Samulinin Aira

Hirvitys Aira

Aivan kaamea asu,Seiskassa. Sääret ei kestä minihametta. Eikä Aira katso enää peiliin?

92

1241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Napostella

      Katsopa sinä allakkaa ja ihmettele, minkä ikäinen Aira mahtaakaan olla jo!

      • Aira on kova mimmi

        Siinä on tavoitetta kaikille naisille, että Airan ikäisenä saa ihan itse puettua minihameen päälle ja vielä ilman vaippoja!
        Ja jaksaa vielä julkkiskekkereillä edustaa. Useimmat tuon ikäiset makaa jo pee housussa hoitolaitoksessa.


      • Aira on kova mimmi
        Aira on kova mimmi kirjoitti:

        Siinä on tavoitetta kaikille naisille, että Airan ikäisenä saa ihan itse puettua minihameen päälle ja vielä ilman vaippoja!
        Ja jaksaa vielä julkkiskekkereillä edustaa. Useimmat tuon ikäiset makaa jo pee housussa hoitolaitoksessa.

        Tai mullan alla.


      • grand old lady
        Aira on kova mimmi kirjoitti:

        Siinä on tavoitetta kaikille naisille, että Airan ikäisenä saa ihan itse puettua minihameen päälle ja vielä ilman vaippoja!
        Ja jaksaa vielä julkkiskekkereillä edustaa. Useimmat tuon ikäiset makaa jo pee housussa hoitolaitoksessa.

        Juuri noin. Mun mies ihailee Airan rohkeutta olla omanlaisensa ja niin ihailen minäkin.
        Loppuun saakka sama tyyli, sitä kannatan. Taiteilijasielut saavat olla omia persooniaan kuolemaansa saakka. Se ei ole keltään pois.


      • oh hoh
        grand old lady kirjoitti:

        Juuri noin. Mun mies ihailee Airan rohkeutta olla omanlaisensa ja niin ihailen minäkin.
        Loppuun saakka sama tyyli, sitä kannatan. Taiteilijasielut saavat olla omia persooniaan kuolemaansa saakka. Se ei ole keltään pois.

        Miettikää jos ei olisi persoonaa mitä olla.

        Tuollahan joku kysyi jopa, että miksi pitäisi olla erilainen kuin muut!

        Upea elämä...


    • Aira on tykki muija!

      • et silleen

        ennemmin Airaa katson minihameessa kuin Tuksua!!


      • Hugh Bender

        Tu panee. Ei oo rahasta kii.


    • voi elämä!

      Se on hänen tyylinsä. Antakaa ihmisen olla, jos hän haluaa olla nuorekas. Mitä se kenellekään kuuluu!

      • vai tyyliä Hah!

        Minihame vanhuksen päällä ei nuorenna häntä sekuntiakaan. luulen että on jo sen verran dementoitunut ettei itse tajua tilaansa.


    • Mun mummo myläilee omassa kotonaan, ei oikei puhu mitään ja on outo. Toivoisin hänen vuokseen, että olis kuin Aira. Fyysisesti on ihan ässä-kunnossa.

    • Tyylimamma

      Oman tien kulkija.Saanut jotain aikaiseks toisin kuin seiska'julkimot'.Respect!

    • rhtjyrtu,ujyutyjrhte

      Mikä vitun respecktg

    • vuosimallia?

      Ei tuo mikään kamala ole. Tosin sääret ei ole enää kummoiset mutta mieluummin Airan kesätyyliä katson kuin lihavien naisten tiukkoihin trikoisiin ahdettua kroppaa mikä on hyvin tavallista kaduilla.
      Airalla on ikää ja miksi ei jo näkyisi ja saisi näkyä.
      Jos Aira tulisi suuressa maailmassa vastaan niin kukaan ei kummeksuisi. Pitääkö täällä olla noin ahdasmielisiä.

    • Airan ei tarvitse enää katsoa peiliin. Siinä onkin meillä muilla naisilla urakkaa.. et oltaisiin lähes ysikympisenä edes jonniinverran samassa kondiksessa ;)

    • ÄllöAira

      Pukeutukoot mummo kaikin mokomin ihan miten itse haluaa, mutta lopputulos on perin koominen ja suttuinen. Olen tän Airan muutaman kerran tavannut livenä (siellä omassa museossaan), on luonnossa paljon hirveemmän näköinen kuvatus kuin kuvissa. Lisäksi on todella töykeä ja ylimielinen taviksia kohtaan, vaikka lehtijuttuja lukiessa hänestä saa todella sympaattisen kuvan. No, ei ole.

      • kaksi puolta

        Juu, taitaa se hersyvä karjalaisuus pulpahtaa pintaan vain kameroiden läsnäollessa.


    • peter naigöört

      Aira on aiwan nuoruudensa kunnossa. Näin hänet näin Bahaman huvilani salakameroissakin, kun hän vieraanani pesi persettään ja pilluaan aamutuimaan. Oi niitä aikoja vai mitä Tanja?

    • kiinnostunu oikeasti

      Millä lailla on töykeä ja ylimielinen? Oikeastiko vaiko vain sinua kohtaan?

    • ÄllöAira

      Ei minua kohtaan. Aira ottaa museoonsa vierailijaryhmiä, mm tiuski ja oli äkäinen jos esim. kahviraha ei ollut tasaraha tai joku sattui hänen ylhäisyytensä tiellä olemaan tai ei ostanutkaan kirjaa. Muu henkilökunta sitten pyyteli anteeksi ja koitti hyvitellä. Kiitos heille ettei jäänyt pelkästään pahamieli Airan museossa asioidessa.

      • En olis tajunnut.


      • kiinnostunu oikeasti

        Ai, no on sitten osannut antaa julkisuuteen aika erilaisen kuvan tosiaan.
        Tiedän kyllä tällaisia ihmisiä itsekin ja uskon että niin on. en ole itse tavannut tuota fröökkinää henkilökohtaisesti.


      • Mikä oli oma käytöks

        Ahaa ja kukaan ei sitten voi tai saa olla pahallatuulella koskaan vai? Kyllä ne siellä Hyrsylänmutkassa vierailevatkin voisivat katsoa peiliin, tungetaan väkisin yksityiselle puolelle ja kosketaan tavaroihin vaikka on kiellettyä. Se oma käyttäytyminen ei aina ihmisillä ole parhaasta päästä ollenkaan, joten jätähän nuo jutut jatkossa kertomatta.

        Aira Samulin on saanut paljon hyvää aikaan vapaaehtoistyöllään mielenterveyden saralla.
        Olen itse hänet henk.koht. tavannut ja vaikka varmasti oli raskasta käydä katsomassa psyk.sairaalassa lastaan ja samaan aikaan hoitaa toista jo aikuista lastaan joka ei osannut / psytynyt vastaamaan omasta elämästään, silti hän aina oli aurinkoinen ja iloinen.


    • Aira on upea!

      Aira on upea aito oma itsensä. Käy esimerkistä kaikille! Elämä ollut rankkaa, mutta jaksanut eteenpäin.

      • ÄllöAira

        Joo. Kiukkunen vanha nainen, sellainenkin voi olla oma itsensä. Käsitys siitä oli kyllä toisenlainen.


      • 7+8
        ÄllöAira kirjoitti:

        Joo. Kiukkunen vanha nainen, sellainenkin voi olla oma itsensä. Käsitys siitä oli kyllä toisenlainen.

        Mukavampi katsoa itsestäänhuoltapitävää kiukkuista ikääntynyttä ihmistä kuin huonostipukeuuvaa.

        Itse olen aina tykännyt Airasta. Sillä on hyvä elämäasenne, joka onkin kantanut häntä pitkälle. Ihan kelvollinen rolimalli, olin tätä mieltä 1970-luvulla. Ei ole Aira pettänyt odotuksiani Edelleen nainen uskaltaa näkyä. Hyvä!


      • Airan kans tavannut
        7+8 kirjoitti:

        Mukavampi katsoa itsestäänhuoltapitävää kiukkuista ikääntynyttä ihmistä kuin huonostipukeuuvaa.

        Itse olen aina tykännyt Airasta. Sillä on hyvä elämäasenne, joka onkin kantanut häntä pitkälle. Ihan kelvollinen rolimalli, olin tätä mieltä 1970-luvulla. Ei ole Aira pettänyt odotuksiani Edelleen nainen uskaltaa näkyä. Hyvä!

        Ei Aira pukeudu hyvin eikä tyylikkäästi. Vetää päällensä mitä vaan minihametta, ihmejakkua ja saapasta. Vaatteet on sitä paitsi kulahtaneita, eivät uusia. Töykeä ja koppava on.


      • Airan kans tavannut
        Airan kans tavannut kirjoitti:

        Ei Aira pukeudu hyvin eikä tyylikkäästi. Vetää päällensä mitä vaan minihametta, ihmejakkua ja saapasta. Vaatteet on sitä paitsi kulahtaneita, eivät uusia. Töykeä ja koppava on.

        Siis tarkoitan että jostain komeron periltä kaivettuja rytkyjä, eivät oo mitenkään muodikkaita enää. Mutta makunsa kullakin.


      • 7+8
        Airan kans tavannut kirjoitti:

        Siis tarkoitan että jostain komeron periltä kaivettuja rytkyjä, eivät oo mitenkään muodikkaita enää. Mutta makunsa kullakin.

        Jos hän itse tykää pukeutua noin, niin mielestäni on ihailtavaa, että hän pukeutuu juuri noin. Minustakin on mukavaa, kun ikää tulee ja tietää, että voi pukeutua oman mielensä mukaan eikä minkään historiallisten etikettien mukaan.

        Vaikuttaa todella kivalta elämäntavalta.


      • Jiiiibuuuu!
        7+8 kirjoitti:

        Jos hän itse tykää pukeutua noin, niin mielestäni on ihailtavaa, että hän pukeutuu juuri noin. Minustakin on mukavaa, kun ikää tulee ja tietää, että voi pukeutua oman mielensä mukaan eikä minkään historiallisten etikettien mukaan.

        Vaikuttaa todella kivalta elämäntavalta.

        Joo, vedä säkin 70- ja 80-luvun vaattees esiin naftaliinista ja eiku menoks! Kuka estää? Toisaalta, mitä sitä vanha ihminen enää uusia hankkimaan kun entisiäkin kuteita on ja suhtkoht ehjiäkin vielä.


      • 7+8
        Jiiiibuuuu! kirjoitti:

        Joo, vedä säkin 70- ja 80-luvun vaattees esiin naftaliinista ja eiku menoks! Kuka estää? Toisaalta, mitä sitä vanha ihminen enää uusia hankkimaan kun entisiäkin kuteita on ja suhtkoht ehjiäkin vielä.

        Niin, Aira on 87-vuotias. Toivottavasti olen sen ikäisenä edes hengissä, puhumattakaan, että itse pukisin päälleni. Loppujen lopuksi sillä ei ole väliä, mitä muut ihmiset ajattelee, kunhan itse viihtyy vaatteissaan. Ja pääasia on, että ne vaatteet on ehjiä, puhtaita ja omia.

        Ja jos tuossa iässä vielä mietin, mitä muut ihmiset minusta ajattelee, niin "Wau", aivot pelaa kuin nuorella tytöllä.

        Airan omat ikätoverit ovat suurin osa haudassa ja loputkaan eivät varsinaisesti priimakunnossa enää ole. Miksi Aira välittäisi, mitä "nuoret" hänestä ajattelee.


      • sinä
        Airan kans tavannut kirjoitti:

        Ei Aira pukeudu hyvin eikä tyylikkäästi. Vetää päällensä mitä vaan minihametta, ihmejakkua ja saapasta. Vaatteet on sitä paitsi kulahtaneita, eivät uusia. Töykeä ja koppava on.

        Töykeä ja koppava? Ei tod.


      • Tyyli, arvokkuus ???
        7+8 kirjoitti:

        Niin, Aira on 87-vuotias. Toivottavasti olen sen ikäisenä edes hengissä, puhumattakaan, että itse pukisin päälleni. Loppujen lopuksi sillä ei ole väliä, mitä muut ihmiset ajattelee, kunhan itse viihtyy vaatteissaan. Ja pääasia on, että ne vaatteet on ehjiä, puhtaita ja omia.

        Ja jos tuossa iässä vielä mietin, mitä muut ihmiset minusta ajattelee, niin "Wau", aivot pelaa kuin nuorella tytöllä.

        Airan omat ikätoverit ovat suurin osa haudassa ja loputkaan eivät varsinaisesti priimakunnossa enää ole. Miksi Aira välittäisi, mitä "nuoret" hänestä ajattelee.

        No onhan se tosi hyvässä kunnossa ym., mutta en mä silti käyttäis kyllä enää ton ikäsenä minihameita vaan pukeutuisin hieman arvokkaammin. Vaikka olisin noin hyvässä kondiksessa. Ei vaan enää oikein sovi ton ikäselle, ei ole tyylikästä. Mutta jokainen tavallaan ja onhan A.S. ikäistään nuoremman oloinen ja näköinen. En kuitenkaan itse pukeudu nytkään 29-vuotiaana teinivaatteisiin...


      • Voi käyttää
        Tyyli, arvokkuus ??? kirjoitti:

        No onhan se tosi hyvässä kunnossa ym., mutta en mä silti käyttäis kyllä enää ton ikäsenä minihameita vaan pukeutuisin hieman arvokkaammin. Vaikka olisin noin hyvässä kondiksessa. Ei vaan enää oikein sovi ton ikäselle, ei ole tyylikästä. Mutta jokainen tavallaan ja onhan A.S. ikäistään nuoremman oloinen ja näköinen. En kuitenkaan itse pukeudu nytkään 29-vuotiaana teinivaatteisiin...

        Kyllä voi Aira käyttää minihametta ihan hyvin. Tosin, kuin sääret ovat hyvin laihat, luisevat ja nahka roikkuu, niin ton hameen kanssa olisi sopineet sellaiset polven alapuolelle ulottuvat legginssit ja yläosaan samanvärinen tiukahko toppi.


      • Airan tavaramerkki
        Tyyli, arvokkuus ??? kirjoitti:

        No onhan se tosi hyvässä kunnossa ym., mutta en mä silti käyttäis kyllä enää ton ikäsenä minihameita vaan pukeutuisin hieman arvokkaammin. Vaikka olisin noin hyvässä kondiksessa. Ei vaan enää oikein sovi ton ikäselle, ei ole tyylikästä. Mutta jokainen tavallaan ja onhan A.S. ikäistään nuoremman oloinen ja näköinen. En kuitenkaan itse pukeudu nytkään 29-vuotiaana teinivaatteisiin...

        Mitä tarkoittaa tarkoitat sillä, että tuonikäisen pitää pukeutua arvokkaammin?
        Aira on ollut tyylilleen uskollinen vuosikymmen ajan, ei Airan tyyliin ole koskaan kuulunut mummomaiset jakkupuvut nilkkaan asti ulottuvien harmeineen. Aira on aina ollut räväkkä ja rohkea pukeutumisessa, ei mikään tätimäinen seinäruusu.

        Airan tavaramerkki on ollut minihame, korkeat korot ja tulipunaiset pitkät hiukset. Aira on löytänyt oman tyylin, jossa viihtyy, eikä halua orjallisesti juosta pintamuodin perässä.


      • Tutiseva muumio
        Airan tavaramerkki kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa tarkoitat sillä, että tuonikäisen pitää pukeutua arvokkaammin?
        Aira on ollut tyylilleen uskollinen vuosikymmen ajan, ei Airan tyyliin ole koskaan kuulunut mummomaiset jakkupuvut nilkkaan asti ulottuvien harmeineen. Aira on aina ollut räväkkä ja rohkea pukeutumisessa, ei mikään tätimäinen seinäruusu.

        Airan tavaramerkki on ollut minihame, korkeat korot ja tulipunaiset pitkät hiukset. Aira on löytänyt oman tyylin, jossa viihtyy, eikä halua orjallisesti juosta pintamuodin perässä.

        Pitkät ja harvat karvat...
        kalju kiiltää, vaikka miten
        tupeeraa kuin suttura :(


    • Variksenpelätin

      Mitä väliä sillä on mitä Airalla on päällään, vanha ihminen, ei tartte olla edes tyylikäs eikä seurata muotia ja variksenpelättimeltähän se on näyttänytkin viimeset 25 vuotta. Sitä ennen pukeutuikin tyylikkäästi ja muodikkaasti. Vai onkohan linnut tehneet jo pesän sen punaseen hiuspehkoon?

      • Hävetkää

        Vaikka joskus itsekin sorrun asiattomuuksiin tällä palstalla, niin kyllä tämä Airan arvostelu ja mollaaminen saisi jo loppua. Luulisi täyspäisten ihmisten älyävän jättää vanhukset rauhaan. Aira on valovoimainen ihminen, joka on osoittanut, että positiivisella elämänasenteella ja terveellisillä elämäntavoilla pääsee pitkälle. Varmasti hänestä voi kuka tahansa ottaa mallia. Aira jätetään nyt rauhaan! Sovitaanko näin!


      • säälittävää
        Hävetkää kirjoitti:

        Vaikka joskus itsekin sorrun asiattomuuksiin tällä palstalla, niin kyllä tämä Airan arvostelu ja mollaaminen saisi jo loppua. Luulisi täyspäisten ihmisten älyävän jättää vanhukset rauhaan. Aira on valovoimainen ihminen, joka on osoittanut, että positiivisella elämänasenteella ja terveellisillä elämäntavoilla pääsee pitkälle. Varmasti hänestä voi kuka tahansa ottaa mallia. Aira jätetään nyt rauhaan! Sovitaanko näin!

        Voi hellanlettas :D Ja sinäkö luulet voivasi sanella mitä täällä kirjoitetaan?
        En ihaile enkä morkkaa Samuliinia mut tuollainen uhoaminen kertoo että sinä kuvittelet itsestäsi todellakin liikoja.


      • haista vittu
        säälittävää kirjoitti:

        Voi hellanlettas :D Ja sinäkö luulet voivasi sanella mitä täällä kirjoitetaan?
        En ihaile enkä morkkaa Samuliinia mut tuollainen uhoaminen kertoo että sinä kuvittelet itsestäsi todellakin liikoja.

        Haista vittu


      • hyi100
        säälittävää kirjoitti:

        Voi hellanlettas :D Ja sinäkö luulet voivasi sanella mitä täällä kirjoitetaan?
        En ihaile enkä morkkaa Samuliinia mut tuollainen uhoaminen kertoo että sinä kuvittelet itsestäsi todellakin liikoja.

        kuka mahtaa kuvitella itsestään liikoja


      • säälittävää
        haista vittu kirjoitti:

        Haista vittu

        Hahaaaa :D enkä haista, oletpa lapsellinen :D


      • säälittävää
        hyi100 kirjoitti:

        kuka mahtaa kuvitella itsestään liikoja

        Niin kuka? Kerron faktan että ketään ei täällä voi käskeä tekemään mitään. Voitko väittää että asia on toisin?


      • Alkuperäinen
        säälittävää kirjoitti:

        Hahaaaa :D enkä haista, oletpa lapsellinen :D

        No minä vähän ajattelinkin, että homot tuskin haistavat! Mutta minun tavoite onnistui! Sinä unohdit Airan haukkumisen! Näin helppoa on yksinkertaista vedättää! Hyvää syksy kuitenkin:)


      • haistapa taas
        säälittävää kirjoitti:

        Niin kuka? Kerron faktan että ketään ei täällä voi käskeä tekemään mitään. Voitko väittää että asia on toisin?

        Ei ole kukaan käskenytkään. Jos et ymmärtänyt jutun pointtia, niin minä ymmärrän sinua ja otan osaa. Miksi muuten hermostuit ihan asiallisesta viestistä? Ja omat faktasi voit työntää sinne, minne päivä ei paista.


      • säälittävää
        Alkuperäinen kirjoitti:

        No minä vähän ajattelinkin, että homot tuskin haistavat! Mutta minun tavoite onnistui! Sinä unohdit Airan haukkumisen! Näin helppoa on yksinkertaista vedättää! Hyvää syksy kuitenkin:)

        Oletpa hölmö, kuten kerroin nimenomaan ekassa viestissäni, en kehu enkä morkkaa Airaa. Et sitten osaa lukea.
        Sinua sensijaan säälin ja halveksin.
        Vaikea olla homo naisena.


      • säälittävää
        haistapa taas kirjoitti:

        Ei ole kukaan käskenytkään. Jos et ymmärtänyt jutun pointtia, niin minä ymmärrän sinua ja otan osaa. Miksi muuten hermostuit ihan asiallisesta viestistä? Ja omat faktasi voit työntää sinne, minne päivä ei paista.

        En ole hermostunut yhtään mistään. Huvittunut vain. Kirjoita viestisi siten että ne pystyy tulkitsemaan oikein ja siihen jatkoksi mihin kuuluvat, mielellään samalla nikillä!
        Fakta on yhä fakta.


      • sama*
        säälittävää kirjoitti:

        En ole hermostunut yhtään mistään. Huvittunut vain. Kirjoita viestisi siten että ne pystyy tulkitsemaan oikein ja siihen jatkoksi mihin kuuluvat, mielellään samalla nikillä!
        Fakta on yhä fakta.

        Niin ja edelleenkään et osaa lukea. Viestissä johon ensin vastasin, käskettiin olla haukkumatta Airaa. Ei täällä noin vaan käsketä sulkemaan suutaan mielipiteiltä


      • Intto kaverisi
        säälittävää kirjoitti:

        Oletpa hölmö, kuten kerroin nimenomaan ekassa viestissäni, en kehu enkä morkkaa Airaa. Et sitten osaa lukea.
        Sinua sensijaan säälin ja halveksin.
        Vaikea olla homo naisena.

        Miksi sitten tänne kirjoittelet, jos sulla ei ole Airasta mitään sanottavaa. Tässä ketjussa nimenomaan keskustellaan Airasta! Olet tullut tänne vaan pätemään ja riitaa haastamaan alunperinkin. Sinulla on luetun ymmärtämisessä vaikeuksia.


      • säälittävää
        Intto kaverisi kirjoitti:

        Miksi sitten tänne kirjoittelet, jos sulla ei ole Airasta mitään sanottavaa. Tässä ketjussa nimenomaan keskustellaan Airasta! Olet tullut tänne vaan pätemään ja riitaa haastamaan alunperinkin. Sinulla on luetun ymmärtämisessä vaikeuksia.

        Lueskelen huvikseni ja vilkaisin tänne. Ärsytti tuollainen komentelu yleisellä hömppäpalstalla joten vastasin, entä sitten.
        Minä olen täällä jos minua kiinnostaa, en kysy sinulta lupaa!


      • eikku.
        Intto kaverisi kirjoitti:

        Miksi sitten tänne kirjoittelet, jos sulla ei ole Airasta mitään sanottavaa. Tässä ketjussa nimenomaan keskustellaan Airasta! Olet tullut tänne vaan pätemään ja riitaa haastamaan alunperinkin. Sinulla on luetun ymmärtämisessä vaikeuksia.

        Miksi sitten et keskustele Airasta vaan jauhat paskaa?


      • Outoa pätemistä
        eikku. kirjoitti:

        Miksi sitten et keskustele Airasta vaan jauhat paskaa?

        Eikun kansa samaa mieltä!


      • säälittävää
        Outoa pätemistä kirjoitti:

        Eikun kansa samaa mieltä!

        Samaa mieltä minäkin!


    • Tyylitajua

      Olkoot Aira kujinka vanha ihminen hyvänsä, niin se ei oikeuta huonoon ja rumaan käytökseen. Järkihän sillä vielä pelaa, eikö se niin ollut? Vaikka pukeutumisen suhteen vähä kyllä fiiraakin. 87-vuotias voi olla nuorekas ja tyylikäs, mutta ei tartte sentään kassialmalta näyttää.

      • Addams Family Mom

        Onhan sen värjätty & tupeerattu
        kuontalo aikas näky: kalju kiiltää.
        Ikä jo tärisyttää äänihuuliakin, on
        puhe narinaa, ja vanhat levyt soi.
        Mielisairas tytär, oma "sankaruus",
        hyrisijän mutka ja ekun valosaaste.


    • miss ellie dellie

      Tyylilleen uskollinen mutta itse en ole koskaan tykännyt "hutsahtavasta" tyylistä, en nuorilla enkä vanhoilla.
      Räikyvänpunainen tukka joka ei koskaan ole nähnyt parturia. Vahva meikki. Korkeat korot. Minihameet.
      Joku pitää niitä tyylikkyyden huipentumana. Omasta mielestäni joku Satu Tiivola edustaa tyylikästä ikäihmistä paremminkin.

      • Erilaisuus on rikkau

        Tiivola on juuri sellainen tärkeänä pönöttävä täti-ihminen jakkupukuineen. Onneksi meitä on erilaisiakin.


    • ulabaloo

      Antakaa nyt kiesus sentään sen ytytädin olla rauhassa! Pelkkää positiivisuutta kylvänyt ympärilleen koko ikänsä ja on tosi hyvässä kunnossa. Mikä ihme siinäkin voi häiritä?

      Älä Aira välitä, ihmiset on ihan pilalla nykyisin.

    • öläl'älälä

      Kuule, positiivisuuden kylvämisestä ei tietoakaan. Käyttäytyi rumasti ja koppavasti niitä kohtaan jotka ei sitä sen kirjaa ostaneet. Rahanahne akka. Ruma niin sisäisesti kuin ulkoisestikin. Phyi!

    • <smdjgop

      Kommenttien perusteella ihmiset loukkaantuvat jos eivät saa Airalta huomiota ja sitten sanotaan että hän oli töykeä.

      Seuraava kysymys.

    • oma tyyli on ok

      Aira on "persoona" ja hänen tavaramerkkinsä on varmaan minihame niin kauan kuin kykenee kävelemään. Ja mieluusti suon hänelle olla oma itsensä, enkä ole ollut koskaan vaatimassa että olis aika kaivaa pitkä hame ja kirkkohuivi.

      On hyvä että keskuudessamme on ihmisiä, miehiä ja naisia jotka uskaltavat olla oma itsensä läpi elämän. Enää ei tarvitse iän vuoksi muuttaa pukeutumistaan tai mitään omasta tutusta tyylistään , jossa itse viihtyy.

      • Airalla on munaa

        Aira on ollut aina näyttävä nainen. En voisi kuvitella Airaa muunlaisena. Aira on piristävä ja energinen väriläiskä ikäistensä joukossa.

        Airasta voisi nuoremmatkin ottaa mallia, ei kaikkien tarvitse tunkea itseä samaan muottiin. Voi olla rohkeasti erilainen, erottua massasta. Kun näitä nuorempia naisia katsoo kaupungilla, niin näyttää kuin kaikki kävisivät samalla kampaajalla ja samassa vaatekaupassa. Ei uskalleta olla seuraamatta viimeisintä muotia.


      • wrfdvc
        Airalla on munaa kirjoitti:

        Aira on ollut aina näyttävä nainen. En voisi kuvitella Airaa muunlaisena. Aira on piristävä ja energinen väriläiskä ikäistensä joukossa.

        Airasta voisi nuoremmatkin ottaa mallia, ei kaikkien tarvitse tunkea itseä samaan muottiin. Voi olla rohkeasti erilainen, erottua massasta. Kun näitä nuorempia naisia katsoo kaupungilla, niin näyttää kuin kaikki kävisivät samalla kampaajalla ja samassa vaatekaupassa. Ei uskalleta olla seuraamatta viimeisintä muotia.

        Miksi pitäis erottua muista? Ja näyttää (iki)vanhalta, rumalta horolta? What´s the point?


    • åpo+90909

      Ettei saanut Airalta huomiota! Ei siltä kukaan mitään huomiota hakenut, mutta akka veti herneet nokkaansa kun kirja ei mennyt kaupaksi eikä sen historiikka tuntunut pahemmin kiinnostavan. Kahvin kanssa melkeen pakotti ostaan pullatkin, rahanahne kun on. Ei silti, meitä sen törppöilyt vaan nauratti, henkilökuntaa taas ei. Olivat ihan noloja ja sen oloisia että ei oo eka kerta kun akka nakkelee niskojaan. .Kyllä se iloisuus ja ystävällisyys on vaan toimittajille ja muille julkkiksille. Törppö akka on. Ja joo, mieluummin Airalle pitkä hame ja kirkkohuivi, olis tyylikkäämpi eikä näyttäis kylähullulta.

    • kaunis iäkäs

      Juu, kun katsoo melkein samanikäistä Armi Kuuselaa joka juuri tuli käymään Suomessa niin huomaa mitä on tyylikäs ja iäkäs! Eikä silti mummomainen.

      • 'ölkc

        näin on


      • ei samaan muottiin

        No, asiahan on niin, että jokainen on omanlaisensa persoona. Ei Armille sopisi näyttääkään samantyyppiseltä kui Aira. Molemmat ovat omanlaisia persoonia ja pukeutuvat ja meikkaavat tyylinsä mukaisesti.

        Ilman "erilaisuutta" ja oman tyylinsä mukaista elämää pukeutumiseen tms olisi maailma tylsä paikka ja katukuva ja kaikki. Koittakaa tajuta, ettei ihmisiä pidä puristaa samaan muottiin misään iässä. Olkaa rohkeasti tyylinne mukaisia!


    • jhoaisjo

      Haista sinä aloittaja paska.

      • hyihyihyi

        Hyi häpeä! Eikö äitisi ole pessyt suutasi saippualla.


      • älkjfs<

        vedä käteen tai airan kujivaan vit-tuun


      • mäntysaippuaa
        älkjfs< kirjoitti:

        vedä käteen tai airan kujivaan vit-tuun

        Niinpä, on tökeröä haistatella täällä. No, eipä tää palsta olekaan kuin tuollaisille aivopieruille joilla ei ole elämässä muuta tekemistä.


    • åölvc

      Airalla löysät roikkkuu kintuissa ja se haisee! Ällö akka! Kusi noussut påähän!

      • Tunkkainen kolttu

        Vanhoilla on inha tunkkainen
        ominaishaju, pesemättömät
        vaatteet? Kissanristiäis-Aira.


      • Misterin kaa?
        Tunkkainen kolttu kirjoitti:

        Vanhoilla on inha tunkkainen
        ominaishaju, pesemättömät
        vaatteet? Kissanristiäis-Aira.

        Onkohan
        Jumpannut Misterin kaa?


    • Anteeksi mitä?

      Ihmettelin tuota aloitusta. Kaikkia viestejä en jaksanut edes lukea, tosi tyhmiä, ei päätä, eikä häntää. Olen samaa mieltä (en tunne Airaa henkilökohtaisesti), mutta on vaikea uskoa, että hän olisi näin monta vuosikymmentä "esittänyt" eri persoonaa, kuin on. Toisaalta julkisuuden henkilöllä on ja saakin olla myös oma elämä. Olisikohan niin, että niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan. Joka tapauksessa on täysin asiatonta arvostella tällä tavoin ihmistä, olkoonkin julkisuuden henkilö. En muistaakseni ole koskaan lukenut hänestä mitään niin ns. skandaaleja. Joitakin ihmisiä nyt vaan ottaa päähän, kun joku on saanut elämässään jotakin hyvääkin aikaan. Airan pukeutuminen ja käytös on jees! Tehkääpä sama perässä! Hyvä Aira! Hyvää jatkoa, pidä tyylisi ja ole aina oma itsesi, niinhän sinä oletkin.

    • Töykeä Aira

      Kyllä vaan on esittänyt ystävällistä ja vieraanvaraista karjalaista. Totuus on että on kylmä, kova ja AHNE ihminen. Helppoahan se nyt on toimittajille lirkutella ja olla mielin kielin, eihän se niiden kanssa päivittäin oo tekemisissä. Tähän asti vaan kukaan ei oo esim yleisönosastoilla/keskustlupalstoilla arvostellut arvon rouvaa. Nyt alkaa totuus tulla esiin. Yllättynyt olin itsekin kun näin Airan todellisen luonteen, niin hyvin on osannut sen PR:n hoitaa. Luulin kans että on ystävällinen, iloinen ja mukava, kuten haastatteluissa ja lehtijutuissa annetaanymmärtää. Mutta ei todellakaan ole. Turhaa sitä sen valehtelua on kenenkään alkaa puolusteleen. Olen tavannut muitakin julkisuuden ihmisiä jotka ovat todella mukavia ja ystävällisiä.. Että jollakin se julkisuuskuva ei oo pelkkää valetta, bluffia.

      • Aira Ahne

        Tupeerattu on ahne ja narsistinen tyrkky. Kertoo paljon, miten lapset eivät ole menestyneet elämässään, huono huono äiti, vaikka muuta esittää. Ekunkin elämä lähti alamäkeen kun mummon talkkariksi alistui. Airalla on oma suu ja kukkaro aina lähimpänä. Todellinen luonne näkyy rahanhimossa ja kiimassa kuljea kissanristiäisistä toiseen. Minäminäminä-hamsteri. Ruma.


      • Aira yäk
        Aira Ahne kirjoitti:

        Tupeerattu on ahne ja narsistinen tyrkky. Kertoo paljon, miten lapset eivät ole menestyneet elämässään, huono huono äiti, vaikka muuta esittää. Ekunkin elämä lähti alamäkeen kun mummon talkkariksi alistui. Airalla on oma suu ja kukkaro aina lähimpänä. Todellinen luonne näkyy rahanhimossa ja kiimassa kuljea kissanristiäisistä toiseen. Minäminäminä-hamsteri. Ruma.

        Ekku taisi rakastua tyttäreen. Sitä Aira ei kestänyt ja tyrkkäsi tyttöparan hoitolaitokseen. Narsisti kadehtii kaikkia ja kaikkea. Mitään kaihtamatta raivaa tietä,itselleen. Täysin laskelmoiva,tunneköyhä,mustamaalaaja on narsisti/psykopaatti/ Aira


    • sfnsfsrh

      Hei kamoon!!! Se on jo 85 -vuotias. Ja sen ikäsenä luulis jo saavan käyttää mitä vaatteita mitä tahtoo.
      Mun mielestä on upeaa että ton ikänen jaksaa ja on mieleltään nuorekas.

      Katoppa pysytkö ite edes ton ikäsenä pystyssä!!

      • Ahneen Airan koko kuva

        Kukaan sen lumpuista ole puhunut
        enää, vaan luonteestaan (ei nätti)...


      • Aira yäk
        Ahneen Airan koko kuva kirjoitti:

        Kukaan sen lumpuista ole puhunut
        enää, vaan luonteestaan (ei nätti)...

        Aira voisi nyt puolustautua. Kait Se jossain Et-lehdessä kertoo jälleen tarinaansa. Jauhanut samaa skeidaa vuosikymmeniä. Itsekin uskoo jo omiin satuihinsa. Aira pitää laittaa vastuuseen Pirjon kohtalosta. Ekku ole hyvä ja puhu. Olet itsekin uhri.


      • Pas-ka Aira

        Kyllä vanha ihminenkin voi katsoa mitä päälleen laittaa, ei tarvitse näyttää variksenpelättimeltä. Ellei sitten fiiraa päässäkin jo. On näes vähän liiankin "NUOREKAS"....


    • okkigaam

      Kaikissa museoissa, mitä tiedän ja olen käynyt. ON opiskelija, eläkeläis, ryhmä, perhe alennukset. Osaan pääsee avustaja ilmaiseksi. Onko lelumuseossa?
      Nuuksion ulkoilukeskuksessa saa jopa toisen kupin santsata.

      • Airan ahneudesta

        Airan lähellä ei voi kukaan hyvin. Katsokaa mitä tuli tyttärestä, pojasta ja Ekusta. Ja mummeli vain kasvattaa pankkitiliään, ei tipu mitään lapsille. Luulee säätiön avulla muuttuvansa joksikin kulttuuri-intellektuelliksi, ellei peräti taiteilijaksi. Diskohumppaaja.


    • mietinsitä

      Pirjon kohtalo karmaiseva.

      • aira aira

        Pirjon pitäisi saada oikeutensa takaisin. Aira hoitoon ja Pirjo asumaan vaikka hoitajan kanssa kotiin. Lupaudun heti vapaaehtoiseksi auttajaksi.
        Katselin tuossa kuvia Airasta ja Pirjosta. Pirjolla on paksut harmaat hiukset. Miksi niitä ei ole värjätty. Kasvonpiirteet ovat vieläkin kauniit. Lääkket ovat turvottaneet vartalon. Aira sensijaan värjää kuontaloaan,ja irvistää kaameilla tekohampaillaan. Kun otetaan kuva,jossa toinen harmaa,toinen punapää ja poseeraaja,otsikko huutaa! Kumpi on äiti. Pirjon mahdollisuudet Aira vei 16-vuotiaana. Iski tyttärensä tyrmään,kun oli niin kateellinen kauniille tyttärelle.
        Toivon hartaasti,että joku taho ottaa viimein kantas tähän suureen vääryyteen. Airan aikaansaannosta kaikki.


    • Jormas

      Ikä tekee tehtäväänsä niin ylä- kuin alapäässä. Armoa käkättävälle ikäihmiselle.

      • Airan menetetty maine

        Pirjolla on armon vuoro,
        Airalla julkisen häpeän.


    • EkkusJorma
      • aira aira

        Millä ihmeen rahalla tämä Aira vuokraa Helsingin parhaimmalta paikalta kämpän? Helenahan kävi sitä jo jossain vaiheessa mittailemassa. Siis Lindgren. En ikinä usko,että sopparin tekee Aira. Siellä on Bahamalainen tai joku muu takana. Miksi?


    • wessawesipostikkhuon

      Tyttärelle on vuosien varsilla kerääntynyt eläkerahoja.

    • totuuden torvi

      Antakaa vanhan ämmän nyt jo olla ja elää rauhassa elämänsä viimeiset vuodet. Ei se enää kauaa täällä palloile.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2926
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2490
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2250
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1817
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe