Kunnianosoitus

Tämä on vilpitön kunnianosoitus nimimerkille "Luonnonsuojelija 2014". Osuit erittäin tähdelliseen aiheeseen pohdinnoissasi. Et selvästikään ole samanlainen vesipää, kuin 99% täällä meuhaavista, sutta pelkäävistä apinoista. En yhtään ihmettele, että avauksesi on niin suosittu.

Onhan selvää, että metsästäjärakki ei kuulu luontoon. Sehän on täysin keinotekoinen, ihmisen luoma iljetys ja ihmisern palvelija, lössö pehmolelu. Ihan jätettä luonnon kannalta.

Siksipä ihan nautiskelen, kun joku fiksu luonnonystävä pohtii tätä jäteongelmaa ja sen ratkaisemista. Mietiskellään ihan rauhassa. Kyllä tässä hyviä keinoja keksitään.

Minähän jo totesin aiemmin, että itse nautiskelen kaikkein eniten, kun sudet popsivat suihinsa noita iljetyksiä ja oikein namuttelevat tuolla herkulla.

13

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh hehit

Mölyapinan omakehulle.
      Heh heh

• Niin se on...

Kun itse kysyy ja itse vastaa, niin aina saa mieluisan tuloksen.

• hi hi hi hi hih......Sepäs nyt ei kuitenkaan ole näin, heh heh. Minä en ole ainut fiksu täällä.

• Kunpa olisinkin ollut noin hienon avauksen tekijänä. En kuitenkaan halua ottaa sellaista kunniaa, mikä ei minulle kuulu. Siksi korjaan tämän väärinkäsityksen. Toisaalta, minähän jo olen aika lailla saanut mainetta ja kunniaa kirjoituksillani.

• Susianalyytikko kirjoitti:

Kunpa olisinkin ollut noin hienon avauksen tekijänä. En kuitenkaan halua ottaa sellaista kunniaa, mikä ei minulle kuulu. Siksi korjaan tämän väärinkäsityksen. Toisaalta, minähän jo olen aika lailla saanut mainetta ja kunniaa kirjoituksillani.

Onko muuten ihan normaalia, jos saa aamuisin siemensyöksyn kun katsoo peiliin?

• Eipä ole,
        Susianalyytikko kirjoitti:

Onko muuten ihan normaalia, jos saa aamuisin siemensyöksyn kun katsoo peiliin?

... mutta kun naamasi ja persereikäsi ovat visuaalisesti vaihtokelpoisia keskenään, niin kullisi ei huomaa eroa...

• Ainakin nuo rakit erottuvat hyvin kun niillä on usein tissiliivit päällänsä. Jonkin sortin myrkkyähän noille voisi tarjota. En tosin pistäisi pahakseni, vaikka asettakin käytettäisiin tässä tapauksessa.

Minähän olen aina naureskellut ameriikan presidentille kun tuo apina pommittaa siellä sun täällä. Nyt puhutaan jo mustasta apinasta, ei tiettävästi homosta kuitenkaan vielä.

Annan kuitenkin siunaukseni pommituksille tänä päivänä Irakissa ja Syyriassa. Isis-lahkohan on kuin jokin hysteerinen metsästäjäapinalahko. Veren haju ja maku kiihottaa apinamieltä. Ihan samallalailla suomalainen metsästäjäapina koirineen nauttii verestä. Siksi tuo rakki joutaa pois päiviltä, mieluieten suden kaluttavaksi.

• sairasta touhua

haa ha, rakeilla tissiliivit!? sairaita nuo metästäjät.

• ihmedellen
        sairasta touhua kirjoitti:

haa ha, rakeilla tissiliivit!? sairaita nuo metästäjät.

@haa ha, rakeilla tissiliivit!? sairaita@
        Missäs sairaissa aivoissa tämä väittämä on syntynyt?

• ihmedellen kirjoitti:

Katohan apina vaikkapa näitä kuvia:

http://www.kardog.fi/huomioliivit.htm

• Hmmm... siis
        Susianalyytikko kirjoitti:

Katohan apina vaikkapa näitä kuvia:

http://www.kardog.fi/huomioliivit.htm

naiset käyttävät aina huomioliivejä ?
        Tavallaan asiassa on perää... ja rintaa toki...

Tosin sinähän et asiasta mitään ymmärrä, mutta me muut kyllä...

• ihmedellen

• ihmedellen
        ihmedellen kirjoitti:

Löytyihän ne aivot nopsaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5177
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2179
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1887
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1036
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe