Olin Kainuun prikaatissa kymmenkunta vuotta sitten....Olihan se nuorelle miehelle outoa joutua tupaan jossa avoimesti keskusteltiin, saitko viikonloppuna, millainen oli---no joku siihen kertoi että tavallaan sain mutta tulin reisille, toinen taas että joo useampaan kertaan tyttöystävän kanssa. Sitten nämä leiriolosuhteet olivat ääripää, kun viiden päivän jälkeen päästiin saunaan, koko ryhmä kerralla, oli ns. pukuhuoneessa varusvaraston naiset (keski-ikäisiä, antamassa meille puhtaat vaatteet) kokoajan siinä katselemassa meidän pukeutumista/riisumista. Kiihottihan se. Sitten itse peseytyminen isossa tilassa, padoista otettiin vettä, pesuvatiin ja huuhdottiin liat pois, mutta suurin yllätys kun meidän alikessu iski silmää ohimennessään ns.aataminasussa...en oikein tiennyt mitä teen.....Parikymmentä nakua jätkää katseli toisiaan,,,hmm...Normi lause oli iltanuotiolla, kävin äsken runkulla....oli se huoletonta aikaa. mutta mitään homoseksiä ei harrastettu. miten nykyään tai ennen?
Seksuaalisia kokemuksiani armeijassa
2
301
Vastaukset
- Semmoista.
Puolisen vuotta sitten ite päässy armeijasta.
Ei mitään homoilua näkynyt tai ollut puhetta. Naisista juurikin enemmän.
Mutta niin me puhutaan kaveriporukassakin naisista, seksistä yms välillä.
En mitään seksuaalista itse kokenut, yksikössä oli vain miehiä lukuunottamatta muutamaa nais skapparia.
Ainut mitä kuulin koko palveluksen aikana oli kun eriyksikön mies ja naisalikki oli harrastanut seksiä sotkun vessassa ja saanu esapekkaa. Taisivat olla ainoita, jotka olivat meidän yksikön lisäksi sen viikonlopun kiinni. - lammio
Eipä ollut mitään erikoista, pari heteroparia kai siellä aina joka saapumiserä syntyy. osa naisista ilmeisesti tullut miehiä etsimään intistä... säälittävää paskaa sanon minä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723560
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851588Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251299- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941013- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16973Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?61869Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk94817- 62765