hyvä hammaslääkäri

maisuuu2

Uutena hyvinkääläisenä tiedustelen hyvää yksityistä hammaslääkäriä, joka on potilasystävällinen.

10

3940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wqwqwrr

      Ainakin Oralin Mari Mustosen olen havainnut hyväksi.

    • joovaan

      Ihan samaa olin tulossa ehdottamaan, kuin edellinenkin kirjoittaja :) Mari on todella mukava.

    • Hampaat

      Oralissa kaikki hammaslääkärit todella hyviä ja ystävällisiä. Ottavat hyvin huomioon "pelkäävän" asiakkaan.
      Myös Vasilji on erittäin hyvä.

      • vakiasiakas

        Oral ok. Tosin mistään muusta ei ole kokemusta yli 20 vuoteen.


      • Jekku678

        Välttäkää ylimielistä Toni Heinosta! Huonoa hoitoa ja vastenmielinen äijä!


      • vakiasiakas
        Jekku678 kirjoitti:

        Välttäkää ylimielistä Toni Heinosta! Huonoa hoitoa ja vastenmielinen äijä!

        Minä en ole havainnut Toni-pojussa mitään sen kummempaa kuin muissakaan Oralin lääkäreissä. Ihan samaa tasahyvää plaatua. Minulla on vakihammaslääkärinä toinen henkilö, mutta olen käynyt muillakin silloin tällöin, kun omalta ei löydy aikoja.

        Ainoa huono asia on uudistunut nettiajanvarausjärjestelmä, joka ei anna kirjoittaa vapaamuotoista tekstiä ajanvarauksen syyksi, on vain vakiselitykset. Joutuu laittamaan sähköpostia hammaslääkärille siitä, miksi on menossa käymään, kun mikään valmiista syistä ei ole oikea.

        Olen antanut tästä palautetta Oralille, eivät edes viitsineet vastata. Myös vakihammaslääkärilleni annoin palautetta ja hän sanoi, että myös lääkäreiden kannalta uusistunut ajanvarausjärjestelmä (joskus viime vuoden puolella uudistunut) meni huonompaan suuntaan.

        Käyttäjät ei yleensä kauheasti piittaa tietojärjestelmistä, käyttävät nöyrästi. Siksi ne on mitä on. Ajanvarauskin on yksi simppeleimmistä järjestelmistä, mitä maailma pitää sisällään.


    • ttxxnn

      Oral kuitenkin on harvoja, ellei ainoa hammaslääkäriasema Hyvinkäällä, jossa ylipäänsä nettiajanvaraus - pisteet siitä!

      Mari on AIVAN ihana, sai tämänkin pelkopotilaan rennolla olemuksellaan vähemmän piukeaksi :) Tomilla kävin myös, ihan mukava hänkin vaikkei ehkä niin "ulospäinsuuntautunut"... Ja työn jälki on ollut molemmilla hyvää.

      • Oralista vielä

        Pitääkö muuten hammaslääkärin suuntautua ulospäin? Potilashan ei voi sanoa paljon muuta kuin ää ja öö siinä tuolissa, kun on suu täynnä tuffereita ja laitteita.

        No ymmärtin kyllä, potilaalle pitää kertoa mitä tehdään, jotta hän on ajan tasalla siitä, mitä hänen suussaan tapahtuu tai tulee ehkä tapahtumaan myöhemmin. Vasili kerran pelotteli minua tulevaisuuden suhteen, maalasi turhan synkkiä ennusteita. Siksi en ole enää käynyt hänellä.

        Nettiajanvarauksen tulisi olla vakio kaikkialla. Siinä on vain se, että joskus täytyisi varata kaksi aikaa, ja siitähän on sovittava hammaslääkärin kanssa edeltäpäin.


    • 1peltsi

      Jussintorin hammaslääkäriasemalla on meidän perhe asioinut vuosia eikä keksi mitään moitittavaa. Hannele on varsinkin tosi hyvä huomioimaan potilaan erityisongelmat.

    • mambbo

      Joku on varmaan tehnyt hintavertailua? Itse olen käynyt Prosmilessä Uudenmaankadulla. Vahva tunne on, ettei kyseinen hoitola ainakaan hintavertailussa pärjää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1955
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      139
      1430
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe