Pelle Hermanni meidän kirjastossa :)

Samaa näköä

Kävitkö katsomassa kun meidän omassa kirjastossa oli vierailulla pelle Hermanni :) Pelle näytti aivan meidän omalta pääministeriltä?

13

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äs Niinistö

      Kumpi se oli, jota näytettiin tv-uutisissa. Naama oli Stubin, mutta muuten vaikutti
      pelle-Hermannilta.

    • stubido

      TV-sarjan Pelle Hermanni ei näytä yhtä sliipatulta kuin Stubb mutta puhuu paljon fiksumpia.

      • Näin pellen

        Oli se kai aito Pelle? Ainakin sillä oli punaiset housut ja oli isokenkäinen....niin ja iso suu niinkuin pellellä nyt kuuluu ollakkin.


      • Hermanni=kunnon mies
        Näin pellen kirjoitti:

        Oli se kai aito Pelle? Ainakin sillä oli punaiset housut ja oli isokenkäinen....niin ja iso suu niinkuin pellellä nyt kuuluu ollakkin.

        .

        Rinnastus stubidoon on Syvä loukkaus!!!!!!!!!!!!!!

        .


    • Narcissos Pölkky

      Luulin jo että Pelle Hermanni on leikattu pihveiksi kun Abc:llä myydään Pelle Hermanni-pihviä.

      Minä minä, minä, ottakaa kuva, se olen minä, minä...

      • Potkut perseelle

        Stubb on nyt sitten ristitty julkisesti Pelle Hermanniksi :).......on meillä todella uskottava pääministeri.....täys pelle!!


    • Ruusoni

      Seinäjoki on pellekaupunki. Siksi pääministeri pukeutui pelleksi.
      Sopii muuten hyvin Jarpin, Jukan ja J-P:n porukkaan.

      • Katkerat Persut

        Mitä ne katkerat Persuloiset taas täällä ruikuttaa.Menkää töihin.


      • Vidulla päähän!!
        Katkerat Persut kirjoitti:

        Mitä ne katkerat Persuloiset taas täällä ruikuttaa.Menkää töihin.

        Me ruikutetaan ihan syystä!! Sillä nämä vitun pellet ei ole saanut luotua yhtään lisää työpaikkoja! siksi me ruikutetaan!! Mr Käteinenkin karkasi paskat housuissa brysseliin pakoon!!


      • Katkerat Persut
        Vidulla päähän!! kirjoitti:

        Me ruikutetaan ihan syystä!! Sillä nämä vitun pellet ei ole saanut luotua yhtään lisää työpaikkoja! siksi me ruikutetaan!! Mr Käteinenkin karkasi paskat housuissa brysseliin pakoon!!

        Menkää Persuloiset töihin!


      • Nulikat kumoon!!!
        Katkerat Persut kirjoitti:

        Menkää Persuloiset töihin!

        Herra varjele koko eurooppaa jo Mr Käteinen saa brysselistä jonkin salkun......saatuaan meidän asia ihan vinksalleen Mr Käteinen päätti vaihtaa maisemia....Milloin kansa tajuaa ettei johtotehtäviin voi enää päästää ihmisiä jotka ovat hädintuskin peruskoulusta valmistuneet....johtotehtävissä vaaditaan kokemusta ja viisautta!! ei siellä nulikoita tarvitse punaisissa housuissaan!!


    • Seppo.

      Toisen ulkonäön arvosteleminen kertoo paljon ketjun aloittajan sivistyksen tasosta. Linkitä itsestäsi kuva tänne, niin keksitään yhdessä sinullekkin uusi nimi.

      • Turhaa porukkaa

        Persut on niin turhaa porukkaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1602
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1048
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe