Seksuaalisia kokemuksiani armeijassa

222007

Olin Kainuun prikaatissa kymmenkunta vuotta sitten....Olihan se nuorelle miehelle outoa joutua tupaan jossa avoimesti keskusteltiin, saitko viikonloppuna, millainen oli---no joku siihen kertoi että tavallaan sain mutta tulin reisille, toinen taas että joo useampaan kertaan tyttöystävän kanssa. Sitten nämä leiriolosuhteet olivat ääripää, kun viiden päivän jälkeen päästiin saunaan, koko ryhmä kerralla, oli ns. pukuhuoneessa varusvaraston naiset (keski-ikäisiä, antamassa meille puhtaat vaatteet) kokoajan siinä katselemassa meidän pukeutumista/riisumista. Kiihottihan se. Sitten itse peseytyminen isossa tilassa, padoista otettiin vettä, pesuvatiin ja huuhdottiin liat pois, mutta suurin yllätys kun meidän alikessu iski silmää ohimennessään ns.aataminasussa...en oikein tiennyt mitä teen.....Parikymmentä nakua jätkää katseli toisiaan,,,hmm...Normi lause oli iltanuotiolla, kävin äsken runkulla....oli se huoletonta aikaa. mutta mitään homoseksiä ei harrastettu. miten nykyään tai ennen?

2

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Semmoista.

Puolisen vuotta sitten ite päässy armeijasta.
      Ei mitään homoilua näkynyt tai ollut puhetta. Naisista juurikin enemmän.
      Mutta niin me puhutaan kaveriporukassakin naisista, seksistä yms välillä.
      En mitään seksuaalista itse kokenut, yksikössä oli vain miehiä lukuunottamatta muutamaa nais skapparia.
      Ainut mitä kuulin koko palveluksen aikana oli kun eriyksikön mies ja naisalikki oli harrastanut seksiä sotkun vessassa ja saanu esapekkaa. Taisivat olla ainoita, jotka olivat meidän yksikön lisäksi sen viikonlopun kiinni.

• lammio

Eipä ollut mitään erikoista, pari heteroparia kai siellä aina joka saapumiserä syntyy. osa naisista ilmeisesti tullut miehiä etsimään intistä... säälittävää paskaa sanon minä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7625
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3705
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2551
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51