Onko taas palattu

miten on

Vanhaan systeemiin moderoinnissa, kun näkyy asialliset ja sääntöjen mukaiset keskusteluketjut katoavan häirikköpoistattajien toimesta? Tuolla ulkopolitiikka palstalla otsikko oli:

"Vahinkojen suuruus"

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12122817

7

171

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siellä nimim.

"fueller" kyseli oivaltavana jo hieman etuajassa( 16.3.), mm. että paljonko noista EU-pakotteista suomalaiset joutuvat maksamaan: "Laskekaa joku viitteellinen summa euroissa. "

Nyt kun noita tietoja on alettu saada jo pääuutisissakin, ajattelin laittaa sinne jokusen linkin kyselyyn, mutta hups hei koko keskusteluketju oli poistettu ja löytyy enään vain osittaisena Googlen välimuistista. Edes kirosanoja ei ollut ketjussa ollenkaan, vain asiallista informaatiota ja sen vaihtoa.

Mikä moderointia oikein vaivaa? Tuollaisella moderoinnilla vain tyhmennetään palstoja ja ne ovat lopulta keskustelut ja niiden aloitukset jotain pissistason parin rivin chatailua vailla järkeä ja perusteluita, lopulta ei kukaan jaksa tai viitsi tehdä asiallisia alustuksia tai edes kommentteja palstalle, kun ne mahdollisesti poistetaan mitä oudoimmista syistä tai poliittisten trollien toimesta.

Sen sijaan nämä sekaiset massapostitukset pysyvät palstoilla kuin tauti:

"H U R M I O L I K K E E N , , , S U V A I T S E V A S U U D E L L A , , ,"

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12406479

• Valojien kanssa olen tapellut jo nelisen vuotta heidän asiallisten viestien poistojen johdosta - ainoa keino on kirjoittaa viesti uudelleen, Perussääntöhän on, että asiallisen viestin kirjoittamista ei ole säännöissä kielletty,

Omat viestinsä voi ketjun kanssa tallettaa levylle 'talleta sivu'-toiminnolla. Itse käytän kahta ohjelmaa: web site watcer (vahtii poistoja) ja local web archive (arkistoi viestiketjuja): http://www.aignes.com/

• Toimineeko
        stuxnet kirjoitti:

Valojien kanssa olen tapellut jo nelisen vuotta heidän asiallisten viestien poistojen johdosta - ainoa keino on kirjoittaa viesti uudelleen, Perussääntöhän on, että asiallisen viestin kirjoittamista ei ole säännöissä kielletty,

Omat viestinsä voi ketjun kanssa tallettaa levylle 'talleta sivu'-toiminnolla. Itse käytän kahta ohjelmaa: web site watcer (vahtii poistoja) ja local web archive (arkistoi viestiketjuja): http://www.aignes.com/

nuo Linuxissa? Kyllästyin jo aika sitten mikkisoftaan, jatkuviin päivityksiin ja silti ohjelmat kaatuivat, Vista oli muistinsyöjä ja ei toivonut toivotusti, Windows seiska vaikutti lupavalta, mutta kun hain siihen itseäni mielytävän nopean selaimen kyseinen ohjelma sekosi totaalisesti muutamassa viikossa.

Nyt pyörittelen Linuxia, joka on kyllä omalla tavallaan kökkötraktori, mutta vaikuttaa vakaalta, siinä vaan pitää osata vanhoja juttuja siinä muinaista Dossia muistuttavassa mustassa laatikossa, eli on hieman hankalampi kuin kilpailijat.

• Toimineeko
        Toimineeko kirjoitti:

nuo Linuxissa? Kyllästyin jo aika sitten mikkisoftaan, jatkuviin päivityksiin ja silti ohjelmat kaatuivat, Vista oli muistinsyöjä ja ei toivonut toivotusti, Windows seiska vaikutti lupavalta, mutta kun hain siihen itseäni mielytävän nopean selaimen kyseinen ohjelma sekosi totaalisesti muutamassa viikossa.

Nyt pyörittelen Linuxia, joka on kyllä omalla tavallaan kökkötraktori, mutta vaikuttaa vakaalta, siinä vaan pitää osata vanhoja juttuja siinä muinaista Dossia muistuttavassa mustassa laatikossa, eli on hieman hankalampi kuin kilpailijat.

Joo, löytyi Linuxillekin vastaava. Testataan...mutta oli aika pelleilyä koko asennus selaimen päivityksineen. Eikä maksa mitään.

• Ja kuten
      • hehe.. näkis vaan

"Suomi24 itse kertoo:

"Suomi24 haluaa edistää sananvapautta Suomessa.""

Ompas ne olleet siellä vitsikkäällä päällä.

• Äläs ny
        hehe.. näkis vaan kirjoitti:

"Suomi24 itse kertoo:

"Suomi24 haluaa edistää sananvapautta Suomessa.""

Ompas ne olleet siellä vitsikkäällä päällä.

kyllähän ne sallivat tuonkin edellämainitun hurmioliike kahjon massapostittaa juttujaan pitkin palstoja.., on meinaan spämmännyt jokseenkin samoja juttuja palstoille jo seitsemisen vuotta aktiivisesti, euroopan parlamenttipalstan etusivu ja kakkosivukin on täynnä noita samoja schaisseja:

"H U R M I O L I K K E E N , , , S U V A I T S E V A S U U D E L L A , , ,"

Että kyllä sanavapautta löytyy, kun vaan kirjoittelee tarpeeksi sekopäisiä juttuja vauhdilla, se on sitten ihan eri juttu, että jos kirjoittelee asiaa palstoille niin sitten voi tulla ongelmia ja viestit katoilla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      292
      2562
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      47
      2222
    3. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      2166
    4. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      74
      1755
    5. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      88
      1499
    6. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      113
      1436
    7. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      83
      1414
    8. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      239
      1326
    9. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      57
      1205
    10. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      185
      1083
    Aihe