahdentiellä. Jeesuksen kasvojen ilmestyminen hiuksiin olisi kuitenkin maailmalaajuisestikin poikkeuksellinen tapahtuma.”

      IS: http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288719336129.html#

      • TJ..

        Häh?
        Tuo mikään Jeesus ole, ilmiselvästi Lenin!


    • Sohvi Vilo

      Tunkki ja kampaaja ovat sopineet kampauksen muokkaamisesta sellaiseksi, jollaisena se nähtiin.

      Kuva ei ole sama olio kuin kuvan kohde.

    • etsivä
      • Näkyjä!

        Tuksun tukkakuvassa on kyse pareidoliasta; tässä artikkeli kuvat ko. asiasta: http://www.bbc.com/news/magazine-22686500

        ”Pareidolialla tarkoitetaan ilmiötä jossa epämääräiset ja satunnaiset aistihavainnot muokkaantuvat mielessä selkeiksi ja merkityksellisiksi. Tyypillisesti pareidolia-ilmiö koskee kasvojen näkemistä, mutta ei rajoitu siihen. Pareidolia koskee myös kuuloaistia” (Wikipedia 2014).


    • voi voi

      Aikas inhottavaa riekkumista iltasanomatkin pitää tuksun kustannuksella. Häpeisivät vähän, toinen on oikeesti hädissään terveydestään ja hakee siihen apua, mutta joutuu heti sellaiseen julkkismyllytykseen.

    • krumpo

      Nythän Tunkki on itsekin nähnyt verkkolehden kuvasta, että tekotukkaan oli tullut Jessen lärvi. Monien mielestä kuitenkin pirun.

      Ihmettelen, mitä ihmettä tuossa on. Joka tukkaa tai kuvaa on käsitelty niin että siinä tietyllä silmällä katsoen on joku vanhan äijän kuva.

    • Landoma

      Tuksu tarttui IS:n täkyyn (= eurot SeiskaLivestä omaan kassaan) ja antoi mielikuvituksensa lentää (28.7.):

      ”IHMEITA TODELLAKIN TAPAHTUU!!!!!!

      David Herzogia arvosteltiin etukateen mediassa vaikka mista, kabbalismista, jne.jne. Mutta Iltasanomien nettisivuilla olevissa kuvissa nakyy hiuksissani ihan selkeasti Jeesuksen kasvot.

      Artikkelin mukaan tapaus on maailmanlaajuisesti harvinainen, oli lyhyesti tutkittu asiaa artikkelissa, mutta kasittaakseni ei ole loydetty ainakaan heti vastaavaa, etta ihmisen hiusten kohtaan ilmestyisi Jeesuksen kasvot.

      Koin itse asian hyvin voimakkaana Pyhan Hengen kosketuksena. Jokainenhan saa tietysti uskoa itse mihin haluaa. Kyseessa ei ollut vain Davidin karisma, vaan takanani ollut ihminen rukoili puolestani myos ja hanen puoleltaan nousi valkoinen valo. ”

      7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/IHMEITA-TODELLAKIN-TAPAHTUU/1048879

      • mimmu <3

        Minulla on fb.ssä yksi ystävä, nainen jolla on pitkät vaaleat hiukset. Ja hän on julkaissut kuvan jossa myös näkyy ikäänkuin Jeesuksen kasvot hänen hiuksissaan. Ensin en millään meinannut löytää sitä kohtaa, mutta kun sitten ihan kohtakohdalta katoin, niin todentotta sellainen näkyy hänenkin hiuksissaan.

        Tukiasen hiuksissa olevalla hahmolla ei mielestäni kuitenkaan ollut Jeesuksen lempeitä silmiä nähtävissä, vaan oli aika julman näköiset silmät...sen mitä mä katoin ja näin siitä.


    • Tietääkö Paavi?

      Tuksun suortuvat ovat pyhät! Noita punaisia hiuksia ei voi enää poistaa.

    • Tuksukka 28.7.

      Tuksukka 28.7.

      ”Oli spekuloitu, milta Jeesus Kristus nayttaa. Tassa on yksi kuva kasvoista, samanlaiset kasvot nakyvat siis vasemmalla puolella hiuksiani lavalla ollessani, Davidin seisoessa edessani ja siunaajan kadet takanani.

      Ihmiset odottivat konkreettisia ihmeita, etta joku lahtee kavelemaan vaikka pyoratuolista suoraan (vaikka sellaistakin olen nahnyt) mutta joskus Jumala toimii hitaasti, antaa merkkeja jne.ja olen saanut karsia paljon, niin tallainen Jumalan kosketus oli sellaista, etten voi sanoin sita kuvailla.

      Monia julkisuuden henkiloita on kuollut lahiaikoina myos Suomessa ja uskon, etta tama oli merkki myos koko Suomelle, en osaa sanoa viela, millainen.”

      Kuva: http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4062/2014/07/28/p18tv8m6b21fgmr959e37fv1qjr4.jpg

      7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Raamatun-mukainen-kuva-Jeesuksen-kasvoista-/1048881

    • Ylikuumenemisvaara

      Aivan käsittämätöntä herjaamista myös tuolla seiskan kommenteissa.Alkaa selvitä minkälaista porukkaa Tuksun seuraajissa on,normaalia kunnioitusta ketään tai mitään kohtaan ei löydy ja rienaaminen on niin raivoisaa että meinaavat vihaansa haljeta.Onko se nyt niin että tekipä Tuksu niin tai näin niin se on väärin ja halveksittavaa?Onkohan nettikiusaamisesta tullut niin suuri henkireikä että ei pystytä enää lopettamaan ja raivo vierii kuin lumipallo?Ja nyt kun saadaan yhdistää raivopäässä Tuksu ja uskovaiset niin siinäpä niin raivostuttava yhdistelmä että meinaa perna revetä.Vetäkää nyt välillä happea ennenkuin menette kadulle vetämään turpaan jotakuta joka ei miellytä.Muistakaa pitää nesteytyksestä huolta näin helteellä ja laittakaa jäitä hattuun,pulahtakaa välillä uimassa ja miettikää mukavia edes tämä kesä!

      • kansankiihottamista

        Olen samaa mieltä ja kirjoitin siitä myöskin iltasanomien kommenttiin, mutta yllättäen sitä ei julkaistukaan? En ymmärrä tuollaista herjaavaa tyyliä reporttereilta ja sitä uskovaisten haukkumisen määrää? Jos joka Tukiais sana tai uskovaiset korvattais vaikka sanalla somali tai romaani, niin auta armias mikä rotusortometeli siitä nousis?Kokeilkaa vaikka?


      • Eri asiat kyseessä
        kansankiihottamista kirjoitti:

        Olen samaa mieltä ja kirjoitin siitä myöskin iltasanomien kommenttiin, mutta yllättäen sitä ei julkaistukaan? En ymmärrä tuollaista herjaavaa tyyliä reporttereilta ja sitä uskovaisten haukkumisen määrää? Jos joka Tukiais sana tai uskovaiset korvattais vaikka sanalla somali tai romaani, niin auta armias mikä rotusortometeli siitä nousis?Kokeilkaa vaikka?

        Käsittääkseni sanoja ei voi ehdottamallasi tavalla rinnastaa toisiinsa.


    • Kipin kapin

      Stadionilla otetussa kuvassa näkyy, kuinka Paholaiselle tulee kiire poistua Johannasta, kun Herzog luihkaisee manauksensa liikkeelle täydellä voimalla.

    • Mysteerikasvot!
    • Korkeempi käsi

      Julia Tukiainen ja taivaalliset voimat asialla?

    • Mikä hahmo?
    • Ja jatkuu...

      Tuksu (30.7.): ”David ja Stephanie Keonegin kanssa

      Olin tanaan laakarissa, kaikki tulehdusarvoni ja kaikki vauriot sisaelimissani ovat parantuneet!!!! Tapasin itse kuuluisan pariskunnan, koiria ei saa Urheilutalon saantojen mukaan tuoda sisaan tapahtumaan, niin vien kavereideni kanssa koiran kotiin ja palaan takaisin. Davidhan siunaa myos elaimia. Huoh, jotkut suomalaiset ovat niin alyttomia moralisoijia......”

      Kuva: http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4062/2014/07/30/p18u3u7001fs276d1blf53bis24.jpg

      7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/David-ja-Stephanie-Keonegin-kanssa-/1049035

    • turre h

      Ei päässyt Tuhnu mukaan huijarisaarnaajan kiertueelle, vaikka yritti. Bua-ha-haa!

      • rupu

        Tällästen huijarisaarnaajien imago on tarkkaan mietitty rahantekopajan konttorilla. Ei siihen rupsahtaneet paksukaiset sovi samalle lavalle. Menestyjien pitää näyttää hyviltä.


    • utsii utsii

      Paljonko maksaa Stadionin vuokra. Onko siivoojat seurakunnasta?

    • Jumala elää....

      Tiedoksi vain, että Johanna Tukiainen palasi takaisin keskiviikon tilaisuuteen Helsingin Urheilutalolle mukanaan LÄÄKÄRINTODISTUS joka todisti, että hänen maksaarvonsa olivat normalisoituneet täysin...

      • Anssin naama

        Anssin. Naama oli


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1772
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1224
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      72
      901
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      233
      872
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      855
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe