Ostaako kukaan enää Volkkaria?

En niin tyhmä!!!

Siis ainakaan omilla rahoillaan? Firman piikkiin on eri juttu, silloin järkyttävät korjaamolaskut menevät yrityksen leasingsopimukseen!
Minä en ole uskaltanut edes harkita Volkkaria moniin vuosiin, niin järkyttäviä olivat kokemukset Volkkarista ja maahantuojasta joka ei halunnut osallistua 30000 km ajetun Volkkarin vaihteistoremonttiin!

Kyllä Keskon taitavasti laaditut psykologiset mainokset saattavat saada vielä jonkun vipuun.....

45

457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä ostaa

      mutta vain TDI manuaalina.

      • en joo

        En kehuisi senkään kaksoismassavauhtipyörää ja EGR-venttiiliä.


    • osssss

      Niin onko se tuo uudempikin tdi kestävä noin yleensä?

    • uusi poloilija
    • tyhmyy periytyy

      "Keskon psykologisesti laaditut mainokset", hehee. Kyllä nuo mainokset on ihan kansainvälisiä ja ihan jonkun muun kuin Keskon laatimia, mistä näitä dorkia sikiää?

    • koulut alkoi taas

      Maailman suurimpiin kuuluva valmistaja korjaa mokansa aika nopeasti, ihan maineensa takia. Hyvin kauppa käy ja testi- ja vertailumenestys seuraa edelleen uusiakin malleja. Ehkäpä siksi niitä myydään paljon, vaikka kuinka pikku röllit koittaa Suolessa provoilla.

    • Terot & Röllit huom.

      VW:n myynti sen kun kasvaa maailmalaajuisesti ja erityisesti Euroopassa, varmasti siihen löytyy syynsä?

    • Tässä syy

      Tässä syy. Yritin vaihtaa kolme vuotta vanhaa VW Golfia, jossa oli Tsi moottori ja DSG vaihteisto. Autolla oli ajettu 76000km. Osa muiden merkkien liikkeistä ei suostunut antamaan autolleni vaihtohintaa ollenkaan, pitivät parhaana jos myyn auton itse. Osa liikkeistä teki tarjouksen, joka oli esim. Nettiauton keskihinnasta alle 50% .Ainoa liike josta sain edes jollain tavalla siedettävän tarjouksen oli VW myyjä.
      Koska auton vaihteistoa on jo kerran korjattu päädyin uuden remontin pelossa edelleen VW Golfiin, nyt auto on manuaalilaatikolla ja moottorissa on jakohihna.

      • olet reppana

        Hehee, röllit sen kun tyhmenee.
        Vaikka kuinka Suolessa koitat rummuttaa, niin ei noin räikeä valahtelu ja panettelu mene läpi.


      • anon111

        Volkkari jossa on Tsi moottori ja DSG vaihteisto ja Long-Life huolto-ohjelma, niin voi hyvityshinnan laskea suuntaa antavana automyyjän näkökulmasta tsi moottori -3000e DSG vaihteisto -3000e Long-Life huolto-ohjelma -3000e eli yhteensä -9000e, monet autoliikkeet kieltäytyvät ottamasta vaihtoautorivistöön näitä tsi moottorilla ja DSG vaihteistolla olevia volkkareita,


    • Xxxxxl

      Ei ihme ettei kelpaa enää kellekkään vaihdossa. Volkkaria pidetään suomen huonoimpana autona mitä uusista autoista löytyy. Ohi menee jopa rapeat ranskalaiset ja romanian Dacciat.
      Kupla puhkeaa viimeistään silloin kun edes omat merkkiliikkeet eivät huoli näitä paskoja takaisin vaihdossa.

      • Hevonen!

        Uskomatonta paskaa. Yksi volkkarin vahvimpia ominaisuuksia on sen hyvä jälleenmyyntiarvo. On aina ollut.
        Jos on pakko trollata niin sen voisi edes tehdä kunnolla. Tällaisille nauraa hevosetkin.


      • HoHoHoooooooo
        Hevonen! kirjoitti:

        Uskomatonta paskaa. Yksi volkkarin vahvimpia ominaisuuksia on sen hyvä jälleenmyyntiarvo. On aina ollut.
        Jos on pakko trollata niin sen voisi edes tehdä kunnolla. Tällaisille nauraa hevosetkin.

        Ollut ja mennyt, yhdessä paskaksi muuttuvan tekniikan kanssa. Siis KUKAAN ei huoli näitä nazipaskoja edes ilmaiseksi käytettynä. Hevosetkin nauraa näille hölmöille jotka laittavat rahansa uusiin volkkareihin.


      • HoHoHoooooooo
        Hevonen! kirjoitti:

        Uskomatonta paskaa. Yksi volkkarin vahvimpia ominaisuuksia on sen hyvä jälleenmyyntiarvo. On aina ollut.
        Jos on pakko trollata niin sen voisi edes tehdä kunnolla. Tällaisille nauraa hevosetkin.

        Ollut ja mennyt, yhdessä paskaksi muuttuvan tekniikan kanssa. Siis KUKAAN ei huoli näitä nazipaskoja edes ilmaiseksi käytettynä. Hevosetkin nauraa näille hölmöille jotka laittavat rahansa uusiin volkkareihin.


      • baatero
        Hevonen! kirjoitti:

        Uskomatonta paskaa. Yksi volkkarin vahvimpia ominaisuuksia on sen hyvä jälleenmyyntiarvo. On aina ollut.
        Jos on pakko trollata niin sen voisi edes tehdä kunnolla. Tällaisille nauraa hevosetkin.

        Hyvä vaihtoarvo joo, mutta vain VW liikkeissä. Sama asia monilla muillakin isoilla merkeillä, omaa merkkiä suositaan kannattavuuden kustannuksella. Muualla paskasta saa paskan hinnan.


      • Tero hus omiin nurkk
        HoHoHoooooooo kirjoitti:

        Ollut ja mennyt, yhdessä paskaksi muuttuvan tekniikan kanssa. Siis KUKAAN ei huoli näitä nazipaskoja edes ilmaiseksi käytettynä. Hevosetkin nauraa näille hölmöille jotka laittavat rahansa uusiin volkkareihin.

        Meinaatko, että kaikki 3vuotta vanhat yritysautot paalataan ja muutkin samaan kasaan? Olet melko yksinkertainen teini.


      • vw ihah- hah -haa
        HoHoHoooooooo kirjoitti:

        Ollut ja mennyt, yhdessä paskaksi muuttuvan tekniikan kanssa. Siis KUKAAN ei huoli näitä nazipaskoja edes ilmaiseksi käytettynä. Hevosetkin nauraa näille hölmöille jotka laittavat rahansa uusiin volkkareihin.

        Niinpä hevosetkin nauraa volkkarille. Siksi kannattaa ostaa Toyota se kestää ja kestää, eikä hajoa oikein millään. Toyota Auriksen moottorot ja vaihteistot kestää yli miljoona kilometriä, sillä ne on suunniteltu nimen omnna kestämään.


    • röllin on tyhmiä

      Aloittaja ei siis ole nähnyt missään myyntitilastoja, vaikka niitä puidaan täälläkin yhtenään.
      VW konsernin autoja myydään Suomessa huomattavasti enemmän kuin mitään muuta merkkiä, vastauksen voin kertoa, että todella moni ostaa.

      • Hieman totuutta

        Myydään vain hieman enemmän kuin kilpailijaansa, mutta käytetyissä niitä onkin sitten myynnissä HUOMATTAVASTI enemmän kuin kilpailijoitaan. Mm. Yksityisten suosimassa Nettiautossa 3-4 vuotiaissa niitä on paljon enemmän kuin kilpailijan autoja, lisäksi liikkeissä tilanne on huomattavan paljon pahempi. Vähän käytettyjä Volkkareita lojuu merkkiliikkeiden takapihoilla kuin tuontisatamissa. Vaihdokit on pakko ottaa sisään kun asiakas kato aiheuttaisi paniikin koko merkille ja hyvin pian kukaan ei huolisi merkkiä.
        Mutta jossain vaiheessa niitä ei enää voida ottaa vaihtoautona, koska ne jäävät myyjien käsiin. Paniikki iskee jos Volkkarin tekemät toimet laadun parantamiseksi epäonnistuvat, kukaan ei jaksa uskoa muutosten pettämisen jälkeen merkkiin. Volkkarilla on jo tehty merkittäviä muutoksia katastrofiin johtaneiden tekniikkamurheiden lopettamiseksi, mutta pahat kielet tietävät kertoa, että ne eivät ole onnistuneet odotetusti. Lisäksi taustalla vaanii bensaturbojen hiukkaskohu, joka saattaa lopettaa koko moottorityypin valmistuksen.


    • varmasti1

      "Yksi volkkarin vahvimpia ominaisuuksia on sen hyvä jälleenmyyntiarvo"

      Saat autostasi vaihdossa 10keur ja auto tulee myyntiin hintaan 16keur (2keur kate 4keur varaus korjauskustannuksiin). Sitten nämä mistään mitään tietämättömät kirjoittavat, että VW:llä on hyvä jälleenmyyntiarvo, kun Nettiautossa hinnat on tapissa.

      Ostaako kukaan yksityiseltä TSi/ DSG -yhdistelmää? Suomalainen kulutussopuli ostaa. Ei ihme, että WinCapitan tyyppiset huijaukset menevät läpi.

    • Se nyt riitti!!!

      No itse en ainakaan osta mitään VAG:n tuotteita!

      Minulla on omakohtaisia kokemuksia siitä miten ainakaan maahantuoja Kesko ei tullut apuun kun juuri takuun ylittänyt auto hajosi ja tuli hinurilla takaisin!

    • pakko ostaa

      Minulla oli diesel passat dsg vaihteistolla, ostin uutena ja ensimmäinen takapakki tuli melkein heti kun diesel autojen hinnat tippuivat ja ostamani auto oli 4 tuhatta halvempi. Ajelin autolla 80 tkm ja laatikko kävi kerran huollossa, ei mitään järkyttävän kallista ollut, erilaisia vikailmoituksia alkoi tulemaan näytölle tosi usein. Meinasin vaihtaa merkkiä mutta jos rehellisesti nyt sanon niin automyyjän ilme meni aika oudoksi kun kerroin mitä tulisi vaihdossa, hyvityshinta oli tosi huono. Ei auttanut muu kun vaihdoin ihan perus diesel golffiin manuaali laatikolla, vw liikkeessä hyvittiviät paljon paremmin. Eräässä liikkeessä myyjä sanoi että autotalon sihteerillä oli A3 ja kaksi kertaa on alle 100 tonnissa dsg(oli joku muu nimike mutta laatikko sama kuin dsg) laatikko vaihdettu.

      • yx tero

        Minulla on vaan sellainen halpa japanilainen, toiset sanoo sitä tojoksi. Matkamittarissa tollaset sataseitkytseitsemäntuhatta ja siihen on vaihdedttu VAIN kerran jarrupalat ja nekin taakse. Et sillai.


      • vwvwvwvw
        yx tero kirjoitti:

        Minulla on vaan sellainen halpa japanilainen, toiset sanoo sitä tojoksi. Matkamittarissa tollaset sataseitkytseitsemäntuhatta ja siihen on vaihdedttu VAIN kerran jarrupalat ja nekin taakse. Et sillai.

        Aloittajan kysymykseen vastaan että kyllä ostaa. Nimttäin minä ostin kaksi kuukautta sitten uuden Golf Variant 1.4 Dsg Blue Motionin. Xeonit, led päivälamput, mukautuva nopeudenrajoitin, navigaattoriradiossa kosketusnäyttö bluethoot kännykälle, avaimeton käynistys ja lukot, start stop automatiikka, sadetunnistin lasinpyyhkimissä, ajovaloautomatiikka myös lähi/kaukovalot, itsestään tummeneva taustapeil, parkkitutkat edessä ja takana ja Webasto. Omilla rahoilla ostin ja olen helvetin tyytyväinen Golffiin. Taidan olla vähän tyhmä niinkuin ylempänä ketjussa väitetään!


      • uusi poloilija
        yx tero kirjoitti:

        Minulla on vaan sellainen halpa japanilainen, toiset sanoo sitä tojoksi. Matkamittarissa tollaset sataseitkytseitsemäntuhatta ja siihen on vaihdedttu VAIN kerran jarrupalat ja nekin taakse. Et sillai.

        "Matkamittarissa tollaset sataseitkytseitsemäntuhatta ja siihen on vaihdedttu VAIN kerran jarrupalat ja nekin taakse. Et sillai."

        Tjaa, itse ajoin Pololla 164 tkm, eikä tarvinnut vaihtaa jarrupaloja taaksekaan. Näin tämä ennakoiva ajotapa jarrujakin säästää, polttoaineesta nyt puhumattakaan.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11747161


    • Vanha poloilija

      Muijan poloon vaihdettiin jo vaihteisto alle 60000 ja nyt ajettu vajaa 100000 ja sama homma edessä.
      Varmaan joku yksilö, öljyäkin kuluttaa litran 3tuhannelle ja sekin on kuulema ihan normaalia.
      Ihan varmaa on, että meille ei enää ikinä tule Volkkaria.

      • Ei ole eikä tule

        Aika iso osa volkkarin omistajista pitää noita ongelmia normaalina kulumisena. Eivät tiedä sen olevan normaalia vain Vag-konsernin tuotteissa.


    • Näillä lähdetään.

      Minä ainakin ostan. Tänään julkaistaan uuden passatin hinnat, tosin itse sain ne sähköpostilla jo eilen.

      Passat Comfortline 2.0 TDI dsg:llä, ledeillä, navithan noissa on jo alkaen malleissa.

      Tosin tuo 1.6 TDI:kin voisi olla ihan ok, kun siihen tulee 15 hv lisää vanhaan 105 hv TDI malliin. Vääntöä en mistään ole löytänyt tuolle 120 heppaselle disukalle. Hinta on kuitenkin reippaasti alhaisempi 2 litraiseen disukkaan verrattuna.

    • Kiitos ja anteeksi

      Mä voisinkin ostaa ihan hyvin uuden VW:n. Jos vaan olis rahaa saada se ulos kaupasta.

      Onhan oma auto jo 15 vuotta vanha, mutta 3B Passat 1.8 20V koneellä käy aina vaan vaikka mittarissa on jo melkein 400 000. Pelkkiä perushuoltoja tehty.

      Siis kaikki se puhe joidenkin TSI-koneiden lahoamisista tai DSG-vaihteiston poksumisista ei mua kiinnosta. Suunnitteluvirhe on suunnitteluvirhe, menee pari vuotta ja uudet mallit tulee. Ongelmia ei enää tule. On mun mielestä ihan tajutonta paskaa puhua siittä miten epäluotettava merkki nykyisin VW on. Samalla tavalla voi Toyotat tai Nissanit hajota.

      Ajatelkaa vaikka Toyota Priuksen takaisinkutsua 2014. Melkein 2 miljoonaa autoa kutsuttiin takaisin, koska tehostusmuuntajan transistorit meinas hajota.

      Eri Nissaneita on kutsuttu takaisin turvatyyny- ja vyöongelmien takia. Eli jos mun pitäis valita, niin mä maksaisin oikein mielelläni pari tonnia uudesta DSG-lootasta kun että Nissan Juken takaturvavyön kiinnike pettää ja mä mäiskähdän edessä oleviin penkkeihin tai päin tuulilasia.

      Ei VW ole yksin ongelmien kanssa. Muista vaan ei tunnuta puhuvan niin paljoa. Näitä vehkeitä tekee ja suunnittelee ihmiset. Ihmiset tekee virheitä. Se että yks mokaa jossain ei tarkoita että kaikki sössii.

    • Faktaa peliin

      Tuo Volkkarien tekniikkaongelma on sitä hankala, ettei siihen ole ratkaisua, jos olet hankkinut TSI/DSG yhdistelmän se on auton hajoavaa tekniikkaa hamaan tappiin, mitään korjausta ei asiaan ole olemassakaan. Tuota tekniikkaa ei voi verrata mitenkään vanhempaan Volkkarin tekniikkaan joka sekin on erittäin kyseenalaista ainakin bensakoneiden osalta. nykyään Volkkarin tajoama tekniikkapaketti on kiistatta markkinoiden huonointa, jota tosiasiaa on turha vähätellä.

    • VwOn

      Das romu

    • Piipaallako

      Ruotsissa ambulanssiyrittäjä on tuskaantunut Volkkareihin, jotka kestävät ammattikäytössä vain 80.000 km, sitten paaliin.

      En ambulans byts normalt efter tre år, då har den gått mellan 30 000 och 35 000 mil. På vissa modeller som används i Borås håller dock inte motorn mer än 8 000 mil. "Det är en svaghet", säger verksamhetschefen.
      Håkan Rosenqvist. Ambulanssjukvården på Säs har ett 30-tal fordon. Samtliga har både styrkor och svagheter. En modell, den fyrhjulsdrivna VW Transporter, har större problem än de andra med motorn.

      – VW har haft en tendens att motorn inte håller, säger Monica Hjelmgren, verksamhetschef för Säs ambulanssjukvård.

      Hon kan inte säga exakt hur många av VW:s fordon som man tvingats byta motor på, men det rör sig om ett flertal.
      – Vi har fått byta motor regelbundet efter omkring 8 000 mil, säger hon.

      Ansvariga på Volkswagen är medvetna om problemen och tar dem på största allvar.
      – Det stämmer att vi har haft en del driftstörningar gällande våra ambulanser.

      http://www.bt.se/boras/sarbarheten-pa-sas-ambulanser-en-svaghet/

    • Toyotako

      Ei suinkaan, vaan vaihdoin Golfiin joka on jo viides. Olen ollut erittäin tyytyväinen autoihini, jotka ovat toimineet moitteettomasti.

      • VW.menestys.syö.trollia

        Tämä on sitä oikeaa Volkkarikuskin arkea. Juuri sen takia trollia vituttaa ja se purkaa vitutustaan tällä palstalla.
        Volkkarin menestys ja ylivoima vuodesta toiseen syö trollia rotan lailla.


      • ehjänä.hyvä.yleensä.ei

        Vikapesäkkeitä saa ostaa ihan vapaasti, kukaan ei kiellä ostamasta, mutta monet ei enää osta eikä suosittele, kyllä minä olisin pysynyt volkkareissa jos ei olisi koko ajan pitänyt selvitellä yhtä sun toista vikaa. Volkkari sopii hyvin harrasteautoksi, kaikenlaista korjattavaa ilmaantuu tuon tuosta ja mikäs siinä jos voi kakkosautolla ajella sen aikaa kun preemiumia paikkaillaan ajokuntoon.


      • Jotain.vikaa
        ehjänä.hyvä.yleensä.ei kirjoitti:

        Vikapesäkkeitä saa ostaa ihan vapaasti, kukaan ei kiellä ostamasta, mutta monet ei enää osta eikä suosittele, kyllä minä olisin pysynyt volkkareissa jos ei olisi koko ajan pitänyt selvitellä yhtä sun toista vikaa. Volkkari sopii hyvin harrasteautoksi, kaikenlaista korjattavaa ilmaantuu tuon tuosta ja mikäs siinä jos voi kakkosautolla ajella sen aikaa kun preemiumia paikkaillaan ajokuntoon.

        "mutta monet ei enää osta eikä suosittele"
        Todellisessa elämässä volsuja ostetaan kuitenkin melkein kolme kertaa se mitä toiseksi suosituinta tojoa. Kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen. On totta että vain kolme kymmenestä ostaa volsun, mutta mikä mahtaa olla vikana kun vain yksi kymmenestä ostaa tojon? Se on aika vähän.


      • huono.laskutaitoko
        Jotain.vikaa kirjoitti:

        "mutta monet ei enää osta eikä suosittele"
        Todellisessa elämässä volsuja ostetaan kuitenkin melkein kolme kertaa se mitä toiseksi suosituinta tojoa. Kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen. On totta että vain kolme kymmenestä ostaa volsun, mutta mikä mahtaa olla vikana kun vain yksi kymmenestä ostaa tojon? Se on aika vähän.

        Jos Volkkareita ostetaan kymmenen tuhatta kappaletta ja Toyotaa parisataa enemmän tai vähemmän, niin ei se ainakaan Elon laskuopin mukaan ole "melkein kolme kertaa enempää"? Ei Trafin ensirekisteröintitilastokaan tiedosta väittämääsi?


    • mahti.merkki.oli

      VW on suurin (kusettaja)

      • Konserni.huijaa

        Ja ihan kaikilla mantereilla! Todistetusti ja tutkitusti?


    • kiva.kun.on.mukavaa

      Moni ei myönnä volkkarin psskuutta koska on niin nynnerö hissukka, pelätään että joku suuttuu tai auton arvo laskee. Vinkki, myy romu pois ja ala troolaa tää on kivaa.

    • Tosikupla

      ". Kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen. On totta että vain kolme kymmenestä ostaa volsun, mutta mikä mahtaa olla vikana kun vain yksi kymmenestä ostaa tojon? Se on aika vähän."

      Vikana on pelkästään oma laskutaitosi kun kumpaakin merkkiä myydään kutakuinkin saman verran korkeintaan muutaman prosentin erolla ainakin Trafin ensirekisteröintitilaston mukaan. Koko maailmassa Volkkaria on jo alettu hylkimään kun huijasi ja kusetti oikein huolella. Moni on merkkiä vaihtanut ihan syystä kun ei jaksa enää taistella sen vikamaailman ja lyhyen takuun kanssa, niinkuin VAG areenaakin lukiessa on tullut huomattua.

      • VW-jyrää

        Volsun myynti on vetänyt tänä vuonna erinomaisesti. Maailmanlaajuisesti VW siirtyy ykköspaikalle. Suomessa Skoda juuri mainostaa että tekee kaikkien aikojen myyntiennätyksen tänä vuonna. Taas.

        Tojolla sen sijaan on isoja probleemeja sen tärkeimmällä markkina-alueella USAssa. Alaspäin mennään ja reilusti. Puhutaan yli 100.000 autosta.


    • ei.kuulemma

      Joitain edes kiinnosta Volkkarin lyhyt takuu silloin siinä tapauksessa kun leasing-autolla ajaa. Asia onkin toinen jos hankit auton yksityiskäyttöön. Leasing käyttöön Volkkari on lyhyine takuineen ensi sijaan tehty. Vai kuinka monella tulee kilometrejä vapaa-ajalla kahdessa vuodessa satatuhatta?
      Jotta on varaa ajaa paljon. Täytyy siinä olla myös työajoa paljon. Tai sitten vapaa-aikaa täytyy olla paljon, jotta viitsii senkin ajan ratin takana käyttää.

    • premiumiahalutaan

      Volkswagen-konserni on toipunut päästöskandaalista. Siitä todistaa vauhdikas kasvu maailmalla.

      Volkswagen-konsernilla pyyhkii taas hyvin myyntilukujen valossa. Marraskuussa se toimitti tehtailtaan maailmalle peräti 7,9 prosenttia enemmän autoja kuin vuosi sitten. Tammi-marraskuussa kasvua oli 3,1 prosenttia.

      Konsernin johtoryhmään kuuluva Fred Kappler hehkutti menestystä Automobilwoche- lehdessä syystäkin.

      ”Vaikeista haasteista huolimatta teimme marraskuussa kovan tuloksen. Koko vuodesta tulee todella hyvä”, hän sanoo.

      Euroopassa tammi-marraskuussa kertyi plussaa 3,5 prosenttia. Iso-Britannia, Italia ja Ranska vetivät parhaiten. Ainoastaan kotimaassa tuli takapakkia 4,1 prosenttia.

      USA:ssa etenkin marraskuu oli konsernille huima. Kasvua tuli 16,5 prosenttia. Kiinassakin myynti harppasi 13,6 prosenttia.

      Tunnutaan ostavan, atlantin molemmin puolin.

      • niin_tai

        Kuten Suomessa rekisteröidään Volkkaria ensin liikkeisiin tilastoja kaunistamaan. Kehutaan miten paljon niitä on rekisteröity ja asiakas saa uuden auton suoraan ajoon. Ovelaa markkinointi kikkailua ennen oikeasti sitä varsinaista myyntiä. Sinänsä voi olla ihan toimivaakin.
        Riippuu ihan siitä kuka sitten meneekin autonvalmistajan puolelta väkinäiseen pakkomyynti retkuun ja ostaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe