Huittislaisille

Entinen Huttislainen

Entisenä Huittislaisena, katselen ja lueskelen kauhulla tämän palstan kirjoituksia. Ei todellakaan ole ihme, ettei kylä kasva, kun lukee pikkusieluisten asukkaiden kirjoituksia. Niistä ei voi tulla kuin yhteen loppupäätökseen, kateus on siinä kylässä kiimaakin kovempi. Onkohan siellä yhtään kauppiasta, joka osaa palvella teitä? Onko tullut asukkaille ajatus, kun on jäänyt satanen säästöä tilille, olen nyt kylän kovin asukas, menenpä kyselemään tyhmiä joltain kauppiaalta. Te vingutte, kun torilla ei ole kauppiaita. Ei varmaan ole, eikä tule, jos ei ole ostajia!
Jollakin palstalla ihannoitiin vanhoja juoppoja, jotka olivat kylän kovia jätkiä. Voi helv...i! Lueskellessani Lauttakylä lehteä, tulee aina sama huomio, taas joku, joka ei tiedä liikennesäännöistä yhtään mitään, avautuu yleisellä palstalla ja parhaat aiheuttavat olemattomassa liikennemäärässä kolarin.
En viitsi nyt jatkaa tätä enempää, vaikka aiheita kyllä riittäisi.
Jatkakaa te!

82

1501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naapurin tyttö

      Onpa sulla huono kuva Huittisista.

      Juu, kyllä täällä on kaikki pikkukylän erikoispiirteet, mutta ei me nyt sentään kaikki yhdellä pihalla asuta, niin että KAIKKI toisistamme tiedettäis? Saati että oltais kaikesta samaa mieltä.

      Tänne mahtuu KAIKENLAISIA ihmisiä. Osa uteliaita, se kuuluu pikkupaikkakunnan luonteeseen, mutta ei täällä ihmiset erityisen pahoja ole, monet on todella mielissään että meillä on esimerkiksi paljon kauppoja ja useimmat tärkeät palvelut ihan tässä lähellä!

      Jotkut aktiivisimmat kirjoittajat tällä palstalla eivät ole ihan täyspäisiä, siis pieni kourallinen huittislaisia! Älä nyt niitten anna vaikuttaa sinuun noin paljon, suurin osa porukasta on mukavaa ja naapuriystävällistä porukkaa, valitettavasti ne vaan ei monikaan kirjoittele tänne, harmi.

      Mukavaa loppukesää entinen huittislainen! :)

    • Tanokas-kappeli

      Nimimerkille Entinen Huttislainen:

      Samanlaisia ovat kaikki paikkakuntia koskevat osastot; ja lehtien yleisönosastot.

      P.s. Mielenkiintoinen nimimerkki sinulla.

    • Peräänhuutaja

      Täytyy nyt kyläareenassa nostaa tämä ongelma pöydälle, nimittäin miten saisimme suomi24/Huittinen-palstan sekä paikallislehden yleisön osaston kirjoitukset ulkopaikkakuntalaisia miellyttävämpään kuntoon tulevaisuudessa.
      Ei ole tarvetta, koska tyylisuunnassa edustamme enemmistöä, vaikkei se nyt olekkaan kerskumisen arvoista. Nimittäin äskeinen kirjoituksesi sopisi jokaisen suomalaisen kunnan suomi24 - palstalle, jota voidaan kutsua aktiiviseksi kävijämääriltään, sopii vaikka tutkailla.
      Edellinen mielipiteesi osoittaa kaikille, että elämäsi suuret päätökset, ainakin sijoittumisen osalta olet tehnyt viisaan ratkaisun.

      • Tanokas-kappeli

        "Edellinen mielipiteesi osoittaa kaikille, että elämäsi suuret päätökset, ainakin sijoittumisen osalta olet tehnyt viisaan ratkaisun."

        Mitähän tuokin mahtaa tarkoittaa? Että avaaja on tehnyt viisaan ratkaisun muutettuaan pois? Mistä sen tietää; hänhän voi asua vaikka Varissuolla, Kiikoisissa tai Oulunkylässä?


      • niinppä
        Tanokas-kappeli kirjoitti:

        "Edellinen mielipiteesi osoittaa kaikille, että elämäsi suuret päätökset, ainakin sijoittumisen osalta olet tehnyt viisaan ratkaisun."

        Mitähän tuokin mahtaa tarkoittaa? Että avaaja on tehnyt viisaan ratkaisun muutettuaan pois? Mistä sen tietää; hänhän voi asua vaikka Varissuolla, Kiikoisissa tai Oulunkylässä?

        ...ainakin siinä mielessä viisas ratkaisu, että taso on parantunut molemmissa paikoissa lähtönsä myötä...


      • Peräänhuutaja
        niinppä kirjoitti:

        ...ainakin siinä mielessä viisas ratkaisu, että taso on parantunut molemmissa paikoissa lähtönsä myötä...

        Nimenomaan tarkoitan, että jos kokee paikkakunnan ahistavan edellä kuvatulla tavalla, pois muutto ei ole/ ollut huono ratkaisu.


    • paskahousussa

      Älä hyvä Huttunen luo mielikuviasi tämän palstan perusteella, aivankuin tutkis kylän tarjontaa kaivelemalla roskiksia. Ota hyvä ihminen selvää asioista!

      • kaupunkilaistunut

        Aloitaja on aivan oikeessa kun huittislainen astelee mihin vaan kauppaan ei koske alkoo tosiaankin tämä alkaa kyselemään tyhmiä.Entisenä kauppiaana voin sen teille huittislaisille kertoa se alkaa yleesä mitä toi maksaa ja kun yrität sitä kertoo niin jo toinen kysymys on tullakseen ei jakseta edes kuunnella mitä kauppiaalla on asiaa kyseisestä tuotteesta vaan mielenkiinto on jo aivan jossain muualla myy nyt sit jotain tommosille.Ja mitä alkoon tulee niin perus huittislainen ei käy paikallisessa alkossa ollenkaan ei kehtaa pelkää että naapuri näkee joka muuten yleensä istuu autossaan lautturin parkkipaikalla katsomassa kuka missäkin käy .Mutta esim vammalan alkossa kyllä näen huittislaisen aika usein.


      • Deeku-Arska
        kaupunkilaistunut kirjoitti:

        Aloitaja on aivan oikeessa kun huittislainen astelee mihin vaan kauppaan ei koske alkoo tosiaankin tämä alkaa kyselemään tyhmiä.Entisenä kauppiaana voin sen teille huittislaisille kertoa se alkaa yleesä mitä toi maksaa ja kun yrität sitä kertoo niin jo toinen kysymys on tullakseen ei jakseta edes kuunnella mitä kauppiaalla on asiaa kyseisestä tuotteesta vaan mielenkiinto on jo aivan jossain muualla myy nyt sit jotain tommosille.Ja mitä alkoon tulee niin perus huittislainen ei käy paikallisessa alkossa ollenkaan ei kehtaa pelkää että naapuri näkee joka muuten yleensä istuu autossaan lautturin parkkipaikalla katsomassa kuka missäkin käy .Mutta esim vammalan alkossa kyllä näen huittislaisen aika usein.

        Hyvä kun on aikaa kytätä Vammalan alkon kulmalla, että koska käy huittislaisia ostoksilla :)
        Vai ootko itse Vammalan Alkon kanta-asiakas, joka käy kerran pari päivässä tapaamassa huittislaisia tuttuja...


      • entinen Huittislainen
        Deeku-Arska kirjoitti:

        Hyvä kun on aikaa kytätä Vammalan alkon kulmalla, että koska käy huittislaisia ostoksilla :)
        Vai ootko itse Vammalan Alkon kanta-asiakas, joka käy kerran pari päivässä tapaamassa huittislaisia tuttuja...

        No minä jo pelästyin!


      • Entinen Huittislainen
        entinen Huittislainen kirjoitti:

        No minä jo pelästyin!

        Täytyy kuitenkin lisäksi todeta, että on selviö, joka kylästä löytyy fiksuja ihmisiä sekä urpoja ja kaikkea näiden väliltä. Se massa siinä välillä kuitenkin pitkälle ohjailee mm mitkä kauppiaat kylillä pärjäilee. Mukava on välillä käydä isoissa kaupungeissa ostoksilla, joskin niistä omista kaupoistakin pitäisi pitää kiinni. Sitten astuu kuvaan se kateus, en aio rikastuttaa tuota heppua. Ehkä siksi ne kasvottomat kauppiaat pärjäävät siinäkin kylässä parhaiten.
        VarsinaisSuomalainen luonne on myös aika mahtava, joka ylikorostuu Huittisissa. Muistakaa nyt, minäkin omaan tuon, joskin hioutunut se osin varmaannin on. Oikea ratkaisu aikanaan oli lähteä muualle, jonka olen kuullut monen muunkin suusta. Huittinen ei olisi pystynyt tarjoamaan minun vastimuksilleni, mitä kaipasin. Jostakin syystä siellä vain moni asia hyytyy ja kylä jotenkin kuihtuu. Paikallisia yrittäjiä panetellaan ja aiheutetaan suorastaan vahinkoa näillä sivuilla. Tiedän kyllä, että nämä sivustot ovat ääripäitä, kommenttiensa suhteen, mutta kun kysymys on Huittisissa muustakin. Käyn edelleen, välillä useinkin kylillä eli siksi olen jotenkin perillä kylän asioista. Niin ja luen joka viikko paikallislehden.


      • Ylätalon porstuasa
        Entinen Huittislainen kirjoitti:

        Täytyy kuitenkin lisäksi todeta, että on selviö, joka kylästä löytyy fiksuja ihmisiä sekä urpoja ja kaikkea näiden väliltä. Se massa siinä välillä kuitenkin pitkälle ohjailee mm mitkä kauppiaat kylillä pärjäilee. Mukava on välillä käydä isoissa kaupungeissa ostoksilla, joskin niistä omista kaupoistakin pitäisi pitää kiinni. Sitten astuu kuvaan se kateus, en aio rikastuttaa tuota heppua. Ehkä siksi ne kasvottomat kauppiaat pärjäävät siinäkin kylässä parhaiten.
        VarsinaisSuomalainen luonne on myös aika mahtava, joka ylikorostuu Huittisissa. Muistakaa nyt, minäkin omaan tuon, joskin hioutunut se osin varmaannin on. Oikea ratkaisu aikanaan oli lähteä muualle, jonka olen kuullut monen muunkin suusta. Huittinen ei olisi pystynyt tarjoamaan minun vastimuksilleni, mitä kaipasin. Jostakin syystä siellä vain moni asia hyytyy ja kylä jotenkin kuihtuu. Paikallisia yrittäjiä panetellaan ja aiheutetaan suorastaan vahinkoa näillä sivuilla. Tiedän kyllä, että nämä sivustot ovat ääripäitä, kommenttiensa suhteen, mutta kun kysymys on Huittisissa muustakin. Käyn edelleen, välillä useinkin kylillä eli siksi olen jotenkin perillä kylän asioista. Niin ja luen joka viikko paikallislehden.

        ...vai varsinais-suomalainen luonne...

        Ei ko se on sillai et satakuntalaisia täällä ollaan, ollaan aina oltu ja tulaan aina olemaa, sano.


      • karhunkämmen
        Entinen Huittislainen kirjoitti:

        Täytyy kuitenkin lisäksi todeta, että on selviö, joka kylästä löytyy fiksuja ihmisiä sekä urpoja ja kaikkea näiden väliltä. Se massa siinä välillä kuitenkin pitkälle ohjailee mm mitkä kauppiaat kylillä pärjäilee. Mukava on välillä käydä isoissa kaupungeissa ostoksilla, joskin niistä omista kaupoistakin pitäisi pitää kiinni. Sitten astuu kuvaan se kateus, en aio rikastuttaa tuota heppua. Ehkä siksi ne kasvottomat kauppiaat pärjäävät siinäkin kylässä parhaiten.
        VarsinaisSuomalainen luonne on myös aika mahtava, joka ylikorostuu Huittisissa. Muistakaa nyt, minäkin omaan tuon, joskin hioutunut se osin varmaannin on. Oikea ratkaisu aikanaan oli lähteä muualle, jonka olen kuullut monen muunkin suusta. Huittinen ei olisi pystynyt tarjoamaan minun vastimuksilleni, mitä kaipasin. Jostakin syystä siellä vain moni asia hyytyy ja kylä jotenkin kuihtuu. Paikallisia yrittäjiä panetellaan ja aiheutetaan suorastaan vahinkoa näillä sivuilla. Tiedän kyllä, että nämä sivustot ovat ääripäitä, kommenttiensa suhteen, mutta kun kysymys on Huittisissa muustakin. Käyn edelleen, välillä useinkin kylillä eli siksi olen jotenkin perillä kylän asioista. Niin ja luen joka viikko paikallislehden.

        Yleissivistys on aika hatara jos on asunut paikkakunnalla eikä tiedä edes missä maakunnassa on ollut.


    • NIHNIH

      MITÄ HYVÄÄ NYKYISESSÄ ASUMISPAIKKAKUNNASSASI ON VERRATTUNA HUITTISIIN? viest aloittajalle!

      • hesasta

        En ole aloittaja ,mutta voin sen teille turve nuijille kertoa.Nykykyisellä asuin paikallani ihmiset eivät kyttää mitä toiset tekevät osaavat tehdä myös ostoksensa kaupasta ilman valittamista ja voivat jäättää autonsa parkkihalliin.Eikä yritä saada sitä kaupan ovesta sisälle.Ja mikä parasta ulkoilman puhtaus ei ole paskanhajua kaupukilla eikä myöskään tarvitse haistella isäntämiesten voimakasta tuoksua maatalouskaupoissa.Eikä meillä sellaisia olekaan.


      • Willy the Beef
        hesasta kirjoitti:

        En ole aloittaja ,mutta voin sen teille turve nuijille kertoa.Nykykyisellä asuin paikallani ihmiset eivät kyttää mitä toiset tekevät osaavat tehdä myös ostoksensa kaupasta ilman valittamista ja voivat jäättää autonsa parkkihalliin.Eikä yritä saada sitä kaupan ovesta sisälle.Ja mikä parasta ulkoilman puhtaus ei ole paskanhajua kaupukilla eikä myöskään tarvitse haistella isäntämiesten voimakasta tuoksua maatalouskaupoissa.Eikä meillä sellaisia olekaan.

        Ei täällä Suomen Texasissa heikot pärjää..hesassa on helpompaa..


      • suoraan tuottajalta
        hesasta kirjoitti:

        En ole aloittaja ,mutta voin sen teille turve nuijille kertoa.Nykykyisellä asuin paikallani ihmiset eivät kyttää mitä toiset tekevät osaavat tehdä myös ostoksensa kaupasta ilman valittamista ja voivat jäättää autonsa parkkihalliin.Eikä yritä saada sitä kaupan ovesta sisälle.Ja mikä parasta ulkoilman puhtaus ei ole paskanhajua kaupukilla eikä myöskään tarvitse haistella isäntämiesten voimakasta tuoksua maatalouskaupoissa.Eikä meillä sellaisia olekaan.

        Ai sää ookin niitä city-hipstereitä, se selittää.
        Toivottavasti ymmärrät pysyäkin siellä, täällä elämä on juurevampaa ja silloin ihmisenkin pitää olla.


    • teppamäki

      asuin aikoinani kylässä nimeltään lauttakylä .ja olin vaanolla töissä mutta se aika jo mennyt mutta muistan myös lihapoikien työntekijöitä siittä aikaa jo paljon mutta älkää hyvät huittistislaiset jota nykyään olette älkää olla katellista porukkaa..

    • thanks juu vaan

      Aloittajalle kiitokset meidän kaikkien nykyhuittislaisten puolesta. Teit meidän kaikkien kannalta hienon päätöksen muuttaessasi pois Huittisista.

    • puhupaljo

      Nauratti lukea tätä ketjua. Joku mainitsi että huittislainen ei jaksa kuunnella loppuun ja kysyy jo seuraava asiaa. Eihän siinä mitään ihmeellistä ole. Huittisissa on AINA ollut tapana vaihtaa puheenaihetta jo, ennen kuin asia on puhuttu loppuun. Eikä toisten juttuja ole tapana kuunnella, vaan tärkeintä on puhua omaa asiaa, ja että oma lärvi tuottaa enemmän mölyä kuin toisen.

      Huittislaista ei ymmärrä kuin toinen huittislainen.

      • kovaajakylmää

        Huittinen huittislaisille! Turha täällä on kenenkään ulkopuolisen tulla aukomaan meille kyläläisille mistään. Me haluamme puhua toisistamme pahaa ja olmme ylpeitä siitä.
        Jos joku ei sitä kestä, mikä meille on luontaista, niin pysyköön pois. Huittislainen voimaantuu kateudesta ja juoruista. Me puhumme mielellään niistä, jotka eivät ole paikalla. Kaikki tietävät tämän ja siinä ei ole mitään ihmeellistä.
        Turha tätä on kenenkään uutena tietona meille ihmetellä.
        Täällä pitää vain varmistaa selustansa, ettei tee mitään hölmöä, sillä emme suojele toisiamme sellaisessa. Kaikki on läpinäkyvää ja suoraa.
        Täällä satakuntalaisuus konkretisoituu tällä tavalla!


      • hesasta
        kovaajakylmää kirjoitti:

        Huittinen huittislaisille! Turha täällä on kenenkään ulkopuolisen tulla aukomaan meille kyläläisille mistään. Me haluamme puhua toisistamme pahaa ja olmme ylpeitä siitä.
        Jos joku ei sitä kestä, mikä meille on luontaista, niin pysyköön pois. Huittislainen voimaantuu kateudesta ja juoruista. Me puhumme mielellään niistä, jotka eivät ole paikalla. Kaikki tietävät tämän ja siinä ei ole mitään ihmeellistä.
        Turha tätä on kenenkään uutena tietona meille ihmetellä.
        Täällä pitää vain varmistaa selustansa, ettei tee mitään hölmöä, sillä emme suojele toisiamme sellaisessa. Kaikki on läpinäkyvää ja suoraa.
        Täällä satakuntalaisuus konkretisoituu tällä tavalla!

        Nyt osuit oikeeseen toi muuten sattuu Huittislaiseen oikeen saakelisti kun ovat niin nokkavia älykääpiöitä apinoita.


      • töölö
        hesasta kirjoitti:

        Nyt osuit oikeeseen toi muuten sattuu Huittislaiseen oikeen saakelisti kun ovat niin nokkavia älykääpiöitä apinoita.

        Huomaa ettet oo stadilainen kun puhut Hesasta.


      • mä en kestä
        töölö kirjoitti:

        Huomaa ettet oo stadilainen kun puhut Hesasta.

        ...no voi hyvänen aika?! Eikö joku osannut oikeita nimiä?? HIRVEETÄ!


      • putin-jono
        mä en kestä kirjoitti:

        ...no voi hyvänen aika?! Eikö joku osannut oikeita nimiä?? HIRVEETÄ!

        Onks hienompaa olla leipäjonossa HESAssa kuin Huittisisa?


    • vt12

      Tässä on vähän enemmänkin tyhjänpäiväinen palsta. Kun joku muuttaa huittisiin, sen luonteenlaatu niinkuin jotenkin muuttuisi. Sama varmaankin pätee tän palstan perusteella, kuin ihminen muuttaa huittisista pois. Ollaan niin fiksuja uudessa kunnassa. Sama muutos tapahtuu varmaankin kun rajoja siirrellään. On se vaan ihmeellinen se huittisten raja. Kun minä ajan huitisten raja ylitse niin huomaan että minä muutuin ihan eri ihmiseksi.

      Tästä asiasta joku voisi tehdä tutkielman isojen kaupunkien yliopistolla.

      • vt12

        Sitten vielä jos tulee oikein visanen pulma, niin kannattaa mennä käymään pikaisesti lähimmän rajan ylitse, niin kyllä asia ratkeaa kuin itsestään


    • ex .sampulainen

      huittisissa ei mitään muuta hyvää kuin tienviitta missä lukee tampere

      • vt12

        Tienviittoihin rakastuneet exät taas kirjoittelee


      • kesää kaivaten
        vt12 kirjoitti:

        Tienviittoihin rakastuneet exät taas kirjoittelee

        hei,. ettekö ole huomanneet,kuinka kauniita noi naiset ovat olleet koko kesän.,olen niitä ihaillut,.kun kylillä ajellut olen,.VAU,.mitä kaunottareita,.hyvä huittisten naiset,ja muutkin lähikuntien kaunottaret,.kyllä kesä on ihanaa aikaa,.


      • dmitri3
        kesää kaivaten kirjoitti:

        hei,. ettekö ole huomanneet,kuinka kauniita noi naiset ovat olleet koko kesän.,olen niitä ihaillut,.kun kylillä ajellut olen,.VAU,.mitä kaunottareita,.hyvä huittisten naiset,ja muutkin lähikuntien kaunottaret,.kyllä kesä on ihanaa aikaa,.

        Uuh, mjita kaunottaria. Hjuvin saman njakoisia kuin se naispaatsas liikenejumpuras.


      • Namipeppuja
        dmitri3 kirjoitti:

        Uuh, mjita kaunottaria. Hjuvin saman njakoisia kuin se naispaatsas liikenejumpuras.

        on kylä pullollaan. Komeita perseitä.


    • Niitä määkin

      kattelen mun röntgenkatseellani.

      • sikapoikoo

        Rypsipossua poskeen niin siinä peppukin saa herkullisen muodon, jess...


    • hesasta

      Taas huomaa kuinka Huittislaiset muuttaa puheen aihetta pysykää asiassa.Täällä ruoritaan Huittislaiten pölhöjen asioita.Eikä muuten kannattais paljon kehuskella niitä paksu kinttusia maatalon tyttäriä jotka tossa kylällä kulkee ei muodikkaissa vaatteissa. Joskus opistolla kun on venäläsiä neitosia niin niitä kyllä kelpaa katella.

      • saas nähä

        Ajattelin nostaa loput perunat huomenna, konnei ny satais.


      • Asia1

        Oletko jo huollattanut autosi talvikuntoon? Siellä Hesassa on paljon verstaita joissa homma sujuu.
        Onko matonkuteet leikattu talven pirttipuuhia ajatellen?


    • hesasta

      Ensinnäkin meillä hesassa ei ole mitään verstaita on vaan hienoja auton huolto pisteitä joissa teknikot katselevat päätteiltään miten huolto hommat hoituu.Mutta siellä Huittisissa on sellaisia verstaita missä on niin sanottuja remontti miehiä jotka kulkevat erittäin paskasissa haalarerissa mistä jäteöljy roikkuu ei voi ajatellalakkaan päästää tommosia äijiä mun uudehkoon bemariin koskemaan tai penkkejä likaamaan. Ja onko niissä pajoissa koskaan kuultukaan että on olemassa auton testauslaitteita en usko.Raaka viina kyllä haisee monen paja äijän henkityksestä

      • perseen suti

        Vai että HENKITYS haisee, huh huh...


      • feliks

        Felix.
        Vai oikeen bemari.
        Varokaa kissat !


      • saas nähä

        Muistan 80-luvulla bemareita 320:siä oli 4 sekä 6-pyttysiä, kutoset oli selvästi kestävämpiä.


      • perseen kaivaja
        perseen suti kirjoitti:

        Vai että HENKITYS haisee, huh huh...

        Oletko eri mieltä hengen hajusta perustele


      • R-r ritari
        perseen kaivaja kirjoitti:

        Oletko eri mieltä hengen hajusta perustele

        Haistelet väärästä päästä. vaihda kanavaa!


      • Volkkaristi

        Entisenä hesalaisena sanon, että en sinne takaisin muuttaisi syitä tässä erittelemättä. Ilmeisesti kokemuksesi täkäläisistä autohuolloista on 80-luvulta.


    • zesse

      Jossain työpaikan koulutustilaisuudessa huviteltiin kaivelemalla vanhoja kotipaikkakuntia ja piti muistella mitä hyvää siellä oli. Eipä tullut muuta mieleen kuin luoteeseen suuntaava kakkostie.

      • simsuta rallaa

        perunoi nostettiin, on jo laaris.


      • saas nähä ny
        simsuta rallaa kirjoitti:

        perunoi nostettiin, on jo laaris.

        Meillä syödään Siikliä tulevana talvena, nam nam. Sanovat, että varhaisperunana Timokin on kertalaista.
        Hirvilupia tuli muuten mukavasti tänäkin vuonna.


      • Viva La Viva
        saas nähä ny kirjoitti:

        Meillä syödään Siikliä tulevana talvena, nam nam. Sanovat, että varhaisperunana Timokin on kertalaista.
        Hirvilupia tuli muuten mukavasti tänäkin vuonna.

        Onkos Vauxhall Viva jo vahattu? Mää vahasin oman Morris Marinan eilen.


    • hesasta

      Siis tollasia juntteja verettäis hesassa turpaan jotka ei pysy asiassa typeriä kommentteja kyl kirjotus jäljestä näkee ,että on Huittislainen

      • Näkee sunkin

        Jaahans, onks narkit saanu Kaisaniemen puistoon netin, vai ookko rullannu jonkun onnettoman?


      • saas nähä

        Lakkaa ny tärräämästä isomies, on sentään lauantai ja napakymppi -ehtoo.


      • nääsville
        saas nähä kirjoitti:

        Lakkaa ny tärräämästä isomies, on sentään lauantai ja napakymppi -ehtoo.

        Kyl on jutut huittislaisilla tulkaa ny käymään vaikka Tampereellla välillä niin näette vähän isompaakin kaupunkia vai onko kaupunkisa kamala ajaa.


      • lauttakyläsä
        nääsville kirjoitti:

        Kyl on jutut huittislaisilla tulkaa ny käymään vaikka Tampereellla välillä niin näette vähän isompaakin kaupunkia vai onko kaupunkisa kamala ajaa.

        Vai että kaupunkisa, asuksää vammalasa?
        Mää orotan Siwan pihasa keltasesa saapisa kun kaveri käy vaihtamasa rahhaa.


    • Nimetön merkki

      On täällä Tamperetta valokuvista jo päästy ihailemaan.

      Tullaan tullaan heti kun se nelikaistainen autobaana ilman kattonopeutta valmistuu Tampereen ja Huittisten välille, jotta päästään äkkiä takaisin, kun iskee ahtaan paikan kammo.

      Kovasti olen kuullut suurkaupungin pillipaarin itsekin maalaisten maita hamuavan. Toivoo että kaupunkiin muuttaisivat maahiset, pieniin hiukkasiin tukahtuisivat ja muodostaisivat vaeltelevien köyhien joukkoja, jättäen maat parempiin käsiin.

    • hullua väkeä on

      Onko todellakin niin, että Huittisissa on näin valtavan suuri koulutusvaje? Sähkötyökaluja ostava sai kuulla Huittisissa aivan kummaa tietoa:
      "Huoneistojen maadoitetut (schuko) pistorasiat toimii vain silloin kun huoneistossa on kytketty valot päälle?
      Jo Pihtiputaan mummotkin tietää ettei näin kytketä talojen eikä huoneistojen sähköverkkoja toisiinsa. Ovatko huittislaiset tosiaan maineensa veroisia eli hu****ja?
      Jos Huittisissa tosiaan toimitaan näin niin eipä voi ihmetellä enää paikallisten sähköasentajien ja sähkötyökalujen myyjäin tietotasoa. Eipä tarvii enää ihmetellä miksi sähkötyökalut ja muut sähkölaitteet eivät aina toimi.
      Valojen on oltava aina päällä ennekuin pistorasiat toimii? Tämä lienee Huittisten ikioma käytäntö.

      • Hämmästynyt

        Juu, näin se vain meillä on!!!??? Samaa ihmettelin, kun muutin kerrostaloon!!!!!
        Kaikki valot on oltava päällä, että saat mikrot, föönit sun muut sähkövehkeet käyttöön!!!!
        Aluksi olin ihan hukassa, ennenkuin tajusin tilanteen.


      • Spö

        Juu, näin se menee, meillä pitää olla kaljapullokin auki ennen kuin sieltä saa hörpyt.


    • vähä tärkee?

      Satun tietämään Aurassa yhden mummon mökin, jossa sähköissä kanssa sanomista, täytyykin kirjoittaa niiden palstalle ja haukkua sekä vittuilla kaikille paikkakuntalaisille.

      • huitsin sähkäri

        Turhaan sä niitä valoja sytyttelet, mul on akriaati. Sillä mää toimin pimmeesä, saan kaikki sähvölaitteet pelittään eikä tarvii sytyttää suotta valoja.Eli ohtalamppu ja akrikaati, niillä pärjää pimmeesä kämpäsä.


      • Spö
        huitsin sähkäri kirjoitti:

        Turhaan sä niitä valoja sytyttelet, mul on akriaati. Sillä mää toimin pimmeesä, saan kaikki sähvölaitteet pelittään eikä tarvii sytyttää suotta valoja.Eli ohtalamppu ja akrikaati, niillä pärjää pimmeesä kämpäsä.

        Tää akrikaatti on hyvä homma, meillä on mutta noilla hesassa ei oo, ne joutuu asumaan pimmeesä kun vuasaaren voimalaitos ei pyäritä keneraattoria vian tullesa.


      • huitsin sähkäri
        Spö kirjoitti:

        Tää akrikaatti on hyvä homma, meillä on mutta noilla hesassa ei oo, ne joutuu asumaan pimmeesä kun vuasaaren voimalaitos ei pyäritä keneraattoria vian tullesa.

        Just näin kyllä meitn täälä huitsisa kelppaa kun on se akrikaati...


      • saabismi on sairaus
        huitsin sähkäri kirjoitti:

        Just näin kyllä meitn täälä huitsisa kelppaa kun on se akrikaati...

        Totta totisesti, mää en pimeyresä kulje, mun saapis kunnon ojavalo.Ei tarvii pelätä hirviä kun köröttelen kakkos tietä kottiin Hesasta tänne Huitsiin, on se vaan niin pätevä.


      • hesasta
        saabismi on sairaus kirjoitti:

        Totta totisesti, mää en pimeyresä kulje, mun saapis kunnon ojavalo.Ei tarvii pelätä hirviä kun köröttelen kakkos tietä kottiin Hesasta tänne Huitsiin, on se vaan niin pätevä.

        Uskon että köröttelet ysikutosellas hesasta monta päivää jos nyt oot koskaan täällä meilläpäin käynytkään.Huittisissa varmaan 96 kutonen lyötyy joka toisen ulkopaskahuusin nurkalta ja varoitus! älkää juntit tulko tänne hesaan täällä saa kuonoon.


      • Spö
        hesasta kirjoitti:

        Uskon että köröttelet ysikutosellas hesasta monta päivää jos nyt oot koskaan täällä meilläpäin käynytkään.Huittisissa varmaan 96 kutonen lyötyy joka toisen ulkopaskahuusin nurkalta ja varoitus! älkää juntit tulko tänne hesaan täällä saa kuonoon.

        Ei meillä ennää sellasta oo ollu vuasiin, ny ajellaan ysiysillä, mahtuu toi paskahuusin saavi takaluukkuun paremmin kun kuskaan noi jätökset mettään. Millais siälä hesasa, onks sulla jo vallan ysitonninen pramee piili? Mää voisin sen sitten ostaa sulta kun maltat luapua siittä kymmenen vuaren päästä.
        Mitä siällä hesasa saa kuanoon? Onks ne niitä huimausaineita joita tunketaan nokkaan, ne on kuulma vaarallisia, älä sääkä syä sellasia ko sun nuppis voi turvota viälä pahemmin.


    • Sanko päällä

      Ilmaisua "valot päälle", voidaan käyttää myös tilanteessa, jossa vastaanottavan osapuolen toivotaan ajattelevan itsenäisesti ja johdonmukaisesti. Tuskin tässä nyt kuitenkaan siitä on kyse.

      Älkää poratko siellä pimessä.

    • torremo limos

      Tää ketju heitti jo huumorin puolelle.

    • Suomi nousuun

      "...maadoitetut (schuko) pistorasiat toimii vain silloin kun huoneistossa on kytketty valot päälle..."

      Tässä on sähkömies Huittinen alunperin yrittänyt vähän samanlaista systeemiä kuin hotellihuoneissa; ovikortti eteisen lokeroon, jotta sähkön saa päälle. Tietotaito vaan on loppunut kesken ja tuloksena on aivan oma sovellus asiasta.

    • huitsin hyvää

      Heh, verettiin varaslinja siät lampujohost pistorasialle, saaraan hyvää valovirtaa telkkarille. Valo virralla kuva kirkkaamman olonen...

    • Mää vein

      kesällä meijerin kiärrätyskeskukseen hianoo piironkia muijan kans. Siihen tuli joku puliukko höpiseen ja halus kovasti muijaani....höh persettäkin kehui. No ei päästy sovintoon ja pultsari uhkas vetää turpaan. Tämmöttäs Huittisisa. Oon kohta 40 v asunus Hesassa ja aina ollaan saatu rauhasa kulkea. Häpiäkää. Semmonen kulttuuripesäke se meijeri on. Räijäyttää pitäs.

      • huitsin hyvää

        Olisit antanu vanhan kantturas puliveivarille, olis kasvattanu ukosta kunnon kansalaisen. Itelle olisit hommannu täältä Huitsista uuren nuaremman, olissit saanu parempaa kyytiä. Nyt hyvä tilaisuus meni ohitte...


    • sairas saabisti

      Huittislainen ei tiedäkkään kuinka hienossa paikassa asuvat, kateuttaan naapurit kirjoottaa haukkumatarinoita ihan Hesasta asti. On tää vaan niin kaiken keskellä, muut ovat syrjässä. Kiva heittää Saabi pitkään iskuun, perunoi takapenkille, huussin alus takakoslaan ja menoksi...

      • Spö

        Hesasa ja Huittisisa on saman verran noita lentokenttiäkin, kummasaki yks. Se isompi, mistä mallorkalle lähretään, on Helsinkin maalaiskunnasa, ei siis Helsinkisä.
        Kyl määki joskus sinne Mallorkalle lähren ku sais vaan aikaseks, kai siältä kentältä muualleki pääsis.


      • kaupparatsukko
        Spö kirjoitti:

        Hesasa ja Huittisisa on saman verran noita lentokenttiäkin, kummasaki yks. Se isompi, mistä mallorkalle lähretään, on Helsinkin maalaiskunnasa, ei siis Helsinkisä.
        Kyl määki joskus sinne Mallorkalle lähren ku sais vaan aikaseks, kai siältä kentältä muualleki pääsis.

        parasta Huittisissa on joukkoliikenne ,pääsee Hesaan ostoksille tunnin välein.


      • niilo
        kaupparatsukko kirjoitti:

        parasta Huittisissa on joukkoliikenne ,pääsee Hesaan ostoksille tunnin välein.

        Toi on niin totta Huittisista pääsee onneksi nopeesti pois jos sinne joskus sattuu eksymään.Näin kävi kerran kun jouduin köyrimään yhtä huittislaista rouvaa ja aamulla kun heräsin en tiedä mjstä talosta enkä tiedä vieläkään mutta linjaautoasema oli lähellä juoksin sinnr ja ensinmäiseen linjaautoon jonka näin joka muuten sattui meneen vielä manseen.


    • nopeaan nopeaan

      Sammaa mielt, onne mahtavia!

      • ykä

        Niin mitkä on mahtavia nopeet vai


      • pois pois
        ykä kirjoitti:

        Niin mitkä on mahtavia nopeet vai

        onnikat! ?


      • hesasta
        pois pois kirjoitti:

        onnikat! ?

        Joo onnibus kulkee hesaan abc pihasta pari kertaa päivässä mutta alkää Huittislaiset yrittäkään tulla tänne hesaan tietä kohtaa täällä järki jota ei huittislaisilla ole lainkaan paskan hajua kyllä.


      • Antistadi
        hesasta kirjoitti:

        Joo onnibus kulkee hesaan abc pihasta pari kertaa päivässä mutta alkää Huittislaiset yrittäkään tulla tänne hesaan tietä kohtaa täällä järki jota ei huittislaisilla ole lainkaan paskan hajua kyllä.

        Itsekkin oikein säteilet järkeä ja nerokkuutta, viesteistäsi voi aistia kuinka mukavaa teillä siellä on.


    • bushuitsi

      Joo kyl Hesaan pääsee bussilla yli 20 vuorolla vuorokaudessa Huittisista jos sinne muka joku haluaa

      • tuhnauttelija

        Aina tota paskanhajua valitettaan vaikka siitähän ei ole kuin pelkkää hyötyä, voi kaupan jonossakin tuhnautella ihan vappaasti, kukkaan ei huomaa eikä haista tämän lemun läpi. Voe että ko tekköö vattalle hyvvää!!


    • sivusta seurannut

      huittislainen haisee ja röhnöttää yleensä kauppojen tiskeillä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2230
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1741
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1596
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1372
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      292
      1233
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1099
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1053
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      928
    Aihe