Mopoilijat

club69

Millä saisi loppumaan yötä myöten kovaäänisillä mopoilla edestakaisin kamppulassa rallaavat mopoilijat. Pitää ajaa niin paljon kuin vain kulkee ja äänet hirveän kovat kun pakoputkija tuunattu yöllä vaikea nukkua kun ikkunat auki ja nämä rallaa edestakaisin. Tuskin olen yksin tässä asiassa samaa mieltä.

9

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedäntunteen

      Sama ongelma joka puolella maata ja sitä harjoittavat mopoilijoiden lisäksi auton saaneet nuoret. Ei ole mitään järjellistä keinoa saada ongelmaa poistumaan. Sen takia jäljellä on ainoastaan järjettömiä keinoja. Käytä siis mielikuvitusta.

    • nukkumatti

      Nämä pojat eivät taatusti ole mopojaan ja polttoainetta itse maksaneet. Vanhemmat tai vanhempi rahoittaa ja ei sitten välitä p:kaan, mitä teini yöt puuhastaa.. Rahoittaja osavastuuseen laittomasta moposta ja kiusanteosta. Toistuvaan häirintään häiritsevän äänekkäällä mopolla olisi olemassa tehokkaat lääkkeet: . Kortti pois teiniltä,sakot myös vanhemmille, koska rahoittavat kiusanteon ja ajopeli Kuusakoskelle. Kyllä se pärinä siitä alkaisi vähitellen vaimenemaan.

      • Ketuttaa

        Juuri näin!
        Huhtisten suunnasta Mannerheiminkadulle ja sitä Näsiin päin ajelee nuori kolli viritetyllä mopollaan puolen yön aikaan joka helvetin yö.
        Kumma homma, että poliisitalo saman kadun varrella, mutta tätä sontiaista eivät välitä ottaa kiinni!
        Kuriton kakara ja holtittomat vanhemmat taustalla!


    • neverkamppu

      Kyllä tuo kaikki kuuluu kamppulan normaaliin elämänmenoon , turha valittaa kun on sinne asumaan mennyt. Ainoa keino on muuttaa pois mutta sekin on vaikeaa koska kamppulan leima on ihmisessä tiukasti kiinni ja vaikeuttaa monella tapaa elämän aloittamista muualla.

      • Selitäppä

        Nyt millainen se kamppulan leima on , tässähän kerran sitä joku kysyi miksi kukaan viisas ei vastanut, että kaikki tiedettäisi mikä se on


    • panomiäs

      01.01.1967 tuli voimaan laki, turha kortteliajo kielletty. Mutta kun kukaan ei valvo ja sakota.

    • nasusetä

      Ei koske tuo laki kamppulaa

    • JMVE

      Mietin samaa..asutaan lehtihamarissa ja joka yö kaamea ralli..töötti pohjassa ja hirveä pärinä..joka ilta/yö sama juttu..viimeyönä myös joku porukka notku tossa tiellä ja soitti mankkaa täysillä..ihan kiva kun vauvakin heräs siihen :(

    • realisti2

      No ei sitä kylläkään millään luultavasti saa loppumaan, laillistahan se on mopolla ajaa yölläkin. Kesä kuitenkin on loppumassa ja kylmät säät sekä talvi tulee niin eiköhän pojat kohta laita mopojaan talvitelakalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe